Europa har brug for en Tea-party bevægelse
Udgivet for 526 dage siden i Politik
Tilføjet 16/12 10:49 til Boblere af Kasper Elbjørn
Kilde: blog.politiken.dk
Jeg får tæsk på blog.pol.dk for at skrive, at Europa har brug for en Tea-party bevægelse. Men det gør ikke ønsket mindre fordi Tea-party bevægelsen er modstandere af tingenes tilstand, og har et ærligt håb om forandring. Forandring fryder!
Ha! Morsomt at se dem skumme over af vrede mod Saxo Bank, Stein Bagger og deres andre bussemænd.
Men det er også lidt trist.
Jeg har kommenteret i dit forsvar Kasper. Modigt at kaste dig ud blandt alle de venstredrejede, ahistoriske tosser.
Jeg er enig. Du er sej! Jeg er også enig i at vi har brug for en teaparty bevægelse i Europa, ikke mindst i Danmark.
Er det retten til at gå med pistol, de religiøse højrefløjsvanvid eller blot uvidenheden du mener vi har brug for i Danmark michaltheil?
ER det ikke bare et LA mantra Jakob J? Hvad har du egentlig brug for mere frihed til, det må du da forklare os andre.
"Hvad har du egentlig brug for mere frihed til, det må du da forklare os andre."
Dén lader vi lige stå et øjeblik.
Man kunne også spørge; hvad er meningen med livet?
Hvis du har brug for mere frihed, Frihed, så må du have formuleret at du føler dig hæmmet på en eller anden måde, hvad er det der hæmmer dig frihed? Hvad er det du har brug for mere frihed til? Det skulle vel ikke være sådan at du ikke magter at svare på det?
Kom med en liste over forbud, så skal jeg krydse af. Der er så mange eksempler, at det vil være svært at komme med en udtømmende liste. Men jeg vil gerne have friheden til at købe våben, bære pebberspray, købe, dyrke og lave de medikamenter jeg har lyst til, have en kniv i lommen, have den hund jeg gerne vil have, have større personlig råderum over de penge jeg tjener, kunne handle når det passer mig og de handlende, kunne ryge (hvis jeg gjorde det) på etablissementer, hvor ejeren tillader dette, kunne surfe på Internettet uden at staten gemmer mindst et år af mine Internet-vaner, kunne købe de varer jeg har lyst til uden at blive adfærdsreguleret via formynderiske skatter og punktafgifter, købe de glødepærer jeg foretrækker, skrive og sige det jeg vil uden at kunne blive retsforfulgt med 266b og blasfemiparagraf.
Det var en langt fra udtømmende begyndende liste.
Er våbnene en nødvendig frihed? Jeg mener, kan de ikke også lede til en del affekt-drab, hvor folk får trykket på aftrækkeren i et øjebliks vrede eller jalousi?
Det er ikke udtryk for prioritering, at det kom først på min lille liste.
Man kan godt forestille sig negative konsekvenser af en liberal våbenlov. I realiteten er der masser af mennesker med adgang til jagtvåben, hvor disse ting også kan ske. Jeg synes ikke staten bør begrænse, at man har håndvåben, hvis det er ens interesse. Med det ansvar der naturligvis følger med et sådan ejerskab.
PS: Isabella blev stum?
Det er sjovt du skriver det, for jeg vil gerne slippe for at skydes, pebersprayes, at du dør af alle dine hjemmelavede medikamenter, stikkes ned, bides af din muskelhund, at du får en ny fladskærm istedet for at min mormor får et bad om ugen, have røg i hovedet (hvis du røg og jeg ikke gjorde), vide hvad fanden du snakker om mht. internettet, et dårligt miljø og en faldende folkesundhed, at du bruger strøm på åndsvage pærer fra fortiden og snakkede nedsættende om min nabo bare fordi han er muslim.
LOL - det er lige til SvineMøllen .... hvad skal vi med mere frihed? - hold da helt kæft. "os andre" kræver vores frihed tilbage - langt væk fra STASI apperatet som du er så vild med.
Mindre stat - mere privat! JA TAK
@Jakob J
Du behøver ikke forklare mig hvad du vil bruge din frihed til.
Jeg synes nemlig at du selv skal bestemme hvad du vil bruge din frihed til :-)
Jeg vil også gerne have mere frihed, og det rager jo ikke andre hvad jeg vil bruge den til.
Socialister vil også gerne udbrede deres "frihed" til andre mennesker. Som regel sker det ved at starte med at inddrage alt frihed, for dernæst at give frihed til mange ting såsom, at stå i kø o.l.
Kan også tilslutte mig til dét.
+1
At sammenligne noget så seriøst som et parti der gør oprør mod EU's politik - både på EU plan og på national plan, med the "Teaparty" er et selvmål! The Teaparty er ikke andet end en flok inkompetente højtråbende fjolser der ikke aner hvad fanden de taler om. Deres viden baseres på radiokanaler der fortæller "budskabet" om den siddende regering i USA - been there seen and heard that!
Vi har brug for et alternativt i EU som ikke har EU's fællesstater og penge i egen lomme som hovedmål, og vi kunne starte med at få dannet et parti i vort eget land der ikke som alle de andre søvndyssende partier, blot stiller sig bag i køen om at få lov at stemme på enten en V eller S statsminister - hvorfor een af de 2 inkompetente og korrupte personer? (sorry udtrykket korrupt som jo er overdrevet i Danmark, hvor vi jo ikke er korrupte, men har "vennetjenester" istedet og hvor vore politikere altid kan skelne mellem "privat" og "offentlig").
Det er lidt for simpelt sagt. Der er mange fraktioner af den nye teaparty-bevægelse:
De oprindelige: Ron Paul-supportere, der startede "The Campain for Liberty" (Libertarian, An-Cap, R)
De oprørte: Arbejdsløse samt modstandere af sundhedsreformen og bankpakker (Alle typer, D, R, I)
Infiltrationen: Glenn Beck og Sarah Palin (Neocon, R) via Fox News
De kyniske: John Stewart og Stephen Colbert via Comedy Central
Sikke noget sludder, Teaparty er meget mere end det (medmindre du selvfølgelig kun tager den danske konsensus-politikken-holdning som gode varer...). Teaparty er et opgør imod politkere som er dobbeltmoralske, småkorrupte og elitære. Teaparty er - som også navnet angiver - et folkeligt oprør imod en lille, elitær elite som mener at de skal bestemme over andres liv. Det er noget vi har brug for ikke mindst i DK.
Ja, Sarah Palin er i dén grad en kvinde af folket (Neiman Marcus), som kæmper mod politikere, der bruger hvervet til at rage til sig (Neiman Marcus, Going Rogue, Fox-job), og som har nogle gode, konservative værdier (Preggo-Teen, Playgirl).
Og du har ret: "Teaparty" (sic.) afspejler i dén grad "folkelig bevægelse". Lidt som "kaffeslabarads" leder tankerne i retning af "revolution" eller "kanariefugl".
+1
Men det gør ikke ønsket mindre fordi Tea-party bevægelsen er modstandere af tingenes tilstand, og har et ærligt håb om forandring.
Hvilke konkrete forslag fra Tea Party-beægelsen støtter du op om? Om nogen...
Kunne vi ikke bare begynde med DANMARK.
Tea Party bevægelsens ledende figur er Sarah Pahlin, som i virkeligheden bare taler og taler uden at have meget indhold. Hendes force er, at hun ser godt ud. Vi har jo allerede et sådant kvindfolk i Danmark, som ser godt og velplejet ud og taler og taler uden indhold.
Jeg ved ikke hvem det er, der har udnævnt Sarah Palin til Tea Party bevægelsens "ledende figur", men jeg hører det tit i venstrefløjsmedier som DR og Politiken. Det er super effektivt til at miskreditere Tea Party bevægelsen, for der er massiv propaganda herhjemme til at latterliggøre Sarah Palin (som retmæssigt også fortjener kritik, men hun får samme behandling som de røde også gav Reagan helt uberettiget).
Bob, bob.. Det var nu Ron Pauls folk, der startede det nye Tea Party. Det var den dag, hvor de satte rekord for donation til et politiker.
Glimrende dokumentar om hele kampagnen http://www.youtube.com/watch?v=BIcIkoOwp7s
Man kunne sagtens præcisere ønsket om forandringer bedre end, at betegne det Europa har brug for, som værende en Tea Party bevægelse. Vi har mildt sagt en noget anderledes historie end staterne trods alt. Og lige nøjagtig det historiske gør forandrings-spørgsmålet meget mere kompliceret.
I spanien f.eks., ønsker mange sig tilbage til Franco-lignende tilstande. Er det deres Tea-Party bevægelse, kan vi her i danmark nok godt tænke os det en smule anderledes.
Men forandring det kan vi ikke undgå at få.
Via "bankpakker" har udleveret redningsveste til de stærkeste spillere i den økonomiske verden og nogle af dem har så reddet sig op på land igen. Men ingen har endnu fået udlevet varmt tøj (for ingen af os har noget varmt, tørt tøj i overskud). Så vi bliver i en overskuelig fremtid stillet over for, at forære dem noget af det tøj vi har tilbage eller skubbe dem ud i vandet igen. Og det kommer til at give nogle forandringer i vort kapitalistiske system, ingen har set før.
Vi har ikke brug for nogen historisk typisk højre- eller venstredrejet "isme" til, at tage over efter det nuværende. Og dette er en af hoved-opgaverne, vi skal forsøge at holde styr på i den forandringsproces vi kommer til at gennemleve.
Når vi så bliver mange nok, som erkender ovennævnte, kan vi flytte os fra at være nervøse og angste for fremtiden, til at tage udgandspunkt i hvor spændende processen bliver, uanset hvor skræmmende udsigten samtidig er i starten.
Lad os nu få et helt land fyldt af "kom så fremad venner", i stedet for "det går ikke venner", som vi alle mere eller mindre er, her ved indgangen til 2011.
Tilbage står "at komme i gang".
Hvem der vil det politisk, bliver kardinalspørgsmålet ved det kommende folketingsvalg. Alt andet lige, man formår at styre debatten uden om problematikken, ved f.eks. lave selvbestaltede tv-shows med selvbestaltede temaer om historiske spørgsmål, som kan optage al anvendelig tv-tid og spalteplads.
Den langsigtede politiske vision vil vi høre noget om. Hvad har man tænkt sig på det økonomisk område, vil vi høre noget om. Hvad skal vi leve af i Danmark i fremtiden, vil vi høre noget om
Alt andet kommer først efterfølgende, når vi har en indtægt at bruge af. Sådan er det jo bare helt enkelt.
Er enig i dit indlægs budskab, men det fremstår hult når det kommer fra partiet Venstre.
Danmark har brug for en Tea-Party bevægelse???? Bortset fra at LA ikke er domineret af en flok religiøse fanatikere der finder det er en borgerrettighed at gå med pistol - Så er LA meget langt hen ad vejen at ligne med Tea-Party bevægelsen. Man råber op om de samme tre-fire ting og har i øvrigt ikke taget stilling til ret meget andet, så i virkeligheden er både LA og Tea-Party bevægelsen det sidste vi har brug for.
Jeg må erklære mig enig med Isabella!!! LA går ind for, at mennesker skal beholde MERE END HALVDELEN af hvad de selv producerer, TIL SIG SELV? Jeg mener... det er jo helt hul i hovedet. Det er ligesom mit barn i børnehaven - hvis jeg ser, et af de andre børn har fået nyt tøj, så løber jeg straks over og klipper halvdelen af det og giver det til mit barn - og giver dets forældre en sviner over, at de er så egoistiske.
Hvis barnet ikke vil aflevere, så hakker jeg det ÉN på skrinet.
I øvrigt er jeg enig med Isabella i, at man gerne må kommentere på 180grader, selvom man er lidt rødvins-tipsy.
Tal for dig selv Juul - Og lad så være med at krænge din egen alkoholisme over på mig - Overdrivelser og latterlige statements må du selv stå inde for.
Skååål. Men hvorfor burde vi ikke have friheden til at have våben? Hvis jeg truer nogen med mine våben eller bruger dem mod nogen, så er det naturligvis kriminelt. Men det kunne jeg heller ikke drømme om, udover i selvforsvar.
Frihed, det er nok noget af det dummeste jeg har hørt længe. Du vil gerne have lov til at gå rundt med våben så du kan forsvare dig selv? Og skååål? Grow up!
Jeg har ikke nødvendigvis behov for at gå rundt med våben, men ja, jeg vil gerne have friheden til at have våben. Jeg kan egentlig ikke se hvorfor du eller staten skal blande sig i det.
ja det er vel en slags frihed? det skal du eller andre da ikke bestemme over
men du vil vel gerne jeg roder dit affald igennem? :)
Jamen, jeg er da helt med på dit hold, ven. Du skal ikke skamme dig over, at vi synes, du lyder som Damen med de Blå Tænder:
Well - vi har brug for at nogen endelig skyder med skarpt på socialdemokratiske klovne. Men det må hellere være en kaffe med cognac bevægelse med stor cigarføring.
Hvorfor? Henrik Lundquist, er der nogen grund til at forestille sig at stor cigarføring og drukkenskab skulle være vejen frem?
Er der nogen grund til at forestille sig at fortsat socialdemokratisme skulle være vejen frem? - når man tager i betragtning hvor møg pløget politik man fører?
Når man tager i betragtning at DK over de sidste snart 20 år har ligget nogenlunde fint til at kunne foretage fornuftige reformer uden at have gjort det... bla. mht efterløn, førtidspension... Ja så har vi brug for en stærk kop kaffe!
Det må du vist forklare nærmere Henrik Lundquist, synes du vi skal til at begynde at betale for skole, gymnasium og universitetsuddannelserne selv og at det skal koste penge at komme til læge og på hospitalet? Hvad er det egentlig du vil - Du må forklare dig nærmere jeg er træt af alle de floskler man leverer på 180 grader. Floskler der hele tiden viser at de fleste 180 grader bloggere ikke ved hvad de taler om.
Grow up! Den floskel kan du da ikke bruge til noget som helst. Der er stor forskel på hvad folk i Danmark yder og nyder i Danmark.
Ja - grow up .... hellooooo .... flertallet af danskere koster mere end hvad de selv leverer. VÅGN for helvede op!
... så er det sjovt nok igen den moddebatør som angribes personligt... interessant taktik der, Isabella. Den genkender man hurtigt.
Arh, Henrik - du ved hvad der sker - man sidder derhjemme, det har været en lang dag med at være sur på nogen på nettet, portvinen smager godt, manden skred for fire år siden - man slår håret ud og og bruger diminutiver om folk. Alt-i-alt en fantastisk aften.
Det var da noget af en påstand Henrik Lundquist, men det hjælper dig ikke når du ikke kan demonstrere det, i stedet fremstår din påstand som Hybris.
Fortæl mig lige hvor du har skrevet noget som helst meningsfyldt der kan vække til eftertanke Henrik Lundquist? Og nu må du fortsætte alene herfra, du spilder min tid. God Nat!
Ja de små fugle falder hurtigt døde omkuld. Reflektorisk: Har du nogensinde gjort andet end at lave afskrifter af enhedslistens marxistiske skrifter?
Det særlige ved teaparty bevægelsen, er så vidt jeg har forstået, at den ikke har en ledelse eller et fast program, men alene er styret ud fra det overordnede princip, at Staten skal fylde mindre og at en mindre del af samfundets kapital skal administreres/bruges af det offentlige.
Det er altså en bevægelse for et lavere offentligt forbrug og en mindre offentlig sektor - mere end det er noget som helst andet.
Den startede som "tea party" bevægelsen, da finans journalisten Rick Santelli kom med en rant hvor han krævede mindre offentlig indblanding i økonomien og sagde at nogen burde starte et tea party ligesom Boston tea partyet.
Sarah Palin kan man mene om hvad man vil, men hendes platform fra tiden i Alaska var netop et opgør med det offentlige, og med utransparant styring og indblanding i økonomien (og det blev hun ikke populær på blandt karriere politikerne i Alaskas demokratiske og republikanske partier).
Man skal altid være varsom med at falde for person angreb og en ensidig presse vinkling på en historie
Det særlige ved Tea-Party bevægelsen BoNordahlPedersen er at den er formuleret af højrereligiøse fanatiskere med et meget limiteret forhold til politik. Tea-Party bevægelsen består således af en flok højtråbende tosser der bliver bakket op af alle de tosser der ikke har kunnet finde genklang for deres småborgerlige holdninger tidligere.
At Tea-Party bevægelsen fik så meget opbakning fra både racistiske og småtbegavede mennesker at de nu har en afgørende indflydelse på den politik Obama har forsøgt at føre i USA det er ikke mindre end en katastrofe.
At Kasper Elbjørn finder at vi mangler den slags bevægelse i Danmark og at alle former for forandring bare fryder, det er så dumt at man tror det er løgn. Al forandring fryder bestemt ikke. Og de sidste 10 års forandringer og Tea-Party bevægelsen kan intet andet end skræmme hvis man er et fornuftigt tænkende menneske der ser ud over hvad det har betydet for USA og Europa at Bush var Præsident i USA og at EU næsten har ødelagt Europa.
Hvis der er noget vi har brug for nu, så er det back to normal.
Sikke noget vrøvl. Tea Party-bevægelsen er navngivet efter en specifik politisk begivnhed og er meget politisk og historisk bevidst. Der er nogle tilhængere af bevægelsen, der er er tåber, men det kan da aldrig begrunde en kritik af grundiderne: Frihed!
Frihed til at tåbe sig og råbe op uden at have det ringeste kendskab til politik Thomas C. er det virkelig det vi har brug for?
Øh?!?! Jeg forstår slet ikke din kommentar. Men det er symptomatisk. Go' jul.
PS: "Frihed til at tåbe sig og råbe op uden at have det ringeste kendskab" er en fantastisk selvindsigt.
Du forstår det ikke på anden måde end som et trinbrædt til at svine mig til Thomas Christensen? Er det virkelig god debatstil?
Isabella :-) ... Du starter med at svine Tea Party bevægelsen til... "højrereligiøse fanatikere"...
Thomas siger, at du vist ikke helt har sat dig ind i Tea Party bevægelsens mål, og grundlag. Og det har han faktisk ret i.
Ja, frihed til at kæfte op = ytringsfrihed.
"uden at have den ringeste kendskab til politik".... siger du.
Ja tak! Alt andet ville jo være undertrykkende! ... eller gælder reglerne kun så længe de er til din fordel?
Hvad er det, som gør dig så kvalificeret i politik? En google søgning på dit navn, henviser til et billed-galleri. Er det i professionen maler, at du er blevet alt-vidende om politik?
Isabella, du sviner igen og igen forskellige befolkningsgrupper til i dine posts, men så snart du selv modtager lidt kritik, så er det sørme igen ikke dig selv den er gal med... nej det er klart din meddebatør som er en idiot.
Hmm interessant,
Maler, og sviner andre til, politiske modstandere jagtes......Det er jo set før
Heldigvis findes der ladyshavere i dag, ellers ville det blive for komisk :-)
ved ikke hvor fra folk har det med at tea party er racistiske?
Hvis man har set udsendelserne fra USA, så er det helt åbenbart at Tea-Party bevægelsen især trives i det racistiske USA.
Gudfadertilhest! Sikke noget vrøvl.
Men ja, venstrefløjsmedier som DR rapporterer med stor glæde alle mulige former for tilsvinelser og beskyldninger når det gælder Tea Party bevægelsen.
Og dukumentar udsendelerne fra USA, dem har man kun produceret fordi DR ikke bryder sig om Tea Party bevægelsen Frihed? Mon ikke den konklusion fra din side er baseret på Paranoia?
Mon ikke, at vi kan konkludere, at fordi nogle er racister, og er hoppet på Tea Party bevægelsen, at ikke *alle* er racister?
Husker du en vist venstrefløjs-fraktion, som var stærkt racistiske i Tyskland, inden 2. verdenskrig? Kan vi måske konkludere, at racisme og politisk fløj ikke er deterministisk sammenkædede?
Hvilke dokumentarudsendelser? Men ja, dem DR vælger er typisk produceret af venstreorienterede. DR sendte for ikke så længe siden en dokumentarudsendelse lavet af Alexandra Pelosi - pudsigt nok "speaker of the house" Nancy Pelosi's datter. Svarer til at Villy Søvndal eller Helle Thornings datter lavede en dokumentarudsendelse om VKO-vælgere. Hvilken vinkling mon den ville få?
Europa har brug for en frihedsbevægelse :-) ... Og den skal ikke hedde Tea Party. Så hellere en reference til den franske revolution!
Ja det anede mig desværre! Henrik Lundquist! Du vil kunne finde en del tilhængere blandt landevejens frie fugle.
Skønt at være fri for socialdemokratiske gribbe :-) - du kan sikkert finde tilhængere blandt enhedslisten og andre marxister.
kan ikke fordrage socalister som isabella der vil bestemme hvad man har i lommerne, om det er en kniv eller penge... jeg smutter nu skål herfra
Tea party lyder ved første øjekast spændende. Faktum er at bevægelsen tiltrækker hver eneste nutcase, religiøse fanatiker, overmoraliserende konservative - og reelt ikke er tilhænger af noget som helst med "mindre stat". De vil bare selv ... et eller andet med dem selv og ikke "de andre".
Hvad stemte Tea Party'erne, dengang folket i Californien foreslog, at nu var det nok?
Nok med at SWAT teams myrdede uskyldige borgere ved no-knock warrants, nok med at få sine penge og frihed stjålet, bare fordi man ynder at ryge noget grønt plantemateriale i stedet for tobak, nok med at skulle ydmyges af politiet, nok med scenerne, hvor føderale DEA agenter slæbte bort med patienter på hospice bare fordi de lindrede deres sidste dages elendiged før døden med blomsterstandene fra Cannabis Sativa (ja, det kunne have været hvem som helst af vores forældre om vi var californiere), og NOK med at forfeiture and seizure fungerer sådan at politiet kan komme og tage ALT hvad du ejer og at bevisbyrden i disse sager eromvendt. Ja da, naturligvis skal du som borger i en sag om ulovlige rusmidler bevise din uskyld for at få al din ejendom tilbage.
Svaret står sort på hvidt i denne CNN exit poll fra Californiens Prop. 19 borgerinitiativ om at lave et lovligt, reguleret marked for cannabis i stedet for at staten på 75. år skulle bestemme over borgerne:
http://www.cnn.com/ELECTION/2010/results/polls/#val=CAI01p2
(Der er flere sider, men netop side 2 er interessant.)
Så pas I på, kære med-liberale venner, med hvem I inviterer til festen. For tyranniet lurer ligeså meget hos den slags mennesker som hos socialisterne. Jeg er fuldstændig ligeglad med deres yndigt lydende program, for reelt gør de noget andet, og det er i gerning og ikke ord et menneske eller bevægelse må vurderes.
Tea Party er, pardon my French, lige til at lukke op og skide i. Bortset fra at min fæces ikke ynder at blive SÅ beskidt.
Tea-Party bevægelsen, den rigtige altså, var et oprør mod en diktatorisk, enerådende engelsk konge og foregik under parolen - "No taxation without representation". Man ønskede altså ikke at betale skat til en konge som ikke tillod det amerikanske samfund nogen form for indflydelse! At de ignorante amerikanere så løber med ideen flere hundrede år efter, og lader hånt om deres egen historie, burde for alles skyld blot gå i glemmebogen. De gjorde oprør mod Obama, blot fordi han var Obama og de gjorde oprør imod en demokratisk valgt (demokratisk) præsident fordi han ikke var republikaner! Og hvad skal vi så med en Tea Party bevægelse herhjemme? Har i tænkt jer at smide en ligeså demokratisk valgt statsminister på porten eller? Selvom jeg ikke har stemt på Løkke, så respekterer jeg altså stadig at han er min statsminister, fordi flertallet af jer herinde har sat ham på posten og selv om jeg er uenig med ham, kunne jeg ikke drømme om at starte en revolution for at vælte ham! Kære Kasper, du aner ganske enkelt ikke hvad du taler om! Og i andre herinde skulle nok prøve at følge lidt med i de amerikanske medier og sætte jer lidt mere ind i hvad det er den nye tea party bevægelses grunde var, for at påbegynde deres såkaldte oprør. Det havde noget med frihed at gøre ja, men ikke frihed som i taler om herinde - men frihed fra en sort demokratisk præsident, og intet andet! Men go ahead, lav jeres lille revolution - så behøver vi andre måske slet ikke at tage turen til stemmeurnerne for at få en ny regering!
Kasper--you rock ... ;-)
@Connie Terndrup
det er ikke teaparty der vil have en revolution, de er generalt ret consavartive, det er mere socialister som dig der vil have en sådan
og så vil jeg godt slå fast... tea party er ikke racister!!!!!!!! look it up :)
Flere artikler fra Politik
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 9 timer og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 10 timer og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 33 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 3 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 4 timer og 8 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 9 timer og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 1 time og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 20 timer og 2 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 2 timer og 11 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 20 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 2 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 19 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 22 timer og 22 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 21 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 9 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 8 timer og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
Kommunen underkender sin egen byggetilladelse
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 08:56 til Boblere af Rikki Tholstrup Jørgensen
Kilde: rikki.nu
George Lakoff: Socialister ved intet om fornuft - en hjernefejl
Udgivet for 1 dag, 8 timer og 20 minutter siden i Politik
|
Om Kasper Elbjørn Cand.scient.pol. fra Københavns Universitet 2002 Medstifter af CEPOS Redaktør og medforfatter til antologien ”20 begivenheder der skabte... Se Kasper Elbjørns profil eller Følg Kasper Elbjørn |
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 185 klik
Sådan begyndte det. Global opvarmnings bedraget! 25/05 12:52 - 89 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 70 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 67 klik
Leder: Rejsekortet er mit, dit og ingens ansvar | Ingeniøren 25/05 11:36 - 64 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 673 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 663 klik
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu 24/05 14:19 - 519 klik
Restauratør: 3F chikanerer mig hver dag 24/05 11:56 - 424 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

