Kontakt 180Grader.dk
92

Skrevet af Fremskridt 156 dage siden - Direkte link

Flygtningekonventionen bør straks opsiges!

 

Hvis du er i tvivl om hvorfor, kan du benytte dig af nedenstående link:

 

http://fremskridtdk.wordpress.com/2009/11/26/flygtningekonventionen-bor-straks-opsiges-2/


Skrevet af holgerdanske 156 dage siden - Direkte link

statsunderfravende virksomhed af alle folketingsmedlemmer på nær DF.


Skrevet af Mads M 156 dage siden - Direkte link

Statsløse? Altså arabere som de arabiske lande ikke gider at have noget at gøre med.


Skrevet af Louis B. Knockel 156 dage siden - Direkte link

Tre af dem dømt for drabsforsøg, talrige andre dømt for talrige andre grimme ting.

 

Hvem du end er, så velkommen her. (Gnags, 1986)

 


Skrevet af Badger (Meles meles) 156 dage siden - Direkte link

Hvorfor sørger Venstre ikke for i forarbejderne til den enkelte lov at udluge alvorligt kriminelle udlændinge?


Skrevet af Tortor 156 dage siden - Direkte link

Det vil sikkert stride imod de såkaldte "menneskerettigheder", og dem tager Venstre meget højtideligt, når det er til skade for Danmark.


Skrevet af Bitten enevold 156 dage siden - Direkte link

jeg er til grin


Skrevet af Frost Hansen 156 dage siden - Direkte link

Prøv at læse dette fra 1987:

 

http://fremskridtdk.wordpress.com/category/claus-frost-hansen/

 


Skrevet af ulla 156 dage siden - Direkte link

Er der ikke en IT kyndig, der kan sætte en net-underskriftindsamling i gang gående på at flygtningekonventionen skal opsiges i DK

Den forrige regering har da snorksovet i 10 år. 


Skrevet af LeeKuanYew 156 dage siden - Direkte link

Selv hvis flere 100.000 skrev under ville politikerne være helt kolde i røven tror jeg.


Skrevet af Freedom works! 156 dage siden - Direkte link

Frem med tegnebogen!


Skrevet af dadk 156 dage siden - Direkte link

Og hvis det så "bare" var 1700 personer, men det er jo også hele halehænget af børn etc samt kommende generationer. Om 20 år er de over 10.000.

 

Konventionen om nedbringelse af statsløse bør afratificeres straks. Det kan ikke være meningen at man har hyperfertilitet i de palæstinensiske områder, at disse områder/lande ikke vil kendes ved deres "egne" borgere, og Danmark derfor pga af en konvention er TVUNGET til at tage deres groteske fødselsoverskud og endda presse et statsborgerskab ned i halsen på dem. Det er helt godnat. 


Skrevet af jorgentoft 156 dage siden - Direkte link

Der hviler et stort ansvar på de vælgere som har stemt på - ja, stemt på hele slænget af floromvundne

politikere som, for at profilere sig selv som humanister, giver køb på så godt som hvad som helst.

Vi ved jo at de radikale, som inviterede en flok dybt kriminelle palestinensere hertil - til evig forsørgelse, har det med at bruge andre folks penge på at profilere sig selv som de gode, de rigtige og de rette, men at alle andre, der skulle forestille at repræsentere de danske skafferdyr, er lige så ivrige efter at underskrive denne og hin konvention der ligner en blanco check til een eller anden bevægelse af

livstrætte farisæere, kan godt nok få een til at indtage holdningen: Så kan det fandeme osse være lige meget. Lad os se hvordan vi kan få det bedste ud af det værste.

Pilitikerneleden begynder at ligne direkte væmmelse.


Skrevet af Bendt J.J.Hansen 156 dage siden - Direkte link

Efter at have hørt dele af debatten fra folketinget, er det min fornemmelse at der for de radikale og venstrefonden ikke findes det afskun af en forbryder der ikke burde tilbydes statsborgerskab i Danmark


Skrevet af Lars Kragh Andersen 156 dage siden - Direkte link

Denne parlamentariske handling kommer med 100 procents sikkerhed til at koste ofre blandt den oprindelige befolkning. Både i form af overførdselsindkomster, fængselsophold og i form af volds- og berigelseskriminalitet. Jeg håber fru Jensen sender en tak til de folkevalgte, når hun inden ret længe bliver gaderøvet af en af disse danske statsborgere. I guder.


Skrevet af Ola Hansen 156 dage siden - Direkte link

Politikkerne er afkoblet fra virkeligheden og insisterer på ikke at tage ved lære af den. Problemet er bare, at virkeligheden kører ufortrødent videre, for den kan ikke tage ved lære af polikkerne.


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link
Gad vide, hvad det siger om de vælgere, der har stemt på politikerne........? De må da i så fald være være ikke bare afkoblet, men TOTALT afkoblet fra virkeligheden. Eller hur?

Skrevet af Ola Hansen 156 dage siden - Direkte link

Nu er jeg jo ikke politikker, så jeg behøver ikke lade som om, at jeg er vildt imponeret over den almindelige vælgers evne til at overskue virkeligheden, tidens politiske spørgsmål eller basale økonomiske sammenhænge.

 

Sandheden er, at vælgerne generelt ikke er særligt kloge, særligt vidende eller særligt oplyste. Der var en gang, hvor oplysningen voksede i befolkningen. Så blev skolen reformeret, så kundskaber og faglighed blev ofret for samarbejde, og det er nok, at man kan søge viden. Og et stort antal dårligt uddannede indvandreres børn kom til at lægge beslag på en stor del af skolens ressourcer. Derfor er det gået kraftigt tilbage for dannelsen og oplysningen. 

 

At dømme efter mængden af bevidstløst gentagne one-liners, som spindoktorerne ser sig nødsaget til at forsyne politikkerne med, og som politikkerne ser sig nødsaget til at bruge, deler såvel spindoktorer som politikkere min vurdering, selv om de selvfølgelig aldrig vil indrømme det. Det ville jo være politisk selvmord.

 

Noget andet er, at politikkerne er ude af trit med befolkningen på en lang række politiske områder. F.eks. EU- og udlændinge-spørgsmålet.

 

Hvis det kom til en folkeafstemning, om kriminelle statsløse skal have dansk statsborgerskab, ville der uden tvivl være et stort flertal imod, ligesom der iøvrigt ville være et stort flertal imod finanspagten.

 

Midtervælgerne kan bare ikke finde partier, som repræsenterer deres synspunkter. Derfor genvælges partier og politikkere, som er ude af trit med befolkningen.

 

Den gennemsnitlige vælger er - på trods af de tidligere beskrevne forbehold - faktisk mindre afkoblet fra virkeligheden end politikkerne i f.eks. EU- og udlændinge-spørgsmålet.

 

Kunne vælgerne så ikke blot danne nye politiske partier? Jo, men det er svært. For det første skal man have lysten og viljen. For det andet kan politisk uerfarne ikke undgå at lave fejl, som lynhurtigt bliver karrikeret og udstillet af et medielandskab, som har en voldsom bias i socialistisk og social-liberal retning. Derfor vil et nyt parti hurtigt blive dæmoniseret som en samling landsbytosser.


Skrevet af LeeKuanYew 156 dage siden - Direkte link

Nu blev der jo ret effektivt lukket for nye partier da underskriftindsamlingen blev gjort så besværlig. 


Skrevet af C vittinghoff 156 dage siden - Direkte link

Det er netop paradoks-et der er intet alternativ. Netop derfor der er noget der hedder en blank stemme, dermed siger du at du ikke kan stå inde for nogle af partierne. På en megen demokratisk måde. man kan også vælge at tegne anders and eller tegne et hagekors.
Men så bliver den betragtet som ugyldig fordi de regner med at du enten er påvirket eller uden for pædagogisk rækkevidde  
Men personligt selv foretrækker jeg at gå ind i min stemmeboks og lige tørre min røvsved af i stemmeseddelen og så OMHYGGELIGT folde den sammen og aflevere den med et smil 


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Jeg håber de radikale bliver spurgt næste gang en af dem de har lukket ind voldtager en eller anden pige og stiller dem til regnskab for deres medskyld. Naturligvis er de ikke konkret skyldige - men de er medskyldige på den måde, at vi ved at der er en overkriminalitet og derfor ved man, at mennesker kommer til at lide under beslutningen om at "berige" vores land med alle disse mennesker.

Hvorfor er de så tossegode? 


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link
Og så skal man vel også huske at spørge LA og Venstre om det samme?

Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Ja, hvis de er medskyldige.


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link
De har stemt for den samme lov, som de radikale. Det er vel nok?

Skrevet af Kbh 155 dage siden - Direkte link

Ja.


Skrevet af slettet bruger 3702 156 dage siden - Direkte link

Er det kun DF som har stemt imod? Hvad med LA?


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link
LA stemte for :)

Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Det er LAs ømme punkt/achielleshæl. Radigal arv. LA har meget lille troværdighed på dette område med folk som Mette Boch.


Skrevet af jacobfiil 156 dage siden - Direkte link

Interessant spørgsmål. Måske nogen fra LA, i givet fald, har lyst til at svare på hvorfor ikke?


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link
Liberalisme vs. Nationalisme.... altid et godt emne. Især her på 180grader ;)

Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Tak til Radigalningene, tak til Linda Kristiansen, Zenia Stampe, Anita Bay Bundegaard, Marianne Jelved, Morten Østergaard, Margrethe Vestager, Anne Mae Allerslev etc., etc., etc.. og naturligvis også tak til T Larsen og resten af de vanvittige kultur-marxister!

 

Godt gået, forhåbentlig bliver alle svinene.. øhh tossehovederne, kulturberiget på behørig vis!


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Hvor mange milliarder koster den beslutning skatteyderne? Hvor meget mere kriminalitet vil danskerne blive udsat for på den regning? Hvor mange flere kvinder vil blive voldtaget? Hvor meget mere utryghed i samfundet vil dette medføre - med deraf følgende erodering af vores basale friheder?

Dette burde være en af de store hovedbekymringer for enhver tænkende borgerlig/liberal.  


Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Dette burde være en af de store hovedbekymringer for enhver tænkende borgerlig/liberal.

 

Ikke hvis du spørger LA, her er "Carina" meget vigtigere!


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Fænomenet "Carina" er vigtigt. Men det er bestemt ikke alt.


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link
Betyder det så, at LA ikke er "tænkende borgerlig/liberale"?

Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Hvis de ikke fatter dette problem og dropper at følge en politik om åbne grænser og pivåbne kasser, så er de ikke tænkende borgerlig/liberale.

Her tænkes også på den officielle tåbelighed om at ønske starthjælpen udskiftet med højere offentlige ydelser. Rent gakgak. 


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link

Aha. Gad vide, hvad LA'erne her på 180grader siger til det? Eller Ole Birk Olesen, som sidens ophavsmand?


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

De leger som sædvanligt struds når det gælder dette enme. Eller kommer med en tom "vi går ind får åbne grænser og lukkede kasser".

De ved at dette er en tabersag blandt langt størstedelen af deres vælgere men samtidig er der noget radigalt arvegods som hænger ved og jeg tror der generelt er stor splid internt i partiet på emnet - hvorfor man ikke mener man kan vinde noget ved at debattere det. Selvom jeg tror det ville være en stor vindersag at være ansvarlig og realistisk på området.


Skrevet af Kim Freyberg 156 dage siden - Direkte link

graa. Så lukker man helt i og venter til debatten har lagt sig. I yderste nødstilfælde kan Anders Samuelsen evt. henvise til en udtalelse han engang er kommet med for hundrede år siden om FN-konventioner. Men det bliver så også kun i yderste nødstilfælde. 


Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Jeg kan godt forstå, at du fejre jeres (kultur-marxisterne's) store triumf, men spar nu lidt på krudtet, en skønne dag bliver også du og dine nærmste ramt af jeres tåbeligheder, lallende idiot!


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link

Fejrer? næh, jeg forsøger bare at stille et par temmelig enkle, opklarende spørgsmål. Jeg kan forstå, at du i modsætning til Frihed ikke kan finde ud af at svare. Hvem af os er mon så den lallende idiot?!


Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Naturligvis fjolset, dvs. dig og dine kulturmarxistiske ligesindede, der først lukker  svinene ind, giver dem statsborgerskab og dernæst begynder at stille opklarende (sic) spørgsmål. Det må da siges, at være temmelig hjernedødt, det bør selv du da kunne indse.


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link

Så vidt man må forstå af tråden her omfatter 'svinene' foruden undertegnede samtlige vælgere bortset fra DF's, al den stund det er samtlige partier minus DF, der har stemt for den her debatterede lov. 

 

Og så er det jeg tænker, at hvis jeg og alle de andre er 'svin', så hellere være svin end være som du, Henrik.


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Partier stemmer også for finansloven uden at være enige i den.


Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Du kan opfatte dig selv som svin, kulturmarxist, rejekælling, hattedame, landsforræder, muhammedanere eller hvad fanden du har lyst til, min eneste trøst er, at både du og dine nærmste en skønne dag bliver ramt nederdrægtigt hårdt, af det multukulturelle projekt, som du pådutter mig og mine ligesindede. Når den dag kommer, vil jeg bryde ud i en mild latter!


Skrevet af Graa 156 dage siden - Direkte link

Jamen, så god jul til dig også......


Skrevet af Jacques d´Biann 155 dage siden - Direkte link

Graa:

 

Jeg er ellers sikker på, at dine ideologisk ligesindede har lært det nu:

 

http://www.bt.dk/udland/se-billederne-her-rehabiliterer-politiet-unge-punkere

 

- men som altid ligger din fløj og roder og rager rundt i jeres sædvanlige stockholmsyndrom'ske psykose når det handler om Islam. Man springer ilende til for at afskærme det fænomen der vil afvikle jer selv, så snart det kan komme til det; dødsdriftige suicidal-idioter som I er.

 

Den politisk feminiserede venstrefløj er nøjagtig ligeså irrationelt tænkende som "den gode kone" og politisk fungerende derefter i forhold til "wifebeateren" Islam. Den gode kone; hende der bliver ved med at vende tilbage til den stodder der tæver hende imens han narcissistisk manipulativt gør sig selv til offer for hende påståede utilstrækkelighed med udspekuleret bebrejdelses-strategi og offertænkning. Og man kan bare sørgmodigt se til udefra, imens hun til forsvar for sine wifebeater spytter gift imod den omverden der forsøger at redde hende fra hendes egen undergang.

 

"Wifebeateren" Islam tæver løs på den røde "kælling", men trofast vender hun skyldbetynget hjem - hver eneste gang! Hvor er jeres værdighed? Er den deponeret i koranen? Det håber jeg så sandelig ikke, for det første en dhimmi får frarrøvet er nemlig... sin værdighed!

 

Capacent har dokumenteret truslen imod vore friheder fra islamisk side for DR.

 

58% af alle adspurgte muslimer under 35 vil have afskaffet ytringsfriheden fordi at denne kan "misbruges" til at kritisere islam. For dem over 35, var det 54%. Hele 80% ville have forhindret udgivelsen af muhammedtegningerne med statsmagt. Kommentar: Det er klokkeklar teokratisk fascisme for 80%'s vedkommende.

 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/27/073848.htm?rss=true

 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/05/02/080547.htm

 

http://www.b.dk/politik/loekke-uenig-med-danske-muslimer

 

Det overvældende klare flertal af de deltagende muslimer vil altså - med fascismens metoder - fratage mig retten til åbent at anfægte deres "sandhed" og straffe mig for at gøre det - højest sandsynligt med udgangspunkt i islamisk doktrin = størstedelen er politisk totalitære.

 

Dette er en opsummering af resultatet af to holdningsundersøgelser udført iblandt tyrkere i Østrig og Tyrkiet. Tyrkerne er angiveligt verdens mest tolerante muslimske folkefærd:

 

"More than half of the approximately 220,000 ethnic Turkish immigrants — 2.65% of the entire Austrian population of 8.3 million — in all seriousness demand that the Austrian justice system introduce Islamic law, i.e., sharia." Kommentar: Sharia er massivt fremmedhadende og totalitært.

"For almost three-quarters (72%), following religious commandments is more important than democracy.(!!!) For 57%, religious laws and regulations are more important than Austria’s. And almost half of the Turkish immigrants believe the many criminals in Austria show where democracy leads." Kommentar: Det er et problem, fordi temmelig mange af de såkaldte "religious commandments" i islam er ultraxenofobiske og totalitære.

"55% refuse a non-Turkish marriage partner for their son or daughter". Kommentar: Taler vist for sig selv...

"four of ten Turks refuse to live near a Jew; about a third don’t want a Christian neighbor. More than half the Muslim Turks completely reject non-Muslims being active in the Turkish justice system, in the army, in the police or in the secret service. And more than 40% spoke out against Jews or Christians having important positions in science or the health services."

"That is not all: 57% of Turks do not want an atheist as a neighbor,"

 

Vi kan altså se her, at xenofobien og preferencen for det politisk totalitære hos det angiveligt mest åbne og tolerante muslimske folkefærd er klart mere reglen end undtagelsen, det er simpelthen normen! Hvordan synes du selv, det ser ud? Og hvordan tror du det forholder sig med de 1700 palæstinensere som udpræget er endu mere islamisk sindssyge end tyrkerne?

 

Der er al mulig grund til at frygte videre islamisk masseindvandring og håne alle de virkelighedsimmuniserede idioter der nægter at fatte hvorfor, kun fordi at realiteterne ikke bare lige uden videre kan skorhornes ned i den marxistisk-dogmatisk afgrænsede virkeligheds- og sammenhængsforståelse I er hjernevasket i hoved og røv med.


Skrevet af Ulrich 155 dage siden - Direkte link

Jacques...hørt og good job!


Skrevet af Jesper R 156 dage siden - Direkte link

+1000 til Graa.


Skrevet af Jacques d´Biann 155 dage siden - Direkte link

Jesper R:

 

Der afslørede du lige din egen uvidenhed! Det er ukendt, ja, DET er det - for dig selv! Det er ikke ukendt for os andre:

 

Capacent har dokumenteret truslen imod vore friheder fra islamisk side for DR.

 

58% af alle adspurgte muslimer under 35 vil have afskaffet ytringsfriheden fordi at denne kan "misbruges" til at kritisere islam. For dem over 35, var det 54%. Hele 80% ville have forhindret udgivelsen af muhammedtegningerne med statsmagt. Kommentar: Det er klokkeklar teokratisk fascisme for 80%'s vedkommende.

 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/27/073848.htm?rss=true

 

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/05/02/080547.htm

 

http://www.b.dk/politik/loekke-uenig-med-danske-muslimer

 

Det overvældende klare flertal af de deltagende muslimer vil altså - med fascismens metoder - fratage mig retten til åbent at anfægte deres "sandhed" og straffe mig for at gøre det - højest sandsynligt med udgangspunkt i islamisk doktrin = størstedelen er politisk totalitære.

 

Dette er en opsummering af resultatet af to holdningsundersøgelser udført iblandt tyrkere i Østrig og Tyrkiet. Tyrkerne er angiveligt verdens mest tolerante muslimske folkefærd:

 

"More than half of the approximately 220,000 ethnic Turkish immigrants — 2.65% of the entire Austrian population of 8.3 million — in all seriousness demand that the Austrian justice system introduce Islamic law, i.e., sharia." Kommentar: Sharia er massivt fremmedhadende og totalitært.

"For almost three-quarters (72%), following religious commandments is more important than democracy.(!!!) For 57%, religious laws and regulations are more important than Austria’s. And almost half of the Turkish immigrants believe the many criminals in Austria show where democracy leads." Kommentar: Det er et problem, fordi temmelig mange af de såkaldte "religious commandments" i islam er ultraxenofobiske og totalitære.

"55% refuse a non-Turkish marriage partner for their son or daughter". Kommentar: Taler vist for sig selv...

"four of ten Turks refuse to live near a Jew; about a third don’t want a Christian neighbor. More than half the Muslim Turks completely reject non-Muslims being active in the Turkish justice system, in the army, in the police or in the secret service. And more than 40% spoke out against Jews or Christians having important positions in science or the health services."

"That is not all: 57% of Turks do not want an atheist as a neighbor,"

 

Vi kan altså se her, at xenofobien og preferencen for det politisk totalitære hos det angiveligt mest åbne og tolerante muslimske folkefærd er klart mere reglen end undtagelsen, det er simpelthen normen! Hvordan synes du selv, det ser ud? Og hvordan tror du det forholder sig med de 1700 palæstinensere som udpræget er endu mere islamisk sindssyge end tyrkerne?

 

Der er al mulig grund til at frygte videre islamisk masseindvandring og håne alle de virkelighedsimmuniserede idioter der nægter at fatte hvorfor, kun fordi at realiteterne ikke bare lige uden videre kan skorhornes ned i den marxistisk-dogmatisk afgrænsede virkeligheds- og sammenhængsforståelse I er hjernevasket i hoved og røv med.


Skrevet af Jesper R 156 dage siden - Direkte link

Åh, lad nu være med at gemme jer bag $ seddlerne.

Det har ikke noget at gøre med at i "kommer til at betale gildet".

 

Det handler blot om, at i frygter muslimerne. Lad nu være med at spille så uskyldige.

Frygten for det ukendte, er altid den største, right?

 

No boarders. No nations.


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Det handler om hvilket samfund vi vil have i fremtiden. Indvandringen af især muslimsk art har netto været en gigantisk ulempe for danskerne - både økonomisk, kulturelt, frihedsmæssigt.

Du manglede et vigtigt punkt, som øjensynligt er din ideologi; "No brains". 


Skrevet af Jesper R 156 dage siden - Direkte link

Nu kalder du dig selv "Frihed" - Hvilken frihed er det du stræber efter? Kan du prøve at komme med en defination?

Den eneste klare defination, jeg mener, man kan bruge om ordet "Frihed" vil være "Fravær af tvang". Ikke just hvad du argumenterer ud fra.

 

Økonomisk:

Nu er jeg anarko-kapitalist. Jeg mener ikke at jeg skal betale for Muhammads kebab. Men jeg mener heller ikke, at jeg skal betale for Bondemand Jensens spegepølse.

 

Kulturelt:

Hvorledes? Jeg nyder godt af de små kiosker, der altid har åbent (når alt andet er lukket), kebabkioskerne etc.

 

Frihedsmæssigt:

Spar mig dit vrøvl. Hvis du skal rette kanonerne mod nogen, så ret den imod politikerne. Det er ikke indvandrerne, der indskrænker din frihed (på trods af at nogle af dem laver ballade - ligesom visse danskere gør).

 

 


Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Det er ikke indvandrerne, der indskrænker din frihed

 

Nåh nej, man skal blot vende sig til, at blive vendt i glasskår. Mageløse idiot!


Skrevet af Jesper R 156 dage siden - Direkte link

Jeg tror det er nytteløst, at forstætte en "debat" med dig, når ovenstående er alt hvad du kan udlede af min post.


Skrevet af Jacques d´Biann 155 dage siden - Direkte link

Jesper R:

 

"Det er ikke indvandrerne, der indskrænker din frihed"

 

Det er fuldstændig korrekt, det er nemlig idioter som dig!

 

Forklaring: I takt med, at Islam får mere og mere fodfæste på kontinentet - på grund af idioter som dig - stemmer folk staterne mere og mere totalitære og implementerer mere og mere overvågning og mere og mere omfattende angreb på privatsfæren i et desperat forsøg på at forsvare sig selv og deres kære efterhånden som kedlen koger op.

 

Det demokratiske flertal afleverer gladeligt deres egen, deres nabo's og DIN frihed til statsapparatet i bytte for det, de selv opfatter som tryghed og sikkerhed for sig selv og deres kære. Fatter du det, fjols? Eller er basallogikken for hård? Har du tænkt over, at der muligvis er overnationale interesser der har en interesse i denne udvikling og som bevidst forsøger at fremprovokere den ved at introducere en egnet trussel til formålet for at få presset befolkningerne dertil? Altså, hegeliansk dialektik?

 

Kun en tåbe frygter ikke demokratiet og dets fordummede gennemsnit - for hvilket du er en glimrende ambassadør.


Skrevet af Frihed 156 dage siden - Direkte link

Fravær af tvang og urimelig indgriben i vores privatliv. Staten skal blande sig langt mindre i vores liv, vi skal ikke have gesundheits-bureaukrater til at bestemme eller beskatte os til bedre sundhedsstatistikker; vi er ikke statens ejendom, men vores egen. Det indebærer også, at vi skal være frie til at købe de medikamenter (med enkelte begrænsninger på f.eks. antibiotika pga. resistensproblematikken) og cannabis osv. Der er naturligvis mange flere punkter - ikke mindst genenrelt at staten administrerer en meget mindre del af vores penge for os.

Jamen hurra at du er anarko-kapitalist. Det er der en del studentikose barnagtige menesker der er. Vi andre lever i den virkelige verden. Ja, i en perfekt verden var der fri indvandring. Men vi lever ikke i en perfekt verden. Realiteten er, at flere tusinde millioner ville nyde godt af, at flytte til Danmark, hvis de fik muligheden. Det ville gøre Danmark et meget dårligere sted at leve for vi andre. Du lyder som om fænomener som kultur slet ikke eksisterer. Det er piv-naivt.

Hvis du adævkærer de kulturelle konsekvenser af indvandringen, at der er nogle døgnkiosker, så er det jo nærmest absurd at debattere videre. Desuden burde lukkeloven naturligvis ophæves og selvfølgelig ville døgnåbne butikker - ofte store og billige som i USA i stedet for de små dyre snoldede kiosker.

Læs lige du gamle - jeg harcellerer mod politikerne, som har pådraget danskerne dette problem og stadig gør det, bedrøveligt nok. Indvandringen har betydet en forråelse i nattelivet, en ekstrem stigning i vold og kriminalitet. Så slår samfundet igen - f.eks. med at blive et overvågningssamfund og indføre knivlove og andre tåbeligheder. 


Skrevet af Henrik Johansen 156 dage siden - Direkte link

Vi frygter ikke muhammedanerne, vi afskyer dem og ønsker ikke noget fællesskab med dem, det er nok nærmere dig og dine socialistiske lidelsesfæller, der bør frygte mullaherne, Iran osv.....


Skrevet af Jesper R 156 dage siden - Direkte link

Nu kan du jo starte med at undersøge, hvad det vil sige at være Anarko-Kapitalist / Markeds-Anarkist... Altså... Jeg mener... Bare inden du kaster om dig med ord, du ikke ved hvad betyder.

 

Men ok (hint) - skynd dig ind på www.liberator.dk (så kan vi snakke sammen bagefter).

 

Henrik - Sjov er du ikke. Provokerende er du heller ikke. Relevant er du slet ikke.

Hvad er du egentlig, Henrik?


Skrevet af Juul 156 dage siden - Direkte link

No boarders. No nations.

 

 

Det er ikke særlig pænt af dig - når du nu er sådan et tolerant menneske - at du ikke vil have logerende.

 

 

Næste gang, du slynger om dig med engelske slagord og catchphrases (kastefras (dem fra Kelloggs)), skulle du måske lige gøre 9. færdig.


Skrevet af dadk 155 dage siden - Direkte link

Det handler blot om, at i frygter muslimerne. (...) No boarders. No nations

Jeg kan nu godt lide skak og andre brædtspil (eller hvad du nu mener). Ét eller andet sted er det lidt spøjst at kæde en kritik af tildeling af statsborgerskab til kriminelle, f.eks folk dømt for mordforsøg, sammen med muslimer. Hvad hjertet er fuldt af...


Skrevet af Kbh 155 dage siden - Direkte link

Kære Jesper R

 

Lad os lave en fadder-ordning.

 

Du kan sponsorere og hæfte for lige så mange udlændinge du vil. Uden kriterier om noget som helst. Punktum.

 

Da de jo ikke er noget problem for samfundet, har du intet at frygte vel ? Ifølge dine egne ord om at vi andre er frygtsomme, kommer det ikke til at koste dig en krone.

 

Aftale ?


Skrevet af Mads M 155 dage siden - Direkte link

Fantastisk ide.


Skrevet af dadk 155 dage siden - Direkte link

Virkelig originalt tænkt. Lad os oprette "Asylfonden", så kan enhver der har lyst købe lige så mange sponsorships til asylansøgere de vil. Velmenernes egen samvittighed og pengepung vil så 1:1 afspejle hvor mange fupasylanter de har lyst til at "redde" og fylde landet op med. Det vil også give virksomheder gode muligheder for at profilere sig CSR-mæssigt. 


Skrevet af anklager 156 dage siden - Direkte link

Jeg er dybt rystet i min grundvold og grebet af vantro.


Politikerne må leve i et sandt helvede af forskruede følelser. Et helvede som de åbenbart ikke har betænkeligheder ved at trække os allesammen med ned i.

Hvis man tror, at denne udvikling der er igang nu kommer til at kære gnidningsfrit, så er man godt naiv.

Min eneste trøst er, at kulturberigelsen også kommer til at ramme socialisterne og radikale.


Skrevet af Kim Freyberg 156 dage siden - Direkte link

Er der andre end DF der tør melde sig på banen og få pillet ved den flygtningekonvention? Næppe. I stedet står de på sidelinjen og skælder ud på DF mens dette vanvid udspiller sig. Sådan en gang forbandet slapsvanse!


Skrevet af anklager 156 dage siden - Direkte link

Vent du bare og se til næste valg. Indvandringsdebatten klarede frisag ved dette valg. Men ved næste valg, når nu indvandringen kædes sammen med den dårlige økonomi og vælgerne samtidig fatter, at kulturberigelse stemmer overens med stigende kriminalitet, så får DF et kanon valg.

 

Tag nu bare denne her by, Ullerup (hedder byen det?) hvor en 16-årig somalisk muhammedaner voldtog en 10-årig pige, her er vreden stødt og stigende.


Skrevet af dadk 155 dage siden - Direkte link

DF fik da også et kanonvalg ved sidste valg, relativt, taget i betragtning af at de har fået skyld for stort set alle ulykker gennem 10 år (og så jamrer S-SF allerede nu over en for "kritisk" presse) og tilmed gik stik imod deres kernevælgere med tilbagetrækningsreformen. 


Skrevet af LeeKuanYew 156 dage siden - Direkte link

Ud af de 1700 er det kun 2,1% der egentligt har begået kriminalitet. 

 

Jeg syntes det virker oplagt at give statsborgerskab til de 1664 som ikke har begået kriminaliet. Nægte statsborgerskab til de som er kriminelle. Til sidst genforhandle traktaten.


Skrevet af ulla 155 dage siden - Direkte link

Og hvor mange af de 1700 lever på overførsler?

Hvornår forstår politikerne, at vi ganske simpelt ikke har råd til de beslutninger, de tager hen over hovedet på den danske befolkning?


Skrevet af Frihed 155 dage siden - Direkte link

De har desværre ikke mod til at sige; nej fandme nej, vi vil ikke følge nogle forældede konventioner, når de så eklatant gør skade på Danmark og danskernes liv. Det betyder mere for disse ynkelige politikere, at kunne tage på visit i Europæiske hovedstæder og vandre på bonede gulve og blive anset af de store, for at være dygtige børn der går i takt.


Skrevet af LeeKuanYew 155 dage siden - Direkte link

Ja hvor mange er det egentligt?

Er der nogen der har noget fakta?

 

Jeg er fuldt bevendt med hvor dårlige palistanensere er ifølge div. statistik.

 

Derfor blev jeg faktisk positivt overrasket over at det ikke var flere der var kriminelle.


Skrevet af Frihed 155 dage siden - Direkte link

Det er værd at mindes erfaringerne med Palæstinenserloven af 1992, som gav asyl til 321 libanesiske palæstinensere:
http://da.wikipedia.org/wiki/Pal%C3%A6stinenserloven

Umiddelbart efter vedtagelsen valgte over halvdelen af palæstinenserne at tage tilbage til Libanon for at fejre opholdstilladelsen i Danmark – på trods af at de havde påstået at de havde været forfulgte i Libanon. Ugen efter kom det yderligere frem at 312 af de 321 angiveligt forfulgte palæstinensere havde rejst frem og tilbage mellem Danmark og både Libanon og Syrien i løbet af 1990 og 1991, mens de havde søgt asyl i Danmark.

I 2005 viste en undersøgelse at omkring 42% (135) af palæstinenserne i de efterfølgende år havde fået en bøde eller var dømt ved domstolene og at 74% (238) var på passiv forsørgelse. Af de 110 børn født af gruppen af 321 palæstinensere havde 56% (62) været involveret i kriminalitet.


Skrevet af Kbh 155 dage siden - Direkte link

Sagen er et studie i Dansk politik for dummies.

 

"bu-hu, hvorfor stemmer alle idioterne på Dansk Folkeparti, nu kan vi jo ikke sænke skatten ?!?"

 

Well, det skal jeg sige jer. Det er fordi, at de netop i sager som denne, hvor enhver udenfor Christiansborgs parnas kan se at det er skruphamrende uretfærdigt, men hvor partier som Venstre, Liberal Alliance og Konservative (R.I.P) alligevel, trods en vældig pusten-sig-op i pressen, stemmer for loven.

 

Jeg ser gerne frem til, at en debattør her kan berige os med een eneste liberal for ikke at sige borgerlig grund til, at overvejende passivt forsørgede og kriminelt overrepræsenterede grupper skal gives statsborgerskab og dermed afgang til livslang forsørgelse, familiesammenføring og alt andet uden anden gyldig grund, end at de har kunnet skaffe sig ind over grænsen.

 

Fyr løs.


Skrevet af JensL 155 dage siden - Direkte link

Rablende vanvid at disse statsløse skal have automatisk statsborgerskab. Opsig den konvention omgående.

Du skal være logget ind for at kommentere artikler. Du kan logge ind her!

Flere artikler fra Politik

16
15
51
11
8
54
3
13
24
18
6
11
9
94
7
140
4
48
2
25
Nyeste video






Nyeste video