EDL: English Defence League, hvem er de?
Udgivet for 372 dage siden i Politik
Tilføjet 11/06 14:16 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: sappho.dk
Hvem er EDL og personerne bag? Er de småracistiske hooligantyper eller almindelige borgere, der er desperate over at se deres byer blive omdannet til muslimske ghettoer? At forbrydelser begået af muslimer ikke efterforskes af politiet, fordi de ikke vil anklages for racisme? At deres land er ved at gå til i en misforstået politisk korrekthed og multikultiideologi?
Jeg har altid syntes, at navnet English Defence League klingede lidt af hooliganisme og slagsmål, måske fordi venstreorienterede journalister aldrig har holdt sig tilbage fra at fremstille dem som racister, nazi-sympatisører eller på anden måde negativt - heller ikke da de for et par måneder siden besøgte den danske afdeling, Danish Defence League i Århus.
Men hvem er de?
Lederen af English Defence League, Tommy Robinson, er blevet interviewet af internetmagasinet Sappho, og det interview tegner et helt andet billede af lederen og af EDL, end man normalt får fra danske medier. Interviews er selvfølgelig taknemmelige. Den interviewede kan sige, hvad han ved, at intervieweren gerne vil høre, men i hvert fald viser interviewet, at der er mindst to sider af sandheden om EDL.
Læs og dan dig din egen mening.
Et vigtigt dokument i sammenhængen er deres Formålserklæring.
Så er det til at finde ud af, hvad Antifa og hele det århusianske byråd er så ivrige for at bekæmpe.
Meget interessant interview. Jeg synes ihvertfald jeg lærte noget nyt.
Forsvar for demokrati og
retsstat via modstand mod Sharia
Den Europæiske
Menneskeretsdomstol [http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/29AC6DBD-C3F8-411C-9B97-B42BE466EE7A/0/2004__Wildhaber_Cancado_Trindade_BIL__opening_legal_year.pdf] har fastslået, at sharia er
uforenelig med grundlæggende demokratiske principper. På trods af dette er der
stadig mange, der er villige til at tilpasse sig sharias normer, og som tror at
sharia kan fungere parallelt med vores egne traditioner og skikke. Realiteten
er, at sharia ikke kan være andet end et komplet alternativ til vores nuværende
lovmæssige, politiske og sociale systemer. Sharia er en revolution som vores
land ikke ønsker og må afvise. Sharia er en klar trussel mod vores demokrati.
EDL er interesseret i at
arbejde med andre, der deler vores værdier, uanset hvor i verden de befinder
sig, og hvilken kulturel baggrund, de har. Det er vores opfattelse at kravet om
indførelse af Sharia er globalt, og derfor bør imødegås både på globale og
nationale planer, så kravet om Sharia bliver afvist overalt. Derfor har EDL et
international perspektiv, både for at forbedre og styrke vores hjemlige arbejde
og for at bidrage til den globale kamp mod islamisk intolerance overfor
vestlige kulturer, skikke, religioner, politiske ideer, og love. Det er ikke
længere tid til at tolerere intolerancen: Det er på tide at hele verden står
sammen i fælles modstand mod den Globale Jihad.
Tusind tak for linket! God læsning.
Så de problemer i hele Europa med islamisme, kunne undgås, hvis bare man havde vist alternative eksempler i form af eks. hobbies, og fritidstilbud? Mere åbenhed? Hvorfor er der ikke de problemer med asiaterne?
Edit:
isme skrev et indlæg om at EDF var et problem i sig selv, for de de kort sagt provokerede ved at gå ned på "deres" niveau. Herefter en skønsang om at vi skulle vise en anden vej, ved eks at vise forskellige hobby ting man kunne lave, men så et problem i de høje skatter og afgifter, der gjorde det svært at financiere en hobby.
Det har han/hun nu slettet.
Hvorfor er der ikke de problemer i USA kunne man så omvendt sige? Der er ingen tvivl om at frihed bringer folk sammen
Jeg gad ærlig talt ikke at beskæftige mig det, men syntes jeg skyldte et svar, men vi kan bare glemme det
Man er 'selv ude om det', hvis man kommer for skade at 'provokere' det muslimske herrefolk? Hvilken planet er du fra?
Du mener måske det er tilfældigt at lederen fra EDL bliver hevet til side på vejen og gennem banket?
Det gør det vel nok, men det løser jo ingenting. Sagt på en anden måde, jeg tror de fleste er klar over der findes en voldelig muslimsk etc. minoritet. Spørgsmålet er hvad vil man gøre ved det? Hvis svaret er EDL må jeg le, det er jo bare provokationer
Præcis. Det er forhåbentlig ikke svaret, men hvis der ikke reageres oppefra på en ansvarlig måde, så kan svaret blive meget værre end hvad den mest pessimistiske kan forudse med EDF.
Effekten udebliver ikke, uanset om politikerne håndterer problemerne, eller overlader det til borgerne. Hvad regner de med?
jeg ved ikke, hvad løsningen er. Det er der vist reelt ingen, der gør.
EDL har en løsning. Smid disse elementer langt ud over landets grænser. Det er da i høj grad en løsning. Den gør sig nok bare ikke så pænt på de bonede politiske gulve, hvor alting skal være fint og korrekt, og hvor man helst nøjes med at snakke - hele tiden. Ikke engang de mange tåbelige og forældede FN-konventioner er der nogen politikere der tør tage op til revision. Her kunne der ligge en nøgle til en løsning, så man måske kunne gå hårdt til værks med lugejernet og få smidt så meget ukrudt ud som muligt.
Min personlige holdning er, at toget er kørt forlængst. Skaden er sket, men alligevel bliver tåbelige partier ved med at poste mange millioner skattekroner i diverse hjernetomme integrationsprojekter. Dette gør man fordi det ikke er fint nok at sige, at man desværre har fået for mange ugidelige indvandrere til landet, som ikke kan tage ansvar for dem selv og som oprindelig heller ikke kom til landet for at bidrage med andet end at leve af det verdensberømte danske overførselssystem.
Radikale tåber og resten af tudekoret på venstrefløjen kan ikke blive ved med at legitimere dette vanvid ved at stemple stort set alle indvandrere som lidende af stresstraumatisk post.
Hvis svaret er EDL må jeg le, det er jo bare provokationer
EDL handler og tør i det mindste handle - og har deres bud på problemerne.Så kan man synes hvad man vil. Hvad er dit bud udover at sidde derhjemme foran pc'en og stille spørgsmål og le dumt?
Hvis problemet er at folk bliver overfaldet så må man se på hvad man kan gøre for bedre at forsvare sig
WHAT!?
Så når det er et problem at folk kører forbi vejarbejde med 150 km/t og dræber vejarbejdere, så må vi se på hvordan de kan beskytte sig bedre?
Du accpeterer simpelthen at nogen overfalder andre, og begynder at se på hvad offeret kunne have gjort for at forsvare sig bedre, den slapsvans!
Edit: Tilføjet QFT:
Hvis problemet er at folk bliver overfaldet så må man se på hvad man kan gøre for bedre at forsvare sig
Din "løsning" er symptombehandling, og netop hvad man bedriver i stor stil, med helt forudsigelig effekt.
Problemet er gerningsmanden, punktum! (altså et komma, ordet "punktum", efterfulgt af et udråbstegn. Hmmm, ikke skyggen af et punktum.. Nuvel...)
Kællinge behandling. Uh, problemet er svært, og de er nogle letantændelige gemytter, så vi må se hvad offeret gjorde galt. Næh, hvis politiet ikke kan håndtere det, så bør man sætte militæret ind til magtforholdet er normaliseret.
Hopsan!
QFT:
Det var et forslag til en løsning :)
Klart, hvis det var lovligt for mig at rende rundt med en .22LR pistol eller lign. så har du da ret. Altså at fjerne voldsmonopolet fra politiet, og give borgerne ret til at forsvare sig selv med dødelig kraft.
Helt enig, det vil virke! Og DET støtter jeg 100% op om!
Eller var det ikke hvad du mente?
Edit: Glemte lige QFT
Du kan kalde det hvad du vil, men jeg tror selvforsvar vil virke..
Helt enig, staten formår ikke at leve op til ansvaret med sit voldsmonopol, så det er på tide at give os lov til at forsvare os selv.
Og vel at mærke på lige fod med forbryderne, så en våbenlov som den de har i Schweiz ville være fint.
Først er det nok værd at undersøge, om staten svigter en vital opgave her...
I øvrigt går Tommy Robinson rutinemæssigt med skudsikker vest, og er flere gange blevet formelt orienteret af politiet om at folk vil slå ham ihjel. Demokratiet har lidt ringe kår som følge af masseindvandringen...
Sandt nok. Men prøv nu lige at være realistisk og pragmatisk (gode konservative dyder!) et øjeblik: Ville din utopistiske, anarko-kapitalistiske ideologi have ydet bedre beskyttelse og forvandlet muslimer/islamister til liberalister? Seriøst??
Senest har EDL gået ind i det ret omfattende problem med børneprostitution i indvandrerkredse - et problem som britisk politi sådan set kendte til, men ikke turde røre, da de var bange for at blive kaldt 'racister'.
EDL er vokset fra en spontan folkelig protest til en nødvendighed i et samfund, der er ved at falde helt fra hinanden.
isme:
Det er sgudda ikke provokationer, når de har ret?
Det er måske helt automatisk "en provokation" at du får antastet din egen kulturmarxistisk forkvaklede fejlslagenhed?
Nej, det er selve problemet! (Du kan også prøve at spørge jøderne i Malmø - eller i København, for den sags skyld.)
jacobfiil:
Det kan du ikke forklare isme, han er 110% jelvedsk realitetsresistent og et perfekt eksempel på UNESCO's vellykkede hjernevask af hele kontinentet:
http://videnskab.dk/kultur-samfund/holocaust-revolutionerede-vores-menneskesyn#comment-31778
Utroligt god og oplysende artikel. Altid ironisk at de folk der råber mest om op "tolerance" og "mangfordighed" og "være åben overfor nye ideer" er dem der er mest intolerante og lukkede overfor alt hvad der ikke passer ind i deres verdenssyn.
En kommentar jeg dog vil knytte til hele debatten om Islam og vold, dysfunktionalitet osv.
Alle de problemer vi ser i Luton, Vollsmose osv. er ikke i sig selv noget bevis for at Islam er skyld i alle de problemer. Det er sandt at der er en ret tydelig korrelation, men det er stadigt ikke noget bevis.
Hvis vi havde importeret er perfekt repræsentativt udsnit af alle muslimske befolkninger så ville det kunne sige noget om det. Men mange af problemerne kunne lige så godt skyldes at vi gennem vores tossegode og ugennemtænkte har fået importeret det allermest dovne, uærlige og kriminelle udsnit af den muslimske befolkning. Især milde straffe og alt for meget velfærd bærer en stor del af skylden.
Dog er det en lidt akademisk diskussion som ikke hjælper de fattigste danskere som ikke har andre valg end at bo i de politkerskabte problemer. Indtil vi ved hvordan man rent faktisk knækker koden til integration bliver vi nød til at have nogle begræninger på immigration der bygger på post-1983 erfaringerne. Folk der har høj nok uddannelse skal dog altid kunne undgå de restriktioner.
Det er helt rigtig, men vi behøver ikke at kunne sige noget om muslimer generelt, og derved have et perfekt repræsentativt udsnit. Vi kan nøjes med emperi fra vores lokale hjørne. Og selv om disse erfraringer ikke er reprasentative globalt set, så er de det jo lokalt, hvor vi netop skal håndtere problemerne.
Præcis. Vores muslimer opfører sig som aber eller hvad man nu skal sige... Derfor: Vores muslimer må sendes hjem.
Tværtimod. De opfører sig som de muslimer de er, netop derfor integration er vanskelig.
Empirisk ved vi nu at indvandring til Europa fra muslimske lande, fortrinsvis fra den nederste del af samfundspyramiden, ikke kan lade sig gøre - der er enorme økonomiske og sociale omkostninger, og i sidste ende må enten de europæiske indbyggere eller de muslimske indvandrere gå på kompromis og tilpasse deres kultur til den anden.
Dette er erfaringen fra samtlige europæiske lande, uden undtagelse, uanset hvordan man har grebet indvandringen fat.
Det er urealistisk at forestille sig masserepatrieringer. Men et pointsystem var da et slags filter - om ikke andet hvis det blev håndhævet ift 3 verdens indvandrere. Men sådan ville visse partier det jo ikke :-(
Det bare praktisk talt umuligt at lave disse masserepatrieringer.
Hvad med folk der er her i 3. generation? (det er lige op over)
Jeg ser det som meget svært at gennemføre hvis man samtidig vil overholde borgerrettighederne.
Den mest realistiske løsning:
Alle med kvalifikationer kan komme, laver man kriminalitet er det ud på røv og albuer.
Drastiske nedskæringer i velfærd for både udlændinge og danskere, så flytter mange fra nassersegmentet hjem.
Alle udlændinge skal afsone i hjemlandet eller i et discountfængsel eftersom vi bare skal opbevare dem og ikke resocialisere dem. Det må godt være ubehageligt, men det vigtigste er at det bliver billigt.
Så er vi 3/4 af vejen.
Borgerrettigheder eller ej så er der da stof til eftertanke i, at medierne nogle gange kan berette, at nogle kriminelle med udenlandsk baggrund har fået en dom på så og så mange år, og efter udstået "straf", skal vedkommende udvises af Danmark for bestandigt.
På den baggrund vil jeg da mene, at det netop ikke handler om, hvorvidt nogle kan sendes ud, mens andre ikke kan.
Skal en fremmed sendes ud/hjem, så bliver vedkommende - ganske vist ufrivilligt - repatrieret!
Når en uønsket fremmed er sendt ud af Fædrelandet, er enhver snak om humanisme og bekymring om, hvad der nu videre sker med den stakkels fremmed forsvundet som dug for solen.
Konklusionen er altså, at det kan lade sig gøre at udvise og dermed skille sig af med de uønskede fremmede.
Hvad venter politikerne på?
Jeg tror vi snakker om nogle lidt forskellige ting. Da jeg svarede på det overnstående indlæg tænkte jeg på masserepatrieringer som at man pludslig en dag siger: "Så det ud!"
og at det vel og mærke galt alle muslimer, også dem der ikke havde gjort noget ulovligt. Det er bare ikke realistisk.
Jeg er enig i at vi skal være langt mere konsekvente med at sende folk hjem. Det kan f.eks ikke passe at man ikke kan sende folk hjem til et land hvor de tidligere har været på ferie (folk fra Libanon f.eks) eller at man ikke kan sende folk hjem til lande der er med i EU fordi de risikerer tortur (så skulle de lande måske ikke være med i EU?)
Bare rolig, LeeKuanYew.
Mit indlæg var på ingen måde ment som en kritik af noget af det ,som du skrev. Jeg tillod mig bare at tage afsæt i dit (som altid) glimrende indlæg.
Knud Eriksens 1994-artikel om, at flygtningekonventionen bør straks opsiges er stadig værd at læse og desværre stadig højaktuel her i år 2012:
http://fremskridtdk.wordpress.com/2008/09/07/flygtningekonventionen-bor-straks-opsiges/
Masse repatrieringer er set adskillige gange i historien. Senest i Europa efter wwII. Og der er juridisk dækning for at gøre det.
Det er sandt at der var fordrivelser/repatrieringer af Tyskere fra Polen.
Men helt ærligt hvordan ville du gøre det i dag?
Først og fremmest grundloven, religionsfrihed er ikke kompatibelt med at repatriere folk fordi de har en bestemt religion.
Hvad med alle de velfungerende muslimer vi dog har? Al den human capital vi har lagt i dem.
Hvad med børn? Har de bare deres forældres religion? Hvad med folk der siger at de ikke er muslimer? Hvad hvis børn siger at de ikke er muslimer? Skal de så spise flæskesvær for at bevise det? Og kun en gang? Ikke hver uge?
Hvad med muslimer der er gift med ikke-muslimer?
Det bliver bare ekstremt brøvlet og den besparelse man får ved at komme af med alle de kriminelle nasserøve bliver netto meget lille eller negativ når man tænker på den tabte human capital, negative goodwill fra udlandet og fra hele mellemøsten osv osv osv.
Og marokanere fra spanien ca 1490, kinsere fra filippinerne og en lang række andre steder.
Det korte af det lange er, at disse mennesker ikke ville holde fred og var nytilkomne. Og dermed var der et grundlag for repatriering.
Oven i det så havde hverke de selv eller vore politikere der tillod det rent mel i posen.
Gennesnitligt set giver de underskud så emm...
Med hensyn til selv transporten så er der udemærkede fly, f.eks 747 og A380..
Volksgenosse Hanzi Unterhose har fuldstændig ret. Der er mange historiske eksempler på vellykkede etniske udrensninger.
Du mener altså helt seriøst, at det er Havkatten og ikke Hans (smid alle muslimerne ud af landet) Und der er tossen i denne diskussion?
Jeg synes ikke man skal smide alle muslimer ud af landet. Men det er en rimelig holdning, såfremt man betragter landet som en ejendom, hvilket alle socialister jo gør. (Jeg kan også smide dig ud af mit hus uden rationelle begrundelser).
Hans skriver om "repatrieringer", hvilket idiotien Havkatten oversætter til etniske udrensninger. Det er derfor han er tossen. Desuden har Havkatten umiddelbart kommet med flere menneskefjendske umeldinger end Hans.
Bakker du op om Havkattens umenneskelighed/dumhed?
Jeg synes ikke man skal smide alle muslimer ud af landet. Men det er en rimelig holdning, såfremt man betragter landet som en ejendom, hvilket alle socialister jo gør. (Jeg kan også smide dig ud af mit hus uden rationelle begrundelser).
Hvordan er det en rimelig holdning? Hvis landet Danmark er en ejendom, så er ejerne vel de danske statsborgere - hvoriblandt der er flere muslimer.
Så det svarer altså ikke til at du smider mig ud af dit hus. Det svarer til at du smider din kone ud af jeres fællesejede hus.
Hans skriver om "repatrieringer", hvilket idiotien Havkatten oversætter til etniske udrensninger.
Overgangen mellem de to udtryk er vel dybest set også ret flydende - så direkte idiotisk er den sammenligning vel ikke - slet ikke hvis folk taler om at smide "alle muslimer" ud af landet.
Som jeg læste JDA's indlæg var ejerne dem der betalte terminen, ikke de der boede der gratis som gæster, Altså at ejerne betaler regningen, men må sætte reglerne for gæsterne, som kan forlade festen, hvis det ikke er attraktivt.
Jeg kan teoretisk set misfortså... :-)
Jeps. Men det gælxer selvfølgelig også at ejerne kan smide gæsterne ud uden anden grund and at det er hvad de lige fik lyst til.
-"Hvordan er det en rimelig holdning?"
Vi skal jo først vælge hvem der skal være medejere af vores land, ikke sandt? Man kan jo ikke bare rejse hertil og automatisk blive medejer vel? Så dem som ikke akcepteres som medejere, man selvfølgelig smides ud af hvilken som helst grund.
-"hvoriblandt der er flere muslimer."
Jeg snakker ikke om muslimer. Du ser vist spøgelser.
-"Overgangen mellem de to udtryk er vel dybest set også ret flydende "
Hmm... sproget er en finurlig ting. Men jeg vil nu mene at de fleste tolker repatriering som værende udtryk for at udlændinge flytter hjem til deres oprindelige hjemland, hvorimod etnisk udrensning, har mere med maskinpistoler og massegrave at gøre.
-"så direkte idiotisk er den sammenligning vel ikke"
Jo den er ska,m fortsat direkte idiotisk, præcis som hovedparten af Havkattens udsagn
Vi skal jo først vælge hvem der skal være medejere af vores land, ikke sandt? Man kan jo ikke bare rejse hertil og automatisk blive medejer vel? Så dem som ikke akcepteres som medejere, man selvfølgelig smides ud af hvilken som helst grund.
Er samtlige statsborgere medejere at denne ejendom Danmark, eller kun nogle bestemte statsborgere?
Jeg snakker ikke om muslimer. Du ser vist spøgelser.
Nu snakker vi om Hans Und vs. Havkatten, og her snakker Hans Und jo tydeligvis om muslimer. Desuden skriver du jo selv, at selvom du er uenig i at "alle muslimer" skal smides ud, så er det en rimelig holdning hvis man betragter landet (Danmark?) som en ejendom.
Hmm... sproget er en finurlig ting. Men jeg vil nu mene at de fleste tolker repatriering som værende udtryk for at udlændinge flytter hjem til deres oprindelige hjemland, hvorimod etnisk udrensning, har mere med maskinpistoler og massegrave at gøre.
Men hvordan kan f.eks. en muslim, der udelukkende har dansk statsborgerskab, være en udlænding? Hvad er hans/hendes hjemland? Hvor skal han/hun sendes hen?
Folk er selvfølgelig medejere i det omfang de har bidraget.
Så det er kun nettoydere der er "medejere" af landet Danmark - eller hvad mener du præcist?
Du ejer det du har købt eller skabt selv. De tdu ikke har købt eller skabt selv ejer du ikke.
Så i det omfang du kan hævde at du har købt et land, så er du medejer.
Men det er ikke sådan socialstaten definerer ejerskabet. Der er det flertallet der ejer alting, fordi flertallet kan stemme sig til alt.
Men mange af problemerne kunne lige så godt skyldes at vi gennem vores tossegode og ugennemtænkte har fået importeret det allermest dovne, uærlige og kriminelle udsnit af den muslimske befolkning.
Det kan da højst sandsynlig være en god del af forklaringen. Men hvem er "vi" som har importeret det du nævner? Det er de radikale der med skiftende statsministres velsignelse har fået lov at begå disse forbrydelser.
Alle de problemer vi ser i Luton, Vollsmose osv. er ikke i sig selv noget bevis for at Islam er skyld i alle de problemer.
Situationen er snarere en anden og beslægtet: At islam forhindrer os i at gøre noget ved dem.
Hvor svært kan det være?
SEND DEM HJEM.
http://www.guardian.co.uk/uk/video/2010/may/28/english-defence-league-uncovered Sikke fredelige de virker...
Et delt Danmark...Godhedsindustrien har overtaget.De gode og forstående et et segment i Danmark som er i overlegent mindretal,men alligevel forstår at tryne resten af befolkningen til at tro de er racister hvis man formaster sig til at kriticere Danmarks indvandrings politik af 1983.
Løsningen ligger lige for ....opsigelse af alle internationale dumheds konventioner.Så efter et år er vi klar til stoppe for al muslimsk indvandring som er hovedproblemet.Hjemsendelse af alle indvandrer som ikke deler den frihedsorienterede livstil som trods alt findes her i Danmark endnu, på trods af de socialistiske forbud på forbud som dag for dag bliver vedtaget af et uvidende og for et flertals vedkommende belæst, og uden livserfaring folketing.
Nu kan man ikke rigtigt kalde påstanden om at invandre er voldelige for kitrik af nogen som helst politik. Desuden så tror jeg ikke det er realistisk at den danske stat trækker sig ud af nogen som helst internationale konventioner for vi ved jo den er i lommen på dem. Hvis du skulle starte en politisk bevægelse, som ikke var pro dette etablement, så vil du altså møde modstand til døden. Det er i altfald den eneste grund til jeg kan se situationen er så slem. Det er fordi det som rent faktisk er det rigtige at gøre bliver modarbejdet
Her kan man få et glimrende indblik i, hvad EDL og deres danske afdeling DDL står for. Det er jo ikke tilfældigt, at Breivik havde 600 Facebookvenner i EDL.
Flere artikler fra Politik
En brystbombe under samfundet
Udgivet for 1 time og 17 minutter siden i Politik
Tilføjet 19/06 08:32 til Boblere af Carl Tesbaum
Bibliotek i Tilst skærer i åbningstiden: De ansatte bliver kaldt for møgkællinger - Unge skaber uro i området.
Udgivet for 1 time og 32 minutter siden i Politik
Tilføjet 19/06 08:20 til Boblere af mlp
Kilde: jyllands-posten.dk
Debatten der lukker munden på hærdede debattører
Udgivet for 1 time og 22 minutter siden i Politik
Tilføjet 19/06 08:29 til Boblere af mlp
Kilde: b.dk
Blå frygt for borgerløn
Udgivet for 1 time og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 19/06 08:23 til Boblere af mlp
Kilde: b.dk
Borgerlige raser over EU og børnecheck - ikke rimeligt, at en EU-borger kunne tage et kort sommerjob med børnecheck
Udgivet for 1 time og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 19/06 08:22 til Boblere af mlp
Kilde: jyllands-posten.dk
Folkeskole”reform”: Skal vi virkelig alle være lige dårlige?
Udgivet for 12 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 21:12 til Boblere af Theresa Lange
Merete Riisager: Forkælet feminisme
Udgivet for 21 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 12:43 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: b.dk
DR vil ikke live-interviewe bestemte politikere
Udgivet for 1 dag, 2 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 07:23 til Boblere af TTP
Kilde: journalisten.dk
Ole Hyltoft: Det religiøse vanvids åg
Udgivet for 21 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 12:31 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: jyllands-posten.dk
Liberal Alliance sætter en kæp i hjulet for det 140 mio. kr dyre Amagerbrogade projekt.
Udgivet for 22 timer og 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 11:39 til Boblere af mlp
Kilde: politiken.dk
LA: Medarbejdere vil bruge lækage-dusør som hævn - Socialdemokrater har helt misforstået tidsånden med skatteforslag
Udgivet for 22 timer og 11 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 11:41 til Boblere af mlp
Kilde: politiken.dk
S-forslag: Dusør til borgere der sladrer om skattesnyd
Udgivet for 1 dag, 2 timer og 14 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 07:09 til Boblere af Niklas von Salm-Reiffersch
Kilde: bt.dk
Fucking Post Danmark!
Udgivet for 14 timer og 18 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 17:32 til Boblere af Isabella Balkert
Er Danmark til salg for højstbydende? - Et guldæg for potentielle købere.
Udgivet for 15 timer og 11 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 17:23 til Boblere af Ursula Overgaard
Politiforbundets formand: Man søger at provokere politiet, hvis man filmer politiet
Udgivet for 1 dag og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/06 09:28 til Boblere af Word
Kilde: b.dk
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke!
Udgivet for 1 dag, 11 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/06 22:05 til Boblere af Mersiha Cokovic
Khader kræver 18-årig udvist: Drop grædekone-argumenterne
Udgivet for 1 dag, 12 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/06 20:55 til Boblere af mlp
Kilde: bt.dk
De anholdte skal holde deres kæft, lyder det fra socialdemokraterne.
Udgivet for 1 dag, 12 timer og 34 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/06 21:17 til Boblere af mlp
Kilde: bt.dk
Claus Hjort: Radikale er livsfarlige at være i regering med
Udgivet for 1 dag, 19 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/06 14:25 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: altinget.dk
Bolkestein om ideologernes tyranni og multikulti-illusionen
Udgivet for 1 dag, 13 timer og 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/06 18:03 til Boblere af Torben Snarup Hansen
|
|
Conservative Case for Drug Legalization Tilføjet 17/06 15:21 af Nick H. Rohde |
| Flere videoer | |
|
Om Torben Mark Pedersen Torben Mark Pedersen er cand. polit. et exam art (samfundsfag og forvaltning) og Ph.D. i økonomi fra Københavns Universitet. Har studeret... Se Torben Mark Pedersens profil eller Følg Torben Mark Pedersen |
Der må være grænser for tolerancen! 18/06 20:52 - 208 klik
WHO: PCB forårsager kræft. Skyldes livsstilsygdom ikke livsstil? 19/06 03:29 - 120 klik
Den frie vilje - lad os gå ud fra, at den eksisterer 18/06 21:09 - 90 klik
EU: EU-borgere har ret til dansk børnecheck 18/06 20:25 - 90 klik
Skat lukkede sund og rentabel virksomhed 18/06 14:07 - 75 klik
DR vil ikke live-interviewe bestemte politikere 18/06 07:23 - 1807 klik
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke! 17/06 22:05 - 1134 klik
Skat lukkede sund og rentabel virksomhed 18/06 14:07 - 1092 klik
Mor med klapvogn overfaldet med saks 16/06 10:06 - 2575 klik
Claus er sur på sin lortebank. 14/06 08:19 - 2198 klik
DR vil ikke live-interviewe bestemte politikere 18/06 07:23 - 2008 klik
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke! 17/06 22:05 - 1890 klik
Skal han udvises for voldtægt af 10-årig? 17/06 11:25 - 1847 klik
|
|
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke! Tilføjet 17/06 22:05 af Mersiha Cokovic |
|
|
Hundeloven - et bevis på at man indfører love, før loven er gennemtænkt Tilføjet 14/06 13:43 af Sabeena Sareen |
|
|
Min grundlovstale på Fejø Tilføjet 07/06 10:37 af Kim Fournais |
|
|
Hvad er farligst: atomkraft eller økologiske bønnespirer? Tilføjet 06/06 16:54 af Jakob Høppermann |
|
|
Jeg er indigneret over de borgerlige politikeres svigt Tilføjet 31/05 14:31 af Torben Mark Pedersen |
| Flere klummer | |
Bookmarklet

