Kontakt 180Grader.dk
39

Skrevet af Rasmus Hochreuter 564 dage siden - Direkte link

I det mindste undlad at betale til det. Det foregår nemt og risikofrit her:

 

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/Afmelding

 

Der vælges "ingen licenspligtige apparater" og der er ingen grund til at skrive nogen kommentar.


Skrevet af Afskaftopskattennu 564 dage siden - Direkte link

Man kan ikke undgå at betale til det, medmindre man vil risikere en inkassosag.


Skrevet af DenUndrende 564 dage siden - Direkte link

DDR blev vist lukket allerede omk 1989   :D


Skrevet af DenUndrende 564 dage siden - Direkte link

Men ellers enig.

Forfattere skal/kan ikke optræde som eksperter på ret mange områder ude over måske lige deres ege bogs indhold...


Skrevet af kennethkx 564 dage siden - Direkte link

Kære Abel,

 

Jeg har respekt for dine synspunkter, og er langt hen ad vejen enige med dig. Dog vil jeg opfordre dig til at kalde tingene ved deres rette navn. Når du skriver DDR i stedet for DR og kalder folk Idioter, mister dit budskab fuldstændig fokus og står tilbage uden den styrke det egentlig fortjæner.

 

Derudover bør fakta også være i orden. Mig bekendt er "Vild med Dans" et program der afvikles på TV2.

 

Det bør være de saglige argumenter der facilliterer debatten.

 

Mvh

Kenneth


Skrevet af Froggy 564 dage siden - Direkte link

Enig, men der står faktisk ikke at "Vild med Dans" foregår på DR, men at hvis man vil se noget som er værre, så se DR.

 

DDR er iøvrigt et rimelig almendt kendt kaldenavn for DR blandt 180grader brugere.


Skrevet af kennethkx 564 dage siden - Direkte link

DDR er iøvrigt et rimelig almendt kendt kaldenavn for DR blandt 180grader brugere.

Det er jeg udemærket klar over. Det er ikke befordrende for en saglig debat. Argumenterne drunkner i en underlødig retorik og vinder ingen respekt hos dem der mener noget andet.


Skrevet af abel 564 dage siden - Direkte link

Statsradiofonien er udelukkende et propagandaapparat for verdens største og mest uduelige stat og derfor er DDR en langt mere præcis betegnelse end Danmarks Radio.

Den er ikke min, jeg ønsker den væk, og indtil da er den en trussel mod alle private arbejdspladser.  

Den er fordummende ved at aftvinge penge fra virksomheder og studerende fra computere, mobiltelefoner og bogholderianlæg med metoder, man kun ser i politistater som DDR.   

 

 Vh Abel.    


Skrevet af kennethkx 564 dage siden - Direkte link

At kalde Danmark for "verdens største og mest udulige stat" er nok lige at stramme skruen en tand mere en godt er. Tag et kik på Zimbabwe, Congo, Venezuela eller Nordkorea, så finder nok danmark er en bedre stat at leve i.

 

Jeg er lang hen ad vejen enig med dig i at der er et demokratisk problem i måden DR er financieret. Min kritik går udelukkende på på retorikken (Du er ikke den eneste). Hvis du ønsker, at nogle at dine politiske modstandere skal lytte til dine argumenter, bør du bruge en høvisk tone.

 


Skrevet af Polyb 564 dage siden - Direkte link

DDR er iøvrigt et rimelig almendt kendt kaldenavn for DR blandt 180grader brugere.

 

Det bliver det bare ikke mindre plat og useriøst af :-)


Skrevet af Froggy 564 dage siden - Direkte link

Det er jo satire.. Så ja det skal være plat.. men "it's funny because it's true" :)


Skrevet af Polyb 564 dage siden - Direkte link

Det var muligvis sjovt i starten, og det næste korte stykke tid - det er det ikke mere. Nu er det bare en show-stopper og ødelæggende for debatten. Det fjerner enhver lyst til at debattere, og som andre har nævnt, så skubber det alle væk der ikke på forhånd er enige med afsenderen.

 

Personligt er det automatisk en minusstemme hos mig hver gang det benyttes. Det svarer til at debattere med de få venstreorienterede der starter enhver debat med at kalde deres modpart for nazister eller lign. What's the point?


Skrevet af Froggy 563 dage siden - Direkte link

Jeg tror du undervurderer substansen i anklagen omkring DDR.

 

De Røde Lejesvende er jo eksemplificeringen af den røddrejning DR har. De personer som har haft redaktionel indflydelse op gennem tiden har med en stor slagside været socialister. Hvis vi antager at variansen af disse holdninger ikke er så stor, så falder midter synspunkterne nok ikke langt fra SF.

 

SFs partiprogram er nøjagtigt rettet mod et samfund identisk med netop DDR.

 

Hvis DR er styret/var styret af folk som stemmer SF, og SF ønsker et samfund der til forveksling ligner DDR. Så er det da ikke helt ude i hampen at kalde DR for DDR.

 

Derudover er der 100 gange mere substans i den anklage, end hvis en venstrefløjsvælger skulle kalde mig nazist fordi jeg er liberal.


Skrevet af abel 564 dage siden - Direkte link

Hej, kennethkx.

Du bør kalde tingene ved deres rette navn.

"Vild Med Svans" er ikke det samme som "Vild Med Dans".

"Vild Med Svans" er et begreb, der betegner dumme statslige tv-programmer, der gør ukendte kendte på intet særligt at kunne.

Totalt overflødigt tv.

___________

"....Når du skriver DDR i stedet for DR og kalder folk Idioter, mister dit budskab fuldstændig fokus..."

Overhovedet ikke.

Budskabet forstærkes, det står skarpt som en basaltmonolit i et hav af statsstøttet idioti og socialistisk magtmisbrug.

Hvis du var lidt interesseret i emnet, ville du vide, at de tre af dem og adskillige andre forfattere, som givetvis nu skal forsørges af skatteydernes tvangsinddrevne penge, kaldte og kalder den halvdel af befolkningen, der støttede og støtter en borgerlig, demokratisk, ikke totalitær regering for nazister og en lang, lang række andre skældsord, de svinede daværende kulturminister Brian Mikkelsen til, blot fordi han hedder Brian. Side op og side ned i Politiken, i DDR og i information, både i år 2001 og senere da regeringen ville ændre en nanotøddel på bibliotekspengene.

De ord, jeg bruger om dem, ligner til sammenligning en nonnes poesibog.  

 

Men det er fint, at du er opmærksom på den tone, disse store genier bruger om os andre.

  

Vh Abel.  


Skrevet af Thomas Aaby Berdal 564 dage siden - Direkte link

Budskabet forstærkes, det står skarpt som en basaltmonolit i et hav af statsstøttet idioti og socialistisk magtmisbrug.

...Lidt på samme måde som når venstrefløjen trækker nazi/fascist-kortet overfor højrefløjen? Noget jeg desværre selv, må jeg erkende, har gjort mig skyldig et par gange i tidligere, frustrerede og underskudsagtige, tider.

 

Vil i øvrigt tilslutte mig Gunnar Langemarks kommentar nedenfor, om ikke at undervurdere sine politiske modstandere. Eller overvurdere dem som ondskaben selv, for den sags skyld.

 

Misforstå mig korrekt - jeg er heller ikke tilhænger af licensen.


Skrevet af kennethkx 564 dage siden - Direkte link

"Vild Med Svans" er et begreb, der betegner dumme statslige tv-programmer, der gør ukendte kendte på intet særligt at kunne

Tak for at oplyse mig om begrebet "Vild Med Svans". Det kendte jeg ikke.

Det er dog ikke et jeg vil bruge i mine fremtidige indlæg, men jeg vil kunne forstå andre indlæg der benytter dette begreb.

 

;-)


Skrevet af Ole Olesen 564 dage siden - Direkte link

 

Abel

 

Dit indlæg er simpelthen så primitivt, at ingen blive klogere af det.

Hvorfor skriver du ikke dit fulde navn? Det er faktisk et krav i den trykte presse.

 

Ole Olesen


Skrevet af abel 562 dage siden - Direkte link

Hej, Ole!

Du bliver nok ikke klogere.

Men her er der så en professor, der mener nogenlunde det samme som mig.

 

 Sjovt, ikke Ole?  

 

 Vh Abel.

Dum, dummere, DR    Dato: d. 04.11.10, 16:35 
Af: Peter Nedergaard 

http://blogs.jp.dk/politiskkrabask/2010/11/04/dum-dummere-dr/   

 


Skrevet af Gunnar Langemark 564 dage siden - Direkte link

Så vidt jeg husker hånede og nedgjorde Napoleon sine modstandere før slaget ved Waterloo.

Man skal ikke undervurdere sine politiske modstanderre - bare fordi de mener noget andet end én selv.

De er ikke nødvendigvis idioter. Måske har de bare nogle andre værdier og ønsker en anden type af samfund end man selv gør.

Jeg er ikke enig med de fire du nævner - men det er svært for mig at se dem som idioter.

De er galt på den, har nogle holdninger jeg ikke bryder mig om, og så er de ret skarpe debattører.

Det sidste gør, at man bør matche dem med en modstander der er lige så skarp.

Måske er det det det kniber med?

 

(det danske sprog er mærkeligt 3xdet i en sætning...)


Skrevet af vera madsen 564 dage siden - Direkte link

Jeg er træt af såkaldte eksperter i TV der udtaler sig kritisk om snart sagt alt, at en eller anden forfatter på et eller andet tidspunkt har skrevet en selvbiografi, gør ham ikke nødvendigvis til ekspert i danskernes synspunkter eller politiske standpunkter.


Skrevet af kennethkx 564 dage siden - Direkte link

Det er generelt et problem at jounalister bruger eksperter. Ekspert er ingen beskyttet titel, alle kan kalde sig ekspert i et eller andet.

 

Brugen af eksperter gør, meget bekvemt, Jounalisten til mikrofonholder derudover står det frit for at vælge en ekspert med de "rigtige" holdninger.

Der bør generelt stilles et minimum krav til ekspertens kompetencer, og politiske neutralitet når en sådan undtagelsesvis benyttes.


Skrevet af 8000er 564 dage siden - Direkte link

Uagtet tonen, så er pointerne jo rigtige.

 

Vild med dans ( TV2) man tager en flok kendisser og bruger dem som underholdning med dans. Jeg vil tro at vild med dans har haft flere skærmtimer end professionelle danse turneringer tilsammen. Og vi venter jo alle sammen på at de snubler eller dummer sig på en anden måde.

 

Mht kendisser som skal have en mening om alle mulige ting så er det nogle gange til at brække sig over. For mig er det inderligt ligegyldigt hvad de tre nævnte forfattere mener om noget som helst. Jeg er ikke fan af nogen af dem, og har kun læst rifbjerg fordi det var tvangsindlagt i folkeskolen.

 

Bare fordi folk er kendt, gør det dem ikke til eksperter på et område. Hvorfor vælger de ikke nogle eksperter som vitterligt er eksperter i kraft af uddannelse og erfaring ? Svar: Fordi så er det ikke underholdende nok. Hvis der skal betales til public service kan vi da godt forlange eksperter der har viden, frem for eksperter som er meningsfæller politisk.

 

Det eneste der generer mig ( i praksis ) er licensen. For jeg ser eller hører alligevel aldrig Danmarks Radio. Kanalerne er ikke kodet ind og bliver det heller ikke. Og hvis jeg kommer i en bil hvor danmark radio kører, så skifter jeg kanal.

 


Skrevet af Jimmi K 564 dage siden - Direkte link

Suzanne Brøgger gør da i det mindste op med nypuritanismen, og Femiban, virkeligt rart at se nogen stå op imod en så kraftig og negativ tendens, det må være Martin Bröchman eller en anden du har ment.


Skrevet af abel 564 dage siden - Direkte link

Skrevet af Baphemetis 564 dage siden - Direkte link

Det er almindelig dannelse at man kan tåle at høre på folk der er uenige med en selv og argumentere for sine holdninger uden at forfalde til at kalde folk idioter. Carsten Jensen har nu engang mere forstand på vores dyre krig i Afghanistan end andre der ikke har sat sig ind i området, enhver brug af titlen ekspert bør dog altid lede til kritiske tænkning.


Skrevet af Thomas Frovin Jensen 564 dage siden - Direkte link

Det er dog noget forfærdeligt skrigeri!!!!

For det første...hvis man vil kritisere den journalistiske linie i DR, så bør man holde den op mod TV2s.

Helt overordnet er det mit indtryk, at DR stædigt forsøget at holde objektiviteten i hævd, med de enkelte svipsere, der altid kan snige sig ind, mens TV2 som princip forsøger at pumpe nyhederne et par grader op på sensations- eller forargelsesskalaen og bringer dagens nyhedsproduktion(!) i en mere skinger tone end DR.

Jeg kommer ikke bort fra det indtryk - og her kommer jeg måske til at træde lidt på nogles selvfølelse - at TV2 er en kommerciel kanal, der er underlagt en vis Public Service forpligtelse for en andel i licensmidlerne.

TV2s programflade afspejler, at kanalen generelt (procentvis flere) sender programmer, der er rettet imod mindste fællesnævner i befolkningen - folk der bruger en væsentlig del af deres voksne liv på at se sport og familier, der kan finde på at forbyde deres børn at have en klassisk CD i huset.

Film og satire mm er simplere og mere letforståelige, end de tilsvarende på DR...

DR hopper desværre i den grøft, at de forsøger at konkurrere med TV omkring følelsesporno, men det er måske tidens definition på Public Service...

Et kig på dagens programmer (- DR-HD) viser rimelig tydeligt, at det forholder sig sådan og at DR, som nævnt, holder fast i den kulturelle forpligtelse, uden hvilken landet ville være ilde stedt!

 

DR1

20.00 Sporløs (2:7)

20.30 Fængslet (8:10)

21.00 TV Avisen

21.25 Jersild Live Tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet Bent Falbert og tidligere toppolitiker Ritt Bjerregaard diskuterer politik og skandaler. Vært: Jens Olaf Jersild.  

21.50 SportNyt

22.00 Hævet over mistanke (2:2) Engelsk krimi-miniserie fra 2008.

22.50 Johan Falk: Livvagterne Svensk thriller fra 2001.

TV2

20.00 Lærkevej (19)  Dansk dramakomedieserie.

20.50 Danmark ifølge Bubber Rigtige mænd.

21.25 Basta Forbrugerprogram.

22.00 Nyhederne og Sporten

22.20 Regionale nyheder

22.30 LPS Tæt på Wozniacki.

23.05 Natholdet Late night show hver aften med Anders Breinholt.

23.40 Klovn (55) 

DR2

20.00 Debatten Clement Kjersgaard er vært, når landets magthavere diskuterer tidens sværeste valg foran et publikum.  

20.50 Taggart: Farvel, skat Skotsk krimiserie fra 2008.

21.35 Hjælp, min kone er stadig skidesur (2:6) 

22.05 Pirat TV på DR2 

22.20 Omars ark - var indvandring en god idé?

22.30 Deadline Nyheder, baggrund, debat og perspektiv. Vært: Adam Holm.

23.00 Smagsdommerne

23.40 The Daily Show

DR-K

20.00 Kunstnermøder: Forfatter Knud Romer møder socialrådgiver Tine Bryld

20.30 Broadway Goes to Hollywood Fransk dokumentar fra 2009.

21.25 Kulturgeist Barbara Læssøe Stephensen går på jagt efter store og små fænomener i kunst- og kulturlivet.Sendes også 9. og 10.11.   

21.55 Den amerikanske ven Tysk thrillerdrama fra 1977.

23.55 Paul Gauguin (1:2)  Engelsk dokumentar fra 2003.

 

Overliggeren ligger klart højere hos DR, men der kan selvfølgelig være en del af befolkningen, som ikke kan, eller vil, få øje på det...

TV2 laver enkelte udmærkede programmer ind imellem, skal jeg indrømme - det er ikke plat altsammen...

Jeg har faktisk kun ét problem med DR, og det er, at der er alt for mange kvalitetsprogrammer, jeg gerne vil se, og med 3 seriøse kanaler kan overlap ikke undgås...

 

Så Hr Abel m.fl. hvis du/I vil kritisere, så konkretiser kritikken i nøgterne detaljer, og husk vel at mærke at sammenligne med den blå, kommercielle kanal, der naturligvis ikke vil tale sin vigtigste sponsor og fortaler imod...VKO m.fl i alle blå nuancer...

 


Skrevet af ErikH 563 dage siden - Direkte link

Hvad er det lige du ser som mere 'lødigt i nedenstående:

 

20.00 Sporløs (2:7)

20.30 Fængslet (8:10)

21.00 TV Avisen

21.25 Jersild Live Tidligere chefredaktør på Ekstra Bladet Bent Falbert og tidligere toppolitiker Ritt Bjerregaard diskuterer politik og skandaler. Vært: Jens Olaf Jersild.  

21.50 SportNyt

22.00 Hævet over mistanke (2:2) Engelsk krimi-miniserie fra 2008.

22.50 Johan Falk: Livvagterne Svensk thriller fra 2001.

 

Sporløs og fængslet er rene 'reality' eller følelsesporno som du skriver. TV Avisen er så at sammenligne med TV2's. Jersilds program er intet andet end underholdning. Politik er som sagt 'showbiz for grimme mennesker'. Det er underholdning til den del af befolkningen som tror karrierepolitikeres real politik er 'intelligent'. Der fokuseres kun på spin, retorik osv, ikke på de bagvedliggende årsager, moral, etik osv. Præcis ligesom Mogensen og Kristiansen programmet på TV2. Senere er der så sport og to krimier som appelerer til den grå klasse af akademikere med for lidt spænding i deres liv. Det er da lidt sygt at sidde og se mord og drab til aftenkaffen.


Skrevet af Thomas 564 dage siden - Direkte link

Hejsa.

 

Fint du synes det opfylder dine betingelser. Så lad os se det fungere på markedsvilkår.

 

Et kig på dagens programmer (- DR-HD) viser rimelig tydeligt, at det forholder sig sådan og at DR, som nævnt, holder fast i den kulturelle forpligtelse, uden hvilken landet ville være ilde stedt!

Det er så din mening. Eller du har måske noget at bygge det på?



Skrevet af Polyb 564 dage siden - Direkte link

Fint du synes det opfylder dine betingelser. Så lad os se det fungere på markedsvilkår.

 

Hvorfor skal det fungerer på markedsvilkår?

 

Hvis man ønsker at bevare dansk kultur, det danske sprog osv., i en globaliseret verden, så tror jeg simpelthen ikke på at det kan lykkes på markedsvilkår. Dertil er der simpelthen for få stordriftsfordele, for lille et marked osv. Det behøver vi jo kun at tage et lille kig på de kommercielle kanalers programudbud for at konstatere.


Skrevet af Froggy 564 dage siden - Direkte link

Hvorfor også have den arbitrære agenda at ville bevare sprog og kultur? Jeg taler ikke som mine bedsteforældre og ingen af os kan føre en samtale med en fra H.C Andersens tid. Kulturen er milevid forskellig, tænk bare på den almindelige danskers forbrug og adgang til information gennem de sidste årtier som er eksploderet.

 

Det er et håbløst argument at ville bevare noget.. 1) Det er allerede anderledes end igår, og igår var anderledes end i sidste uge. 2) Hvorfor overhovedet ønske den fastfrysning? Lad dog fremskridtet råde.

 

Hverken DR, Det Kongelige Teater eller noget sprognævn har en milimeter indflydelse på det store danske sprog/kultur billede alligevel.


Skrevet af Polyb 564 dage siden - Direkte link

Hverken DR, Det Kongelige Teater eller noget sprognævn har en milimeter indflydelse på det store danske sprog/kultur billede alligevel.

 

Jeg er enig mht. de to sidstnævnte, men det giver heller ingen mening at nævne dem i samme omgang som Danmarks Radio.

 

Det er trods alt enormt begrænset hvor stort et publikum Det Kongelige Teater har i forhold til Danmarks Radios fjernsyns og radio udsendelser, ligeså vel som deres tilstedeværelse på internettet. På samme måde forholder folk sig ikke til hvad et sprognævn beslutter på samme måde som de forholder sig til hvad de konstant hører i æteren.


Skrevet af Froggy 563 dage siden - Direkte link

Hvis kultur er et øjebliksbillede af den samlede informationsudveksling i et samfund, så kan DR ikke siges at være styrende.

 

1) Målt i den samlede infomationsudvekling, så fylder DR ubegribeligt lidt. Daglig tale, aviser, internet, andre stationer, radio, bøger, teater etc.

2) Selv DR er drevet af personer som har informationsudveksling uden for DR hvorved den kultur DR skal repræsentere ændrer sig inde fra.

3) Hvis det virkelig var DRs formål at bevare sprog og kultur, så ville værterne jo tale fjollet og DR Drama ville handle om erstatningskaffe og bilfrisøndage.

4) Hvis du vilk bevare sprog og kultur, så find diktafonen frem og gem TVprogrammer på youtube. Så kan alle om 200 år finde frem til klippene.

 

Men det ændrer alligevel ikke ved det faktum at jeg synes det er en fjollet og ligegyldig formålsparagraf at kalde sig forsvarer af kulturen og sproget - Da det er enormt elastisk og dynamisk og uden for nogen styring anyway. Ergo burde markedskræfterne sættes fri.


Skrevet af Baphemetis 564 dage siden - Direkte link

DR's vigtigste funktion er for mig at de forhindrer at de andre kanaler falder i grøften med reklamer hvert andet sekund. Har man set amerikansk fjernsyn ved man hvor ulideligt det er (de har iøvrigt også public service kanaler, men de er lokale og mest af alt papkasse-tv).


Skrevet af Froggy 563 dage siden - Direkte link

Det har heldigvis en ganske fin og automatisk regulering mekanisme som hedder zap væk, færre seere, mindre reklame indtægt, fokus på hvorfor seerne smutter, færre reklamer..

 

Også kendt som markedet:)


Skrevet af schaffer 564 dage siden - Direkte link

Inden man begynder at bede om "noget at byde på" skulle man måske lige selv byde ind med noget.

 

Er det ikke øjnende der ser? Jeg tror at de få som ikke ønsker licens, hvad er der så? Reklame fjernsyn hvor man får det som er populært eller bestemt af et firma som ønsker at betale for en udsendelse.

 

Jeg ved godt hvad jeg vil vælge og det er ikke reklamerne.

 Experter, er det nordkoreas måde at drive tv på vi ønsker? Altså hvor der er en oplæser eller er det nuanceret tv vi ønsker os.

Jeg er dødtræt af det intetsigende tv vi får fra tv2 som i den grad er lavet kun for seermålinger og er direkte fordummende. Så nogen af os ser ikke DR og nogen af os ser ikke TV2. Men sjovt er det at så mange kan kommentere på hvad den ene eller anden kanal sender når man er så pisse træt af lortet!

 


Skrevet af Thomas 563 dage siden - Direkte link

Jeg fatter ikke, at du overhovedet gider se TV når der er så meget andet at lave. Hvis du vil bevare en TV kanal uden reklamer, skal du da være velkommen til at donere hele dit fribeløb for at kunne få tiden til at gå (sarkasme, tag det med et smil :) ) Men licensen tvinger også mig til at betale et fuldstændig urealistisk beløb eller være kriminel, for at du kan se noget så ligegyldigt som reklamefri TV. Jeg har så valgt det sidste.

 

Det er derfor jeg gerne ser DR fungere på konkurrencevilkår. Jeg vil ikke stemples som kriminel fordi jeg ikke vil betale for TV.

 

Desuden har jeg selv set utallige reklamer, som gerne varer mange minutter, for DR's egne programmer både midt i andre programmer og mellem programmerne.


Skrevet af Polyb 564 dage siden - Direkte link

Det siger i det hele taget en del om 180graders koncept, at mens en artikel der ikke indeholder andet end barnligt råben idiot efter navngivne personer krydret med lidt "DDR - høhøhø" får så mange plus stemmer, mens en velunderbygget artikel om Lars Hedegaard og Trykkefrihedsselskabets samarbejde med en terrororganisation bliver sablet ned :

 

http://www.180grader.dk/Politik/trykkeselskabs-formand-i-samarbejde-med-terrororganisation


Skrevet af Afskaftopskattennu 564 dage siden - Direkte link

Helt enig med Abel. At DR lader såkaldte "kulturpersonligheder" optræde som "eksperter" i forbindelse med nyhedsdækning, alene ud fra deres profession, udstiller DR som en useriøs nyhedskanal, hvor der tilsyneladende skal lægges vægt på det holdningsmæssige og ikke faglige.

 

Skal cheføkonomer så fremover kommenterer udgivelser fra f.eks. Susanne Brygger ? 


Skrevet af slettet bruger 4621 563 dage siden - Direkte link

Hvad ved bønder om agurkesalat? Ingenting. Hvad ved forfattere om asymetriske krige? Åbenbart nok til at de skal have mikrofontid. Suk!

 

Nu så jeg Carsten Jensen give den gas om Afghanistan-krigen i Deadline for et par dage siden - han fortalte mig ikke noget, som jeg ikke vidste. Det var den samme gamle plade, som han støver af gang på gang.

 

Men jeg kunne næsten ikke holde mig på stolen, da han udtalte, at der ind imellem var brug for, at en "objektiv udefrakommende" til at se på konflikter som denne. Objektiv. Carsten Jensen. OMG! Nu har man hørt det med.


Skrevet af Louis B. Knockel 563 dage siden - Direkte link

Hvorfor skulle abel og andre omtale DDR i en "høvisk tone"? 

 

DDR er en tvangsfinansieret propagandasender, der nu planlægger at bruge sine gamle professionelle rødgardister endnu mere, også som "eksperter" i nyhedsudsendelser. Jensen, Brøgger, Rifbjerg osv. - er det "høviske toner", vi normalt hører fra den side?

 

1. Skid dem i halsen. 2. Boykot licensen.

 


Skrevet af Erik Nicolaisen 563 dage siden - Direkte link

+1


Skrevet af abel 562 dage siden - Direkte link

Godt sagt!

Præcist udtrykt!

 Tak til vor ærede redacteur Knockel! 

 

 Vh Abel.  


Skrevet af peter jensen 563 dage siden - Direkte link

Vidste bare det ville gå galt da nyhedschef i DR Ulrik Haagerup bekendte sig til "konstruktiv journalistik" for et par år siden.  
Dette kommer til at fjerne den sidste rest af DR's troværdighed og vil helt fjerne DR's berettigelse, public service.

Du skal være logget ind for at kommentere artikler. Du kan logge ind her!

Flere artikler fra Bøger

2
27
2
42
13
9
4
11
5
19
18
6
7
5
19
6
23
9
10
14