K10 - og GRÅDIGHED!
Udgivet for 153 dage siden i Krimi
Tilføjet 22/12 11:10 til Boblere af S-H
----------------- HeleneKr slår til igen ------------------
Husker også hvordan min søn stod med julelys i øjnene.
Da han var lille kunne man også (lovligt!) søge flere kurve, så vi fik engang fra kirken, fra røde kors og frelsens hær....kæft det var tider, og hans Faster var med, og vi sang ned af gaden og rullede af sted med klapvognen fyldt af de lækreste ting og sager, fuldstændig i hopla
Og bare det at komme hjem med varerne og pakke dem ud og for engang skyld få fornemmelsen af pladsmangel i skabe og køleskab. Det var sgu tider. Tror også det er derfor jeg altid ser tilbage på den tid som værende speciel og magisk (selvom vi nærmest sad i **** til halsen), men når tingene endelig lykkeds, jamen så var lykken også bare perfekt - og der skulle forbavsende lidt til, at man gik fra elendighed til lykke.
Husker engang min søn fik en masse tøj fra børnehaven - andre ikke kunne passe mere - og det var fandeme lige som juleaften, med skidragter, vinterjakker, huer, vanter, FLOT og velholdt!!
----------------------------------------------
Førtidspensionist pr 1 Juli 2009
Vi har også en Københavnergruppe herinde! <
I øvrigt ret gustent, eftersom selvsamme Helenekr tidligere har skrevet, at hendes rådighedsbeløb er på 10.500 kr!
Hvis det er fattigdom så.........
Mega fattig!
Smøger: 500
Stor TV-pakke: 500
Medielicens: 185
Forsikringer: 160
Transport: 320
Anden gæld 1.500
Allerede der forsvinder der 5.539 på faste udgifter.
Så er der slet ikke tænk på barnet / børnene. Mobil, underholdning fx spejder, transport, medicin (givetvis astma), tandlæge pga for meget dårlig mad og sodavand osv koster vel 1.500-2.000 om måneden.
Den "fattige" Helenekr har kun 3.500 tilbage til at betale resten for. For den slags penge kan man ikke få en flaske rigtig god rødvin til sine røde bøffer (100 kr. for 900 g (4 stk) entracote i Kvickly)
Shit. Jeg tager i byen i aftne og gør en eller anden tilfældig kælling gravid. Om 9 måneder kan jeg leve lykkeligt af min KH. Ungen? Den kan min mor passe!
Hvad er hendes def. på faste udgifter.
Jeg har 9000 tilbage incl. børnepenge. til benzin, mad, tøj, børneopsparing, fadderbarn, billån, bilrep, boligrep. etc. til undertegnet og 2 børn - nå ja jeg bor naturligvis også i ejerbolig og har job - så ehem.
Ikke helt klar over det - men du kan læse det her:
Jeg har nu hvor mit budget er lagt helt færdigt. 10.500 kr til mig og 3 børn. Så er der også lagt penge ekstra til uforudsete regninger i budgettet.
Hvilket i øvrigt også er der hvor helenekr lige vælger at gøre opmærksom på at (hun er et svin med penge!):
"Tiden hvor jeg kunne slippe af sted med 500 gr hakket oksekød er forlængst forbi, nu skal jeg mindst købet 1 kg af gangen, og fordi de ikke vil spise svinekød, så er der kun det dyre okse, kalve og lam tilbage.........de ville så gerne have steaks, men de kostede 75 kr for to ....og jeg skal mindst bruge 6 stks (225 kr!) og så krydse fingre for at der er en der ikke er ret sulten. Så i stedet måtte jeg købe en oksegrydesteg til 94 kr, så alle kan blive mætte. Og så håbe på der er til biksemad i morgen.
Så selvom jeg sidder ok i det, modsat mange andre, så kan jeg ikke 'bare' købe det de vil have. Der skal hele tiden tænkes over, hvordan jeg får det til at strække længst.
Vi har også katte, akvarie og andre kæledyr. De skal jo også have tøj på kroppen "
Tror Helenekr skal have et kursus i økonomi, indkøb og madlavning.
6 personer hvoraf 3 af dem er børn bør kunne klares med 500 gram hakket kød med mindre der er mega meget fedt i det.
Som jeg har skrevet tidligere. Kødsovs / regu + god pasta til hele familien koster 100 kr. Så er der også mad til et par dage.
Røde bøffer kan være lækre. Kan man finde ud af at lave mad er det intet problem at lave noget der smager bedre. Hvs det er, kan man få 900 g entracote for 100 kr. eller rib-eye for 85 kr. i kvickly. Den type tilbud har de hele tiden.
Det største problem er at Helenekr har fejlet som mor. Hun skal opdrage sine unger til at spise fornuftigt og varieret. Tror hun at folk der arbejder spiser bøffer hver dag?
Jeg spiser hos mine forældre i aften (ligesom i går). Vi talte faktisk om at købe bøffer af overnævnte tilbud til i aften. I stedet bliver det biksemad, da der er en del flæskesteg i overskud fra i går.
Forret + hovedret i går, har vel kostet under 100 kr. Der var mad til 6 + kød til i aften. Planlægning, planlægning, planlægning kære Helenekr!
Dette slår næsten alt:
Vi har også katte, akvarie og andre kæledyr. De skal jo også have tøj på kroppen :D
Ja, hvordan man kan sætte penge af i budgettet til moderigtige kattevanter, undulatsjælevarmere og regnfrakker til fiskene overstiger også min forstand... men selvfølgelig, når man har penge nok, bliver forbrugsvanerne også mere abstrakte.
Faktisk har HeleneKr over 10.500. Som jeg tolker det hun skriver, er der i hendes budget lagt penge til side til uforudsete udgifter fx tandlægen.
Det er noget galt i hendes beregninger, ellers lyver hun.
Hun siger, at der er 10.500 til hende og de 3 børn. Af det beløb skal der betales madskole, transport, underholdning mv. Dette beløb løber op i hele 1.500 kr. Det er ikke specielt meget for alle de løse udgifter.
Af de 9.000 der er tilbage må dække alt andet end "løse?" udgifter. Vi må antage at der er betalt telefon, internet, forsikringer, "kæledyr?" mv. inden beløbet på de 10.500 kom frem.
Som hun selv skriver, har hun 300 per dag.
Er man virkeligt fattig når man har 300 der skal dække mad og tøj?
Mad bør ikke koste mere end 120 om dagen! Helenekr har altså 180 til tøj, biograf, "kæledyr?" osv.
Jeg forstår ikke at nogle ønsker at arbejde.
Sølle menneske. Hun er i den grad fattig. Bare ikke materielt fattig.
Hun er en af de værste. En rigtig møgso, for nu at være ærlig. Aldrig lavet en dags ærligt arbejde; kun lykkelig, når hun kan stjæle mad og penge ud af hænderne på unge, enlige mødre i lavtlønsjob.
Yep, nok er jeg træt af at betale meget i skat, men det er især når jeg tænker på at lavtlønnede i skodjobs også bliver flået. Så får jeg det sku dårligt.
HeleneKr har jo faktisk den rigtige fornemmelser, dem som f.eks. en dygtig medarbejder har når han har gjort en god indsats og belønnes... ærgerligt at fornemmelserne og følelserne hænger sammen med at plyndre fælleskassen i stedet...
Hvorfor ikke få lavet en serie af disse eksempler i EB?! Et er, at vi alle herinde er enige i, at det er bindegalt, men det når jo ikke ud til de rigtige modtagere af dette vigtige budskab..
Eventuelt må man jo tvinge dem til det: http://ekstrabladet.dk/minsag/
EB mener at familierne er fattige. De har jo kun 5k i rådighed. Altså efter smørger, slik, sodavand, afdrag på telefon, fladskærm osv.
Du må gerne oprette "minsag". Vil gerne give den en stemme. Kræver vidst at man opretter en bruger :(
Nej, det kræver at du opretter en ny bruger for hvert slettede forsøg, for EB er censurens højbog, hvor de kalder "Din mening vigtig", hvis den falder i deres egen smag, og i modst fald sletter din profil!
Helenekr? Åh nej ikke den kælling igen.
Var det ikke hende der brokkede sig over at hun ikke kunne give sine 4 børn 3 steaks hver et par gange om ugen og dermed måtte nøjes med at give dem oksesteg?
Eller hende der skrev inde på k10.dk at hendes rådighedsbeløb var ca. 10k om måneden?
Bemærk i øvrigt hendes signatur.
__________________
----------------------------------------------
Førtidspensionist pr 1 Juli 2009 :-) biig smileey
Vi har også en Københavnergruppe herinde! <
Men det er da meget interessant, hvad hun ellers fortæller:
"Den gang min søn hentede kurven for mig, sagde han at folk sad i BILER og flere sad i ret dyre biler, åbnede bagsmækken og kørte hjem med kurven (som så var mange plastikposer fyldte), han synes det var strengt at folk lige frem kom i biler. Der var også flere der prejede en Taxa når de var kommet lidt væk fra stedet ... "
Ja, jeg mente det i hvert fald ikke som værende nedgørende overfor indholdet - det var en flot kurv! - men jeg blev bare ked af det og følte ikke jeg var berettiget. Og så gjorde det det ikke bedre, at jeg ikke brød mig om det halve af det (så fik jeg det endnu værre og følte mig som en rigtig led kælling der nu var skyld i andres elendige jul!) og tænke på alle dem der ville elske alt dens indhold. Så det var ren dårlig samvittighed og pinlighed over at have fået den. Uberettiget. Selvom jeg åbenbart VAR berettiget ellers havde jeg vel fået afslag.
Den lader vi lige stå lidt
Jeg kan også godt lide, at hun et sted skriver, at hun føler, hun gør noget for andre i år ved IKKE at søge julekurv. "Så lader jeg min kurv gå videre" - det er cirka sådan, hun formulerer det.
Ja - det er virkelig et offer, der vil noget - at give noget videre, man aldrig har haft, og at undlade at søge om ting, man har rigeligt råd til selv.
:-D
Helt sikkert. Et skriftligt tilsagn fra kommunen om, at man er på overførselsindkomst af en eller anden slags - garanteret minus SU; den evige undtagelse fra hvem, det er "synd" for - og man er så godt som garanteret en julekurv. Sådan lyder det i hvert fald, når man læser, hvad de skriver på K10.
Det er så bare så "morsomt", at mange arbejdende mennesker har færre penge til rådighed end folk på overførselsindkomst, men at der himles forarget op, når folk med job søger julekurv. En "familie" på fire voksne personer med en indkomst på 60.000 om månenden før skat, som er blevet fremført som eksempel på "julekurvs-svindlere" i pressen, er ikke nødvendigvis spor rigere efter skat end en enlig mor på førtidspension eller kontanthjælp. 15.000 per person før skat er ca. lig 8.000 per person efter skat. Hvordan er de bedre stillet end en familie på en voksen og et barn med et rådighedsbeløb på 12.000 - 15.000 kr. om måneden?
Begge familietyper er godt stillet!
SU-undtagelsen (som jeg i tilfældet med julehjælp gætter mig til, men som ellers er veldokumenteret hele systemet rundt hvad mange andre ting angår) er i øvrigt altid interessant. "De kan jo holde jul hjemme hos deres forældre!" Ja - og hvorfor kan andre slags modtagere af offentlige ydelser ikke holde jul hjemme hos familiemedlemmer? Nogle har ikke familie - nej - men det er der også nogle studerende, der ikke har.
+1. Alle har vist prøvet at være ultrafattig studerende, altså rigtig fattig, og så ser man forskellen. Af én eller anden grund bliver man et helt andet menneske og kommer i en helt anden situation når man kommer på passiv forsørgelse.
Jeg glemmer sent da jeg meldte mig ud af mit første uni-studie, i et øjebliks "vanvid"/"depression", tilbage i 1995. Havde været ude for en trafikulykke og var kommet bagud. Fik endda et ekstra semester i SU pga min situation, kravlede bogstavligt rundt på krykker. Men så en dag gik jeg ned af strøget, gik ind på matriklen og meldte mig ud. Jeg steg fra den ene måned til den anden med næsten 1700 kr, og det var mange penge dengang, som ret ung - og det endda medregnet studielån. Fra angiveligt 100% aktiv studerende til 100% passiv forsørget steg jeg næsten 30% i "indtægt"
Jeg brækker mig. Igen.
Jeg brækker mig. Igen.
Uddrag fra debatten "Enkeltydelse, FTP - tandlægehjælp..."
Af Helenekr:
Er der nogen herinde der har søgt enkeltydelse i forbindelse med tandlæge?
Jeg har måtte smide håndklædet i ringen - havde ellers NÆGTET at bede kommunen om noget igen, men efter mit besøg hos tandlægen i dag, må jeg sande at jeg alligevel ikke kan stå alene
Jeg har hentet et ansøgningsskema hos Borgerservice, og tandlægen er ved at lave et prisoverslag som jeg skal vedlægge sammen med hele min økonomiske situation.
Så madammen mener hun skal have betalt sin tandlæge? Mens andre hårdtarbejdende mennesker må sælge huset eller sløjfe fornøjelserne, hvis de bliver ramt af en tandsygdom.
Der er mere (bemærk hvordan hun bruger sine børn som våben)
Takker Vovse, mente også jeg havde læst et sted, at de ikke må regne børnepenge/bidrag med, men jeg kunne ikke finde det igen. Det ville jo også være helt unfair, da det er de penge der bruges til ungernes beklædning, fornøjelser mm. Men igen, kommuner KAN jo være lidt 'uberegnelige'.....
Ikke sært at hun har den holdning:
Den gang, altså for mange år siden, da jeg var på kontanthjælp fik jeg et tandlægekort. Jeg hørte aldrig om overslag eller regninger, jeg gik bare til tandlæge når jeg havde brug for det.....hvilket vil sige meget meget sjældent. Men jeg fik da engang en bideskinne til natten som kostede en formue, men det blev ordnet mellem kommune og tandlæge.
Reglerne har ændret sig drastisk siden!!
Hun kan vel få et par fif af sin veninde (også førtidspensionist)
En god veninde, førtidspensionist efter de gamle regler, går bare til tandlægen. Kommunen dækker 85% af regningen, hvilket jo er FLOT!
Men det er åbenbart lidt mere tricky på de nye regler....
85% dækket?
Min mor der aldrig har lagt samfundet til last og været selvforsørgende siden hun gik ud af 9. klasse, blev ruineret da hun blev ramt af paradontose. Hun kunne ikke få betalt en krone.
Hun slutter dog af med:
Jaaa, jeg har jo været på kontanthjælp fra 1987 - 2009 uden stop, så jeg har skam oplevet meget på de 22 år som syg i systemet
Det var også den gang det var meget meget nemt at få førtidspension, tror min Mor var til 2 samtaler og havde 3 røntgenbilleder med, og så var HUN pensionist. Det var i slut 70'erne, måske start 80'erne og så var det ikke andet end 'lidt slidgigt i ryggen'.....
Fik dog ikke det her med:
Helenekr udviser dog også sin taknemmelighed til samfundet ved denne kommentar:
Ja, min konklusion er i hver fald, at velfærden er røget og alt er blevet en kamp. Og alle er under mistanke om fusk. Ikke engang alvorlige sygdomme og lidelser vil de tro på....
Ro på. Kvinden har et rådighedsbeløb på kun 10k. Tænk på hendes 4 børn der må nøjes med dansk oksesteg fremfor 3 steaks hver.
Synes af alle k10'ere er Helenekr det mest grådige, egoistiske og usympatiske menneske jeg har hørt om.
Fy for satan.
Bør stille dem op i tabeller med mulighed for at sammenligne. Så kunne det være at medierne kunne bruge dem som eksempler.
Hohohooo... :-D
Der er en anden bruger ("saturn") på K10, der spørger, om man kan få trukket det beløb, man månedligt betaler tilbage på sit su-lån, fra i skat, når man er førtidspensionist (bemærk, at vedkommende som en automatisme anser det for sandsynligt, at der er særbehandling - ikke så mærkeligt, når der ifølge HeleneKr i en anden tråd er rabat på både bus, tog, flybilletter, biograf og fitnesscenter til folk på FP!).
Svaret fra brugeren "Florken" lyder:
"Uanset hvilken indkomst man har,
er det udelukkende RENTEudgifterne, man kan trække fra i skat.
Det må fremgå af din opgørelse fra SU,
hvor stort et beløb af dine afdrag, der er fradragsberettigede renter.
Jo større renteudgifter, jo mere fradrag,
derfor kan det det udelukkende få betydning for din FP i positiv retning."
Jøsses, hvor skal man have en kort tidspræference (betydeligt kortere end min hamsters) for at være i stand til at anse høje renteudgifter for "positivt"... :-D
For mange år siden kunne man underholde udlændinge ved at fortælle, at danskere på overførselsindtægt fik et tillæg, hvis de havde hund. - men det var trods alt en lidt "sød" historie. Idag ville jeg skamme mig ved at fortælle en udlænding, hvad folk på overførselsindtægt kan få..... Gjorde jeg det alligevel, ville de enten ikke tro mig, eller synes jeg var en idiot, at jeg bidrog til den slags. Så jeg tier stille.
Jep - og man fortalte lystigt de måbende udlædninge, at vi betaler x3 for en bil.
Fornyligt talte jeg med nogle amerikanere og krydrede bilafgifthistorien med lidt om vores sociale ydelser. Jeg skal love for, at blodtrykket steg hos disse ældre og venlige mennesker. Eder og forbandelser føg rundt i lokalet, så man skulle tro, at jeg havde bedt dem bidrage til vores velfærd.
En af dem sagde højlydt, at i USA diskuterer man åbenlyst hvorvidt folk på social welfare skal have stemmeret - 'why should they - they live off our money and are not fit to decide what's best for the country. If they become a majority our country would be ruined'
Jeg vovede ikke at fortælle, at den situation har vi DK...
Som Helenekr skriver, så var det julekurve hun fik for mere end 18 år siden, hun skriver jo at hun ikke modtager kurve mere................og sidst var i 2009.
Og mht tandlæge så regner de jo ikke børnebidragene med, men kun pensionen. Så det er i den forbindelse lige meget hvad rådighedsbeløbet er. Sådan er det jo, og dem der arbejder kan da også søge enkelt ydelse, mine to sønner på SU har også fået tandlægehjælp. Den ene skulle betale 255 kr i egenbetaling med en regning på 5400 kr, og den anden havde ingen egenbetaling med en regning på 9200 kr.
Dene ene har SU hjemmeboende satsen og den anden udeboende satsen.
De kunne så ikke hjælpe med en krone (altså på tænderne LOL) da det var et kosmetisk problem, men det er jo selvfølgelig i orden og helt fair.
Og god jul til alle, og pas nu på med de sure opstød, de nyder på den anden side at pisse jer vildt af herinde. Og det lykkes meget godt.
"De sure opstød" kommer blandt mennesker, der for fleres vedkommende har indflydelse. Jo mere, K10-brugernes forsøg på at smadre nationen Danmark udstilles, des flere vil blive overbevist om, at vi skal have gjort radikalt op med alle dem, der sidder hjemme på evig ferie. Som kræver ind, stemmer på nogen, der vil give dem mere, og samtidig skaber hadsk stemning mod slaverne - dem, der arbejder.
K10'ere: Vi har opdaget jer. Og den her lavine stopper ikke.
Din skrivestil er >90 % identisk med HeleneKr. Og dit nick her på 180grader er bygget på samme metode som HeleneKr.
Du er afsløret, igle!
Lars Jensen
Har været lurer på k10.dk i noget tid og kan kun give dig ret. Helenekr har sagt at hun er karenl.
Og til Juul. Kan du ikke snart komme frem med nogen k10 skriverier? Ingen kan skrive artikler som dig :-)
Venstrefløjens nassehær har meget svært ved at acceptere kritik, og andre holdninger end deres egne. Derfor anvender de midler som censur og banning uden tøven.
Sandheden er hvad man kan slette sig til. Selv de røde ministre bruger denne meningsundertrykkende adfærd på Facebook.
Mit råd er, at du lærer at leve med det. Som regel kan man godt studere deres verbalonani uden at være oprettet som bruger.
Alternativt må du finde et værktøj som skjuler din ip-adresse, når du opretter din næste profil.
Men du skal vide, at når du ytrer dig kritisk eller anderledes end meningsmafiaen, så ryger du ud på røv og albuer igen.
Webmaster på K10.dk er under et vældigt pres, fra et fast hylekor af førtids-trunter, som mener at de skal bestemme hvem der må skrive, og ikke mindst HVAD de må skrive. Samme mønster ser du på avisen.dk, hvor en lille kerne af "bloggere" (fint ord for igler med alt for meget tid, og alt for få ambitioner) anmelder skribenter af borgerlig observans for et godt ord. Og så holder redaktionen sig ikke for god til at slette alle spor efter den pågældende skribent, så det igen fremstår som om alle er enige om borgerløn, systematisk og målrettet skatteplyndring af de rige svin, og undertrykkelse af politiske afvigere.
Det er fremtiden, min ven. Lige indtil de løber tør for andre menneskers penge. Lær at leve med det.
Føj, hvor er hun svinsk!
du har ret i det du skriver deler du ikke deres meninger med at det er ok at røvrende danmark.ved at kræve ind selvom du ikke har brug for det.har selv fået bruger blocke der inde. grund jeg delte ikke deres mening med det er ok at snyde samfundet. ender snart med at jeg hakker deres site /igen :P eller måske abre spamm helt vildt :D.
men så aligevel spild at tid.
er helt enig med dig i nedesret
Venstrefløjens nassehær har meget svært ved at acceptere kritik, og andre holdninger end deres egne. Derfor anvender de midler som censur og banning uden tøven.
Sandheden er hvad man kan slette sig til. Selv de røde ministre bruger denne meningsundertrykkende adfærd på Facebook.
Mit råd er, at du lærer at leve med det. Som regel kan man godt studere deres verbalonani uden at være oprettet som bruger.
Alternativt må du finde et værktøj som skjuler din ip-adresse, når du opretter din næste profil.
Men du skal vide, at når du ytrer dig kritisk eller anderledes end meningsmafiaen, så ryger du ud på røv og albuer igen.
Webmaster på K10.dk er under et vældigt pres, fra et fast hylekor af førtids-trunter, som mener at de skal bestemme hvem der må skrive, og ikke mindst HVAD de må skrive. Samme mønster ser du på avisen.dk, hvor en lille kerne af "bloggere" (fint ord for igler med alt for meget tid, og alt for få ambitioner) anmelder skribenter af borgerlig observans for et godt ord. Og så holder redaktionen sig ikke for god til at slette alle spor efter den pågældende skribent, så det igen fremstår som om alle er enige om borgerløn, systematisk og målrettet skatteplyndring af de rige svin, og undertrykkelse af politiske afvigere.
Det er fremtiden, min ven. Lige indtil de løber tør for andre menneskers penge. Lær at leve med det.
Ja, jeg synes du skal finde en mere værdiskabende og fornuftig måde at bruge din tid.
Måske et job, eller noget frivilligt arbejde til gavn for andre..?
alle kan vel et eller andet.og hvis man lsæe der inde næsten samme dag de får FTP så vil de gerne arbejde ved siden af vil vide hvad de får ud af det osv
Jeg har efter hånden sådan en dårlig smag i munden, at der skal nok ikke ret meget mere til før jeg giver skattevæsenet dette tilbud.
Smid mig i fængsel og betal mig for at leve resten af mit liv, eller lad jer nøje med de kroner i får via afgifter... Da jeg nægter at betale en krone, i skat.
Man siger Danmark er et frit land, men kæmper du mod staten, ryger du i fængsel for din politiske overbevisning, hvorledes er dette anderledes end divs andre frihedskæmpere, da de kæmpede mod deres opressors. Altså hvorledes er Danmark anderledes end andre totalitære regimer ?
Flere artikler fra Krimi
Maersk-vagter afværger pirat-angreb
Udgivet for 11 timer og 5 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 17:07 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: Umotiveret overfald af arabisk udseende voldsmænd på ung mand og hans kæreste
Udgivet for 7 timer og 55 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 20:18 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: lokalavisen.dk
Afghansk mand fra Hadsund fængslet for æresvold
Udgivet for 19 timer og 5 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 07:11 til Boblere af Klor
Kilde: nordjyske.dk
Arbejde kan ikke betale sig for 151.000 danskere - dr.dk/Nyheder/Penge
Udgivet for 12 timer og 14 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 07:23 til Boblere af Frihed
Kilde: dr.dk
Iraner på tålt ophold kan vælte særlov mod terror
Udgivet for 17 timer og 4 minutter siden i Krimi
Tilføjet 23/05 11:09 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
En beretning om politiets effektivitet
Udgivet for 1 dag, 14 timer og 19 minutter siden i Krimi
Tilføjet 22/05 13:24 til Boblere af Larebil
Kilde: dailyrush.dk
Importør får fire år for snyd med bilmoms, Kriminal
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 40 minutter siden i Krimi
Tilføjet 22/05 13:58 til Boblere af Stephan W
Kilde: mja.dk
Dømt for drabsforsøg: Rykker op i HA-hierarkiet
Udgivet for 1 dag, 16 timer og 4 minutter siden i Krimi
Tilføjet 22/05 12:08 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: bt.dk
Levakovic-familien: Kendte sigøjner-tyve afsløret af vidne
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 21/05 18:30 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: ekstrabladet.dk
“Kampen skal føres på alle planer, også med vold om nødvendigt”
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 21/05 08:11 til Boblere af Svend Andersen
Kilde: uriasposten.net
TV 2 TALER OG SKRIVER i TO TUNGER - og vi er end ikke nået til Pinse endnu
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Betjent fik dagbøder for at skyde kollega
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 21/05 14:34 til Boblere af Per T
Kilde: jp.dk
ANTAL TRICKTYVERIER ER STEGET 58% PÅ TRE ÅR - forklaringen skal demaskeres
Udgivet for 3 dage siden i Krimi
Departementschef hemmeligholdt fusk for minister og Folketing | Den Korte Avis
Udgivet for 3 dage siden i Krimi
Tilføjet 20/05 12:38 til Boblere af Capitalist
Kilde: denkorteavis.dk
Politiet uddeler bøder til folk, der råber
Udgivet for 4 dage siden i Krimi
Tilføjet 19/05 19:09 til Boblere af Jens Kristiansen
Kilde: nyhederne.tv2.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: 16-årig forsøgt voldtaget under astma-anfald af mørklødet mand
Udgivet for 4 dage siden i Krimi
Tilføjet 19/05 11:40 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: lokalavisen.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: flygter fra fars voldtægt - 13-årig brækker ryggen
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 19/05 00:06 til Boblere af Svend Andersen
Kilde: ekstrabladet.dk
Endnu et enkeltstående tilfælde: Somaliere begik gaderøveri mod ung mand
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 18/05 17:19 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: gentofte.lokalavisen.dk
Ny enhed får udvist 200 illegale udlændinge - problemet er nærmest endeløst
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 18/05 23:54 til Boblere af Svend Andersen
Kilde: politiken.dk
|
|
John Stossel interviewet til Uncommon Knowledge Tilføjet 23/05 21:46 af Capitalist |
| Flere videoer | |
|
Om S-H Kampen for kvindefrigørelse forudsætter en erkendelse af, at kvinder Er undertrykte! Liberal Alliance er, for nuværende, det bedste bud på... Se S-Hs profil eller Følg S-H |
20 sorte dræber-sjakaler i aktion i det multikulturelle England 23/05 15:09 - 20 klik
Søren Espersen: Folketingets Ramadan-Middag - en frækhed uden lige… 23/05 07:53 - 20 klik
Europarådet: afskaf frihedsrettigheder og indfør multikulturalisme 23/05 21:23 - 16 klik
John Stossel interviewet til Uncommon Knowledge 23/05 21:46 - 15 klik
Søren Espersen: Folketingets Ramadan-Middag - en frækhed uden lige… 23/05 07:53 - 657 klik
Folkeskolen suger løs 22/05 22:47 - 475 klik
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
|
|
Opsparing i fysisk guld og sølv – en guide for menigmand Tilføjet 06/05 05:11 af Niklas Nikolajsen |
|
|
Proletarernes pjækkedag Tilføjet 01/05 09:53 af Rune Kristensen |
| Flere klummer | |
|
|
John Stossel interviewet til Uncommon Knowledge Tilføjet 23/05 21:46 af Capitalist |
| Flere videoer | |

Bookmarklet

