Dårskaben kender ingen grænser.
Udgivet for 125 dage siden i Politik
Tilføjet 20/01 17:41 til Boblere af Finnlinde
For det første giver man tobakken skylden for alverdens sygdomme. Men nu har man opfundet en pille som er endnu faligere, nemlig rygestoppillen - Champix! Den er så farlig at der er risiko for svimmelhed, og synsforstyrrelser og bevisdstløshed. Risikoen er så stor, at danske piloter og lokomotivførere ikke må tage pillen. Men samme bekymring gælder ikke for millioner af dansker, der dagligt tager bussen. Her må chaufføren nemlig godt tage Champix.
De forskellige regler undre formanden for de praktiserende læger - Henrik Dibbern.Det man frygter kan ske for pilot og lokomotivfører, der tager Champix, må man også frygte kan ske for en buschauffør - der jo ikke kører på skinner. Og ikke nok med det, rygestoppillen er fyldt med alvorlige bivirkninger, og har allerede kostet tre personer den ene er en kvinde livet.
Helt utroligt at man bliver ved med at finde nye metoder som simpelthen kan aflive folk, hvad bliver det næste de finder på? Ja det må guderne vide.
Det vi oplever i øjeblikket angående rygning er et stort svindlenummer.
Utroligt at der i et land som danmark hvor folk burde være oplyste, er adskellige der hopper på den vogn, som politikker og sundhedsprofeter køre rundt i, den med skræmmebilleder på både for - bagssmækken, som reklamerer med hvor farligt det er at ryge tobak.
Mange mennesker vil gerne være kloge, men indeni er de så dumme som et hul i jorden. Jeg kender flere her i byen som går fint i tøjet og spiller kong smarte som om de er noget ved musikken, men bag facaden er de intet,
Vi ved jo godt at der findes mange analfabeter i danmark.
Ifølge de undersøgelser de fortager ved militæret regner man med, at der er over 2oo,ooo, hvis ikke der er kommet flere til. Men de som ikke tænker selv, skal selvfølgelig have lov til at tro på det sludder, Der bliver sagt om rygning - Det siges jo at vi lever i et frit land - Men det det tillader jeg mig at tvivle på og beklager de folk som nægter at tænke selv, men for dem er det måske bedre at lade andre om at tænke, så slipper de jo for selv at bruge hovedet.
Finn Linde.
Jeg forstår stadigt ikke hvorfor rygerne køber medicinalindustriens produkter.
Jamen rygerne er jo ikke afhængige af nikotin og de kan stoppe når de vil.
Hvorfor har de så ikke rygrad nok til at stoppe ?
Hvorfor skal de bruge den onde medicinalindustris produkter ?
De har jo ikke brug for dem.
Så utroligt at rygerne vil udstille sig selv som folk uden rygrad og så afhængige af nikotin at de ikke engeng kan tage ansvaret for sit eget liv og egne handlinger.
Men sjovt nok, så nævner rygerne kun hvor mange der er døde af at tage pillen og ikke hvor mange der dør af at indtage usund røg fra brændte blade.
Når I begynder at tage Jeres afhængighed alvorligt og indser problemet.
Så kan det da godt ske at vi andre også kan tage Jer alvorligt.
men indtil det sker, så kan vi kun grine af Jer, hver gang I udstiller jer selv som mennesker som ikke er voksne nok til selv at tage ansvar :-)
Hej!
Vi bor i et land med Demokrati men skabelonen over dette demokrati ligner mere og mere et diktatur.
Der laves konstant flere og flere åndsforladte love og regler. Rygeloven, knivloven (Kamal Q. taget med kniv i lufthavn) m.m. det har efterhånden ingen ende mere. Jeg håber de på et tilspunkt får lavet en lov der forbyder dem at lave flere love der bare minder om at være åndsforladte.
De folk der så kværulerer over andre der der gør eller ikke gør noget de ikke selv er interesseret i - Her har vi ikke-rygere der kværulerer over at rygerne ryger deres tobaksblade. Rygerne har betalt til staten i dyre domme (momsen, rygerskatten) og ikke-rygere går bevidst hen i samme lokaler som rygerne befinder sig i og så brokker de sig over rygerne på trods af at forklaringen på dette fænomen oftest er "Det er sjovere at være sammen med rygerne" - Jamen så vend dog den vendekåbe jer ikke-rygere - Lad dog være at med at kværulere om noget som I selv helt og aldeles selv vælger at opsøge. Det er jo dobbeltmoralsk så det vil noget.
Selv er jeg en af ikke-rygerne og jeg opholder mig også sammen med rygerne for det er nemlig efter min mening rigtigt - Det ER sjovere at være sammen med rygerne.
Er man utilfreds med at være sammen med rygerne kan man jo uden problemer opholde sig i et andet lokale i stedet for selv at opsøge den "farlige" røg.
Heinrich Christiansen
Hvordan kan det så være, at da DSB havde rygevogne, at alle rygerne sad i ikke-ryger vognene ?
Kunne det være fordi at rygerne ikke selv kunne udholde stanken ?
Og rygerne er sjovere, nej.
Men jo. Jeg griner oftest af dem her op 180grader.
Rygeloven er lavet for at beskytte de ansatte. Rygerne selv må selv om det, men han skal ikke udsætte de ansatte for røg. Det er det som er den store misforståelse i debatten.
Og hvis du nu regner sammen, så betaler rygerne ikke for ret meget end dem selv.
Tror du at de fleste af verdens regeringer ville hoppe på vognen med et rygeforbud, hvis det var en sådan guldgruppe ?
Hr Hansen.
Kære hr Hansen, jeg tror ikke rigtig at du ved hvad du skriver om. Så angående den artikel du her skriver, at vi rygere ikke kan udholde stanken, der tar du helt fejl, vi nyder det skam i fulde drag så for denne artikel vil jeg med glæde give dig det røde kort.
Hvorfor sad de så i ikke-ryger kupén ?
Og at du vil give mig et rødt kort.
Har de skiftet farve fra - sorteper ?
Alle folk er afhængige af noget - også Hr Hansen. Han er fx. afhængig af trygheden ved at føle, at der er brug for ham. Afhængig af, at nogen klapper ham på skulderen en gang imellem.
Men som mange andre er det ikke altid gået Hr Hansen godt i livet. Som mange andre har Hr Hansen ofte haft en følelse af, at han ikke var god nok. Det er synd, for det er jo forkert. Men det føles sådan.
Heldigvis har staten givet Hr Hansen chancen for at føle sig bedre: Hr Hansen ryger ikke. Staten giver ham et klap på skulderen: "Du er god nok, Hr Hansen, fordi du ikke ryger!" siger staten.
Det føles dejligt med sådan et klap på skulderen. Det varmer. Derfor tager han statens formaninger bogstaveligt, og gør statens ord til sine ord. Hr Hansen er nu blevet statens anti-ryge agent. Åh, hvor dejligt - nu er der brug for Hr Hansen igen. Nu er han mere værd.
Derfor skriver Hr Hansen på 180grader. På to år har han skrevet 4.200 kommentarer - det er 6 om dagen. De handler alle sammen om rygerne. De er dumme. De er afhængige. De tager ikke hensyn, og de er intet værd. Ikke i forhold til Hr Hansen i hvert fald - for Hr Hansen ryger jo ikke, så han er mere værd. Det siger staten.
Alligevel er Hr Hansen ikke helt sikker. Tvivlen sniger sig hele tiden ind: Er han nu også mere værd? Er det mon rigtigt, at rygerne har det sjovere? Hr Hansen skyder den onde tanke fra sig med et nyt indlæg mod rygerne, og tænker på det varme klap på skulderen.
Hvor mange indlæg skal Hr Hansen skrive, før han føler sig tryg nok til at vide med sikkerhed, at han er bedre end rygerne? 10.000? 100.000? En million? Det er mange. Måske er det mere nådigt at frigøre Hr Hansen fra hans evige tvivl med ordene:
Hr Hansen er god nok. Han er ikke ynkelig. Han behøver ikke rakke ned - hverken på rygere eller på andre - for at føle, at han er noget værd. Hr Hansen er simpelten god nok.
Igen kan man se at det eneste KK har at komme med er et grimt kort = SORTEPER
Rygerne er de sjoveste - jeg griner stadigt.
Men jeg gider ikke opholde mig sammen med dem og deres usunde affaldsrøg.
Og det har jeg ikke gidet i mange år.
Så selv før staten gik ind, har jeg afvist rygerne.
Men KK tror stadigt at det er satenen og medicinalindustrien som er de onde.
Nej, det er det at folk har ændret sig og ikke længere gider rygernes affaldsluft og løgne.
Men KK prøver stadigt at trække nazistkortet og sidde tilbage med det - Sorteper
Og nazisider er stadeig på rygerne side, da det er rygerne der prøver at gasse os andre.
................................................
For dem som ikke lige kan se det, så prøv at se på KK's dårlige måde at skrive noget journalistisk.
Han prøver at sammenligne mig med en såkaldt HitlerJugent.
Det er så sjovt at se KK's måde at bruge hans forældede journalistuddannelse:
Det er så sjovt at se at han gang på gang falder igennem.
Han tror stadiget at folk står i stampe som i '80 og at det eneste medie var journalisterne.
Alle er kommet vidre. Undtagen KK og de egoistiske rygere.
De tror stadigt på de "gode gamle dage", som alle har lagt bag sig og er kommet vidre
KK ved godt at jeg ikke er journalist, men har arbejdet på den anden side af journalisten, så jeg kender de metoder de prøver at bruge. Og det er så evigt sjovt at se dem dumme sig gang på gang.
Bravo Klaus!
Du har gennemskuet ikke alene hr hansen men også hans medløbere.
Ind imellem kan jeg godt få lidt ondt af dem.
De har det sikkert skidt.
Ja, KK har virkeligt fundet ud af noget.
Altså i rygernes verden :-)
Bliv du bare ved med at byg din fantasi verden op.
Det bliver I kun sjovere af :-)
Så ud fra det, så må KK jo havde det mere skidt end jeg, da KK har 1000 flere indlæg end jeg :-)
Rygerne er sjove, jeg griner stadigt.
---------------------------
Desuden har jeg jo kæmpet for røgfrie steder, langt tid før staten lod det komme på mode.
Så det som KK skriver, beviser da kun hvor latterlig han er og at han ikke har noget at komme med.
Derfor bliver han nød til at gå til yderlighederne.
Så kommer der nogle enkelte får og bræger med.
Det er så sjovt :-)
@ Qda: Dejligt, at du ser, at det ikke kun er én person, der drejer sig om. Hr Hansen er blot et eksempel på en utilfreds borger, der har det skidt.
Det er en mekanisme, som staten bruger i propaganda øjemed for at holde en befolkningsgruppe nede: Man dirigerer de utilfredse borgeres had væk fra sig selv - over på den befolkningsgruppe, man ønsker at undertrykke.
Det minder påfaldende meget om metoderne i den nazistiske stat.
Og du er et godt eksempel på en desperat ryger, hvis løgne og manipulstion slog fejl.
Nu prøver du så et anden desperat forsøg, som fejler totalt.
Jeg kunne henvise til dine egne ord:
"hvorlænge vil du ydmyge dig ?"
Og igen trækker du kortet - sorteper.
Det er en mekanisme, som staten bruger i propaganda øjemed for at holde en befolkningsgruppe nede: Man dirigerer de utilfredse borgeres had væk fra sig selv - over på den befolkningsgruppe, man ønsker at undertrykke.
Og som man kan se, virker det ...
Igen må jeg fortælle dig, at jeg var imod tobaksrygning længe før rygeforbudet.
Så du må menet længere ud på landet, før du får nogen til at tro på dine løgne og manipulation.
Og det at du blander nazisme ind i det.
Beviser kun at du er ved at løbe tør.
Hvor langt er du nået på de 5 år du har kæftet op ?
Hvordan går det med alle de lande som ikke ville følge loven ?
Hvor langt tror du at du kan nå, når man lyver og manipulere ?
Men du kan stadigt ikke se det.
Det er din nikotinafhængighed for stært til at du kan se ud over den.
Synd KK.
@ Cisco: Hvordan dog det? Jeg føler mig bestemt ikke manipuleret. Og sjovt nok: Jeg er heller ikke manipuleret. Jeg kender da heller ingen andre, der føler sig manipulerede.
Og hvis jeg gjorde ville jeg sige: Jamen, så lad da være med at ryge.
Det er sgu nogle mærkelige forestillinger man får, når man hader en lugt. Uden at ane en pind om, hvad man taler om, antager man at andre mennesker er manipulerede. Morsomt.
Der kan vi se. Det var jo nok det han mente :-)
Vi kan jo se hvor meget du forsvare dem.
Uden at kikke på hvor mange der er blevet slået ihjel af skidtet.
Men bliv du bare ved med at forsvare dødens købmænd.
Så må vi se hvor mange der vil tage dine løgne og manipulation til sig.
men som det ser ud nu, kommer du til at stå mere og mere alene.
Ikke engang den branche du prøver at hjælpe, er int. i din hjælp.
De hjælper dig da ikke. Så hvem kæmper du for ?
Dig selv og din egoistiske tobakrøg ?
Og din forestilling om hvorfor jeg går mod rygerne er den rigtige.
KK, du gør dig selv mere og mere til grin.
Tillykke
Øhh - hvordan? Hvordan har det virket, hvis folk elsker at ryge?
Hvis jeg nu elsker frikadeller, er det så slagteren, der har manipuleret mig til det?
Er en form for vanedannelse ikke en form for manipulation af hvad du godt kan li' ?
Er det dig selv som vælger ?
Eller er det din afhængighed til det vanedannende stof ?
Er det en tvangstanke som du er blevet manipuleret til at kunne li' ?
Nej KK, jeg kender dit svar. Hvilket beviser at du er blevet manipuleret til at selv tage stilling til om det er noget du gør fordi at du kan li det, eller fordi at du er blevet manipuleret til at tro at det er godt for dig.
Vil du så også æde frikadeller sådan ca. hver ½ time eller bare to gange om ugen ?
Og være tøsesur hvis du ikke fik det ?
Du aner jo ikke, hvad du taler om, Cisco. Hvem tænker på rygning, når man vågner? Jeg kender ingen. Kender du nogen?
Og hvad rager det dig? Om folk tænker på kaffe, morgenmad eller avisen. Om de ryger, æder, drikker, piller næse, bider negle eller masturberer. Hvad er dit problem?
Må du bare bestemme noget i andre folks liv? En lille diktator i maven? Lad dog folk være. Det er en fase, man skal over her i livet, denne trang til at blande sig i andre folks valg. Kan du ikke klare det?
Jeg tror også at folk helst vil lade andre folk være.
Altså hvis de lader os andre være.
men så længe rygerne ikke vil vise hensyn og beholde røgen ved dem selv, så blander ikke-rygerne sig.
Så, så længe du ikke kan se at rygerne skal vise hensyn, så ved du ikke hvad du taler om.
Det er jo netop det der er problemet i hele debatten.
Rygerne fatter ikke at tobaksrøgen er skadelig og generende.
Når rygerne fatter det og viser hensyn, så skal du se, så sker der nok heller ikke så meget. Men med den egoistiske frembrusen du har KK, så går der nok langt tid.
Det jeg bragte op var blot den manipulation rygere har været udsat for fra tobaksindustrien. De har gjort rygerne så afhængige at deres produkt at de vil gøre alt for at forsvare det.
@ Cisco: Af alle barnlige konspirationsteorier, der findes om tobaksindustrien, er den om, at de har "hooket" rygerne den sjoveste. Det er dig, der er manipuleret, Cisco. Sandheden er, at tobak er en plante, som i sig selv er vanedannende.
Det har man vidst, siden Columbus bragte tobakken til Europa. Manden, der udgav Columbus dagbøger i 1533, La Casas, skrev bl.a. hvordan sømændene på hjemturen til Europa havde lært at suge røgen fra bladene ligesom de indførte indianere - link:
"Jeg kender spaniere, som efterlignede det, og når jeg bebrejdede dem denne barbariske skik, svarede de, at det ikke var dem muligt at aflægge vanen."
Tobak har været forfulgt af myndighederne i mange år, men folk er fortsat med at ryge, fordi de godt kan lide dette brilliante nydelsesmiddel. Det er sket i hundredvis af år, før der overhovedet fandtes en tobaksindustri.
Så hvor er manipulationen? Svar: Der er ingen. Der er endda lige faldet dom i, hvad der formentlig vil vise sig som en historisk retssag i København i december 2011, hvor det blev lagt til grund, at man slet ikke kan gøre tobak mere vanedannende:
Eks-ryger tabte historisk retssag - kommentar
PS: Der findes ingen fysisk afhængighed af tobak, og dermed ingen "abstinenser". Rygning er en vane - det viser bl.a. disse to studier.
Klaus K.
Det er en god artikel du her levere, fremragene men Hr hansen er nok for dum til at fatte dettte budskab, for hans vedkommende er alt håb nok forlængst ude.
En rigtig god artikel som jeg har grinede meget af,
Rigtig godt skrevet, Jeg har givet Hr hansen det røde kort Det syntes jeg han fortjener.Han burde sparke til bolden i stedet for til personen.
Jeg har fattet det, at KK prøver med alle midler, men kommer ingen vejne.
At du har grint af den, ja, den er jo også så fiktiv som den kan være.
Så jeg griner også tit af KK.
Og det ville du forstå hvis du læswr det jeg skrev.
Du vil give mig det røde kort :-)
Rygerne har jo fået det røde kort længe, så du deler da bare ud.
Ingen tager det jo alvorligt.
Og måske du skulle lære lidt pli, frem for at ville ryge over alt
Men du skulle måske lige svare på hvorfor at rygerne skulle bruge medicinalindustriens produkter, når nu rygerne ikke er afhængige af nikotin ?
Men det kan du vel ikke svare på. Så derfor er hele din artikkel ikke noget værd
Tak for de ord, Finn. Hr Hansen ligger måske under for loven om, at det nemmere at rakke andre ned end at rakke sig selv op ... Derfor tror jeg, det vil hjælpe bedre på Hr Hansens humør, hvis vi roste ham lidt.
Det var det, jeg forsøgte at gøre i mit indlæg - at sige til ham, at han var god nok.
"Mere atypiske reaktioner kan være søvnforstyrrelse med mange drømme/mareridt, øget hoste i en periode, blister i munden eller blødende tandkød (sjældent), svimmelhed eller øget angst."
Det er jo også et af problemerne.
Der er kommet så mange tiltag for rygerne, så de kan faktisk stadigt gå rundt og pleje deres nikotinafhængighed, uden at skade/genere andre. Men det vil de jo ikke. De står stadigt i puberteten og skal vise hvor "frie" de er i deres afhængighed af nikotin"
Som TV2 synger:
"Fri som fuglen i sit bur"
Men hvorfor de så ikke vil vise hensyn, tjaaa. Måske også derfor at ingen tager dem alorligt
@ Klaus:
Har du lagt mærke til hvor fint de mange kommentarer fra hr hansen og co. passer til artiklens titel?
Deres dårskab kender heller ingen grænser.
Desværre tror jeg ikke de er i stand til selv at se det.
Meget beklageligt.
Prøv at gå ind på KK's profil og se på de ting som ikke handler om rygeforbudet og tobak.
Så vil du kunne se at KK straks kan få det til at handle om dette.
Så han har ikke noget at lade andre høre.
Bare ordet medicin indgår, så er han der med tobakken med det samme.
Klaus K.
Hej klaus Ja du har nok ret lad os bare rose Hr hansen lidt, Det kan være at det sætter ham i bedre humør. Så det tror jeg nok at du har ret i.
Hr Hansen.
Kære Hr Hansen,
I virkeligheden tror jeg er du i bund og grund er en flink fyr. Jeg ved at du har haft en utrolig traumatisk barndom. Men det skal du ikke være ked af, der er mange der har haft det skidt i barndommen det er du ikke ene om Hr Hansen. Men der er også hjælp at hente for sådan en som dig.Jeg tror at du har mange gode egenskaber i dig, men de er bare gemt godt af vejen. Hvad med at lade dem komme til udtryk, Kan jeg ikke få din mailadresse, jeg tror jeg kan hjælpe dig ud af den grise du befinder dig i. Det er kun et spørgsmål om du er villig til at tage imod en udstragt hånd fra en gamel vend. Men kære Hr hansen nu kan du jo overveje det du behøver ikke at bestemme dig nu, du skal også først være modtagelig for fornuft. Rom blev jo ikke bygget på en dag, Men tænk lidt over det så vil du se mennesker på en helt ny måde, og du vil blive glad og tilfreds. Nu vil jeg have gang i min sigar den får mig til at slappe af.
:-) Du er jo total griner.
Du ved..... hvad ved du ?
Du ved bla. at tobaksrøg er usundt. Men det vil du ikke indse.
Så hvordan kan du hjælpe mig ?
Når du ikke engang kan hjælpe dig selv :-)
Jeg har set nok fra de egoistiske ryger, hvor det kun er tobaksrøg som er livet.
Så jeg siger nej tak til at kikke på Jeres religion.
Så hellere Jehovas Vidner eller Tvind
En hver narkoman, slapper af, når han får det stof han er afhængig af.
Not Rocket science
Flere artikler fra Politik
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 7 timer og 17 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 8 timer og 8 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 1 time og 46 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 1 time og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 7 timer og 40 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 17 timer og 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 18 timer og 13 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 15 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 2 timer og 31 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 16 timer og 58 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 20 timer og 10 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 19 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 24 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 2 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 7 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
Kommunen underkender sin egen byggetilladelse
Udgivet for 1 dag, 8 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 08:56 til Boblere af Rikki Tholstrup Jørgensen
Kilde: rikki.nu
George Lakoff: Socialister ved intet om fornuft - en hjernefejl
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 7 minutter siden i Politik
Hvor er appelsinen fra?
Udgivet for 1 dag, 3 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 12:13 til Boblere af Ulrich
Kilde: jp.dk
Tænk at livet koster livet!
Udgivet for 1 dag, 18 timer og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 23/05 22:39 til Boblere af Thyra Frank
Snaphanen - Læs kapitel II i Uhrskovs nye bog kvit&frit
Udgivet for 5 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 13:47 til Boblere af Hans Und
Kilde: snaphanen.dk
|
|
Maple Spring: 'Canada vs totalitarian govt crackdown' Tilføjet 25/05 15:55 af NickRohde |
| Flere videoer | |
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 256 klik
Sådan begyndte det. Global opvarmnings bedraget! 25/05 12:52 - 145 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 101 klik
Leder: Rejsekortet er mit, dit og ingens ansvar | Ingeniøren 25/05 11:36 - 89 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 622 klik
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu 24/05 14:19 - 584 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 555 klik
Restauratør: 3F chikanerer mig hver dag 24/05 11:56 - 503 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |
|
|
Maple Spring: 'Canada vs totalitarian govt crackdown' Tilføjet 25/05 15:55 af NickRohde |
| Flere videoer | |

Bookmarklet

