Fra ultralight muslim til islamhaderne!
Udgivet for 781 dage siden i Politik
Tilføjet 05/04 13:48 til Boblere af Medhat Khattab
Medhat´s klumme: Det er muligt, at Koranen trænger til eftersyn, først og fremmest tror jeg det afhænger jo af, hvem der læser Koranen og hvordan det tolkes.
Der skal også være en ordentlig debat om det, hvor muslimske lærde, professorer o.lign. kommer med det faktuelle og reelle i den hellige bog. Der er mange vigtige og relevante spørgsmål, som skal adresseres, før man skal ud og bede om et eftersyn af Koranen. Og hvilken betydning vil det have i forhold til den nuværende, spændte situation mellem de fanatiske muslimer og også de neutral muslimer samt og Danmark ?
Hvem er det, som det gavner med sådan et eftersyn ?
Lad os nævne de forskellige muligheder:
a) Er det de muslimske ekstremister ( al-Quaida samt al-Quaida sympatisører)?
Disse folk lever jo i forvejen skjult og hele verden er i krig med dem og vil spærre dem inde bag tremmer. Vi har garderet os med forskellige love og paragraffer, inklusive terrorloven for at beskytte os imod dem. Så det er ikke dem, som har behov for at Koranen skal til eftersyn. Desuden er de vanskelige og forsøg på dialog som fører til ingenting.
b) Er det de moderate muslimer i resten af den arabiske lande og andre steder i verden, dvs. ligesom min familie og mange andre familier samt andre fredelige muslimer? Det tror jeg ikke, da de alligevel lever i fred og ro og betragter os europæere som gode folk og de vil næppe slå os ihjel.
c) Er det folk som mig og mange andre muslimske indvandrere, som har integreret sig i vesten og tager islam meget afslappet samt kan lide et glas rødvin og et godt stykke svinemørbrad. Jeg vil også sige næppe. Disse ”ultralight muslimer”, hvis man kan bruge det udtryk, er mere eller mindre ligeglade.
d) Er det de antimuslimske kræfter og dem som har islamfobi og hader islam ? Her er der jo andre boller på suppen. De folk vil hellere end gerne se enden på islam og hellere i dag end i morgen. De sparer ikke på kræfterne, når det gælder om at råbe op om den voldelige islam, den undertrykkende islamiske verden, mener islam er en meget gammeldags religion og en forældet Koran. Er der dem som får gavn af islam/ koran reformation? Er de antimuslimer og anti-islam ?
Så ligger behovet for et eftersyn af Koranen måske hos dem. Jeg synes bare det er unfair for læserne, at disse islamhaderne kommer af og til med små sætninger fra koran ud af en stor sammenhæng og mange af os har ikke en chance for at udrede, ved hvilken lejlighed kapitlet er skrevet. Mig bekendt kom Koranen ikke på en dag eller en aften, men i små kapitler efter de forskellige begivenheder dengang. Og min viden og analyse af Koranen bygger på et tyndt erfaringsgrundlag og det er fra dengang jeg havde det i skolen. Derfor vil jeg opfordre til at have en debat eller dialog med en af de kendte islamiske filosoffer om emnet og deres synspunkter. Måske kunne det være en ide´ at invitere en af dem fra Vesten eller fra Al- Azhar universitet i Ægypten
(mange er meget fornuftige) til Danmark og lave en temadag om det.
Det er faktisk det, som gør Koranen unik i den islamiske verden. At det er Allahs tanker, øjne og ord , som man mener, vil overleve for evigt og altid. Og jeg tror, at så snart man vil ændre noget i et så grundlæggende fundament i islam som Koranen, så kan man risikere at vælte hele religionen. Det er selvfølgeligt meget godt for de antimuslimske kræfter rundt omkring - eller hvad?.
Med venlig hilsen
Medhat Khattab, speciallæge
Svendborg
www.medhat.dk
Der findes et gammelt Dansk ordsprog, "han læser det som fanden læser biblen", nøjagtigt det samme kan man sige om mange der læser koranen. Terrorister er et af de bedste eksempler, men mange af de såkaldte muslimer, der bor i problemområderne bruger koranen som undskyldning for deres gangsteragtige fremfærd. Havde Muhammed levet i dag, skulle han nok sørge for en rimmelig straf til dem, det kunne f.eks. være af med knoppen.
Og jeg tror, at så snart man vil ændre noget i et så grundlæggende fundament i islam som Koranen, så kan man risikere at vælte hele religionen.Det er da korrekt nok - men det må sandelig være islamiske lederes problem, ikke vores!
Jeg mener stadig, at islamiske ledere bør gøre op med dogmet om koranens ufejlbarlighed og forkaste de dele, der er kvindeundertrykkende, racistiske og voldelige - da jeg anser disse holdinger for uværdige - faktisk det stik modsatte af hellige.
Det står naturligvis andre frit for at mene, at disse holdninger sandelig er hellige nok. Jeg er bare uenig.
Underskrift af dette lille Charter for Muslim Understanding ville være et stort skridt i den rigtige retning.
Men ER du så overhovedet muslim? Tror du helt reelt på Muhammeds direkte kontakt til Allah, sådan at forstå at Muhammed dikterede Koranen som en besked fra et almægtigt og altvidende væsen? Hvis du ikke er fuldt og fast overbevist om Allah/Gud's reelle eksistens og almægtighed, så er du vel enten agnostiker eller ligefrem ateist?
Kald mig hvad du vil, men "muslimhader" er ikke et prædikat, jeg kan acceptere. Hvis du kalder mig det, vil jeg fremover ikke respektere dig.
Sharia-hader, Islamisme-hader og Islamiseringsmodstander kan jeg altsammen gå med til, men ikke muslimhader.
Måske siger det mest om dem selv.
Det er endnu et udtryk for, at man hellere vil gå efter personen end at lytte til argumenterne og reflektere.
Men det må vel være kulturelt betinget. Her i Vesten plejer vi at undersøge substansen i kritikken, tage den til efterretning og gøre noget ved den, hvis den er berettiget, og kun afvise den, hvis den er substantiel forkert.
Forskellige kulturer, forskellige fremgangsmåder.
Her i Vesten plejer vi
Du taler på vegne af det borgerlige Danmark, ikke sandt...
Der skulle nok stå: "her i vesten plejer vi [i højere grad] at..."
Alt er jo relativt...
Det henviser naturligvis til en ideel fremgangsmåde, rationel debat jfr. klassisk græsk tradition. De fleste i Vesten kan blive enige om, at det er ideelt - hvilket langt fra er det samme som at alle altid følger det.
Den islamiske verden har en anden kultur og andre idealer.
Som du selv siger, er det dog i praksis nok mest grækerne vi skal takke for vores evne til at tænke rationelt og derigennem udvikle vores samfund; både materielt og så sandelig også moralsk.
Selv deres religion gav jo betydeligt mere mening end nutidens monoteistiske. Hvis ikke ateismen er sandheden, så er det da langt mere realistisk, at der er mange forskellige typer af guddomme med hver deres humør og personligt in-fights. Alternativt kan der dog godt være en enkelt gud, men vedkommende har så nogle gevaldige moodswings, og kan være så grusom, at selv det smukkeste ikke er nok at kvalificerer ham/hende/det fra at være et forbillede for os dødelige.
Ville ønske at vi i oldgræsk på gymnasiet havde lært noget mere om de græske tænkeres filosofi istedet for at fokusere så enormt meget på tekst-analyse af gamle historier, som var det et andet (delvist ubrugeligt) dansk-fag.
Update: ...og jeg tog den matematiske linie - hvorfor i alverden skulle jeg spilde så meget af min tid med endnu flere fallos-fetichistiske lærerinder, der idealiserede princippet om at "din mening er ligeså god som min mening (så længe lærerinden er enig)", hvorend tåbelig den så er?
Jeg tror, det er endnu et eksempel på hvordan mange kristne forsøger at gå efter manden i stedet for bolden, så de ikke behøver at tage stilling til nogle ubehagelige spørgsmål, der kunne påvirke deres verdensbillede.
Meget i modstrid med det førnævnte græske ideal...
Men kristendommen er en religion, og religion afviger fra videnskaben ved at den hverken forsøger at bevise eller sandsynlige sine hypoteser med rationel debat, men istedet definerer dem som "sandheden", som skal accepteres fuldstændigt ukritisk. Begrebet "tro" anses som et ideal, selvom/fordi det netop er i modsætningen til rationalitet.
Biblen er gang på gang blevet modbevist videnskabeligt og moralsk (der står trods alt nogle rimeligt psykopatiske ting, såsom legitimering af massedrab på småbørn (GT) og konceptet om at man per definition er et røvhul pga. en synd som andre har begået for tusinder af år siden (NT)). Af samme grund vælger top-forskere og mennesker med høj iq da også enten ateismen eller agnosticismen (dvs. "jeg ved ikke").
Anyways, selvom indholdet af biblen er direkte nonsens, kan effekten naturligvis godt være positiv. Især hvis kristendommen har fungeret som en modvægt til islams udbredelse, der ikke just ville have været en fordel for vores udvikling.
Hahaha... er jeg nu også kristianofobKun lidt :)
(det må vel være sådan det skrives på dansk ...antager jeg) ?Touché...
Så må du have en kommentar til mit indlæg her...
Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er nationalkonservativ, og at jeg som sådan respekterer andres ret til at styre deres nationalstater, herunder serbere og flamlændere. Philip Claeys og Koenraad Dillen ville i øvrigt blive ganske stødte over at blive kaldt 'belgiske nationalister' - de er flamske nationalister.
Din blandede tilsvining af folk med brugen af begrebet 'højreekstremist' er helt hen i vejret. Faktisk er din stil ret typisk for venstreekstremister...
Jeg hader bare når folk lukker bullshit ud - store ord om 'græsk rationalitet' og den slags, og så ikke magter at stå inde for dem.
- Srda Trifkovic: er det et associanstrick, at han har arbejdet for skiftende serbisk-bosniske regeringer? Jeg associerer Trifkovic med den bosnisk-serbiske nationalisme, han har bakket op om, og hvad er ukorrekt i det?
- Rachel Ehrenfeld: jeg associerer hende ikke med noget, jeg konstaterer blot at hun skriver som en neokonservativ og i et enkelt tilfælde som en idiot.
- Kuran og Akcam: dem associerer jeg med seriøs forskning. Hvad er problemet?
- Robert Spencer associerer jeg med Trifkovic, Jatras, belgiske højrenationalister, serbisk-venlige Srebrenica-benægtere, Lars Hedegaard, Martin Mawyer samt en Facebook-gruppe som nu er nedlagt. Spencers samarbejde med alle de nævnte er af ny eller nyere dato. Hvad er problemet?
- Christoffer Deliso associerer jeg ikke med nogen. Jeg tager fat på nogle af hans skriverier og viser, at han synes at have et blødt punkt for alt balkan-kristent.
- Dalin og Rothman associerer jeg ikke med nogen, men antyder ud fra mine kilder at de er neo-con'ere. Problemet?
- Craig Winn: Kan du med nogen ret postulere, at jeg associationstricker med Victor Vancier. Men hvordan vil du omvendt forsvare Winn?
- Martin Kramer: Er det et associationstrick, at Kramer er kendt som højlydt israel-forsvarer i USA? At han har udtalt sig om Gaza-palæstinensere som omtalt? At han har bakket op om Pipes' organisation Campus Watch? Og stort set det samme gælder for Daniel Pipes: Hvad er løgn og hvori består associationstricket?
- Hvem associerer jeg Caroline Fourest med? Nåja, Ayaan Hirsi Ali. Og positivt.
- Clayes og Dillen: Er det et associationstrick at nævne, at de har siddet med Le Pen m.fl. i EU-parlamentet? At de er tilknyttet Vlaams Belang?
- Kohlman associerer jeg ikke med andet end den neokonservative bevægelse. Det er vel ikke ukorrekt. Hans baggrund for at være terrorekspert er tynd. Som en kommentar lød, så bliver man ikke terrorekspert af at surfe på internettet.
- Ibn Ishaq associerer jeg med Muhammed. Problem?
- Ayaan Hirsi Ali associerer jeg med gode folk som Salman Rushdie m.fl. Problem?
- Mark A. Gabriel associerer jeg meget logisk med dels hans udgiver, dels en person der har interviewet ham. Den sidste er - ok - llidt tynd.
- Dore Gold associerer jeg med Israel og zionisme. Hvad er problemet?
Jeg kan se, at du ikke bryder dig om 'neokonservative' og om Israel - og at disse associationer for dig er en altfordømmende brist, der fratager folk enhver mulig troværdighed.
Din guilt-by-association fremgangsmåde mangler substans. Specielt dit forsøg på at svine den dygtige Robert Spencer til er langt ude, men fremgangsmåden er generelt defekt.
Du har ikke påvist en eneste fejl i de 20 bøger, jeg nævnte, endsige foreslået alternativer...
gøre noget ved mit svar på din påstand om associationstrick:Det er hurtigt gjort: Lad mig påpege, at din påstand er falsk. Jeg har ikke rejst den påstand, og 'Frihed', som du egentlig refererer til, gjorde det heller ikke. Han påpegede bare, at dine associationer virkede substansløse og var baseret på ringe kilder.
Lad mig plukke et enkelt eksempel:
Martin Kramer: Er det et associationstrick, at Kramer er kendt som højlydt israel-forsvarer i USA?Det er det, for du insinuerer, at der er noget galt og utroværdigt i at forsvare Israel og jødernes rettigheder. Det er naturligvis en lang og følelsesladet debat, om man skal holde med jøderne eller palæstinenserne. Som du kan se af min liste, ligger min sympati ikke hos terroristerne :)
Men din bemærking har formodentlig en væsentligere funktion, nemlig som afledningsmanøvre. Martin Kramer har skrevet en spændende og skræmmende bog, "Ivory Towers on Sand", om konsekvenserne af Edward Said og hans bog "Orientalism" i den akademiske verden, specielt den amerikanske. Det er rystende læsning, for Said skræmte mange væk fra akademisk hæderlighed, på trods af at hans bog på ingen måde levede op til vanlig akademisk standard - som det er detaljeret påvist af Ibn Warraq i hans (ikke helt lille) bog Defending the West. Følgerne af Saids snigløb mod den akademiske verden har været omfattende.
Hvad er løgn og hvori består associationstricket?Tricket består i dels at aflede opmærksomheden fra det væsentlige, dels at bringe uvedkommende sager ind i debatten, og dels at få association med f.eks. Daniel Pipes og Campus Watch til at lyde som et problem.
Resten er flere afledningsmanøvrer.
- Trikovic har været associeret med ekstremistiske serbere.
- Robert Spencer associerer jeg med Trifkovic, Jatras, belgiske højrenationalister, serbisk-venlige Srebrenica-benægtere, Lars Hedegaard, Martin Mawyer samt en Facebook-gruppe som nu er nedlagt.
- Dalin og Rothmann associerer jeg med neocon-bevægelsen. En bevægelse der har talt for aktivisme i amerikansk udenrigspolitik, især i forhold til Mellemøsten.
- Martin Kramer, Daniel Pipes og Dore Gold associerer jeg med Israel og amerikanske zionister. Jeg associerer også Kramer med hans egne udtalelser om palæstinensere.
- Vlaams Belang-folkene associerer jeg med bl.a. Le Pen, fordi de selv har associeret sig med bl.a. Le Pen ved at være i EU-gruppe med ham.
Det er ikke substansløse associationer. Du skal også lægge mærke til, at jeg taler om nationalister OG ekstremister, fordi de to ting ikke nødvendigvis er overlappende (selvom mange højrenationale har lidt vanskeligheder med at kende grænsen).
Derfor er der to argumenter i mit indlæg: Det første er, at din læseliste omfatter folk som indgår i en bred alliance af diverse nationalister. De er tydeligvis aktivister snarere end forskere. Det bør mane til forsigtighed, når vi skal vurdere deres produkter.
Det andet argument er, at nogle af folkene på listen omgås ekstremister og/eller selv har flirtet med ekstremisme. Det er altså dem der ligger på grænsen mellem at være højrenationalister (med respekt for retsstaten) og ekstremister (uden denne respekt).
Jeg formår godt at skelne og forsøger faktisk at undgå dumme generaliseringer og dæmoniseringer. Som jeg også skriver, så bør den endelige dom over dine forfattere fældes af fagfolk, men jeg har lavet grundarbejdet ved at vise forfatternes forbindelser til respektive nationalistiske og religiøse, mere eller mindre ekstremistiske bevægelser.
Du taler meget om en såkaldt 'Neocon'-bevægelse, og associerer forskellige folk med denne. Kan du uddybe noget om den, f.eks. henvise til dens hjemmeside, så jeg kan konstatere, at det er mere og andet end venstreorienteret konspirationssnak?
Men det kan være utroværdigt at være det, hvis man samtidig vil tages alvorligt som iagttager og kommentator hvad angår den israelsk-palæstinensiske konflikt.
Det gælder for Kramer, det gælder for Pipes, og det gælder for Dore Gold - og sandsynligvis også for nogle af de øvrige forfattere.
At Dore Gold mener, at Iran snart vil være i en position, hvor man kan true USA med atomvåben - og sandsynligvis vil gøre det, det er et glimrende eksempel på utroværdigheden.
At Kramer på det nærmeste opfordrer til fysisk eliminering af Gaza-palæstinenserne, det er et glimrende eksempel på, at nogle nationalister har svært ved at holde sig i skindet hvad angår krænkelser af deres fjenders menneskerettigheder.
Men det kan være utroværdigt at være det, hvis man samtidig vil tages alvorligt som iagttager og kommentator hvad angår den israelsk-palæstinensiske konflikt.Jeg begynder at forstå det her: Alle, der taler jødernes sag, skal diskrediteres. Palæstinenserne, de stakkels ofre, skal hjælpes både med medvind i pressen, skyldfølelse og milliardstøtte fra EU og USA. Det er en fremragende måde at franarre os vores penge, så Arafats kone kan leve i luksus i Paris - men det gavner ikke ude blandt almindelige mennesker.
Det er en almindelig holding på venstrefløjen. Borgerlige som mig selv vil foretrække handel med parterne fremfor at give dem direkte pengestøtte, for handel fremmer produktiv opførsel og dæmper korruption.
Hovsa, kan du ikke læse af jeg skrev "...det kan være utroværdigt at være det..."
Hovsa, den ubetinget største modtager af amerikansk bistandshjælp er Israel.
Link
Det er faktisk det, som gør Koranen unik i den islamiske verden. At det er Allahs tanker, øjne og ord , som man mener, vil overleve for evigt og altid.Hvis du tager kun Muhammendsåbenbaringer er der slet ikke nok til at lave en religion med. Det er kun hvis du tager Hadith (Muhammend gerninger) med at det begynder at give nok mening.
Problemet er bare at Hadith fylder cirka 80% af Islam og Allah kun fylder 20%.
Det ville være mere sigede hvis vi gik tilbage til at kalde Islam for Muhammedanisme. Det er primært en ideologi baseret på hvad en røverhøvding i år 600 mente om forskellige ting.
dd
Dem, der argumenterer for, at muslimer er helt frit stillet omkring fortolkningen af islamiske kernetekster er nødt til at finde et- eller flere vers i koranen der abrogerer abrogationsversene for at få frigivet islam fra disses vers' principielle greb. Kan de ikke det, er det den strenge islam der er den ægte islam. Eller med andre ord: find det/de vers i koranen der abrogerer surah 2:106 og/eller surah 16:101 eller stik piben ind med jeres "det hele er udelukkende op til den enkeltes fortolkning" - vrøvl, for det er det nemlig ikke.
Dokumentation:
http://www.islamreview.com/articles/quransdoctrine.shtml
Graden af moderation i en muslim matcher proportionelt graden af hans frafald.
Dette er den logiske konsekvens af den filtrerede islam pr. surah 2:106 og 16:101:
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1263720/Family-jihad-tour-European-parents-taking-children-terror-training-camps.html#ixzz0kGHTahi5
Uforfalsket Islam = udpræget adfærdsvanskelighed, teokratfascistisk sindssyge og kriminalitetsfremmelse i ethvert samfund der ikke arbejder med undtagelser kun for muslimer i sin verdslige lovgiving og hvor muslimer følger islam's groteske forlangender og lovsystem frem for lands gældende lov og ret.
Jeg tror ikke på, at nogen muslim vil acceptere eftersyn af koranen. Det er jo helt grundlæggende, at man tror på, at koranen kommer fra guden allah.
Jeg tror ikke på Mehat's oprigtighed her.
Tja! Naturens kræfter er nådesløse!
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 3 timer og 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 12 timer og 40 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 2 timer og 24 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 13 timer og 32 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 4 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 7 timer og 19 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 7 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 13 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 2 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 23 timer og 14 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 5 timer og 23 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 23 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 5 timer og 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 22 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 1 time og 33 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 1 dag, 1 time og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 12 timer og 48 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 32 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 11 timer og 31 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
|
Om Medhat Khattab En dansker med ægyptisk afstamning. Jeg har mine meninger og holdninger, som jeg kæmper for. Hvis det viser sig gennem debat og argumenter,... Se Medhat Khattabs profil eller Følg Medhat Khattab |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 149 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 131 klik
Techcrunch om iværksætterskatten! 25/05 16:26 - 77 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 60 klik
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten 25/05 15:47 - 59 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 845 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 726 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 447 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

