Per Jensen fra Enhedslisten hylder den venstreektreme vold
Udgivet for 36 dage siden i Krimi
Tilføjet 08/02 06:50 til Boblere af Stoffer
Kilde: per19gryn.urbanblog.dk
Blogindlæg fra folketingskandidat i Sønderjylland Per Jensen fra Enhedslisten hylder den venstreektreme vold mod Kim Møller.
Her er et par citater:
"Jeg personligt ville ikke have nogen skrupler ved at gøre en fysisk ende på Kim Møllers klynkeri for bestandigt… Men aktiv dødshjælp er desværre jo forbudt i Danmark….."
"Så derfor må han regne med en respirator engang i fremtiden, og der skal jeg, og kun jeg og ingen andre, ikke være den, som styrer strømforsyningen til respiratoren………… Der vil jeg nemlig hellere opsige min stilling end at redde hans liv!"
|
Henrik Gøtke:„ Hvad diskussionen National Socialisme og Socialisme angår,så er det...”Kommer det bag på nogen?
Ja og hvis man havde læst hans kommentar til det yderst provokerende indlæg så havde man kunnet læse følgende:
Nogle mener/tror, at jeg hermed opfordrer til mord….
Jep, og så ikke alligevel……. Denne blog tager ihvertfald brodden af denhøjreorienterede internet-klapjagt på Margrethe Monika Hansen og AsmaaAbdol-Hamid, som også lægges militante holdninger i skoene af folk påUriasposten. Og ironien i min tekst vil mange nok overse, ligesom JonRostgaard Boiesen fra Enhedslisten gjorde. Aktiv dødshjælp påhjernelamme racisterer er jo forbudt, så jeg skal ikke leve på vand ogbrød for at trække stikket ud på Kim Møller.......
Nogle mener/tror, at jeg hermed opfordrer til mord….
Jep, og så ikke alligevel……. Denne blog tager ihvertfald brodden af denhøjreorienterede internet-klapjagt på Margrethe Monika Hansen og AsmaaAbdol-Hamid, som også lægges militante holdninger i skoene af folk påUriasposten. Og ironien i min tekst vil mange nok overse, ligesom JonRostgaard Boiesen fra Enhedslisten gjorde. Aktiv dødshjælp påhjernelamme racisterer er jo forbudt, så jeg skal ikke leve på vand ogbrød for at trække stikket ud på Kim Møller.......
Ja, det er storsindet, at risikoen for at ryge i fængsel afholder ham fra at gøre alvor af det. Men hvad nu, hvis han ikke risikerede at ryge på i fængsel? Så ville han tilsyneladende ikke have noget problem med at gøre alvor af det. Jeg håber, det er fordi, du ikke kan læse, at du tager ham i forsvar, men jeg har mine tvivl.
Næ, men han skal da ha' tak for at fjerne en hver tvivl og for at vise hvilket menneske han er
Nej, det kommer ikke bag på nogen.
Alle ved, at socialister er voldelige, totalitære, intolerante, aggressive, fjendtlige, hylende, hvæsende, skrigende, selvfede, bedrevidende og nedladende.
Dette understøttes af det faktum, at samtlige det 20 århundredes massemordere kaldte sig selv socialister.
Alle ved, at socialister er voldelige, totalitære, intolerante, aggressive, fjendtlige, hylende, hvæsende, skrigende, selvfede, bedrevidende og nedladende.
Dette understøttes af det faktum, at samtlige det 20 århundredes massemordere kaldte sig selv socialister.
Så blev det sat på plads.
Har altid følt mig lidt selvfed.
Gad vide hvornår der kommer et forbud mod idioti... Må da lige være noget for en skrårems-kneppende social-darwinist som dig.
Har altid følt mig lidt selvfed.
Gad vide hvornår der kommer et forbud mod idioti... Må da lige være noget for en skrårems-kneppende social-darwinist som dig.
Jeg bryder mig som liberalist ikke om at blive slået i hartkorn med Henrik Gøtke. Det tror jeg egentlig heller ikke, du ville, hvis du havde set, hvad han skriver rundt omkring.
Jeg synes bestemt ikke at Henrik Gøtke bør betragtes SOM liberalist, derfor min pæne hentydning til hans konservatistiske-bastardiserede-liberale tankegang.
Var bestemt ikke hensigten at skære nogen over eller generalisere. Men udelukkende en kommentar til Henrik Gøtkes, for mig, åbenbare IKKE sandfærdige udtalelse og fremtræden som person.
Var bestemt ikke hensigten at skære nogen over eller generalisere. Men udelukkende en kommentar til Henrik Gøtkes, for mig, åbenbare IKKE sandfærdige udtalelse og fremtræden som person.
Jeg forsvarer ikke Henrik Gøtke, som sådan. Jeg forsvarer blot det ovenstående udsagn, om socialister, selvom det er set meget på spidsen.
Og så kan jeg ikke fordrage, når nogen trækker nazikortet. Ethvert rationelt menneke ved også at liberalisme er uforeneligt med racisme.
Og så kan jeg ikke fordrage, når nogen trækker nazikortet. Ethvert rationelt menneke ved også at liberalisme er uforeneligt med racisme.
Nu er det desværre ikke nogen hemmelighed at KU gik med skrårem.
Så at kalde det nazikort, ville være en skam.
Tilgengæld kan du læse længere nede at Gøtke sammenholder Nazisme og Socialisme, på baggrund af at Nazisterne jo kaldte sig for nationalSOCIALISTER.
Klart at liberalisme er uforenlig med nazismen. Deraf min pointe (og måske nazikortet) = Gøtke er IKKE liberalist.
Socialisme er derimod ikke baseret på maksimer eller princippper som er uforenelige med liberalisme. Socialismen har og vil altid være båret af frivilligheden, ligheden og solidariteten.
At nogle så tager og GØR det til tvungenkollektivisme og psykologiserer mennesker ud fra økonomiske lovmæssigheder, har intet med socialisme at gøre. DET er tværtimod fascisme.
Jævn; konservatistisk, demokratisk, nazistisk etc. tankegang.
Det som måske så gør NOGENS liberalisme uforenelig med socialistisk tankegang, er deres brug af økonomiskteori, og misforstået indførsel af Darwins studier.
IMHO
Så at kalde det nazikort, ville være en skam.
Tilgengæld kan du læse længere nede at Gøtke sammenholder Nazisme og Socialisme, på baggrund af at Nazisterne jo kaldte sig for nationalSOCIALISTER.
Klart at liberalisme er uforenlig med nazismen. Deraf min pointe (og måske nazikortet) = Gøtke er IKKE liberalist.
Socialisme er derimod ikke baseret på maksimer eller princippper som er uforenelige med liberalisme. Socialismen har og vil altid være båret af frivilligheden, ligheden og solidariteten.
At nogle så tager og GØR det til tvungenkollektivisme og psykologiserer mennesker ud fra økonomiske lovmæssigheder, har intet med socialisme at gøre. DET er tværtimod fascisme.
Jævn; konservatistisk, demokratisk, nazistisk etc. tankegang.
Det som måske så gør NOGENS liberalisme uforenelig med socialistisk tankegang, er deres brug af økonomiskteori, og misforstået indførsel af Darwins studier.
IMHO
Jeg svarer sikkert for sent, men jeg prøver nu alligevel.
Nu kender jeg ikke noget til Henrik Gøtke, udover det han har skrevet her på siden. Hans skriverier indeholder for det meste både ting jeg er enig i, og ting jeg ikke er enig i.
I denne sammenhæng kan jeg ikke rigtigt se hvad KU's dårlige valg under 2. verdenskrig har med sagen at gøre og derfor igen svært ved at se hvad nazikortet laver i denne debat.
Skal jeg forstå det sådan at du IKKE mener at nazister er socialister? Det mener jeg nemlig. Eller måske rettere nazister tilhører venstrefløjen. Det mener jeg ud fra at:
- De mente selv de var socialister
- Goebbels (der var udset til at overtage efter Hitler), var glødende socialist og stor fan af stalin
- Flere nazister forsøgte at bygge bro til de andre socialister, og derved forenes i kampen imod kapitalismen.
- Nazisterne udspringer af et arbejderparti, hvilket giver stærke associationer til socialismen/venstrefløjen.
Det er 4 grunde til at de skulle være på venstrefløjen. Jeg har ofte spurgt efter argumenter for hvorfor de skulle være på højrefløjen, men jeg har aldrig fået et svar.
Jeg ser migselv som værende på den yderste højrefløj, hvor statens rolle er ekstremt lille eller endda ikke-eksisterende. Men jeg er da på ingen måde sammenlignelig med nazister.
-"Socialismen har og vil altid være båret af frivilligheden, ligheden og solidariteten".
Hvis det er sandt ville det være fint at du forklarede mig hvad forskellen på socialisme og liberalisme er. Det du her beskriver lyder da absolut som det jeg kalder liberalisme.
Nu kender jeg ikke noget til Henrik Gøtke, udover det han har skrevet her på siden. Hans skriverier indeholder for det meste både ting jeg er enig i, og ting jeg ikke er enig i.
I denne sammenhæng kan jeg ikke rigtigt se hvad KU's dårlige valg under 2. verdenskrig har med sagen at gøre og derfor igen svært ved at se hvad nazikortet laver i denne debat.
Skal jeg forstå det sådan at du IKKE mener at nazister er socialister? Det mener jeg nemlig. Eller måske rettere nazister tilhører venstrefløjen. Det mener jeg ud fra at:
- De mente selv de var socialister
- Goebbels (der var udset til at overtage efter Hitler), var glødende socialist og stor fan af stalin
- Flere nazister forsøgte at bygge bro til de andre socialister, og derved forenes i kampen imod kapitalismen.
- Nazisterne udspringer af et arbejderparti, hvilket giver stærke associationer til socialismen/venstrefløjen.
Det er 4 grunde til at de skulle være på venstrefløjen. Jeg har ofte spurgt efter argumenter for hvorfor de skulle være på højrefløjen, men jeg har aldrig fået et svar.
Jeg ser migselv som værende på den yderste højrefløj, hvor statens rolle er ekstremt lille eller endda ikke-eksisterende. Men jeg er da på ingen måde sammenlignelig med nazister.
-"Socialismen har og vil altid være båret af frivilligheden, ligheden og solidariteten".
Hvis det er sandt ville det være fint at du forklarede mig hvad forskellen på socialisme og liberalisme er. Det du her beskriver lyder da absolut som det jeg kalder liberalisme.
Den hellige almindelige ytringsfrihed afsløre ofte mere om personen bag det sagte eller skrevne ord, en om indholdet i teksten, så fred være med ham.
Det er jo ikke andet end en gang ubehjælpsomt barnligt pladder, som vel dårligt bør kommenteres. Men det blev det så.
Kom nu ind i kampen, i stedet for at falde sammen i offerfyldt, navlebeskuende, selvbefamlende selvmelidenhed. Hvis det jeg skriver, ikke er korrekt, så peg dog på, hvor jeg tager fejl.
Den der kommer tættest på noget, der har med min kommentar at gøre, er Michael. Michael trækker her (som sædvanlig) nazi kortet, men hvad Michael ikke er klar over, er at nazisterne var socialister. Selvmål!
Den der kommer tættest på noget, der har med min kommentar at gøre, er Michael. Michael trækker her (som sædvanlig) nazi kortet, men hvad Michael ikke er klar over, er at nazisterne var socialister. Selvmål!
Hold da op du kan stave. Jamen hvis det er den vej retorikken må gå.
Ja Henrik Gøtke, du er en skide fascist i forklædning. Sidder der og kaster rundt med generaliseringer, skældsord og usandheder. Din agumentation er helt hen i vejret.
Du skal, som sagt ikke generalisere, eller tro du ved noget som helst om mit repetoire af viden.
Jeg ved udemærket hvad en Nazist er, og jeg kender udemærket Godwins lov. Jeg er endda selv moderator og kan synge med på Unsere Fahne Flattert Uns Voran.
Så hvis du vil fortsætte i dén boldgade, kan vi godt det. Men tror kun det kan ende i slettede indlæg,
Men for at vende tilbage til dine simple, generaliserende og stupide analogier;
Jamen du har da sikkert ret, og din henvisning til Nazistisk tankegang beviser det selvmodsigende i det du siger.
Jeg er forresten fuldstændig ligeglad om du liberal, konservativ eller what-ever, men du skal ikke generalisere eller lyve.
Bare fordi nogle mennesker kalder sig socialister eller nationalsocialister - og begår massemord, har det jo INTET, INTET med virkeligheden at gøre eller ideologiernes hverken UDTALTE eller MÅLRATIONELLE henblik.
Og at påstå at Nazisme og Socialisme har en sammenhænge - fordi de kalder sig det samme?? Hvor fuck har du lagt hatten Henrik???
Hvis du nu havde noget som helst begreb om heirakidannelse, økonomi og kollektiv forståelse ved hhv. nazismen, socialisme eller vestligt demokrati (for den sags skyld). Så ville du måske fatte at, det eneste som de har med hinanden at gøre, er deres - næsten - fascistoide måde at binde folk sammen - DET kan du kritisere.. Men det ligger vel ikke en konservativ bastard som De for døren......
Find nogle andre at pege fingre af - nogen som ikke svarer igen. Det vil du komme meget længere med.
Ja Henrik Gøtke, du er en skide fascist i forklædning. Sidder der og kaster rundt med generaliseringer, skældsord og usandheder. Din agumentation er helt hen i vejret.
Du skal, som sagt ikke generalisere, eller tro du ved noget som helst om mit repetoire af viden.
Jeg ved udemærket hvad en Nazist er, og jeg kender udemærket Godwins lov. Jeg er endda selv moderator og kan synge med på Unsere Fahne Flattert Uns Voran.
Så hvis du vil fortsætte i dén boldgade, kan vi godt det. Men tror kun det kan ende i slettede indlæg,
Men for at vende tilbage til dine simple, generaliserende og stupide analogier;
Jamen du har da sikkert ret, og din henvisning til Nazistisk tankegang beviser det selvmodsigende i det du siger.
Jeg er forresten fuldstændig ligeglad om du liberal, konservativ eller what-ever, men du skal ikke generalisere eller lyve.
Bare fordi nogle mennesker kalder sig socialister eller nationalsocialister - og begår massemord, har det jo INTET, INTET med virkeligheden at gøre eller ideologiernes hverken UDTALTE eller MÅLRATIONELLE henblik.
Og at påstå at Nazisme og Socialisme har en sammenhænge - fordi de kalder sig det samme?? Hvor fuck har du lagt hatten Henrik???
Hvis du nu havde noget som helst begreb om heirakidannelse, økonomi og kollektiv forståelse ved hhv. nazismen, socialisme eller vestligt demokrati (for den sags skyld). Så ville du måske fatte at, det eneste som de har med hinanden at gøre, er deres - næsten - fascistoide måde at binde folk sammen - DET kan du kritisere.. Men det ligger vel ikke en konservativ bastard som De for døren......
Find nogle andre at pege fingre af - nogen som ikke svarer igen. Det vil du komme meget længere med.
Hvad diskussionen National Socialisme og Socialisme angår,så er det på sin plads at gøre opmærksom på,at national er et adjektiv, der beskriver en bestemt slagssocialisme. Som man utvivlsomt ved, findes der mange forskelligeslags socialisme – National socialisme, marxistisk socialisme,russisk, cubansk, kinesisk, engelsk, svensk, demokratisk socialisme,kristen socialisme og mange andre slags socialismer. Der findes endogen islamisk socialisme i Libyen og Syrien. Socialisme er dog ikkedesto mindre essensen af alle disse politiske tendenser, men qua”Socialisme” har disse tendenser én og kun énmening: individets underlæggelse af kollektivet, samfundet.Samfundet kan være baseret på forskellige fundamenter:nazismens blod og jord, eller i for den marxistiske socialismesvedkommende klasserne proletariatet og bourgeoisiet, eller Ubuntu itilfældet afrikansk socialisme og så videre. Mengrundlaget er det samme: opofrelse.
Socialisme i enhver form,som Ayn Rand engang bemærkede: ”doktrinen der betyder, atmennesket ingen ret har til at eksistere for menneskets egen skyld,og menneskets liv og arbejde tilhører ikke den enkelte, atmenneskets eneste eksistensberettigelse er dennes tjeneste forsamfundet, og at samfundet kan disponere på hvilken mådedet måtte ønske, af en hvilken som helst årsagstammen måtte finde kollektivets bedste. Det gælder forenhver form for Socialisme. Derfor er præfixet ”national”lige så ubetydeligt som ”afrikansk”, demokratisk” ellerenhver anden.
Socialisme i enhver form,som Ayn Rand engang bemærkede: ”doktrinen der betyder, atmennesket ingen ret har til at eksistere for menneskets egen skyld,og menneskets liv og arbejde tilhører ikke den enkelte, atmenneskets eneste eksistensberettigelse er dennes tjeneste forsamfundet, og at samfundet kan disponere på hvilken mådedet måtte ønske, af en hvilken som helst årsagstammen måtte finde kollektivets bedste. Det gælder forenhver form for Socialisme. Derfor er præfixet ”national”lige så ubetydeligt som ”afrikansk”, demokratisk” ellerenhver anden.
Henrik Gøtke, de fleste har vist hørt om dine opfordringer til at nakkeskyde socialister og smide dem i havet. Du synes sikkert selv det er den naturligste ting i verden, givet dit uendelige had til socialister, men en del mennesker finder udtalelsen ret ekstrem.
I ekstremisme er den et par klasser OVER Per Jensens skriverier, fordi Per Jensen i det mindste lader som om han er ironisk.
I ekstremisme er den et par klasser OVER Per Jensens skriverier, fordi Per Jensen i det mindste lader som om han er ironisk.
Det burde ikke kunne lade sig gøre længere, men jeg kan åbenbart stadig blive overrasket over tåbelige socialisters skriblerier.
Lad mig se - Kim Møller har SKREVET nogle indlæg på en blog.
Altså er det fuldt fortjent, at han som gengæld for dette, udsættes for et voldeligt overfald? Og burde iøvrigt være død??!
Per Jensen afslører til fulde sig selv for hvad han er - endnu en rød-fascist af værste skuffe. Ve alle ikke-rød-fascister, den dag folk som ham kommer til magten!
Altså er det fuldt fortjent, at han som gengæld for dette, udsættes for et voldeligt overfald? Og burde iøvrigt være død??!
Per Jensen afslører til fulde sig selv for hvad han er - endnu en rød-fascist af værste skuffe. Ve alle ikke-rød-fascister, den dag folk som ham kommer til magten!
Jeg mener det er udtryk for en bredere tendens. Den stiltiende accept af ikke-demokratiske midler og trækken på skuldrene har bredt sig til medlemmer af politiske partier, visse "pæne" menneskers blogs osv. Det er langt fra længere isoleret til stupide islamhadere med et argumentationsniveau på børnehaveniveau. Måske er der tale om en slags frustration over at have siddet i opposition i snart 10 år, måske er der bare tale om en generel forråelse i debatten. Per Jensen synes sikkert han er "skarp", og Margrethe Monika Hansen måske at hun forsvarer nogle højere idealer?
Enhedslisten er en flok stalinister, som har overlevet sovjetstyrets fald. Derfor er indstillingen generelt, at alle som ikke "retter ind" skal elimineres. Da Danmark desværre ikke har et enormt sibirien må enhedslisten derfor ty til samme metode, som nazisterne brugte overfor jøderne.
Per Jensen er vist synomym for Carl-Erik Zølck.
At man som politiker ønsker et andet menneske død, blot fordi man er politisk uenig med vedkommende er i mine øjne en meget alvorlig sag. Synes det kunne være interessant hvad Enhedslistens folketingsgruppe har af meninger til de nævnte citater. De er unægtelig meget alvorligere end eks. Hedegaards og Langballes nylige udtalelser, som har fyldt medierne gennem mange uger.
Er det ikke noget Anders Samuelsen burde tage op til debat i tinget?
Det er helt vildt, at en politiker kan få lov til at skrive sådan, der MÅ simpelthen få en konsekvens for vedkommende!
Er det ikke noget Anders Samuelsen burde tage op til debat i tinget?
Det er helt vildt, at en politiker kan få lov til at skrive sådan, der MÅ simpelthen få en konsekvens for vedkommende!
Hvilken redaktion?
For Guds skyld, så stop dem ikke fra at skrive den slags, heller at de offentligt står frem med deres tilbøjeligheder end at de går med den skjult.
For Guds skyld, så stop dem ikke fra at skrive den slags, heller at de offentligt står frem med deres tilbøjeligheder end at de går med den skjult.
Socialister har historisk haft et noget lemfældigt forhold til andre menneskers liv...
Det er da helt uhyrligt! Danmarks Løver skriver også om sagen i rene SA-runer!
Det er dagodt at den side nu bekender kulør. Nu ved vi, hvad vi kan vente os.
Typiskt at dette kommer, når deres argumenter er tyndet ud og sat til vægs gennem lang tid.
Denne Urbanblog håber jeg bliver stående rigtig længe, som en skampæl over noget, der burde være forsvundet sammen med de sidste brokker af Berlinmuren.
Læs hele Mord-opropet på linken neden!
Urbanblog
Med venlig hilsen
Hans Erling Jensen Eticha.dk
Det er dagodt at den side nu bekender kulør. Nu ved vi, hvad vi kan vente os.
Typiskt at dette kommer, når deres argumenter er tyndet ud og sat til vægs gennem lang tid.
Denne Urbanblog håber jeg bliver stående rigtig længe, som en skampæl over noget, der burde være forsvundet sammen med de sidste brokker af Berlinmuren.
Læs hele Mord-opropet på linken neden!
Urbanblog
Med venlig hilsen
Hans Erling Jensen Eticha.dk
...og så vil jeg lige smide et link til historien om at Enhedslisten afviser at Per Jensen er folketingskandidat for dem.
http://www.180grader.dk/profil/Per_Jensen
http://www.facebook.com/Per19gryn (skal være logget ind)
http://www.facebook.com/Per19gryn (skal være logget ind)
Det er altsammen ting han selv har skrevet - det kunne være en selviscenesættelse. Enhedslisten Sønderjyllands-side er for indholdsløs til at bekræfte eller afkræfte nogen påstand.
Jeg har allerede slået Enhedslisten oven i hovedet med Per Jensens kommentarer (se her), så nu vil jeg gerne vide om jeg er gået galt i byen. ...og det kan Per Jensen i sagens natur ikke bekræfte eller afkræfte, det skal jeg høre fra højere sted.
Jeg har allerede slået Enhedslisten oven i hovedet med Per Jensens kommentarer (se her), så nu vil jeg gerne vide om jeg er gået galt i byen. ...og det kan Per Jensen i sagens natur ikke bekræfte eller afkræfte, det skal jeg høre fra højere sted.
Der er adskillige etablerede medlemmer af Enhedslisten, som abonnerer på den fanside, hvilket for mig, er en fin indikation på tilhørsforholdet. Skulle du få et svar fra, hvem end du nu har kontaktet, kan vedkommende jo ligeså godt bare benægte sammenhængen, alt imens Per Jensen bliver sneget ud af bagdøren.
I øvrigt skriver manden at han flytter (eller er flyttet) til Sjælland, så han stiller vel op der, og ikke i Sønderjylland?
I øvrigt skriver manden at han flytter (eller er flyttet) til Sjælland, så han stiller vel op der, og ikke i Sønderjylland?
Tilhørsforholdet synes veldokumenteret. At han er Folketingskandidat er ikke dokumenteret.
Jeg har sat mit navn bag en udtalelse om at han er folketingskandidat, og er følgeligt meget interesseret i at finde ud af hvad der er hvad i den forbindelse. Fine indikationer er både fine og indikerende, men de er også utilstrækkelige.
Jeg har ikke kontaktet nogen. Per Clausen har meldt ud, og hans ord står til troende indtil nogen kan skyde hans påstand ned.
Jeg har sat mit navn bag en udtalelse om at han er folketingskandidat, og er følgeligt meget interesseret i at finde ud af hvad der er hvad i den forbindelse. Fine indikationer er både fine og indikerende, men de er også utilstrækkelige.
Jeg har ikke kontaktet nogen. Per Clausen har meldt ud, og hans ord står til troende indtil nogen kan skyde hans påstand ned.
Enig. Per Clausen må klart have styr på de ting. Hvis Per Jensen et eller andet sted skulle være skrevet op som kandidat, eller kandidat-emne, bliver han nok hurtigt slettet. Det kan f. eks. være, at der eksisterer en intern aftale i partiet om at han nok skal blive det - en aftale, der hurtigt kan kasseres, når det viser sig at han synes at true den frie presse...
Jamen William, hvorfor i alverden skulle jeg være uenig i det? Jeg smed bare et link, jeg ikke kunne se var blevet delt før, for at give endnu en vinkel. Hvis ikke du kan stå inde for dine udtalelser, må du jo lade være med at fremføre dem. Det er da ikke linkets skyld?
@ Jakob:
Jeg er på ingen måde under indtryk af at du er uenig med mig i dette spørgsmål.
Jeg er på ingen måde under indtryk af at du er uenig med mig i dette spørgsmål.
Ok, så beklager jeg misforståelsen. I øvrigt fedt du har fået gutterne fra Konflikten til at tage det op.
SUK. Hvor er det dumt gjort af bloggeren.
Venstrefløjen... er det ikke dem med den gode tone?
Ikke mærkeligt efter min mening. - Enhedslisten med deres tilbøjeligheder for voldsromantik er ofte veldokumenteret.
Asmaa Hamid udtalelse om at det er ok at dræbe danske soldater, og hendes rødfascistisk parti der ikke rigtigt kan finde ud at tage afstand fra FARC, eller fornylig hvor man reklamerede for indsamling til en terrororganisation på deres hjemmeside...og nu Super Marios look-a-like, der tilsyneladende heller ikke rigtigt er helt kvik i pæren.
Det allermærkeligste er dog at de står til at klarer spærregrænsen - Altså mindst 2% af den danske befolkning sætter deres kryds ved Ø - Uhyggeligt synes jeg!
Asmaa Hamid udtalelse om at det er ok at dræbe danske soldater, og hendes rødfascistisk parti der ikke rigtigt kan finde ud at tage afstand fra FARC, eller fornylig hvor man reklamerede for indsamling til en terrororganisation på deres hjemmeside...og nu Super Marios look-a-like, der tilsyneladende heller ikke rigtigt er helt kvik i pæren.
Det allermærkeligste er dog at de står til at klarer spærregrænsen - Altså mindst 2% af den danske befolkning sætter deres kryds ved Ø - Uhyggeligt synes jeg!
...og nu har Per Jensen forladt Enhedslisten, da han ikke vil "være i samme rum som elitære kujoner".
Hans "Farvel og tak"-indlæg kan læses her.
Hans "Farvel og tak"-indlæg kan læses her.
Per Jensen får på sin Myspace-profil opbakning med ordene "Du er helt.....! Fuck kujonerne i Enhedslisten!!!!!!!!!!!" af en, som på sin Myspace-profil skriver om sig selv:
"Dette er siden, hvor jeg udleverer folk, som truer fredeligeskribenter, så andre skribenter kan søge viden om dem, der truer, her,og hvor Du som skribent også anonymt kan bede om hjælp under en debat iforskellige medier, eller når Du bliver truet og chikaneret. Brug det,så VKO-skribenter endelig taber deres falske ansigt, og virkeligtdummer sig. Enhver information herinde er et våben i fælleskabet modDF. Så hvad en gør ved en, som har skrevet et trusselsbrev ellerlignende, er mig meget ligegyldigt."
Kan de da slet ikke selv se det?
http://www.myspace.com/per19gryn
http://www.myspace.com/saneantiracist
"Dette er siden, hvor jeg udleverer folk, som truer fredeligeskribenter, så andre skribenter kan søge viden om dem, der truer, her,og hvor Du som skribent også anonymt kan bede om hjælp under en debat iforskellige medier, eller når Du bliver truet og chikaneret. Brug det,så VKO-skribenter endelig taber deres falske ansigt, og virkeligtdummer sig. Enhver information herinde er et våben i fælleskabet modDF. Så hvad en gør ved en, som har skrevet et trusselsbrev ellerlignende, er mig meget ligegyldigt."
Kan de da slet ikke selv se det?
http://www.myspace.com/per19gryn
http://www.myspace.com/saneantiracist
Selv om alle er gode til noget, findes der nogle få, der falder ikke bare mellem 2 stole, men mellem alle stolene i salen - sådan en ser det ud som om Per Jensen tilhører.Jeg meddeler hermed min dybeste kondolence!
Du skal være logget ind for at kommentere artikler. Du kan logge ind her!
Flere artikler fra Krimi
DR kalder terrororganisationer for bevægelser
Udgivet for 10 timer og 12 minutter siden i Krimi
Tilføjet 15/03 22:10 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: dr.dk
Ny sag for Zenia (Står-i) Stampe.
Udgivet for 2 dage siden i Krimi
Tilføjet 13/03 21:50 til Boblere af Claus Dellgren
Serviceeftersyn på Christiania: 884 joints til politiet
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 10/03 22:44 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: bt.dk
Godt vi har Politiet der kan passe på mordere og andre kriminelle ...
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 10/03 16:45 til Boblere af Afskaf skatten
Kilde: politiken.dk
Psykisk syge flygter på stribe -
Udgivet for 5 dage siden i Krimi
Tilføjet 10/03 19:22 til Boblere af V Rasmussen
Kilde: nyhederne.tv2.dk
Dræbt mens han spillede billard
Udgivet for 6 dage siden i Krimi
Tilføjet 10/03 11:13 til Boblere af Bertel Vagn Christensen
Kilde: bt.dk
USA: 35 år for besiddelse af pot
Udgivet for 6 dage siden i Krimi
Tilføjet 09/03 23:35 til Boblere af Lars Pilegård
Kilde: tylerpaper.com
Politiet hængte skudoffer ud som White Pride-medlem
Udgivet for 6 dage siden i Krimi
Tilføjet 09/03 18:44 til Boblere af Lars Pilegård
Kilde: politiken.dk
Et land dominerer totalt gruppen af turist-kriminelle i Danmark
Udgivet for 7 dage siden i Krimi
Tilføjet 08/03 19:49 til Boblere af V Rasmussen
Kilde: politiken.dk
AGF-fans angrebet og skudt i lejlighed i Farum
Udgivet for 9 dage siden i Krimi
Tilføjet 07/03 08:55 til Boblere af Bertel Vagn Christensen
Kilde: ekstrabladet.dk
Politiken kalder danskerne for narkomaner - Ingen politianmeldelse fra Zenia Stampe (Det radikale Venstre)
Udgivet for 9 dage siden i Krimi
Tilføjet 06/03 23:24 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: politiken.dk
Drabschef - "Rumænerne er skrupelløse. De slår ihjel for et par hundrede kroner. Det er en helt anden kultur"
Udgivet for 9 dage siden i Krimi
Tilføjet 06/03 11:46 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: dr.dk
Amerikanske stater underkender britisk injurielovgivning
Udgivet for 9 dage siden i Krimi
Tilføjet 06/03 14:22 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: nytimes.com
Mohamedadvokat har elendig sag ved domstole - selv i England
Udgivet for 9 dage siden i Krimi
Tilføjet 06/03 13:32 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Kbhs Politi: Siden Rumæniens indtræden i EU er 10 % af fremstillingerne i dommervagten fra Rumænien
Udgivet for 10 dage siden i Krimi
Tilføjet 05/03 20:42 til Boblere af V Rasmussen
Kilde: tv2lorry.dk
Anti homoseksuel politiker anholdt efter besøg på bøssebar
Udgivet for 10 dage siden i Krimi
Tilføjet 05/03 19:29 til Boblere af LasseAndersen
Kilde: huffingtonpost.com
Boligens ukrænkelighed under pres
Udgivet for 11 dage siden i Krimi
Tilføjet 05/03 07:24 til Boblere af Jimmi Meilstrup
Asylcenter husede serbisk tyvebande
Udgivet for 12 dage siden i Krimi
Tilføjet 04/03 08:05 til Boblere af Ole Birk Olesen
Kilde: sn.dk
Grænseløs skattejagt på sociale bedragere
Udgivet for 12 dage siden i Krimi
Tilføjet 04/03 07:59 til Boblere af Ole Birk Olesen
Kilde: borsen.dk
Voldtægt på Fredericia Banegård var frivillig sex
Udgivet for 12 dage siden i Krimi
Tilføjet 03/03 23:03 til Boblere af Camilla Paaske Hjort
Klummer
|
|
Euro moral hazard Tilføjet 16/03 10:53 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Den store lodtrækning Tilføjet 15/03 21:48 af Martin Rytter |
|
|
Hvor går grænsen for liv? Tilføjet 15/03 13:27 af Larz Thielemann |
|
|
Er ambitioner et kvalitetsstempel? Tilføjet 13/03 16:17 af Lea Stentoft |
|
|
En overvægtig regering og en selvfed opposition! Hvor er politimester Bastian? Tilføjet 14/03 11:42 af Anders Samuelsen |
| Flere klummer | |
|
Liberal Alliances Ungdom Nordsjælland
Medlemmer: 4 Opdateret: 15/03 21:03 |
|
Liberal Alliance
Artikler relevante for eller omhandlende partiet Liberal Alliance Medlemmer: 90 Opdateret: 15/03 09:13 |
|
|
Retsforbundet
90 år gammelt parti der altid har haft gode løsninger på tunge samfundsudfordringer. Partiets politik bygger på fire hovedpunkter: Medlemmer: 6 Opdateret: 14/03 21:32 |
|
|
Medlemmer af VU på 180grader
Gruppen for alle de medlemmer af Venstres Ungdom, som regelmæssigt læser 180grader. Medlemmer: 266 Opdateret: 11/03 18:31 |
|
|
Seriøse islamofober
En forening af høviske kritikere af islams tilstedeværelse i Vesten. I lyset af den seneste debat om islamkritikkens form og indhold har jeg fundet det nyttigt at oprette denne gruppe, der kan ses som en slags "islamkritik uden promiller". Her optages altså kun pinligt ædruelige og seriøse kritikere af islams tilstedeværelse i den vestlige sfære. Medlemmer: 20 Opdateret: 10/03 23:52 |

Bookmarklet

