Anders Samuelsen er en hædersmand - intet mindre!
Udgivet for 200 dage siden i Politik
Tilføjet 06/11 10:33 til Boblere af Christian Melgaard
Kilde: jp.dk
Berlingske bringer idag en historie om at Anders Samuelsen har betalt en bekendts narkogæld til Hells Angels, og der lægges op til at trække paralleller til Sass Larsen sagen. Men der er ingen "sag" - historien er allerhøjst et vidnesbyrd om at Anders Samuelsen er en hædersmand - og historien har i øvrigt intet med politik at gøre!
Historien skal nok blive promoveret i pressen de kommende dage, og selv om regeringen klogeligt vil holde sig under radarhøjde, så vær sikker på at de vil strække sig til det yderste for at blæse en "sag" op. De ser det som en kærkommen mulighed for at bortlede opmærksomheden fra deres egen mildt sagt vaklende og dilletantiske start, og der er ingen tvivl om at spindoktorerne er på overarbejde lige nu.
Men lad det være slået fast med syvtommersøm; Det eneste historien kan bruges til er at vise, at Anders Samuelsen har nogle menneskelige kvaliteter, som vi for alt i verden skal sørge for at hæge om.
Mens Sass Larsen har frekventeret et betændt kriminelt miljø gennem lang tid, mens han bliver sat i direkte forbindelse med eget køb af (og måske brug af) stoffer, mens han systematisk har spist og drukket gratis under forhold der leder tanken hen på en dårlig mafiafilm, så har Anders Samuelsen redde en bekendt ud af rockernes kløer ved at betale mandens gæld.
Man kan hævde - som vores uduelige justitsminister Morten Bødskov gør i dagens avis - at det eneste der er at gøre i situationen er at gå til politiet. At betale rockere er efter hans mening helt uacceptabelt. Han udtaler sig naturligvis helt generelt, og vil ikke kommentere den aktuelle sag. Men hvis han som jusititsminister vil sørge for at tilføre politiet ressourcer, og ikke mindst sørge for at ressourcerne prioriteres meningsfyldt, så politiet kan og vil reagere, når de får henvendelser, så kan det være at hans udtalelser er andet end teori.
Man kan hævde, at Anders Samuelsen skulle have gået til politiet, men man kan hævde så meget. I den konkrete situation har der formentlig ikke været andet at gøre - at gå til politien ville bare gøre ondt værre.
Og når regeringspartierne - eller deres proselytter - trækker "afhængighedskortet", og hævder at man ikke som politiker må gøre sig afhængig af kriminelle miljøer, så spørger jeg bare om vi ikke allesammen er afhængige af kriminelle miljøer, i samme øjeblik vi stilles overfor valget om enten at betale en vens gæld eller se ham slået til lirekassemand. Det er ikke Anders Samuelsens rolle som politiker, der har bragt ham i en uheldig situation, det er hans evne og vilje til at betale vennes gæld. - Og det er en situation vi alle kan havne i, og vi bør se dybt ind i os selv før vi træffer den beslutning at vi ikke vil betale, af principielle årsager naturligvis.
Mit råd til regeringspartierne er at de lader sagen ligge - i modsat fald vil den give bagslag. Men lad os se hvor kloge de mange spindoktorer er.
Hvis Morten Bødskov forsøger at slå politisk plat på den historie så får han den lige i nakken som en boomerang.
Forsøger Bødskov ikke allerede på at slå plat ved at sige at "han ikke kender til nogen henvendelse fra Anders Samuelsen" og derved så tvivl om Anders' troværdighed?
Hvis man betaler 20 000 kr til en narko pusher og man er klar over at det er som betaling for narko ja så begår man noget ulovligt om den narko man bvetaler for er til eget forbrug eller til andres kommer ikke sagen ved.
Derudover mangler AS da også at bevise at det ikke er til eget forbrug, at hele historien ikke bare er spin for at dække over en historie der var på vej frem.
Naturligvis kan det ikke undskyldes at man mener det er ens opgave at finansiere Hells Angels hvis man anskuer det ud fra en juridisk vinkel.
Rent etisk kan man da synes det er nok så flot at man hjælper en ven i nød ligesom man også kan hjælpe menneskler i nød ved at bryde loven på så mange andre måder men det er alligevel at bryde loven og hvis alle er lige for loven skal man naturligvis også straffes.
For det første fremgår det af artiklerne på Berlingske, at han Barfoed og PET og politiet i Sydøstjylland, inden at han betalte, for det andet har han ikke gjort noget ulovligt, fordi han ikke var med i købet, og fordi det ikke i købssituationen var meningen, at AS skulle betale: http://www.bt.dk/politik/advokat-derfor-har-samuelsen-ikke-brudt-loven
Kære Thomas Jensen, du er længere ude end lang ude ......
Du kan jo starte med at oplyse 180grader´s læsere om hvilke paragraffer der er overtrådt ved at betale en vens gæld - uanset om gælden stammer fra narko. Inden du begynder at lede kan jeg oplyse dig om at paragraffen ikke findes, og det burde du måske nok have undersøgt inden du frigav dine rablerier.
Bemærkningen om "eget forbrug" fortjener ikke at blive kommenteret, men jeg vil alligevel pege på dette klodsede forsøg på mistænkeliggørelse som det endegyldige bevis på hvad dit ærinde egentlig er - og det har ikke noget med hverken jura eller etik at gøre.
Der er en moralsk og en juridisk side af denne sag.
Hvor meget man end har forståelse for den moralske så har AS medviorket til at købe narko af HA ved flere lejligheder.
Derudover så er der da al mulig grund til at spørge om hvorfor han vælger at træde frem med historien og om der er grund til at antage at vi har fået den fulde og hele sandhed.
Sass er jo en spejder dreng i forhold til dette.
To tåber pipper om kap :-) ...
AS har betalt en vens gæld. Det er ikke ulovligt. Det svarer til, at AS har lånt sin ven pengene. Hvad vennen bagefter gør med pengene, er AS uvedkommende.
Så har du jo også indirekte finansieret masser af kriminalitet gennem livet. Du bør en tur i spjældet, makker.
Prøv lige at læse "Helle"´s kommentar ovenfor - så vil du (muligvis) indse, at der ikke er foregået noget kriminelt.
Jeg håber i.ø. ikke du har børn "JM" for jeg kan forstå, at de ikke skal forvente sig nogen hjælp fra din side, hvis de kommer ud i noget snavs.
Christian prøv at adskille det moralske fra det juridiske.
At AS har handlet moralsk korrekt betyder jo ikke at det er juridisk korrekt og hvis man som folketings medlem vælger at sætte sig ud over loven ja så burde konsekvensen være klar.
Jo, du har. Er det ikke dig der går og klager over at AFR skal i spjældet over den ulovlige krig i Irak?
Og du har aldrig købt noget momspligtigt siger du?
Skatmat, og godnat.
Forkert præmis; Anders Samuelsen har ikke "medvirket til at købe narko" - han har derimod hjulpet en "ven" ud af en økonomisk klemme, som ganske vidst kan føres tilbage til narko, men der er fanden til forskel.
Det er nu yderligere kommet frem, at "vennen" er hans egen søn, som han forståeligt nok havde håbet at kunne beskytte fra pressens nysgerrige snagen.
Vis mig den far der ikke ville have ageret på samme måde i forhold til sin egen søn - hvad f.eks. med dig selv; Ville du have undladt at hjælpe din søn fordi det er moralsk forkert?
(Anders Samuelsen er en far der agerer i forsvar for sin egen familie, mens Sass Larsen mest af alt minder om en forhærdet forbryder. At behandle de 2 hændelser på samme sted er en hån)
Lol. Du mener seriøst, at du kan se på hans øjne, at han er skæv? Det var hans søns narkogæld, og selvfølgelig prøvede han at holde ham uden for pressen. Og nej, det var ikke ulovligt. Det har de haft flere advokater fremme og sige. Er det så også ulovligt at betale løsesum, hvis ens barn bliver kidnappet? Nej, vel.
Hvor er det godt at det man skriver på nettet ALDRIG forsvinder. Så kan I idioter få udstilet jeres hjenedøde rablerier...
Der er INTET ulovligt... AS er ikke ansvarlig for sin søns fejltagelser.
JM og Thomas Jensen i er pinlige eksistenser som desværre repræsenterer en stor gruppe i den danske befolkning. :-(
I er på samme niveau som Bødskov og de der fluer der kommer når man glemmer at tømme sin skraldespand før man tager på ferie.
Du er en sølle størrelse JM, når du skriver dine svinerier gemt bag et synonym.
Men så ved nærmere eftertanke ..... så tyder det jo på lidt fornuft hos dig, at du ikke vil lægge navn til dine forskruede meninger. Det er jeg heller ikke sikker på at jeg ville.
Hvorfor går man direkte til en minister med en borgersag? Det er absolut ikke den rigtige kommandovej og slet ikke når man selv er politiker og sidder i Folketinget.
http://jp.dk/indland/krimi/article2598951.ece
Det er da netop lige hvad det er
Skal vi tage den én gang til med mandens små pupiller. Der er vist ikke meget tvivl om, at den gode AS selv dykker kraftigt i pulveret. Jeg tror han er narkoman, for at sige det lige ud.
Da jeg selv skylder en del narkopenge væk, vil jeg skrive til PET og det lokale politi, for at få en lignende tilladelse til kriminalitet, som AS har fået.
Kald så lige landet for et retssamfund én gang til. I Sass tilfældet er der ingen sag, det er der derimod hér - en kriminel stinker.
Kære Tomholger, du kan slå dig sammen med Thomas Jensen - for i har åbenlyst samme ærinde.
Du har tilsyneladende også pådraget dig den misforståelse at det er ulovligt at betale en vens gæld hvis gælden udspringer af noget kriminelt. Du og Thomas Jensen kan jo hjælpes ad med at grave i lovbøger efter den paragraf der refereres til.
Med en påstand om at der i Sass Larsens tilfælde ingen sag mens Anders Samuelsen er krininel med sine handlinger placerer du dig selv langt udenfor pædagogisk rækkevidde.
Du er et sølle fjols Tomholger - slet og ret.
Jeg har en sprøjte i min taske og jeg har sorte rander under øjnene - gør det mig til narkoman?
Det er flot at du bare kan konkludere at der "ikke er meget tvivl om, at den gode AS selv dykker kraftigt i pulveret", udfra enkelte tegn.
Og hvordan er der ingen sag i Sass' tìlfælde ? Hans rocker ven skriver til ham at han har truet en person på hans vegne ?
Du er ude hvor du ikke kan bunde Tomholger!
Nårh, ja - så vil jeg gerne have svar på om jeg er narkoman ;)
Under alle omstændigheder er det vel ulovligt at betale "kriminelle" penge til dækníng af betaling for narkotika, der jo som bekendt er ulovligt at besidde, købe, bruge eller erhverve her i landet.
Så måske er det en kriminal handling fra AS`s side, uanset politiet i første omgang ikke har håndteret det sådan. Og uanset han købte og afregnede på en anden persons vegne. Her kan politiet have begået en fejl, hvis de så igennem fingrene med det, fordi der var tale om en politiker.
Det var klogt af AS, at han orientered Justitsministeren og politiet, men det var vel en ulovlighed, han begik (uanset intentionen, som vi andre heller ikke kan henvise til som en undskyldning, hvis vi begår en ulovlig handling).
????
Jeg ved det ikke helt, men har bare tænkt sådan - har jeg ret?
Se mine kommentarer ovenfor Bolette; Anders Samuelsen har ikke begået noget krininelt! Det vil naturligvis ikke forhindre, at der starter en hetz - det skal regeringspartierne nok sørge for, fordi de har brug for afledning - men det vil ramme dem som en boomerang.
Bolette for pokker. Han har IKKE finansieret et køb. købet var jo gennemført (derfor gælden) sagt på en måde, han gav bare sin søn 20000,- som han så anbefalede sønnenkraftigt atbruge på at betalesin gæld af.
At AS skulle have overtrådt loven er noget af det vanvittigste jeg nogensinde har hørt. Det er vidst mere et udtryk for et personligt ønske om at få skovlen under AS, end det er et udtryk for en reel forståelse af juraen. Men ok, hvis i mener hvad i gør, så mener i jo også at det er kriminelt når forældre betaler penge til somalske pirater for at få deres børn frigivet?
At få skovlen under dig er jo ret simpelt, idet du har hovedet fuld af jord. Det er så at sige en selvkørende maskine i din platte argumentation - eller mangel på samme.
Det er meget simpelt: Det er ikke ulovligt at hjælpe ens børn ud af et økonomisk uføre!
Skal jeg få en hattedame til at strikke dig en tophue med dette budskab?
Jeg kunne faktisk godt bruge en hue.
Hvis du ved, at der ikke er foregået noget ulovligt, så er sagen jo slut. Men det skader da ikke AS at få rettens ord for det.
Det er vel som i Sass-sagen et spørgsmål om at Samuelsen ville kunne blive udsat for afpresning fra kriminelle miljøer. Og ja, dem skal man bare holde sig fra hvadenten det er HA eller andre bander. Får man problemer med dem, går man til politiet. De er her for det samme og vi er så heldige at have et velfungerende korps. Længere er den vist ikke.
Man kunne vel starte med at spørge hvordan responsen havde været, havde det været HTS. Er det et forsvar af personen og politikeren AS, eller er det et forsvar af sagen?
Jeg kan sige at jeg bifalder hans gerning, da jeg højst sandsynligt ville have gjort det samme selv. Men det ændrer ikke på at pengene går til finansiering af et kriminelt syndikat.
Du har fuldstændig ret i at hvis det havde været HTS, der havde været i AS sted, så ville et kobbel af "tosser" have kastet sig over hende med samme ildhu. Det ville formentlig være nogle andre tosser, men tosser ikke desdo mindre.
Der er jo ingen af de stakler der overfalder AS - JM. tomholger m.fl. - der har valide juridiske eller moralske indsigelser, og det er helle rikke relevant i forhold til deres mission. Det er bare rablerier de vælter ud over sagesløse læsere fordi de elsker at se deres egne initialer under diverse indlæg - verbal exhibitionisme.
Hvorfor er det rablerier og "overfald" bare fordi man er uenig med dig i, at det er forkert at betale narkopenge til rockere?
Jeg har aldrig erklæret mig som tilhænger af at "betale narkopenge til rockere". Det jeg opponerer imod er den måde nogen vælger at fremstille/vinkle denne sag, og f.eks. rejse spørgsmål om hvor vidt det handler om betaling fornarko til eget brug.
I en ideel verden skal man naturligvis overlade denne type sager til politiet, men vi lever ikke i en ideel verden, og jeg vil anbefale enhver der ønsker at kommentere Anders Samuelsens handlinger først at kigge indad, og tage stilling til hvad man selv ville gjort i situationen.
Jeg er ikke i tvivl om at jeg ville have gjort præcist det samme - og jeg vil vove den påstand, at 99,9% af dem der mener noget andet ikke har børn selv, og den sidste 0,1% er ikke rigtig vel forvaret i min optik.
Christian, hvis det var dig eller enhver anden menig borger så havde der ikke været noget problem.
Men AS er ikke en menig borger han er medlem af den lovgivende magt og derfor er sagen alvorlig på samme måde som den havde været alvorlig hvis en dommer eller en politimand havde begyndt at have økonomiske mellemværender med organiserede kriminelle og på samme måde som at der er forskel på om du betaler din håndværker sort og så at et folketings medlem gør det.
Hvis man ikke forstår at spillereglerne ændres for en så snart man kommer til at sidde i folketinget udviser man efter min mening en usund mangel på dømmekraft.
Når man så endda får at vide at politiet havde afsat ressourcer til at hjælpe ham med sagen men han bevidst fravalgte at bruge disse og det efter i første omgang at have været den der havde kontaktet myndighederne, ja så tilbagestår der i mine øjne et billed af en mand der ikke kan finde ud af hvilken kasket han har på og ender med at svigte både som far og som folkevalgt medlem af folketinget.
Glem ikke at det ikke er med hans gode vilje sagen er kommet frem.
Som udgangspunkt er jeg enig i at der gælder skærpede krav til folketings politikere, men det er dog også min holdning, at hvis et folketingsmedlem har opnået valg efter at alle informationer er lagt frem i en given sag, så bortfalder de skærpede krav. For at eksemplificere min pointe, så betyder det, at en Ole Sohn udmærket kan vælges til folketinget, når hele sagen omkring penge fra Østtyskland er fuldt belyst. Jeg ville personligt ikke stemme på ham, men hvis tilstrækkeligt mange vil så fint med mig.
Noget andet er ministre, der ikke "blot" skal stå til ansvar for deres egne vælgere, men som skal stå til ansvar for den samlede befolkning. Her mener jeg der gælder skærpede krav uden nogen begrænsning. For igen at eksemplificere, så betyder det i tilfældet Ole Sohn, at han ikke kan være minister, hvis blot en brøkdel af de rygter der cirkulerer er rigtige. Den sag bør belyses snarest - ellers falder kritikken tilbage på Helle Thorning som regeringschef.
I den aktuelle sag omkring Anders Samuelsen er problemstillingen er en ganske anden - eller rettere, der eksisterer ikke nogen relevant "problemstilling"; AS har intet kriminelt foretaget sig, og derfor er hele historien en storm i et glas vand i relation til AS´s politiske liv.
Til gengæld er historien ikke en storm i et glas vand for AS personligt, men det er og bliver en dybt personlig og privat sag - i det mindste indtilAS vælger at involvere politiet eller offentligheden. Det eneste der burde interessere pressen på nuværende tidspunkt er det forhold, at det er nødvendigt at man som privatperson er tvunget til at frikøbe sin søn og at man ikke kan have tillid til at politiet kan håndtere en sag som denne.
Jeg vil gerne se dig være lige så principfast hvis dine egne børn nogensinde kommer i fare for at få klippet fingre - eller bliver kidnappet af pirater. Desuden tager du fejl når du siger det var kriminelt, det har både advokatrådet og juraprofessor Eva Smidth slået fast, men du ved måske bedre?
Hvis alle ved at det er juridisk ganske uproblematisk hvorfor fanden har AS så travlt med at kontakte justitsministeren ?????????????
Det rager mig faktisk også en papand. En person der hjælper andre skal aldrig hænges ud - En far der hjælper sin søn slet ikke! Enhver der ikke kan indse dette er en moralsk sinke.
Det er først og fremmest et spørgsmål om moral og hjerte. Resten rager mig nærmest en papand - som du fortjener til Mortens aften. Hvad angår jura er AS soleklart pletfri. Længere er den ikke.
Det AS har gjort er dels selvtægt og dels en økonomisk aftale om at købe sin søn fri af sin gæld til et organioseret forbryder syndikat.
Om det er strafbart vil jeg lade eventuelle domstole vurdere men lige meget hvor meget jeg kan sætte mig ind i og forstå hans motiver så er AS i modsætning til os andre en del af den lovgivende magt.
Hvordan pokker forventer i at respekten for den lovgivende magt skal opretholdes hvis den lovgivende magts medlemmer griber til selvtægt?
AS har gjort hvad han har gjort og fint med det men han mangler at tage ansvar for sine handlinger hvis han fortsat skal fortjene respekt.
AS gør ingenlunde noget uoverlagt. Han er er helt af folket. En mand af handling istedet for afmagt.
Skam dig for resten af pengene - jeg får kvalme over dit ringe skriv.
Mange tak for den tilbagemelding. Jeg håber at Anders føler og mærker den opbakning der er til ham i denne situation.
Som jeg tidligere sagde til min egen mor... I en sådan situation vil enhver sælge sin egen gamle mor, for at gøre det bedste for ens børn! Min gamle mor grinte over dette og sagde nuvel; du har ret!
Jeg ville gøre netop som Anders Samuelsen har gjort i denne sag - alle i andre kan stave gjorDt med D.
Det er en lidt liderlig titel, rolig nu.
Er man nu en hædersmand, fordi man betaler sin narkogæld til en rocker? Der skal ikke meget til nu om stunder
@Jens Hansen: Enig, der skal ikke meget til at være en hædersmand. Det bliver tilsyneladende betragtet som værende en uselvisk heltedåd at hjælpe sit eget afkom. Hurra for Samuelsen, gid han må nyde hele Danmarks respekt for at tage økonomisk ansvar for sønnens misbrug.
Kære Linkai, hvorfor bruger du ikke "svar"-funktionen til at svare direkte på Jens Hansens indslæg?
Det letter læsningen for os andre.
Så længe Samuelsen følger partiets politik og ønsker at kriminlalisere folk, som vælger at indtage fx heroin, ern han ingen helt,
Ville Samuelsen også betale en bekendts skattegæld? En rockerbande er vel en rockerbande også selv om Told og Skat unægteligt er lidt større en Hells Angles.
Ville Samuelsen også betale en bekendts skattegæld?
Selvfølgelig ville han det, hvis skattevæsenet truede hans bekendt på samme måde, som hans søn var blevet truet af rockerne.
Prøv at sætte dig i AS's sted . . . - og kom så tilbage og fortæl (ærligt!) os andre her i debatten, hvad du ville have gjort.
PS - Hvad betyder "Grølheim", som du gemmer dig bagved ?
Hvis man mener man bliver hæderlig af at handle med narkotika, så burde man måske omdøbe Christiansborg - til Rockerborgen !
Det er en gang uvederhæftigt/uretfærdigt sludder, du her fremfører.
AS har på intet tidspunkt hævdet, at han er blevet hæderlig ved at hjælpe sin søn. - Og han har endnu mindre givet sig af med at handle med narkotika !!!!
PS - Hvad betyder "frigga07", som du gemmer dig bagved ?
Flere artikler fra Politik
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 9 timer og 46 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 10 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 5 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 18 timer og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 8 timer og 54 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 12 timer og 6 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 11 timer og 39 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 23 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 18 timer og 5 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
Kommunen underkender sin egen byggetilladelse
Udgivet for 1 dag og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 08:56 til Boblere af Rikki Tholstrup Jørgensen
Kilde: rikki.nu
George Lakoff: Socialister ved intet om fornuft - en hjernefejl
Udgivet for 22 timer og 4 minutter siden i Politik
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 22 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
Hvor er appelsinen fra?
Udgivet for 19 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 12:13 til Boblere af Ulrich
Kilde: jp.dk
Tænk at livet koster livet!
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 41 minutter siden i Politik
Tilføjet 23/05 22:39 til Boblere af Thyra Frank
Pas på, en jagthund!
Udgivet for 10 timer og 28 minutter siden i Politik
Enhedslisten kan udløse folkeafstemning
Udgivet for 22 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:55 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: dr.dk
Uriasposten - Morten Uhrskov rundbarberer radikal MF’er i Deadline: “Det var skægt, det speciale har jeg nået at læse”
Udgivet for 1 dag, 15 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 23/05 17:29 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: uriasposten.net
Egyptiske presidentvalg 2012
Udgivet for 19 timer og 37 minutter siden i Politik
Europarådet: afskaf frihedsrettigheder og indfør multikulturalisme
Udgivet for 1 dag, 11 timer og 33 minutter siden i Politik
LA vil ikke tvinge os til at arbejde mere- Men sænke skatten!
Udgivet for 1 dag, 11 timer og 26 minutter siden i Politik
Tilføjet 23/05 22:14 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
|
Om Christian Melgaard Partner i asset management og rådgivningsfirmaet Atlas Management. Se Christian Melgaards profil eller Følg Christian Melgaard |
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 93 klik
Million-lussing til Audi-ejer 24/05 21:53 - 85 klik
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning 24/05 23:14 - 74 klik
Restauratør: 3F chikanerer mig hver dag 24/05 11:56 - 59 klik
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO 24/05 23:30 - 57 klik
Restauratør: 3F chikanerer mig hver dag 24/05 11:56 - 778 klik
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu 24/05 14:19 - 538 klik
Tænk at livet koster livet! 23/05 22:39 - 422 klik
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere 24/05 10:18 - 381 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

