Første skridt på vejen: Afskaf efterlønnen og let skatten
Udgivet for 506 dage siden i Politik
Tilføjet 05/01 10:59 til Boblere af Rune Kristensen
Langt om længe er der kommet gang i reformsnakken. Konservative har nemlig endelig fået presset Venstre til også at ville afskaffe efterlønnen.
Selvom fagbevægelsen igen bruger medlemmernes penge på at fremme venstrefløjens usandheder, så er en afskaffelse af efterlønnen helt nødvendig.
I takt med at jobbene på de danske arbejdspladser bliver mindre og mindre fysisk nedslidende, er der stadigt færre ældre, der må trække sig fra arbejdsmarkedet på grund af nedslidning. Da de kommende generationer både er små og kommer senere ud på arbejdsmarkedet på grund af en længere uddannelse, vil der i fremtiden opstå mangel på arbejdskraft, hvilket vil hindre økonomisk vækst. Derfor er det må det være vores målsætning at holde så mange som muligt på arbejdsmarkedet i så lang tid som muligt. Naturligvis skal personer, der er fysisk eller psykisk nedslidte på grund af deres arbejde, have mulighed for at stoppe uden at miste det økonomiske grundlag. Og det er her fagbevægelsens løgne begynder. Som konservativ er omsorgen for de svageste særdeles vigtig. De folk, der har haft et hårdt arbejde, mens de arbejdede, og som er blevet nedslidte, skal der fortsat være en tilbagetrækningsordning for. Det skal slås fast! Det skal også slås fast, at de penge, som folk har indbetalt, bliver tilbagebetalt. Debatten skal foregå på fakta – ikke på fagbevægelsen og venstrefløjens usandheder.
Men vi konservative har fra start været modstandere af en generel efterlønsordning, hvor vi betaler fuldt ud arbejdsduelige mennesker for at træde ud af arbejdsmarkedet. I dag lever 1,7 millioner danskere på overførselsindkomst og heriblandt modtager 144.000 danskere efterløn. Denne ordning koster alene samfundet over 16 milliarder kroner årligt, og når vi så tager i betragtning, at den danske stat sidste år havde et underskud på 95 milliarder, så er vi nødt til at lave fremtidssikrede reformer af blandt andet efterlønnen.
Dette vil skabe muligheden for at prioritere velfærden til de svageste i samfundet, så de, der kan klare sig selv, får lov til det, og så de svageste får den hjælp, som de har brug for. Vi skal ikke længere give velfærd til alle, vi skal målrette den til dem, der har brug for det.
Den universelle efterløn skal derfor afskaffes så vi kan fremtidssikre vi vores velstand, vækst og velfærd – og dette må, sammen med massive skattelettelser, være de første langtidsholdbare skridt på vejen til et friere og rigere samfund. Næste skridt må være et fuldt opgør med den universelle velfærdsstat, hvor alle nyder, men langt fra alle yder. Vi skal have velfærd fra bunden. Men nu skal vi lige have fjernet efterlønnen og sænket skatten først.
Godt nytår!
Læs mere om Konservatives ønske om afskaffelse af efterlønnen og flere skattelettelser her: http://www.berlingske.dk/politik/vko-top-skaendes-om-skattelettelser
Læs mere om en solidarisk indretning af samfundet med velfærd fra bunden her: http://solidarisk.dk/
Meld dig ind i min facebookgruppe, hvis du er enig. Der er en ny konkurrence i gang – og næste event er på fredag: http://www.facebook.com/group.php?gid=120576171291048
I har haft snart 10 år til at løse opgaven, men har kun bidraget med flere skatter, mere "velfærd", flere forbud, mere kontrol. Nu har I under ét år til at rette op på miseren. Drop paroler, fjæsbog og poppede events og kom i arbejdstøjet mens tid er.
T Larsen: Konservative har ikke haft 90 mandater!
Det er ikke politiken den er gal med, det er mandatfordelingen i Folketinget!
Nej ingen har absolut flertal, det er jeg klar over. I skal da ha' at I til tider har pippet op om skattelettelser. Dog er det ikke blevet til noget, uagtet I har siddet i en borgerlig regering med et borgerligt flertal i knapt 10 år. Det kan og vil vælgerne med rette klandre jer for.
Læg dertil striben af forbud, begrænsninger og kontrolforanstaltninger der har ramt borgerne inden for konservative ministres resortområder. Tag blot justitsministeriet. Lømmelpakke, knivlov, hundelov for blot at nævne de mest omtalte.
I må blot erkende at I ikke har været dygtige nok. Det har vi vælgere for længst erkendt. Det er nemlig ikke vælgerne den er gal med. Det er den førte konservative politik der er syg. Det er den politik I har ført i forhold til borgerlige vælgere, I med rette straffes for.
Derfor min opfordring til at droppe pop og varm luft og vise hvad I kan, i den tid I har tilbage i nationens topledelse.
T Larsen: Jeg har i utallige debatter herinde opremset K's mange borgerlige resultater - og tilsvarende medgivet, at jeg gerne havde set flere. LA har derimod ingen resultater udover en socialistisk madpakkeordning.
Du skrev at det var "LA" der stod bag madpakkeordningen, og jeg retter dig og skriver som rigtigt er at det var "NA" der stod bag dette forslag.
Du har ret i at det var Gitte S. der fødte idéen; men dette skete altså under NA. Du har så desværre også ret i at Samuelsen fortsatte som forkæmper for madpakkeordningen, men som en frivillig ordning. Da ordningen pludselig blev tvang, så sagde han fra og LA stemte imod! LA har således ikke været med til at gennemføre madpakkeordningen.
Hold nu op med det vrøvl. Det er ikke K's resultater, det par borgerlige indgreb det trods alt er blevet. I har jo, som du påpeger, ikke 90 mandater. Selvfølgelig har I haft indflydelse, det medgiver jeg. Både på den smule borgerlige politik der er ført og også på alle de utidige indgreb der rammer os borgere.
Alt jeg beder dig om er at droppe paroler, events og bragetale og i stedet levere et stykke arbejde og nogle resultater. Vi vælgere må blot konstatere at det ønsker du ikke. Fair nok. Regn blot ikke med at vi så fald leverer stemmer.
Hvorfor antager du, at jeg ikke ønsker resultater?
hvem har leveret flest borgerlige resultater K eller I?
Jeg er skam ganske sikker på at du ønsker levere resultater. Imidlertid må jeg konkludere at du med K ikke evner levere dem.
Det eneste reelle borgerlige parti, Liberal Alliance, har intet med sagen at gøre. I (altså K) har haft 10 år i regering. Det er under et år siden LA holdt op med at være en vittighed blandt enfoldige og folk uden fremsyn. Alene derfor kan sammenligning ikke lade sig gøre.
Enig.
LA er et ungt parti der er i opbygningsfasen, hvorfor det endnu kun er blevet til få politiske resultater.
K har, som regeringsparti, leveret en masse. En masse flere offentligt ansatte, en masse flere påbud, forbud, regler, reguleringer og justeringer. I har leveret mere af den slags end f.eks. Nyrupregeringen. Ihærdige, det er I, det skal I ha' og tillykke med det.
LA har siddet i FT i over tre år uden nogen resultater! Eksperter anklager dem for at ignorere det parlamentariske arbejde.
Nu har LA kun eksisteret siden 2009 så over 3 år i tinget er noget af en tilsnigelse.
En fin liste du har lavet. Den eneste der er hjemfalden til ros, er det sidste punkt. Resten er vanlig varm luft sådan som det har været med den her regering der i dén grad har skamredet begrebet "borgerlig". Tag nu din liste, hvor fuld af fejl den end er. Er det sammensurium af "resultater" virkelig det væsentligste K har drevet det til på 10 år. Ti år??? Der er afsat flere penge til et-eller-andet pop og ansat flere i staten, figurere endda som resultater? Enhver borgerligt sindet K-er må skamme sig.
Jeg har tidligere i tråden erkendt at et nyt parti som LA, Danmarks sidste og eneste borgerlige, ikke har nået at levere egentlige politiske resultater. Skal vi tage den igen, så alle kan følge med? Ikke blot skal oplyse en uvoren knægts sind her i tråden, men nu også hans stråmands (m/k).
T Larsen: Jamen Samuelsen, Villum og co. har jo siddet i FT i flere år.
Du anerkender ikke helt reelle resultater - det siger vist lidt om din optik.
Du mener derimod, at 0 resultater (ud over en socialistisk madpakkeordning) på godt tre år er flot!
Det er vist dig, der er uvorn!
Den med madpakkerne er du af andre end jeg blevet gjort klogere på.
Uvorn: Jeg og andre har tidligere påvist at du har vrøvl med almindelig god opførsel og anstændighed. Den tvivler jeg på du får noget ud af at tage igen. Du må, om du vil lege med politik, leve med at den tåbelighed bliver hevet frem i ny og næ, uanset om det er fair eller ej.
Dog er jeg glad for at du erkender at det for K er reelle resultater at øge skatter og afgifter, at kriminalisere borgere og at øge offentligt forbrug.
Hvorfor har du pludselig redigeret indlægget, Lea? Hvorfor har du fjernet listen du havde skrevet i ovenstående med alle de socialistiske reformer K har stået for?
Det ligner et til af K's vanlige svinske dog så ubegavede og let gennemskuelige kneb. Men hva' pokker kan man ellers forvente af socialt udskud fra udkantsområder?
Ah ja. Men du kunne godt koordinere med pigebarnet og selv bruge det nedenunder som svar til Anders Wegge Keller.
Kan du nævne nogle positive eksempler?
Det der skille sig mest ud i min erindring, er negative symbolfagter som hundelov, knivlov, terrorlov og andre meningsløse overgreb på den personlige frihed.
Konservative er det parti, der har gennemført mest borgerlig politik historisk set.
Og jeg kan faktisk også finde lyspunkter de seneste par år - som er kommet igennem PÅ TRODS af DF:
- Afskaffet lukkeloven
- Befriet Irak og Afghanistan
- Nedbragt ventelisterne på sygehusene
- Mere konkurrence på hospitalsområdet
- Fået indført et mere frit valg
- Indført mere faglighed i folkeskolen
- Afsat flere penge til sundhed, forskning og uddannelse
- Afskaffet mellemskatten
- Sænket bilafgifterne og skatteniveauet i øvrigt
- Indført hårdere straffe
- Fået flere i arbejde
- Gennemført en strukturreform
- Betalt af på statsgælden
LA har intet gennemført!
Mener du at "Lea Jorgensen" også er dig, eller at der kommer et svar fra dig på et tidspunkt.
Hvis vi nu antager at det er en mindre logistisk bøf, at du har en politisk medarbejder til at svare på dine vegne, under eget navn, så kan jeg ikke rigtigt genkende noget af det "du" lister som værende noget både positivt og noget K ensidigt har fået gennemført.
Hårdere straffe er for eksempel et eksempel på en meningsløs symbolpolitik, der taler til folks indre svinehund, uden at løse de egentlige problemer.
Lukkeloven findes stadigvæk.
Fagligheden i folkeskolen er en illusion. Der er derimod kommet mere dokumentation, mere rigide rammer, og brændt alt for mange penge af på at træne eleverne i at gennemføre PISA-test. Det er ikke en praktisk anvendelig færdighed ude i samfundet.
Privathospitalerne får Lars Løkke på puklen for lige nu, så det er en kende karl smart at ville tage æren for det.
Skatten er steget siden i gik i regering. I har muligvis en definition af skat, der kan manipuleres til at se anderledes ud, men i realiteten betaler jeg mere i skat nu, end jeg gjorde i 2002. Der er dog ubetydelige beløb der er overført fra den direkte indkomstskat til en myriade af "afgifter". Men uanset om du sætter ølse for eller ølse bag, har skatten stadig den samme smag.
La har derimod tvunget jer til at tale om efterlønnen. Og det er mere end hvad jeres bagland har kunnet tvinge jer til i de sidste 9 år, så klap lige hesten med dine vilde beskyldninger.
Du ser kun, hvad du vil se.
Konservative har talt om reformer i flere år.
Vend tilbage, når LA får et enkelt borgerligt resultat i hus!
Hvem er Lea Jorgensen egentlig? Og hvor mange andre sokkedukker er du nødt til at anvende, for at bibeholde illusionen om at der er nogen der mener du siger noget fornuftigt?
Når du nu ikke vil forholde dig til den politiske substans, bliver vi nødt til at fordrive tiden med at spørge om det temmeligt urene trav du lader til at have.
Nej, der er intet i vejen med at hun tilsyneladende ikke ejer fri vilje.
Hvorfor vælger du og trunten at redigere således at andre læsere ikke kan se hvad det egentlig er vi andre svarer på?
Hvordan har Lea det med at du også er forlovet med LECH?
Det vil jeg gerne, men når jeg giver dig et diskussionsoplæg, stikker du af.
Du har selv valgt at kaste med mudder, så jeg kaster gladeligt igen. Og givet den asymmetriske situation at du er på valg, mens jeg ikke er det, kan jeg bære langt mere mudder end du selv kan.
PS. Er knivene så langt fremme i K for tiden, at det er comme-il-faut at skide i egen rede, blot man selv har en marginal fordel af det ?
Jeg tænker på din tvivl dine krumspring med indtil flere sokkedukker sår tvivl om hvorvidt det kun er dig der er selvpromoverende hinsides anstændighedens grænse, eller om det er alle konservative politikere der er det.
Du burde tage en kop kagffe med T Larsen - I vil svinge godt sammen med jeres konspirationsteorier.
Måske en snak om 9/11, Oluf Palme og månelandingen vil skabe endnu flere dimensioner med ligheder :-)
Hårdfere straffe er i mine øjne en enorm styrkelse af retsstaten og respekten i samfundet.
Der er kommet langt mere fokus på de faglige fag, og der er kommet et langt bedre fokus på den enkelte elev og dennes udvikling. Derfor dokumentationen - man evaluerer, revurderer og sætter ind, hvor der er behov. Noget, som jo også virker i det private erhvervsliv. Der er kommet lere penge til uddannelse, og vi er rykket op på resultatsiden.
Om der er for meget fokus på PISA-tests etc. på enkelte skoler ved jeg ikke, men hvis der er, så er det en fejlprioritering i mine øjne.
Konservative har været med til at få konkurrencen på hospitalsområdet igennem. Om der er nogen, der får på puklen af de røde, kommer ikke bag på mig, og ændrer ikke min positive opfattelse af det.
Vi kan ikke debattere, hvis du ikke vil anerkende fakta. Marginalskatten er faldet i Danmark under den borgerlige regering.
LA har ikke tvunget nogen til noget som helst. LA har INGEN resultater leveret. Konservative har derimod leveret en masse resultater (Du har jo selv kun kunne kritisere enkelte punkter fra resultatlisten og resten har du garanteret undladt, da du godt ved, at jeg har ret) og har presset Venstre til at være imod efterlønnen.
Som jeg har sagt før, så får du ikke ros for at få gennemført konservative mærkesager, der er i direkte modstrid med min liberale grundholdning.
Højere straffe fører ikke til mindre kriminaltiet, men tilfredsstiller nok den indre svinehund.
Kontrol og dokumentation fører blot til at der er mindre tid til den egentlige opgave.
Du er ualmindeligt dum, hvis du ikke kan se at de nationale tests, netop er blevet indført for at resultatoptimere PISA.
Marginalskatterne er muligvis faldet, men det samlede skattetryk er forøget. Jeg er som sagt ligeglad med om jeg betaler indkomstskat, fedtafgift, multimediaskat, grøn ejerafgift, energimærkning og hvad i nu ellers har fået beriget afgiftsjunglen med. I begge tilfælde er det penge der går fra mig til statskassen. Den sænkede marginalskat er kun interessant for folk der arbejder og betaler skat, men iøvrigt ikke bruger en eneste krone her i landet.
Og LA har skam leveret et meget flot resultat: Der blev ikke stemt for den katastrofale finanslov, hvor danmark skulle udsættes for yderligere en 2-3 milliarder kroner i mystiske skatter. Det at sige nej til åbenlyse tåbeligheder, er noget jeg har til gode at se fra K.
Vi er temmelig uenige.
I forhold til finansloven, så fik Konservative presset de tre andre partier til synlige konservative resultater: En sænkelse af iværksætterskatten, en sænkelse af forskerskatten, en sænkelse af multimedieskatten, en sænkelse i momsen for hotelbesøg, et større fradrag
ved sommerhusudlejning, en vækstpakke for små og mellemstore virksomheder, en styrket indsats mod socialt bedrageri, flere penge til renovering af ghettoer og ikke mindst flere penge kræftbehandlingen.
Jeg er skuffet over, at Liberal Alliance ikke ville tage politisk ansvar og hjælpe Konservative med at hive resultatet i den rigtige retning. Man kan altså ikke få sin politik gennemført, hvis man ikke vil forhandle. Måske er det derfor, at LA endnu ikke har leveret et eneste borgerligt resultat i Folketinget.
Hvorfor skriver du "sænkelse af iværksætterskatten", når det er noget der er blevet indført med omtalte finanslov?
At der kunne have kommet langt flere skatteudskrivninger oveni, ændrer ikke på at der bliver udskrevet flerre skatte i 2011, end i 2010. Og det kalder du en konservativ sejr...
Ja. Lea Jorgensen er også Rune Kristensen. Ovenstående liste er ren kopiering af Lea Jorgensens oprindelige kommentar til mig, ligesom ovenstående er redigeret efter det blev kommenteret af Anders Wegger Keller
Rune Kristensen. En utroværdig, uopdragen og uhæderlig folketingskandidat af nederste hylde, selv for K.
Se mine øvrige svar.
T Larsen: En mærkelig mand, der udelukkende hævder sig selv ved at kritisere andre.
Humøret har det fint, uagtet det er sørgeligt at se hvad gode gamle K har udviklet sig til. Blot det at du opstilles til tinget på listen, vidner om at det der engang var så smukt og godt, er blevet pilråddent og sygt. Nå pyt. Egentligt borgerlige har heldigvis et alternativ i LA.
Skatten vil jeg gerne have ned, men det vil I jo ikke.
Trist, at du som borgerlig debattør slet ikke ved, hvad dine politiske medspillere mener. Det er et dårligt udgangspunkt!
Du har slet ikke moralsk habitus til at sætte dig til dommer over noget som helst, lille ven og "medspiller" på et borgerligt hold bør du aldrig blive. Måske de røde kan bruge dig? Du og Sohn er to alen af et stykke.
Jeg er naturligvis fuldstændig klar over hvad du siger. Blot kan ingen stole på at det også er det du mener. Men kom da med det: Hvornår leverer I skattelettelser?
Jeg har aldrig kaldt dig en medspiller på mit hold - kun øvrige borgerlige politikere. Jeg har ingen grund til at tro, at du hverken er borgerlig eller politiker. Jeg tænker nærmere på dig som en gammel mand, der sidder derhjemme og ryger smøger og trawler debatfora for at få tiden til at gå. Og når du så kalder de seriøse debattører for underlødige ting, så bliver din dag lidt bedre.
Jeg har overskud nok i min hverdag til at glædes over, at jeg gør din dag bedre. Så ingen onde fraser retur herfra.
Dine pubertære gisninger er ligegyldige.
Vil du forholde dig til det konkrete? Hvornår får vi der faktisk skaber noget, vores skattelettelser?
Konservative har presset en marginalskattelettelse igennem, og vi vil gerne sænke skatten endnu mere.
Konservative har gjort det tre gange siden 2001. LA har ikke leveret et endeste borgerligt resultat.
Stod det til Konservative, blev skatten sat længere ned allerede i morgen, men det kræver jo 90 mandater, hvis du ikke skulle være klar over det. Realpolitik virker ikke til at være din stærkeste side.
Nej, hvis det er realpoltik er det ikke min stærke side. Jeg ser ikke logik i at når skat sænkes skal K ha' ros, når det ikke sker, er det V og O's skyld.
Konservative har nemlig endelig fået presset Venstre til også at ville afskaffe efterlønnen.
Yeah right! Netop som De Konservative står med de dårligste meningsmålinger siden 50'erne, netop dér har de pludselig fået en masse at skulle have sagt overfor Venstre om efterløn? Den efterløn, som både Venstre og De Konservative stemte NEJ til at afskaffe tilbage i marts 2010, hvor Liberal Alliance fremstillede forslag i folketingssalen om fjernelse af efterlønnen. Jeg anser det som meget mere sandsynligt at Venstres ko-vending på efterlønsområdet skyldes dén åbenlyse succes som Liberal Alliance har haft i meningsmålingerne bl.a. på en nidkær og vedholdende politik om fjernelse af Efterlønnen.
Aarup: Konservative har været imod efterlønnen helt fra start og er det stadig. Kender du intet til realpolitk? LA dropper arbejdet, siger eksperte - og har jo heller ikke rigtig fået noget gennemført.r
Hvorfor stemte Konservative så NEJ til at få fjernet ordningen tilbage i marts 2010. Forslaget om afskaffelse af Efterlønnen blev fremstillet af Liberal Alliance, ikke De Konservative, hvorfor mon? Kun Liberal Alliance stemte for, alle andre partier stemte NEJ. Det er summen af dansk realpolitik for mig!
Det hedder realpolitik. Der var ikke flertal lige meget hvad, så man ville som regering ikke tabe en afstemning. Det er vist alment kendt at politik fungerer sådan.
Jeg syntes at Rune Kristensen skulle prøve på at dokumentere at der er ledige jobs til de 144 000
efterlønnere på arbejdsmarkedet.
Påstanden om at næsten alle efterlønnere kommer direkte fra job skal tages med et såkaldt gran
salt.
Jeg gik selv på efterløn da jeg var 611/2 år gammel.
Jeg kom meget direkte fra jobbet.
Kom hjem fra en månedslang forretningsrejse i de asiatiske lande om morgenen.
Sagde farvel til mit gamle jon om efermiddagen. En måned efter gennemgik jeg den først eaf 3 meget alvorlige rygoperationer på Rigshospitalet.
Boe Jørgensen
Vi har kun en arbejdsløshed på 4,2 i krisetid - enhver med forstand på arbejdsmarkedsforhold kan tolke, som jeg!
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 3 timer og 7 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 12 timer og 3 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 12 timer og 54 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 1 time og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 3 timer og 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 6 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 6 timer og 33 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 12 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 1 time og 32 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 22 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 4 timer og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 22 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 5 timer og 1 minut siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 18 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 21 timer og 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag og 56 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 1 dag og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 12 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 54 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
|
Om Rune Kristensen Jeg er 30 år, folketingskandidat for Konservative i Guldborgsund og aktiv bruger på 180grader, hvor jeg har været klummeskribent helt fra... Se Rune Kristensens profil eller Følg Rune Kristensen |
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 136 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 134 klik
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten 25/05 15:47 - 61 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 809 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 712 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 433 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

