Hedegaards anti-jihadiske nedsmeltning
Udgivet for 862 dage siden i Politik
Tilføjet 13/01 22:06 til Boblere af slettet bruger 75
Moderate borgerlige islamkritikere, internationalt såvel som i Danmark,tager i stigende grad afstand fra, hvad den amerikanske forfatter og journalist Bruce Bawer kalder ´anti-jihadisk nedsmeltning´.
Lars Hedegaard har lavet fodfejl som betyder, at hansTrykkefrihedsselskab nu i højere grad associeres med ekstremisme end med moderat, frihedsorienteret islamkritik. Med sin militante retorik og forbindelser til europæiske yderligtgående højrekræfter bærer Hedegaard selv hele skylden for nedturen.
I et svar til Kasper Støvring på Støvrings JP-blog forklarer Klaus Wivel, hvorfor Lars Hedegaards forbindelser til Filip Dewinter og belgiske Vlaams Belang er tvivlsomme. Det er ærgerligt, at man ikke kan linke til enkelte kommentarer fra JP´s blog-system. Jeg tør ikke lægge hele Klaus Wivels kommentar på siden her, da der muligvis er problemer med copyright, men et par uddrag:
Skal man købe amerikanerens (altså Caldwells, kw) argumenter, kræver det, at man accepterer, at muslimer skulle være den eneste af alverdens kulturer, som ikke kan integreres. Men amerikanere har også haft store vanskeligheder i mødet med andre kulturer.Kinesere, japanere, italienere, irere (Caldwell fortæller om, hvordande katolske irere forandrede Boston til det værre i midten af1800-tallet) og ikke mindst den sorte befolkning har været et problem, som amerikanerne på eller anden måde har lært at leve med. Mon ikke også europæerne kan gøre det samme med deres store minoritet?
....
Jeg troede ellers, at det var god borgerlig gerning at være på vagt over for en mand, der kommer med generaliserende bemærkninger [kommentar: generaliseringer kræver et minimum af substans i det postulerede. Det minimum af substans har ingen endnu kunnet fremlægge, lp] om en hel befolkningsgruppe, og som fortæller os, at en lang række af vores vigtigste institutioner allerede nu har underlagt sig islam. Jeg har altid bildt mig ind, at borgerlige dyder dikterede at sige fra over for dem, som forklarer, at vi bør oprette ”parallelle institutioner” for at bekæmpe denne trussel og udsætte de af vore politikere, der ikke har fattet, hvor slemt det står til, for samme behandling, som den der blev forrædere til dels efter Anden Verdenskrig.
...
Vlaams Belangs formand Filip Dewinter [blev i 89´] fanget af et kamera på vej til at lægge en blomsterkrans ved gravstedet for de belgiske SS-officerer, som kom så sørgeligt af dage ved Østfronten. Og har du set det foto af ham fra dengang, han heilede? Det var hans første dag i parlamentet i begyndelsen af 90erne – rolig nu, sagde han efterfølgende til den nærtagende presse, det var blot ”en romersk hilsen”.
Der ligger mange af den slags optagelser og billeder på nettet – hvis du er interesseret, kan jeg sagtens arrangere at få dem sendt til dig.Så ville du også kunne studere et klip, hvor Dewinter holder brandtale om, at han ønsker ”et hvidt Europa”.
Trykkefrihedsselskabet vil lytte til alle: Også dem man er uenige med. Det er et ædelt synspunkt, som selskabet vil forfægte, også stillet over for oplysningen om at Dewinters bodyguard i sommeren 2008 husede den tidligere Ku Klux Klan-leder, amerikaneren David Duke, og at et af Dewinters medlemmer, Roland Pirard, samme år udgav en bog, som hævdede at indeholde den sande historie om gamle Adolf. Nu skulle Førerens store sociale indsats langt om længe komme til sin ret, mente Pirard.
Trykkefrihedsselskabets kan også rumme, at Vlaams Belangs tidligere vicepræsident Roeland Raes for et år siden blev dømt for holocaustbenægtelse. Og at Vlaams Belangs præsident Bruno Valkeniers for åben skærm i 2008 annoncerede, at han af alle lande helst ville have boet i Sydafrika – før apartheids ophævelse. I sande borgerlige er virkelig tolerante mennesker.
Lars Hedegaards gamle ven og frontkæmper, Ayaan Hirsi Ali, mener også, at Vlaams Belang er ´racister og antisemitter´.
En anden tidligere kampfælle, den amerikanske forfatter Bruce Bawer, hvis artikler man bl.a. kan læse på Lars Hedegaards Sappho, skriver her om den anti-jihadiske nedsmeltning, der har ramt dele af den europæiske islamkriitik, særligt dem der har svært ved at tage afstand fra grupperinger som Vlaams Belang - altså folk som Lars Hedegaard. Bawer:
Some of these writers have admitted privately that VB is bad news but argue that the party is nonetheless a valuable ally in the struggle against the Islamization of Europe, just as Stalin was a useful partner in the war on Hitler; others insist vehemently that Belien & co. are terrific folks, and claim that their checkered reputation is entirely the work of Charles Johnson. Never mind that other right-wing European parties, such as Norway’s Progress Party, have explicitly distanced themselves from VB; never mind that in 2006 Ayaan Hirsi Ali, a far more well informed student of Benelux politics than any of VB’s eager new boosters, called VB “a racist, anti-Semitic,extremist party that is unkind to women” and earlier today, while acknowledging that “the party has adjusted its rhetoric and seems to have dropped its anti-Semitic stance,” told me in an e-mail that “it’s very difficult to know whether this [adjustment] is genuine or political pragmatism.”
I den internationale knopskydning af Trykkefrihedsselskabet, International Free Press Society (IFPS) har Lars Hedegaard som legekammerater bl.a. Geert Wilders hvis interesse for lige præcis ytringsfrihed vist ikke er så stor, som hans interesse i at stække ´islams fremtog i Vesten´.
Lars Hedegaard har også fundet en Martin Mawyer værdig til optagelse i det rådgivende råd i hans internationale selskab, og Martin Mawyer er også kendt som andet og mere end overbevist frihedsforkæmper:
In his "dirty and dangerous" battle against "militant homosexual groups," Mawyer has not held back. In 1997, after Ellen Degeneres came out as a lesbian on her TV sitcom, Mawyer accused her of "DUMPING HER FILTHY LESBIAN LIFESTYLE RIGHT IN THE CENTER OF YOUR LIVING ROOM!! ... If we allow the tidal wave of gay and lesbian smut to continue to pour into our homes, it will utterly consume us in no time at all!"
In 1999, he asked the Federal Communications Commission to put an "HC [homosexual conduct] warning label" on TV programs with gay characters.The following year, CAN caused a national stir when TV stations refused to air its inflammatory ad attacking Hillary Clinton, who was then running for U.S. Senate.
Over ominous drumbeats, the narrator intoned: "It is rumored that Hillary Clinton is a lesbian. It is rumored that Hillary Clinton supported homosexual marriage. It is rumored that Hillary Clinton will leave her husband upon taking office. ... Sometimes, rumors are true. Shouldn´t you know the truth? For more information on traditional family values, please contact the Christian Action Network."
More recently, CAN protested "Gay Days" at Disney World and other theme parks — events that Mawyer´s wife and CAN partner, Bonnie, says demonstrate "the true intent of these homosexuals: they are after ourchildren!!"
A 2000 Mawyer mailing incorporated militia-like paranoia: "I am not ready to give this great nation over to one-world government extremists... radical, disease-carrying homosexuals ... anti-family lesbian feminists ... or anti-American U.N. globalists!"
CAN activists today are familiar faces at Gay Days, videotaping "bad behavior." In 2003, CAN turned its footage of "homosexual kissing, hugging and fondling" into a video tour of the Southeast, warning parents about the perils of Gay Days and warning that "homosexuals live in a pattern of sin and debauchery."
Sammen med Robert Spencer - et andet medlem af det rådgivende råd i IFPS - var Martin Mawyer for nylig på studietur til England, en tur hvor man fandt det opportunt at mødes med og interviewe medlemmer af English Defence League.
Guilt of association? Skal Hedegaard dømmes på hvem han omgås, eller hvad han siger og gør? Hedegaards problem er, at det han har sagt - og som han nu forsøger at bagatellisere og renvaske så det ikke kompromitterer retsstaten og de almindeligt accepterede demokratiske spilleregler - bliver sat i relief af de mennesker, han omgås og samarbejder med. I et uheldigt relief.
Lars Hedegaard har med sine fodfejl gjort mere for den ´islam-tolerante sag´, end en Rune Engelbreth kunne gøre sig forhåbninger om. Hedegaard har stødt de moderate borgerlige islamkritikere fra sig - folk som Naser Khader, Søren Pind og Kathrine Lilleør m.fl. - og tilbage i det danske selskab sidder nu blot de ideologisk uforsonlige og de ultra-pessimistiske.
Også internationale moderate islamkritikere - Ayyan Hirsi Ali, Bruce Bawer og Charles Johnson - tager afstand fra den anti-jihadiske nedsmeltning. Og den internationale del af Hedegaards selskab er naturligvis en parodi, når man ikke er i stand til at skelne mellem frihedsforkæmpere og islammodstandere.
Lars Hedegaards Trykkefrihedsselskab er en død sild, og Hedegaard har selv lagt selskabet i graven. Betragt min beskedne indsats i den forbindelse som aktiv, humanitær dødshjælp.
Hedegaard har i øvrigt en engelsksproget kommentar på IFPS, hvori han forsøger at gendrive mine og Ole Birk Olesens angreb på hans udtalelser om ´oprør, lynchninger og krig´ og om ´muslimske familievoldtægter´.
Det vil føre for vidt at gå i dybden med Hedegaards engelske forsvarsskrift her, men en enkelt lille løgn fandt jeg dog:
In 2004 the Danish nurse and social counsellor Kristina Uddin pointed out that Muslim girls are raped or assaulted by their closest family and launched a sharp attack on the majority society fornot defending these girls (Politiken, 24 October 2004).
What do Pilegaard and Olesen have to say about this? Is Kristina Uddin part of the “right wing swamp” or is she, as a Muslim, exempt fromcriticism?
Kristina Aamand har eksplicit taget afstand fra den udlægning af hendesundersøgelse. Aamand pointerer, at undersøgelsen handlede om tabueromkring voldtægter i muslimske familier, ikke om incest.
Men det ved IFPS´ engelsksprogede publikum jo ikke, hvorfor Lars Hedegaard kan fordreje fakta som han lyster. Det er en mand, der står med ryggen mod muren, der finder det nødvendigt at misrepræsentere fakta på den måde.
Var man perfid så ville man antyde, at Lars Hedegaards ideer om muslimske familievoldtægter hidrører fra hans egen betændte underbevidsthed, og at han projicerer dem over på muslimerne. Men det ligger mig fjernt at være perfid.
Tilbage står, at Hedegaard med sin krigs- og modstandsretorik samt sit valg af legekammerater selv har lagt i ovnen til beskyldningerne om at tage let på retsstatsprincipperne. Anti-jihadisk nedsmeltning iTjernobyl-klassen.
Men Lars Hedegaard har lavet et ytringsfrihedsselskab, der har fået tilslutning fra en masse kendte og indflydelsesrige mennesker, heriblandt politikere og erhvervsfolk.
Har de en ytringfrihedssellskabsfobi eller mener de at en jødes meninger vejer tungere end alm.menneskers meninger
Mig bekendt er Hedegaard ikke jøde? Hvis han var, så kan man heller ikke just påstå, at det har haft nogen særlig indvirkning på hans holdninger?
PS: Jøder kan godt være "almindelige mennesker" :-)
Lars Pilegaard har sin fulde tiltro til, at islam ikkke har den store betydning i Europa og at alle såmænd vil vesten det godt og synes at skrifterne og sharia ikke betyder mere end det gamle testamente for en lunkenkristen dansker.
Hade-kampagnen fra Lars Pilegaard og 180grader har antaget latterlige dimensioner. Man bekæmper indædt musen, mens horden af elefanter kommer trampende bagfra er jeg bange for.
At det er for integrationens skyld lyder meget pænt - din plads er hermed sikret i det pæne selskab af folk med politisk korrekte holdninger. Men gavner det reelt "integrationen"? I England er man gået endnu videre end i Danmark med at føje islam og tilpasse sig og presse en multikulturel (reelt duokulturel) dagsorden igennem. Resultatet ser ikke ud til at være mere assimilation og det tyder på, at endnu højere andele af muslimer i England, end i Danmark, er hardcore islamister. Jeg tror ikke på din taktik. Der synes ikke at være nogen empirisk grundlag for, at det skulle virke. Jeg tror nærmere på, at vi skal stå fast på vores grundlæggende værdier og så må folk som kommer hertil tage dem eller lade være. Ingen er tvunget til at blive i Danmark.
Jeg overværede mødet med Vlaams Belang og jeg hørte intet der ikke var fuldt demokratisk, intet der var odiøst. De kæmper for at løsrive sig og danne deres egen stat. Mon ikke det er derfor de bliver dæmoniseret, Lars Pilegaard? Men dæmonisering er efter dit vidnesbyrd åbenbart kun forbudt i forhold til muslimer. Du dyrker disciplinen voldsomt overfor Lars Hedegaard og Trykkefrihedsselskabet.
Der findes løgn, sandhed, statistik og bortforklaring. Lars Pilegaard leverer sidstnævnte produkt i lange baner.
Hvis nogen stadig har interesse for substansen i Hedegaard-balladen kan nedenstående links anbefales:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/352691:Kronik--Til-gavn-for-vore-muslimske-medborgere?all=1
http://jp.dk/opinion/breve/article1945008.ece
http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=35&tekstid=3143
http://rubinreports.blogspot.com/2010/01/radical-islamism-introductory-primer.html
Det er altså IKKE en muslimsk ting at misbruge børn seksuelt. Hvad tror du tallene for børnemishandling er i Kina, Latinamerika og Afrika? Og mener du, at man uden videre kan gå fra muslimer i Pakistan til muslimer i Danmark?
Som Lars Hedegaards adjudant må du naturligvis være lisså enøjet og tunnelsynet som ham, men du kunne også vælge at tænke selv.
Anklager De hermed kinesere latinamerikanere, afrikanere for at mishandlr børn det er for mig rasistisk men det er måske kun en tro. Som min salige skolelærer sagde man skal ikke tro man skal vide.
Nej, det gør jeg ikke - jeg stiller bare logiske spørgsmålstegn ved, om muslimer er de eneste der voldtager deres børn.
Synes du ikke, at der findes bloggere og debattører, der udelukkende forsøger at finde grimme ting at sige om islam?
Hvis man konsekvent omtaler grusomheder begået af muslimer, og lisså konsekvent fortier grusomheder begået af andre end muslimer, kommer man så ikke - bevidst eller ubevidst - til at fremstille islam som ondskabens epicenter i denne verden?
Jo, det er der da, og det kan også kamme over og blive useriøst.
Men du skrev:
jeg stiller bare logiske spørgsmålstegn ved, om muslimer er de eneste der voldtager deres børn
Det er noget helt andet.
Det som imidlertid er relevant er at pege på tendenser - og der er altså tendenser og belæg for de fleste historier om hvad der sker i muslimske lande og blandt muslimer. Altså reelle problemer, som jeg ikke forstår den store modstand mod at få frem i lyset, diskutere og problematisere.
At prøve at stigmatisere folk som påpeger disse reelle problemer ved at påstå tåbeligheder som at de skulle mene, at muslimer er de eneste der voldtager deres børn, forstår jeg simpelthen ikke? Medmindre det er for at positionere sig som en der er medlem af det pæne selskab, en som er lidt mere anstændig og god end andre mennesker.
Det var netop denne anstændighed og evindelige uunderbyggede påstand om racisme, som var skyld i, at vi lukkede op for så mange flygtninge og indvandrere. Ergo har den gutmenschen politisk korrekthed kostet ufattelige summer og lidelser. Og den truer helt eksistentielt vores vores fremtid som et fredeligt, velstående liberaldemokratisk land, hvilket igen vil gå ud over rigtige mennesker.
Jeg skriver i øvrigt jævnligt om Saudiarabien og landets kolossale indflydelse på international jihadisme og fundamentalisme. Kom på banen med andet end had, løgne og fordrejninger, så kan vi hurtigt få løst problemerne i fællesskab, Torben.
Iøvrigt læste fra en tidligere tråd at du ville tage Torbens indlæg om forholdene i Cordoba o.a. historiske eksempler i debatten til efterretning, da denne satte dine til tider rosenrøde tolkninger af samfundsforholene i islam i tvivl. Er du kommet videre med det?
Kan forsamlingen evt. på en kommentar til det, fremfor den svulstige retorik?
Og jo - jeg skal se at få givet TSH et svar på Cordaba-tingen.
@Lars Pilegård
Du er endnu engang ude i et usmageligt udskamnings korstog mod ytringsfriheds repræsentanten Lars Hedegaard.
Som tidligere omtalt, er "guilt by association" argumenter en venstrefløjs specialitet. Denne har du til fulde bevist at du mestrer. Du har nu allieret dig med den stuerene spytslikker Klaus Wivel. Denne forræder ønsker at europæerne skal lære at leve med islam, nu når amerikanerne ifølge ham selv, har lært at leve med aforoamerikanerne. På trods af Obamas valg, er racerelationerne ikke specielt gode i USA, og de sorte er massivt overræpresenterede hvad angår bistand og kriminalitet. Det er derfor et postulat han har grebet ud af luften. Man kan også spørge den dhimmificerede landsforræder, hvorfor skulle europæerne lære at leve med en hastigt voksende befolkning af muslimer og islam?
Han kan spare sig, jeg kommer aldrig til at acceptere islam i Europa. Islam er herrefolks imperialisme og ufrihed.
Derfor er frihedskampen i vor tid lig med med antiislamisme. Det kan ikke skilles ad.
Hvad angår VB er deres kamp for flamsk selvstændig fuldt ud moralsk legitim. Hvorfor har en vesteuropæisk befolkning ikke ret til egen nation?
Det er sjovt som venstrefløjens prædikanter i tide og tide kan galpe op om palæstinænsernes eller tibetanernes krav om et selvstændigt land, men ikke kan tolerere det når europæerne gør det samme. Det er ren hykleri, når det kun er politisk korrekte muslimske "ofre", der kan gøre krav på selvstændighed, mens alle selvstændigheds ønskende flamlændere er at sidestille med nazister.
Det er den samme venstrefløjs retorik og argumentation du benytter dig af. Det er svært at se hvor det "liberale" element kommer ind i billedet, andet end en liberal holdning til det islamiske.
Et par spørgsmål:
1) Er man landsforræder fordi man er uenig med Lars Hedegaard?
2) Hvad synes du der skal gøres med landsforrædere?
3) Ingen har så vidt jeg ved kritiseret VB for deres kamp for flamsk selvstændighed. Hvis du forsøger at afspore debatten, så gør det mere elegant.
4) Du og dine forsømmer ingen lejlighed til at fremstille islam som en nazi-ideologi, fordi stormufti Hussein af Jerusalem i sin tid samarbejdede med Hitler. Hvordan kan det være, at man fremhæver dette forhold, når der er tale om muslimer, men når der er tale om europæere, så nedtoner man nazi-forbindelser?
5) Når VB unægtelig har forbindelser til det yderste højre, betyder det så, at kristendommen er fascistisk i sit væsen?
Og så en sidste 6) Hvis vi antager, at islam, muslimer og islamisering udgør så voldsomt et problem, som du påstår, hvad skal vi så stille op? Vi kunne jo prøve at tænke konstruktivt frem for alarmistisk.
@LP
1) Nej ikke nødvendigvis- Men når man påstår at europæerne skal vende kinden til og lære at leve med islam, er det forræderi mod vore vestlige hedensk-kristne kulturelle rødder.
2) Godt spørgsmål. Man kunne starte med en rettergang overfor de værste elementer. De største landsfforrædere fortjener unægteligt at få rejst en personlig skamstøttte til advarsel for fremtidige generationer.
3) Det er nu lidt af et definitionsspørgsmål. Fordi en af deres ledere er set heilende for 20 år siden, associerer man VB med noget skidt. At TFS og Hedegård derfor ikke burde associere sig med dette dårlige selskab, pga. nazi kortet. Det er ikke en afsporing når den citerede artikel rent faktisk indeholder en reference til VB. Du holder dig heller ikke tilbage for at citere Hirsi ali, for at påstå at VB er en samlig antisemitter og racister. Så på det punkt byder du ligesom selv op til dans.
4) Stormuftiens samarbejde er underbyggende evidens, men ikke kernen af argumentet. Det er indholdet af koranen og haditherne der er det interessante, og muslimernes krige igennem de sidste 1400 år, som gør sammenligningnen med Nazismen rimelig. Begge er emperialistiske herrefolks ideologier med udbredt fascination af vold.
5) Nej. Tværtimod. Kristendommen er et formildende forhold. Reformeret kristendom kan ikke sammenligens med totalitære idologier som nazisme og islamisme. Hitler var da også selv skuffet over at krigermentaliteten ikke var udbredt mere iblandt tyskerne, og han anså kristendommen for at være en del af problemet. En ideel opofrende kriger mentalitet mente han derimod var udbredt iblandt muslimer.
Hvad angår fascisme var den jo knyttet til Italien og Spanien, begge katolske lande. Her er sammenligningen mere berettiget. Fascisme havde tilgengæld ingen racemæssig komponent i sin ideologi. Og francos facisme var ganske isolanistisk, og uden drømme om lebensraum.
Forholdet er temmelig komplekst, men reformeret kristendommen er ikke nogen lov eller erobrings religion.
6) Jeg mener at det er uhyre konstruktivt at tænke alarmistisk ala Churchill i slutningen af 1930erne. Så jeg accepterer ikke din præmis.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.6944861
Her kan du forholde dig komparativt til udviklingen i Norge. Næsten 90% af overfaldsvoldtægter begåes af personer af "ikke-vestlig" oprindelse, hvilket oversat fra newspeak betyder alt overvejende personer af mellemøstlig muslimsk eller afrikansk baggrund.
Ofrene er udelukkende af nordisk oprindelse.
Måske du imellem din Hedegård bashing kunne belyse følgende spørgsmål; Hvorfor har muslimer sådan en stærk trang til at voldtage de vantros kvinder?
Voldtægts tallene er registreret udelukkende i Oslo. Tallene er unægtelig højere når hele Norge inddrages.
Der findes masser af muslimer der er normale i den øverste etage men de undertrykkes af elitens beskyttelse af rabiate imamer disse muslimer der vil skide muhamed et stykke har familier der vil hovedafkorte dem hvis de sagde deres mening offenfligt
Men Lars Pilegaard vil grundliggende ikke Lars Hedegaard eller Trykkefrihedsselskabet noget som helst godt, han ville sikkert gerne knive det ud af eksistens, hvis det stod i hans magt.
Enten er Lars Pilegaard så langt ude at han ikke kan kende venner fra fjender eller også er Lars Pilegaard blot en ussel hadspreder med hele hovedet oppe i islam. Guderne må vide hvorfor han vil have hovedet der, der er ikke meget udsyn?
Jeg ved nemlig udmærket godt, hvordan Hedegaards udtalelser skal forstås i den virkelige verden. De skal forstås lige ud ad landevejen, sådan som Lars Hedegaard leverede dem. Det er ikke så svært, min ven.
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 1 time og 33 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 10 timer og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 11 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 4 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 5 timer og 8 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 13 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 10 timer og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 2 timer og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
EU-strid kan udløse folkeafstemning
Udgivet for 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:17 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: jp.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 3 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 21 timer og 2 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 3 timer og 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 21 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 5 timer og 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 20 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 23 timer og 22 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 22 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 5 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 9 timer og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 159 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 70 klik
Sådan begyndte det. Global opvarmnings bedraget! 25/05 12:52 - 61 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 57 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 52 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 714 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 679 klik
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu 24/05 14:19 - 483 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

