Flygt OBO og se dig ikke tilbage!
Udgivet for 521 dage siden i Politik
Tilføjet 21/12 10:13 til Boblere af peter jensen
Flygt OBO og se dig ikke tilbage!
Vi er ganske givet mange der satte pris på OBO som en markant og interessant debattør på den politiske scene. Hans "ude af boksen" ideer og mønsterbrydende argumentation , bruddet med den traditionelle systemtænkning (feks V's tvungne madpakker) var virkelig forfriskende.
Et exempel:
I Debatten på DR.dk 23 sept 2010 var OBO i meget underholdende debat stillet overfor mere eller mindre selvbestaltede ernæringsexperter med storslåede visioner ang skolemad, folkesundhed, dyrevelfærd, etc.
OBO stillede så det simple spørgsmål: " Jeg syns ikke jeg har godt af det der, jeg vil gerne bede mig fri , må jeg det?" (ca 20:29 i udsendelsen). Ernæringsexperternes måben og mudlamme respons sagde alt, de havde slet ikke forestillet sig nogen kunne sige nej til at følge dem på den beskrevne sikre vej til generel sundhed og en bedre verden...
Jeg bemærker nu til min gru at OBO i forbindelse med sit LA kandidatur rigtig er kommet i dansk politiker skole. Søreme om OBO ikke i seneste tv2 debat taler for politikker som skal sikre "dansk velstand" og "velfærd". Dermed hylder systemtænkning som er grundlaget for "dansk velfærd".
http://go.tv2.dk/video.php/id-35116118.html ca 6:20 i videoen.
Og nu er OBO i parti hvor lederen i forbindelse med LA forslag om 40.000 færre ansatte i det offentlige udtaler: "Der er ikke én borger, som kommer til at mærke det her. Jeg tror faktisk, at danskerne får bedre service, når det offentlige ikke længere drukner i bureaukrati og regler for dokumentation," siger Anders Samuelsen."
http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/189541/legarth_liberal_alliance_lever_i_en_droemmeverden.htm Og læs feks LA's politiske program, socialpolitik."Indsatsen overfor udsatte skal forstærkes gennem kompetenceløft og øget efteruddannelse til socialrådgivere. "
http://www.liberalalliance.dk/politisk-program.html
Igen, intet opgør med danske borgeres rettigheder overfor systemet. Ingen redefinering af samfundsprojektet mht socialsystem. LA vil sådanset , som DF, kun bevare status quo!
Den danske superservicerende velfærdsmodel vi alle er opdraget til at elske betingelsesløst. Målet er basalt som DF's, at borgeren ikke skal tabe rettigheder eller opleve forringelser i den service borgeren idag har ret til. LA's vej til målet er så en anden end DF's.
Katastrofalt at ingen danske partier har en dybdegående reducerende redefinering af danskeres velfærdsrettigheder på programmet.
Jeg må desværre konstatere at OBO på kort tid er gået fra at være en "ud af boksen" tænker til en "inde i boksen" tænker. Og 180grader er gået fra et fantastisk medieexperiment hvor politiske tabuer blev taget op uden fløjlshandsker (feks efterlønsoprøret), til et partiforum hvor de svære spørgsmål ignoreres.
De åbenlyse svagheder i LA's program behandles med netop, fløjshandsker. Og de LA liberale dogmer debateres ikke, de repeteres kun her på siderne.
Feks hvordan LA's "åbne grænser, lukkede kasser" åbenlyst kolliderer med EU lovgivning og selve EU's idegrundlag. Samtidigt erklærer LA's partiprogram støtte til EU projektet...
Og mange LA kandidater har tidligere demonstreret holdninger som lodret strider med LA's officielle partilinie, svaret på anmodninger om forklaringer er desværre stumt.
For nyligt artiklen der spurgte til LA's Afghanistan, Nato politik, kandidaters tidligere modstridende holdninger.
LA er gået fra Samuelsen ord: "Der har været en længsel efter et parti, der siger tingene lige ud og ikke er bange for vælgerne."
Til et parti som netop ignorerer svære spørgsmål fra kritikere, potentielle vælgere.
Jeg har som i "Festen" to forskellige slutreplikker ;)
Flygt OBO og se dig ikke tilbage!
eller
Held og lykke med politikerkarrieren i LA
PS. tingene bliver sat på spidsen i ovenstående, jeg har stor respekt og beundring for OBO's, "holdets" udvikling/styring af 180grader, LA's succes, etc.
Men kan nu engang bedst li tingene bliver sat på spidsen. Dogmer er ikke min kop te, selvom de så er liberale dogmer.
Held og lykke med projektet.
God artikel!
Er også tilhænger af at sætte tingene på spidsen.
Yderligere bærer jeg også en stor frygt for at OBO ender som en Anders Fogh... sælger ud af sine idealer for at kunne opnå en skrøbelig regeringsmagt...
Men det er vel blot et naturligt resultat af demokratiet?
Jeg ser stadig hellere en LA regering end en SF... Så i håbet om at blive udsat for det "mindste" af flere onder, må min stemme fortsat gå til OBO, også selvom han sælger ud for at komme til magten...
Ved skam godt han startede som rød. Men som ung laver de fleste jo fejl + de bliver klogere med alderen :)
Jeg syntes at man kan beskylde Ole Birk for mange ting, men en sell-out? Dén har jeg ikke hørt før.
Ole er, for mig at se, en fantastisk blanding af idealist og realist - han er liberal af hjertet og vil en meget mindre stat. Men samtidig er han ikke ekstremistisk om det, han vil financiere det hele!
Om man syntes han er blevet blødere eller ej syntes jeg også er stærkt overdrevet. Jeg har på intet tidspunkt, måske med Glistrup undtaget, set en mere provokerende liberal politiker i Dansk politik. Og det er en enormt sund ting for det Danske demokrati!
Alt med et budget kræver finansiering! Så med mindre du snakker om en stat uden nogle udgifter overhovedet, så er det vigtigt at have et budget man skal overholde.
Men det betyder ikke nødvendigvis skatter. Man kan skabe en mere rimelig prisstruktur for at opretholde en stat indenfor et territorium.
Jeg forholder mig ikke til min egen ideologi lige nu men OBO og LA's ideologi, og den involverer folkeskole, offentligt sygehusvæsen, stor offentlig sektor mm. - og de skal finansieres.
Jeg er principielt imod indkomstskat, men der er ingen anden måde at finansiere alt det LA vil have i en stat.
Jeg syntes nu OBO gør det meget godt. Det er forfriskende at høre hans saglighed og bundfølte ærlighed overfor det liberale korstog. I Danmark er vi så luddrivende vandt til at politikkerne partout skal have en mening om alt, som vi så kan være enig i eller uenig i. Politikkerne tager beslutningerne for os, og nannystaten pumper sig op, for vores penge. Men så kommer OBO ind i debatten og siger fx. at dét må folk da selv om, eller, dét skal vi ikke blande os i, og, folk ved bedst selv hvad de vil. Statens opgave er at rådgive og vejlede, så folket tager deres egne beslutninger på et vist niveau af kundskab. Jeg tror at OBO (og resten af Liberal Alliance) varsler en helt ny æra indenfor politik, hvor man (igen) respekterer det mandat man har fået, og lytter til befolkningen.
Jeg vil vælge, at tro, at Ole ikke falder helt til patten, han har trods alt se, hvad, der kan ske med gode folk, der kommer ind på borgen.
Der skal følges en smal sti mellem to dybe grøfter, på ene side er risikoen for at blive partistyret opportunist og ikke langt til anden side er risikoen for at blive pauseklovn uden indflydelse.
Søren Pind formåede, at vedblive med at sige mening, da han blev valgt ind i Follketinget, der skulle en ministerpost til for at gøre ham mundlam. Jeg vælger at tro, at man heller ikke kan lukke munden på Ole med et simpelt medlemskab af Folketinget. En ministerpost derimod, kan vist lukke munden på selv den bedste.
Der bliver mindre plads til 'ud af boxen' snak, når Ole nu er blevet spidskandidat for LA. Det forpligter at blive tildelt taletid på tv og i pressen som repræsentant for partiet. Anderledes kan det ike være.
Han må nødvendigvis også skrue ned for blusset i sammenhænge, hvor han tidligere har været meget katagorisk for ikke at skabe tvivl om partiets linje. Senest oplevet med holdningen til krigen i Afghanistan, som han sammen med AS i dagens berlinger forsøger at trække i land. (Det lykkes så ikke helt, mener undertegnede)
Og han må indstille sig på, at medierne vil fælde ham, når han udtaler sig om noget, han ikke ved tilstrækkeligt om - også af den grund må man forvente, at han lukker munden i stedet for at lige at tage et skridt mere ud af planken i enhver tv-debat.
Altså en lidt mindre underholdende Ole, men vel stadigvæk det bedste liberale bud på en folketingskandidat, man kan stemme på i dette land.
En uskønt forsøg på politisk mudderkastning. Man bruger et par artikelhenvisninger og links til at feje Danmarks eneste levedygtige liberale projekt af bordet, uden at byde ind med alternativ løsning.
Man finder det uforenligt med liberal tænkning at efteruddanne offentligt personale. Fair nok, omend det står hen i det uvisse hvordan Peter Jensen så vil udvikle den offentlige sektor til noget der faktisk kan og skal udføre et stykke arbejde.
Dernæst hiver Peter Jensen "åbne grænser, lukkede kasser"-politiken frem og gentager fortærskede kritikpunkter der er debateret til hudløshed. Hvad Peter Jensen så tydeligt ikke forstår, er at man godt kan støtte EU uden at være enig i alt der kommer fra Bruxelles. Det er altså ikke en enten-eller, sort-hvid verden vi lever i.
Gid jeg også kunne ønske Peter jensen held og lykke. Men med hvad? Jensen fortæller hvad han ikke kan li', uden at byde med et alternativ. Men måske Jensen bare vil fortælle at han er 1% uenig med os LA'ere og derfor vil stemme på noget andet?
T Larsen (LAs politiske vagthund) - gør sig selv dybt uinteressant af en eneste årsag !
Han vil altid - og i enhver situation svare og reagere - ud fra hvad han mener der gavner LA mest, som en fastansat (lønnet) spindoktor ville reagere.
Ergo kan enhver der 'færdes' på 180 grader - på forhånd sige hvad T Larsens reaktion vil være, og vil derfor - med stor sansynlighed - springe over' og gå til næste kommentar / input.
Ergo kan enhver der 'færdes' på 180 grader - på forhånd sige hvad T Larsens reaktion vil være, og vil derfor - med stor sansynlighed - springe over' og gå til næste kommentar / input.
Alle undtagen dig tydeligvis..
Husk nu på at Ole Birk Olesen er neoliberal og det vil han altid være;)
HAn vil altid have sine personlige holdninger og vil trække LA i en endnu mere liberal retning men husk nu på at ingen af kandidaterne har et større ego end partiet.
Dvs. at selvom Ole sikkert helst ville afskaffe hele velfærdsstaten (+1) så kan han ikke sige dette som repræsentant for LA.
Jeg forstår Peter Jensens bekymringer, men må i den forbindelse anmode om at se OBO's situation i et lidt andet perspektiv. LA er Danmarks eneste liberale alternativ, det tror jeg de fleste af os er helt enige i, omend vi så er uenige med enkelte sager såsom udenrigspolitik etc. Hvis LA skal have et godt valg, så er det nødvændigt at holde arme og ben inde i bussen som AS ofte siger. For hvis ikke LA bliver valgt ind, hvem skal så føre den liberale kamp?
Idéer tager tid om at sprede sig, og dette er ingen undtagelse inde på borgen. Derfor er det i min optik vigtigt, at vi får nogle liberale kandidater ind, som kan sprede disse idéer, og måske gøre de øvrige politikere opmærksomme på den liberale vinkel på problemstillingerne. At der er nogen der mener, at OBO er gået fra et tænke uden for boksen, til at tænke inden for boksen, er desværre bare en erkendelse af, at dét er hvad der skal til i disse dage, for at fremstå som en "sober" politiker der er "valgbar". Sådan fungerer den politiske verden desværre, og jeg understreger desværre, for det er også i strid med mine egne personlige holdninger.
Jeg har fuld tiltro til, at OBO forstår det politiske håndværk, og udfører det, for netop at få den plads på borgen hvor han kan få indflydelse, i stedet for ikke at gøre hvad der skal til, og nøjes med en plads på sidelinjen. For igen, hvis ikke OBO kommer ind, jamen hvem skal så komme med den liberale vinkel?
Rom blev som man siger ikke bygget på een dag, og Danmark bliver heller ikke et liberalt, storkapitalistisk paradis i morgen. Det tager tid, og det kræver en masse arbejde. Jeg forstår at der er en hvis skepsis når kandidater på den ene eller den anden måde afviger fra hvad man personligt synes er liberalt. Men her er det at vi, som den liberale forening af mennesker, også må arbejde for, at vi kan indflyde dem som vi har valgt ind, så deres arbejde kommer til at reflektere vores overbevisninger.
Forvent ikke at alle kandidater der stiller op til LA passer som hånd i handske på alle egne politiske overbevisninger, men gå på nogle områder på kompromis, som politikerne selv er nødt til at gøre, for på længere sigt at opnå det samfund som vi forestiller os. Og hvis ikke man er tilfreds med det, kan man jo bare selv stille op :-)
Er pointen med indlæget at værdien af en skarp OBO uden for folketinget er > end en halvskarp OBO i folketinget, eller misser jeg noget?
Tror jeg da ikke det er. Jeg ser da fx også helst OBO i folketinget. Respekterer ham, synes han er dygtig, super skarp etc... men for at få en reel MAGT i dette kollektivistiske fængsel vi kalder Danmark, skal man tækkes NYDERNE...
Kunne formode artikelskriver bare mener at OBO sælger ud, men det er jo et nødvendigt onde for at hindre os i ENDNU større onder.
I artiklens ånd , problematikkens ånd svarer jeg naturligvis heller ikke på nogen uddybende spørgsmål.
;)
Politikere og dets lige har lovet en mindre stat i årevis, det har givet mange adgang til magten at have sådanne holdninger og tale om liberale ting osv. Man hvad sker der når de kommer til magten? Når de får "jobbet" så at sige. Ja så siger de selvfølgelig ikke op, der bliver naturligvis ikke tale om at staten skal reducere i sit budget, det er ikke politikerens job. Et mindre stats budget er en mindre magtfuld stat, som er en mindre magtfuld regering. Hvem ved sine fulde 47 vil gøre sin arbejdsplads mindre indflydelsesrig?
Spot on. Staten vil kun avle mere stat. Vore forfædre skabte et monster ingen kan stoppe da det netop næres af demokratiet... Men vi kan så vidt muligt forsøge at få indflydelse på hvor HASTIGT det fortsat får lov til at udvikle sig... !
Det handler om skadesminimering, andet kan det ikke blive til.
De forfædre du taler om - der har skabt de de skandinaviske overbeskattede demokratier - dateres alle efter 2nd verdenskrig.
Det helt absurde er - at disse 'socialistiske' systemer beundres af den intellektuelle overklasse på universiteter og og læreanstalter over hele verden.
Ingen fra disse priviligerede klasser, har nogen sinde forstået, at de nordiske lande faktisk er mere egentligt kommunistiske i deres substans - end de gennemkorrupte faldne Kommuniske regimer i Øst var det.
Godt spottet. Jeg undrer mig altid over, at specielt Amerikanere ser så meget op til os. Forklaringen er, at verden i det sidste århundrede så to slags totalitære stater: den brutale stat fra Orwells 1984, og den på overfladen komfortable moderstat fra Huxley's Fagre Nye Verden.
Den brutale 1984-stat var nem at se, og nem at fordømme. Man myrdede løs på sageløse, og undertrykte med vold. Den kan man som besøgende hurtigt fornemme.
Den anden stat, Huxley-staten, den er sværere at få ram på. Der handler det om, at folk konstant bliver påduttet, at de har det fint. Alt er godt, du lever i paradis! Du er en af verdens lykkeligste!
Så når en udlænding kommer forbi, ja så møder han en tilsyneladende glad person, der ikke klager.
Der er meget, for bare at nævne den største skade.
Menneskets ansvar for sig selv fratages stort set total.
Og tilgiv min dovenskab, men tager lige lidt C/P fra en kilde du nok også kender:)
"....for at være til skade for samfundet og måske mest bemærkelsesværdigt, mest skadelig for netop den gruppe mennesker den påstår at hjælpe. Dette illustreres med en stor mængde statistisk materiale, figurer og grafer, der ifølge Ole Birk Olesen påviser hvorledes den fortsatte udvikling af velfærdsstaten direkte har medført en lignende udvikling med voksende arbejdsløshed, nedbrydning af familien, en eksplosivt stigende kriminalitet, misbrugsproblemer, etc. og ikke mindst at den sociale arv er tungere end nogensinde før."
Skaden kan jo naturligvis minimeres, eller det er faktisk et forkert ord, vi kan minimere fremdriften i skaden ved at sænke tempoet staten fortsat vil vokse med. Ved at stemme på det mindst socialistiske af flere alternativer.
Hej Palle, jeg er enormt sent ude, det beklager jeg.
Men hvordan ved vi, at en stemme på et liberalt parti rent faktisk fører til liberale løsninger i samfundet?
Jeg ved for eksmepel at normale mennesker der driver virksomhed, sætter pris på ens tilid fordi de har behov for den. De sætter pris på en, fordi man frivilligt, ligger penge hos dem. Da det er frivilligt om man vil ligge pengene er de villige til at holde hvad de lover, og ellers tilbyde hvad man kunne forvente og enda mere til. Det lyder ikke just som beskrivelsen på en alm. politiker. Det er ialt fald ikke beskrivelsen på samtlige forsøg på liberale partier der har eksisteret rundt omkring i verden. Jeg tror simpelthen at for eksempel Liberal Alliance, i det mindste ledelsen, blot taler om frihed og liberalisme for sjov. Jeg tror de gør det med et glimt i øget, og jeg tror de griner sammen med deres "konkurrenter" fra eksempelvis S eller SF når de mødes ved middagsbordet. For mig at se, så kan det ikke lade sig gøre, at mindske skaden eller skulle man kalde det volden, statens størrelse i det hele taget, og det ved da i det mindste toppolitikerne i LA da også. De er tættest på de kræfter og interresser som lever af og udbreder staten. Oldgamle, rigtig stærke kræfter. Jeg tror simpelthen ikke de opfandt demokratiet, hvis det kunne pose nogen trussel til deres gøremetoder og eksistens i det hele taget.
Det er noget andet der skal til, det nytter ikke at stemme, det kan ikke passe det skal være så nemt(Et kryds på et papir?), og det kan ikke passe at systemet er opbygget så det kan opløses via dets egne veje.
Som jeg også giver udtryk for mener jeg heller ikke der findes nogen partier der fører en reel liberal politik. Demokratiet sørger simpelthen for at det ikke kan lade sig gøre.
Jeg kalder dem faktisk for "det mindst socialistiske" alternativ ;)! Og derfor mener jeg blot tempoet hvorved staten vil vokse, kan gøres RIGTIGT hurtig = stem på SF etc... eller "mindre" hurtig = stem på LA :)
Enig i at demokratiet er en fælde, som vil holde os fanget resten af vores tid, og kun trække og længere og længere ned i socialismens kvælende slam.
Dansk politik er ren spil for galleriet. LA er naturligvis ligeså...
Hvert x'ende år kommer der en ny leder, et nyt parti, en ny dagsorden, som prædiker frihed, og folk strømmer til som var det rottefængerens musik. Og for 627'ende gang vild e blive forledt, snydt - og absolut ingen ændring vil der komme der ud af hele projektet, ud over en lidt større stat, og nogle lidt rigere politikere på livstidspension.
Om OBO og hans indtræden i dansk politik - kan du argumentere to ting. Enten er han a) naiv b) træt af at være en frihedsidealist, og ønsker en økonomisk givtig karriere.
Da jeg har respekt for OBO's intellekt, må svaret være b). Jeg forstår ham egentlig godt. Hans børn kan jo ikke leve af moralske meninger - men der skal jo hives penge hjem. Dette gøres intetsteds lettere end i politik. Aldrig ville OBO i sjæl og sind tro på, at han ved at indtræde i mafiaen, ville kunne lave den om til en velgørenhedsorganisation. Ligeledes ville han aldrig tro på, at ved at blive en del af staten, ville han kunne nedlægge systemet indefra. It is not possible!
Analyserer du LA er det blot (endnu) et luftkastel, tydelig "designet" efter det ledige standpunkt - og jeg syntes det er synd at det trækker så megen energi ud af de borgerlige og frihedsmindede græsrødder som det gør. En skønne dag må folk indse, at der ikke kommer en messias og viser vejen til friheden, men at friheden er opnåelig i nuet, hvis man simpelthen forkaster statens tvang, og uagtet begynder at leve frit.
Drop nu (dansk) politik - hvis du engagere dig i systemet, støtter du systemet. Lad dog være med at spilde tid på at stemme på, hvem det er der skal have den næste omgang livstidspensioner, og hvem der næste gang skal have lov til at tage din ejendom. Det er et ynkeligt skue.
Det moderne velfærdsdemokati beskrives meget godt her
Flere artikler fra Politik
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 10 timer og 17 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 1 time og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 11 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 4 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 4 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 10 timer og 41 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
EU-strid kan udløse folkeafstemning
Udgivet for kort tid siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:17 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: jp.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 1 minut siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 2 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 3 timer og 15 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 20 timer og 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 3 timer siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 21 timer og 13 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 5 timer og 32 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 19 timer og 58 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 23 timer og 10 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 22 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 5 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 9 timer og 8 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
|
Om peter jensen “winners” simply do what the “losers” will not do Donald Trump: “It’s not personal; it’s business.” Se peter jensens profil eller Følg peter jensen |
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 159 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 70 klik
Sådan begyndte det. Global opvarmnings bedraget! 25/05 12:52 - 61 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 57 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 52 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 714 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 679 klik
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu 24/05 14:19 - 483 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

