K10 - Jeg har været på kontanthjælp siden jeg var 18 og er nu 41 og stadig på kontant-hjælp.
Udgivet for 142 dage siden i Krimi
Tilføjet 02/01 21:11 til Boblere af S-H
Kilde: k10.dk
jeg ved godt man ikke bør tage sorger på forskud, og ved godt mange herinde der har fået pension sikkert ikke er bange mere, men bliver så bange når jeg høre om den reform de vil infører...
jeg er 27 og ryster i bukserne! har selv været i afklaring en del år og er simpelthen så bange for den reform!!! for de siger jo alle under 40 ikke kan få hvad sker der så med en? jeg kan ikke sove af bare angst for min fremtid har i andre unge herinde som heller ikke er blevet fp endnu ikke angst for fremtiden??
Det første svar er jo helt opløftende *host*
Jeg har været på kontanthjælp siden jeg var 18 og er nu 41 og stadig på kontant-hjælp.
Man skulle næsten tro at den nye regel eksisterede uofficielt i forvejen *SMILEY*
Men jeg forstår dig godt. Jeg ligger også tit søvnløs og spekulerer på hvordan jeg skal blive ved med at klare mig for så lidt penge.
Derfor et stort kram fra mig til dig *SMILEY*
Ødelægge sagen?
Øhm - var du ikke SYG?
jeg venter på at komme til en speciallæge undersøgelse ved en psykiater her den 13(ja fredag d. 13 den dato tegner ikke for lyst) er meget bange for den erklæring om hun "forstår" mig, hun kan jo ødelægge hele sagen, og jeg stoler ikke helt på kvinder føler oftets de er mere onde end mænd. :-(
og det forsætter.... side efter side...
Når man sidder som enlig 18-årig og ikke kan få et arbejde, enten fordi man ikke kan eller fordi man ikke vil tage det der er, så er det jeg ikke fatter, at man heller møder op på kommunen, hvor man sendes i hjernedød aktivering,end man tager sig en uddannelse.
Man får det samme i SU (i hvert fald hvis man tæller studielånet med), man slipper for at skulle stå til ansvar for kommunen og en eller anden uddannelse er der sgu, som man klare. Om ikke andet, så er der da uddannelser nok at dumpe :-) Ja, jeg fatter det simpelthen ikke, 37 timers aktivering eller 20 timers skolegang plus lektier, det giver såmænd nok mindre arbejde end aktiveringen. Plus man står 2-3 år efter med en uddannelse.
Den der med at sige ALLE under 40 ikke må få pension dur heller ikke. Nu kender jeg fx en hjerneskadet dreng, nu mand, på 22, der har fået hjælp 24 timer i døgnet siden spæd. Da han fyldte 18 ophørte alt hjælp og så mente man åbenbart han kunne klare sig selv. Du kan også tage spastisk lammede eller svært mentalt handicappede som også bare skal gå direkte til pension.
Men dem her med "ondt i livet", ja nå, men regner du med at have det resten af livet? Det der er skræmmende ved den artikel du henviser til, er at personen ikke er nervøs for om psykiateren nu kan HJÆLPE ham til at få det bedre, men om denne skal ødelægge pensionssagen. Dét er det skræmmende.
Hvis jeg har det skidt psykisk eller fysisk, så er det sidste jeg ønsker at høre fra lægen da, at det aldrig bliver bedre!
Det er meget sympatisk det du skriver, men du overser ihvertfald følgende:
- En uddannelse kræver en arbejdsindsats som kræver kræfter, som skal gå fra andre ting (f.eks. at ryge hash/være sammen med vennerne/spille musik/osv.)
- En uddannelse gør det væsentligt mindre sandsynligt at man senere kan få borgerløn - undskyld førtidspension
- Aktivering er kun hårdere end en uddannelse hvis man rent faktisk er aktiv (og aktiveret). Hvis man konsekvent små skulker eller opfører sig passende inkompetent kan man formentligt slippe for alt væsentligt arbejde
Hvis man kommer fra en baggrund hvor pauperisme er den dominerende levevej er der ingen grund til at man ikke skulle vælge den gode, sikre og kendte levevej! Det er ikke spor anderledes end lægens søn der bliver læge eller tømrerens søn som bliver tømrer.
Jeg bebrejder sådan set ikke manden, men jeg bebrejder systemet som spilder de skatteborgeres liv som skal forsørge ham - og som dybest set også spilder hans liv
Enig. Man skal ikke ses ned på, fordi man har, hvad andre synes, er et 'skodjob'.
Det skal være ærefuldt at forsørge sigselv no matter what.
Well svaret er nemt ...
Punkt 1) Sammenlign lavest kontanthjælpssats med højeste SU-sats.
Punkt 2) En uddannelse kræver en indsats, aktivering not so much.
Valget er kontanthjælp, fordi det betaler sig. Ganske enkelt.
Jeg har været på kontanthjælp siden jeg var 18 og er nu 41 og stadig på kontant-hjælp.
Man skulle næsten tro at den nye regel eksisterede uofficielt i forvejen *SMILEY*
.De *nye* regler eksisterer allerede. Der står faktisk i den nuværende lov, at man kun kan få førtidspension, hvis man er helt ude af stand til at arbejde og aldrig vil blive i stand til det, og alle helbredelsesmuligheder er udtømte. At mange kommuner så ikke efterlever lovens ord, er så en anden sag. Men det er hul i hovedet at lave en ny lov, når man kunne nøjes med at indskærpe overfor kommunerne, at de skal holde den, der allerede er.
De 18-25 årige får nøjagtig det samme beløb af kommunen på kontanthjælp eller SU (ca 4800 netto)
Dette blev indført af VKO, fordi det ikke skal kunne betale sig at være på kontanthjælp.
Hvorfor er der bare så mange unge, der ikke gider tage en uddannelse....???? Uddannelse = frihed og fleksibilitet.
Nej hvor er i dog gode, hold da op, tænk at I kan finde ud af at sparke til nogen der ligger ned i forvejen, nej hvor godt, har I fået det lidt bedre med jer selv nu?
Hvem sparker til nogen der ligger ned? Tværtimod bliver der sparket til folk, der står op og forsøger at sparke andre ned, ved at bruge/udnytte et sygt system.
At forsøge at give folk skyldfølelse, er ikke et rationelt indlæg i en saglig debat. Det er et forsøg på, at kontrollere / manipulere folk, uden saglige argumenter.
Ja, ofte gør man. På en blød sofa, indhyllet i velfærd andre har betalt for. Og Gud forbyde, at en tilfældig læge skulle gøre, at man er nødt til at lette røven, og forsørge sig selv.
Sygdom er noget man føler!! Lige som det beslægtede behov for at blive forsørget af andre.
gylden74, jeg sparker ingen. Men jeg copy-paster gerne det l*** der skrives inde på f.eks. k10 - og det har jeg absolut ingen skrubler over!
Du bør nok forsøge dig med en lidt anderledes strategi, hvis du gerne vil i dialog her på siden - måske lidt mere saglige kommentarer?
Nu spørger jeg måske bare dumt. Men hvis en psykolog/psykiater/læge erklærer at den og den person kan få det fint igen, hvad sker der så? Hvis man fx ved en samtale finder ud af personen er nedbrudt af en dårlig barndom, betyder det så at personen får x antal psykologtimer eller ryger sagen bare tilbage til sagsbehandleren, der så bare må til at gætte på, hvad der så skal ske?
Når folk ligger og slapper, og nasser på andres indsats så mener jeg det er helt fair at minde dem om at de også skal yde en indsats.
Spark dem der ikke laver noget i gang. Respekt til dem der arbejder, specielt dem der arbejder på trods af at det bedre kunne betale sig at nasse på statens regning.
Det er sgu' så deprimerende og læse og høre om nogle af de ting, der bliver skrevet på K10 :-(
Selvfølgelig er der folk iblandt brugerne "derovre", som virkelig har brug for hjælp fra det offentlige, da de af helbredsmæssige grunde reelt bare ikke vil være i stand til at oppebære et almindeligt job.
Desværre er der så også dem, som af forskellige årsager "bare" er endt i en situation som de ikke (længere) kan overskue hvordan de kan komme ud af. Det er folk, som med yderligere uddannelse, "moralsk opbakning" og eventuelt noget psykolog behandling, reelt ville kunne komme til og arbejde og tage vare på sig selv og udføre et helt almindeligt job. Men de kan ikke få den hjælp de har behov for til at kunne komme videre, og hvis du har gået på kontanthjælp de sidste 10 år, så er det fand'me også en kamp op ad bakke og komme ud af en fast indarbejdet dagligdag, og ud i et job et sted. Det er en kæmpe omvæltning som mange hverken kan overskue, eller har lyst til, fordi det både er skræmmende, og i en periode kommer til at "gøre ondt" på en ny måde, som man heller ikke har lyst til at skulle igennem.
Det er tragisk.
Sandra Hansen, hvis du har så meget imod folkene der skriver på k10, så lad dog for h..... være med at gå ind på siden, sværere er det da ikke
Utroligt at jeg skal høre for min saglige kommentarer, med at det l... i andre skriver herinde
gylden74, det er ikke mig der har et "problem" med hvad andre skriver -lige nu er det vidst dig der har det sværest med det jeg skriver, ikke sandt?
Gylden74, hvis du har så meget imod folkene der skriver på 180grader, så lad dog for h..... være med at gå ind på siden, sværere er det da ikke.
Sandra Hansen
Du har selv for mindre en en time siden skrevet følgende:
gylden74, jeg sparker ingen. Men jeg copy-paster gerne det l*** der skrives inde på f.eks. k10 - og det har jeg absolut ingen skrubler over!
Nej du har virkelig ikke problemer med hvad andre skriver, nej det har du da ikke....
Og det har du da heller ikke, kan jeg se :)
Hop nu bare tilbage på k10, hvor du og dine venner kan muntre sig med fordømmelse af mennesker med andre politiske holdninger end Jeres. Du ved, dem I kalder for affald, hjernedøde osv. Dem I synes skal lege ude på motorvejen. De grådige egoister, som forsørger Jer fra vugge til grav.
Lars Jensen, har du hørt mig kalde nogen herinde for de ting du skriver? Nej vel, de eneste der fordømmer andre mennesker herinde er da jer, ihvertfald ikke mig.
Nej, du har en mere indirekte, latterliggørende måde at gøre det på. Et eksempel.
I dette eksempel bruger du selv I-formen. Og så er det kun fair at I fra k10 bliver bedømt over èn kam. Som nogle små nassende snyltere, der mener at andre mennesker er affald.
Føj, hvor er du en sølle hykler.
Lars Jensen, er du dum eller hvad, jeg aner intet om hvem der er på k10, eller hvorfor de er der, har aldrig hørt om den side før nu, så for 2 gang, lad være med at skrive I om mig, og for 2 gang jeg har aldrig udtalt mig om om andre mennersker er affald, aldrig, så forstå det dog.
Det er ikke sjovt når man selv bliver ramt af kollektiviseringen, vel?
Kan det mon lære dig at se andre mennesker som individer, med individuelle holdninger, og lægge I-formen på hylden?
Måske endda nedtone al din menneskesyns-fordømmelse, og forholde dig til emnet? Gå efter bolden, frem for manden, som man kalder det?
Tør man håbe?
Lars Jensen,syntes du helt ærligt så at jeg er den eneste herinde der skal lade være med det? Prøv engang at læse indlæggene herinde på siden, de gør da nøjagtigt det du beskriver, så det må vel gælde begge veje ikke? Alle skal gå efter bolden frem for manden, ALLE
Enig - det skal vi alle gøre. Så læs lige kommentar-sporet igennem fra toppen, og se hvem der kastede den første sten.
Men godt du er enig ;)
Ja jeg fordømmer dit menneskesyn, men ikke dig som person, det kan jeg af gode grunde ikke da jeg ikke kender dig
Hvis man er for syg til at arbejde, og får hjælp - intet problem. Hvis man ikke er for syg til at arbejde, men forsøger at snyde sig til at få hjælp - stort problem. Når en bruger på K10 skriver og spørger, om de mon kan påvirke lægens udtalelse, så er der jo ikke tale om at afvente lægens faglige vurdering, men at gennemtvinge personens egen "løsning" - førtidspension. Kan man blive rask, bør man blive rask, og klare sig selv. Ikke forsøge at blive stemplet "syg", så man kan slippe for at arbejde. Det er dette, vi påtaler. Ikke, at nogle er blevet syge.
Er der nogen, der har et godt og realistisk forslag til, hvordan vi (skatteyderne) får politikerne til at se raliteterne i øjnene og erkende, at det er et enormt problem i DK, at en stor del af befolkningen ikke gider arbejde. Og dernæst får politikerne til at gøre noget ved det???
Hvordan kan du vide at de ikke gider at arbejde, er det ikke gået op for dig at der er krise iøjeblikket, så det er utroligt svært pt. at finde arbejde. Iøvrigt betaler de altså også skat, så puds lige glorien en ekstra gang!
Det kan jeg læse igen og igen på k10 fx. , hvor det oftest går ud på at finde en måde at slippe for at arbejde og fortsat være på passiv forsørgelse.
Der er krise, men klap lige hesten; I 80'erne var arbejdsløsheden meget højere, så det burde ikke være helt umuligt at finde job. Og ellers er der masser af muligheder for uaddannelse.
Den skat man betaler af overførselsindkomst er jo ikke rigtig skat. Man får af det den ene kasse og lægger lidt i en anden. Det er temmelig brødløst...
Dvs. altså sige at du heller ikke mener at offentlige ansatte betaler skat, ej heller f.eks politikerne? Interessant holdning.
Jamen det er jo netop det jeg gør, men svar mig så lige på følgende:
Hvem betaler løn til offentlige ansatte? rigtigt staten, hvem betaler løn til politikerne? rigtigt staten, og er det ikke nøjagtig det samme som du selv skriver nemlig at få fra den ene kasse, og så give lidt tilbage til den anden? Du har vist lige i dette tilfælde set dig unødvendig sur på kontanthjælpsmodtagerene.
Skal vi ikke holde fast i at K10´s måske 200-400 brugere ikke nødvendigvis repræsenterer de 800.000 mennesker der er på offentlig forsørgelse.
Tjah, gå arbejdsløs i fire år og få måske 5-700 afslag i hovedet, så kan det også være man er nået frem til at man ikke "gider" arbejde.
Som du dog kæfter op - bland dig nu bare uden om, eftersom du ikke engang formår at læse det som vi skriver.
Det er vist temmelig svært ikke at forstå dette:
Ja da - det kaldes slap moral og burde ikke afstedkomme andet end et los i røven!
Hvor ligger snittet?
Hvor mange år kan man gå ledig, før det er ok at resignere? Hvor mange afslag skal man have i hovedet, før det er ok at resignere?
Efter 50 afslag ville jeg nok finde en, der kunne hjælpe mig med at lave en bedre ansøgning og få hjælp til jobsamtaler. Det er vel egentlig slet ikke ok at resignere, selvom jeg godt forstår, at det kan være frustrerende med de mange afslag.
Jeg sagde ikke at det var okay, men jeg siger at det er enormt nemt at sidde og fordømme folk fremfor at forsøge at fatte hvad der egentlig er årsagen bag denne "dovenskab". Når du har en person der gennem 4, 5, 12 år, ja måske endnu længere tid, har fået fortalt at personen ikke dur, ja så sidder de i psyken.For hver eneste gang du bruger timevis på en ansøgning til drømmejobbet og ikke får det, ja så er det at få den besked. Det påvirker ikke i starten, men jeg selv nåede da skrive 60-70 ansøgninger (inden jeg fik nyt job). Det på 3 måneder at få den besked, "dig kan vi ikke bruge". Hvis det havde forsat år ud og år ind, ja så kan man, hvis man er bare nogenlunde empatisk, godt regne konsekvenserne ud.
Det er faktisk lige præcis hele tanken bag aktiveringsideen, inden den blev smadret ved kassetænkning. Tanken har aldrig været straffe folk for at være arbejdsløse. Man ønskede at få folk ud på arbejdspladserne til en succesoplevelse, hvor de opdagede "hov jeg kan faktisk noget". Det opnår man selvfølgelig ikke på mindst halvdelen af den aktivering der er i dag, men det er fordi aktiveringen er for dårlig.
Det på 3 måneder at få den besked, "dig kan vi ikke bruge". Hvis det havde forsat år ud og år ind, ja så kan man, hvis man er bare nogenlunde empatisk, godt regne konsekvenserne ud.
Ja, så må man gøre noget andet end man hidtil har gjort. For det virker tydeligvis ikke. Hvis man bare fortsætter i samme spor, og forventer et bedre resultat end hidtil, så er man jo dum.
Det er faktisk lige præcis hele tanken bag aktiveringsideen, inden den blev smadret ved kassetænkning. Tanken har aldrig været straffe folk for at være arbejdsløse. Man ønskede at få folk ud på arbejdspladserne til en succesoplevelse, hvor de opdagede "hov jeg kan faktisk noget". Det opnår man selvfølgelig ikke på mindst halvdelen af den aktivering der er i dag, men det er fordi aktiveringen er for dårlig.
Personligt mener jeg, at aktiveringssystemet er dumt af natur. Men det er netop fordi det er aktiveringen som er målet. Ikke skabelsen af varige, ustøttede jobs/ansættelser.
Jeg mener man skal lukke de offentlige jobcentre, og hyre et privat firma til at formidle de relevante kontakter mellem arbejdsgivere, og arbejdstagere. Firmaet skal belønnes for antallet af underskrevne ansættelseskontrakter. Ikke andet. Et fast beløb pr. kontrakt.
Man kan så vælge at flotte sig en smule, og hyre samme - eller et andet - firma til at udfordre resten af de ledige til at blive selvstændige, og/eller lave frivilligt arbejde for deres ydelser. Derved gror de ikke fast i sofaen, og de kan skrive andet end sofa-kartoffel og samfundsdebattør på cv'et.
Men de skal fandme ikke ud og være gratis arbejdskraft, eller ansættes i kommunale firmaer, som konkurrerer med private aktører inden for rengøring, hjemmeservice osv. Det er dybt konkurrenceforvridende, og en hån mod de mennesker som bygger et firma op for private midler, og som må se sig udkonkurreret af en kommune, som har skattekroner i ryggen, og gratis arbejdskraft i form af aktiverede ledige på 3-måneders turnus.
Vi er enige langt hen af vejen, men ideen med aktivering var jo den at rengøringsholdet på 4 mand havde 1 ekstra hånd. I stedet det jo nærmere blevet til at man fyrer de 2 og får 4 fra kommunen som gratis arbejdskraft. Desværre (men forudsigelig udvikling).
Jeg tror en af de nemmeste måder at få flere iværksættere på er ved at fjerne administrationen, fx at man først skal føre regnskab når man passer en omsætning på 100.000 kroner, indtil da burde et almindeligt regneark med indtægter og udgifter være nok. Dem som jeg har talt med siger det er det største irritationsmoment, fordi der går utrolig tid med noget, der dybst set ikke skaber nogen som helst værdi.
For en en-mands virksomhed er det stadig nok med et regneark. Jeg har ikke andet end en kassekladde og jeg er blevet fortalt at det er alt rigeligt
Hvorfor tror du det er en illusion? du har helt tydeligvis den indstilling af SAMTLIGE mennesker der er på offentlig forsørgelse er nogen der ikke gider lave noget. tsk tsk.
Lad du nu hellere være med at udtale dig om hvad min indstilling er - du har ikke begreb om det!
I øvrigt skrev jeg intet om hvad jeg "tror" - så læs og kom tilbage når du forstår hvad jeg har skrevet, indtil da, så hold kæft!
Hør her, Du skriver selv til Kim at han skal blive i sin illusion, altså du mener at det er en illusion det han skriver, det er da ikke så svært. Og så er det iøvrigt tydelig hvad din indstilling er, nemlig at alle på offentlig forsørgelse er en flok nasser ingen tvivl om det, indrøm det dog for pokker, og nej jeg holder ikke kæft
Nej, jeg skriver ikke at Kim Ursin skal noget som helst - så til ære for dig, så kommer sætningen igen:
Kim Ursin, du holder bare fast i den illusion du har det bedst med;o)
Det er da fantastisk, at du kender til alle mine holdninger, om hvem nååe nej, ALLE der er nassere....
Jeg indrømmer gerne - at du tager fejl!
Ja, alle der er nassere, men alle er selvfølgelig ikke nassere. Det må vel være underforstået.
Jeg synes det er ganske forfærdeligt, når man hører en psykisk på 27 sige at hun/han håber på pension, for det siger man jo også at man aldrig forventer at få det godt igen. Det er da ganske forfærdeligt.
Kim Ursin, sorry - men skrivefejl, selvfølgeligt mente jeg ikke at ALLE er nassere. For det er ikke tilfældet!
Men jeg tror stadig på, at der er langt flere nassere end godt er - og at der er mange flere af dem, end de fleste antager!
Og ja, førtidspension er sørgeligt og noget jeg slet ikke forstår man kan juble over - personligt er jeg gået igang med antidepressiverne, for at overleve nederlaget i at blive tildelt sådan en gang lort!
Hold nu op, er meningen med din kommentar ikke at du syntes at han bare skal holde fast i den illusion han har det bedst med, det kan da kun forstås på den måde at i din verden er hans holdning en illusion.
Jeg tager ikke fejl, men læser bare hvad du selv skriver.
Du forsøger ganske flot at fjerne fokus fra det vigtige i tråden: At der er en stor klump af mennesker, der ikke gider gå på arbejde - man kan ikke være arbejdsløs i 10 år, hvis man er frisk på at tage et job og har en god attitude - og det suger et millardbeløb ud af kasserne.
Det er dybt uanstændigt at sidde derhjemme og kaste ostepops i skuffen, mens man brokker sig over, man er fattig.
Er der ikke et job? Så skab et.
Juul:
Det eneste jeg prøver på er at få Sandra til stå inde for hvad hun selv skriver. Og så kommer du også lige med en fordom, prøv dog for pokker at være lidt mere nuanceret i jeres syn på kontanthjælpsmodtagere, det er altså slet ikke så sort/hvidt som I tror.
Ja vi har tydeligvis forskellige holdninger, men folk herinde bliver altså nød til at lade være med at skære alle bistandsklienter over en kam, det er simpelthen ikke rimeligt, det er bare der jeg vil hen.
Og ynkelig? det syntes jeg ikke jeg er, jeg har ihvertfald ikke ondt over ander mennesker, som de fleste herinde har.
Skære alle folk over en kam?
HAHAHAAAA!
Hvad har du lige selv gjort, i ovenstående?
"men folk herinde bliver altså nød til at lade være med at skære alle bistandsklienter over en kam"
"som de fleste herinde har."
Jeg skulle måske have brugt ordet mange istedet for, men der er altså stadigvæk forskel på alle og de fleste, i min verden, det kan godt være der ikke er det i din! Og jeg må så bare se i øjnene at du fortsat gerne vil leve i den illusion at bistandsklienter er nogle der bare ikke gider lave noget (for det er nemlig en illusion), så gør du bare det.
Flere artikler fra Krimi
Maersk-vagter afværger pirat-angreb
Udgivet for 11 timer og 5 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 17:07 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: Umotiveret overfald af arabisk udseende voldsmænd på ung mand og hans kæreste
Udgivet for 7 timer og 54 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 20:18 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: lokalavisen.dk
Afghansk mand fra Hadsund fængslet for æresvold
Udgivet for 19 timer og 4 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 07:11 til Boblere af Klor
Kilde: nordjyske.dk
Arbejde kan ikke betale sig for 151.000 danskere - dr.dk/Nyheder/Penge
Udgivet for 12 timer og 14 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 07:23 til Boblere af Frihed
Kilde: dr.dk
Iraner på tålt ophold kan vælte særlov mod terror
Udgivet for 17 timer og 4 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 11:09 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
En beretning om politiets effektivitet
Udgivet for 1 dag, 14 timer og 18 minutter siden i Krimi
Tilføjet 22/05 13:24 til Boblere af Larebil
Kilde: dailyrush.dk
Importør får fire år for snyd med bilmoms, Kriminal
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 40 minutter siden i Krimi
Tilføjet 22/05 13:58 til Boblere af Stephan W
Kilde: mja.dk
Dømt for drabsforsøg: Rykker op i HA-hierarkiet
Udgivet for 1 dag, 16 timer og 4 minutter siden i Krimi
Tilføjet 22/05 12:08 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: bt.dk
Levakovic-familien: Kendte sigøjner-tyve afsløret af vidne
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 21/05 18:30 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: ekstrabladet.dk
“Kampen skal føres på alle planer, også med vold om nødvendigt”
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 21/05 08:11 til Boblere af Svend Andersen
Kilde: uriasposten.net
TV 2 TALER OG SKRIVER i TO TUNGER - og vi er end ikke nået til Pinse endnu
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Betjent fik dagbøder for at skyde kollega
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 21/05 14:34 til Boblere af Per T
Kilde: jp.dk
ANTAL TRICKTYVERIER ER STEGET 58% PÅ TRE ÅR - forklaringen skal demaskeres
Udgivet for 3 dage siden i Krimi
Departementschef hemmeligholdt fusk for minister og Folketing | Den Korte Avis
Udgivet for 3 dage siden i Krimi
Tilføjet 20/05 12:38 til Boblere af Capitalist
Kilde: denkorteavis.dk
Politiet uddeler bøder til folk, der råber
Udgivet for 4 dage siden i Krimi
Tilføjet 19/05 19:09 til Boblere af Jens Kristiansen
Kilde: nyhederne.tv2.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: 16-årig forsøgt voldtaget under astma-anfald af mørklødet mand
Udgivet for 4 dage siden i Krimi
Tilføjet 19/05 11:40 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: lokalavisen.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: flygter fra fars voldtægt - 13-årig brækker ryggen
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 19/05 00:06 til Boblere af Svend Andersen
Kilde: ekstrabladet.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: Somaliere begik gaderøveri mod ung mand
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 18/05 17:19 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: gentofte.lokalavisen.dk
Ny enhed får udvist 200 illegale udlændinge - problemet er nærmest endeløst
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 18/05 23:54 til Boblere af Svend Andersen
Kilde: politiken.dk
|
|
John Stossel interviewet til Uncommon Knowledge Tilføjet 23/05 21:46 af Capitalist |
| Flere videoer | |
|
Om S-H Kampen for kvindefrigørelse forudsætter en erkendelse af, at kvinder Er undertrykte! Liberal Alliance er, for nuværende, det bedste bud på... Se S-Hs profil eller Følg S-H |
20 sorte dræber-sjakaler i aktion i det multikulturelle England 23/05 15:09 - 20 klik
Søren Espersen: Folketingets Ramadan-Middag - en frækhed uden lige… 23/05 07:53 - 20 klik
Europarådet: afskaf frihedsrettigheder og indfør multikulturalisme 23/05 21:23 - 16 klik
John Stossel interviewet til Uncommon Knowledge 23/05 21:46 - 15 klik
Søren Espersen: Folketingets Ramadan-Middag - en frækhed uden lige… 23/05 07:53 - 657 klik
Folkeskolen suger løs 22/05 22:47 - 475 klik
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
|
|
Opsparing i fysisk guld og sølv – en guide for menigmand Tilføjet 06/05 05:11 af Niklas Nikolajsen |
|
|
Proletarernes pjækkedag Tilføjet 01/05 09:53 af Rune Kristensen |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

