Hvorfor dog det? Joachim B. Olsen aflyser fattigdomsturné - Politik
Udgivet for 184 dage siden i Politik
Tilføjet 23/11 05:45 til Boblere af Jeppe Juhl
Kilde: bt.dk
Joachim B. Olsen har aflyst sin meget omdiskuterede tur rundt i Danmark for at debattere sit syn på fattige sammen med SF'eren Özlem Cekic.
Han har for travlt, lyder det nu.
Det er muligt, undskyldningen om travlhed er korrekt, men her er altså tale om et potentielt politisk selvmål, som JBO enten har fået dikteret eller godkendt af AS.
LA's modstandere vil i de kommende dage stå på ryggen af hinanden for at latterliggøre JBO og partiets holdning, hvilket er meget ærgerligt al den stund, at JBO jo har aldeles ret, omend udmeldingen var en anelse for generaliserende.
Enig. Det er simpelthen for dumt.
Manden har jo for f..... selv startet debatten. Men ja det er da helt sikkert dikteret ovenfra.
Jeps. Det er for fjollet.
Endnu en oplagt vindersag tabt på gulvet på grund af meta.
I virkeligheden er den slags jo et fint billede på hele den tabte kulturkamp imod de røde.
Ikke meget - men det har nu ikke forhindret de røde djævle i at manipulere med statistiske redskaber og derigennem fordreje begrebet til noget relativt..
Men det var måske ikke de løgne du mente?
Det er fordi Joachim har travlt han skal være julemand iikke hulemand og dele julehjælp ud!
Ellers også er han en fej kujon, der først sparker til en hjemløs for derefter at stikke af!
Jeg tænkte straks, da jeg hørte det, at det var en journalist der havde fordrejet Joachims ord. Det ville være ærgerligt hvis det forholder sig sådan.
Jeg havde set frem til at Joachim tvære de svage og Ozlam ned under sokkeholderne.
Det tænkte jeg også, men er ikke blevet klogere.
Han vil jo stadigvæk møde nogle fattige, men ønsker ikke en turne.
Den turne har jeg først hørt om i dag.
Har heller aldrig hørt om den fattigdomsturne før nu. Der må være gået et eller andet galt i noget kommunikation et sted.
PR-katastrofe.
Ro på nu - han aflyser jo bare turneen, men understreger, at han gerne vil mødes med de 2 'fattige' familier.
Men, jeg er da enig i, at det vil blive total skamredet af venstrefløjen og den lydige presse...
Det er muligt, men han efterlader den flanke, at Ozlem kan kalde ham for en pussy. Og at resten af Danmark vil opfatte ham som én.
Det er ikke smart.
Dette er da et tydeligt "nej jeg gider ikke".
Han burde have sagt "jeg har ikke tid nu, men aftalt med Øzlem at vi tager turen slut Januar istedet".
BANG.
Skud i foden. Med følgeskader på den ikke-ramte fod.
Kan turen ikke arrangeres på et senere tidspunkt fremfor lige her op mod jul?
Helt ærligt. Det skriger til himlen at han ikke vil.
Super dårlig undskyldning at man ikke har tid. Come on....
Desuden startede debatten pga. julehjælp.
Pinligt, enten er manden dybt uprofessionel eller også er han en tøsedreng
'tøsedreng'
»Jeg tolker Joachim B. Olsens afbud på Danmarksturnéen som udtryk for, at han alligevel ikke tør at møde borgerne. Det er jo meget lettere at brække sig over andre uden at stå til ansvar. Jeg synes, at det er meget skuffende«, siger Özlem Cekic.
Ikke særligt fremsynet/professionelt af Olsen at skulle bruge sin tid i folketingssalen på at skulle forklare sin manglende lyst til at følge op på sin egen politik
Hvorfor i al verden lægger du dig på ryggen for Cekic' spin? Det utidige kvindemenneskes fortolkning er da ligegyldig.
Kvindemenneskets fortolkning er bestemt ikke ligegyldig. Cekic er en toneangivende politiker fra et rødt regeringsparti i et land med en venstreorienteret presse, der kommunikationsmæssigt har hjemmebanefordel i en kontroversiel sag, hvor følelsesargumenter betyder mere end tal.
At Olsen søger at undgå en situation, hvor han som stor og stærk hvid mandlig liberalist skal debattere med en lille etnisk kvindelig socialistisk forsvarer for de svage, er ikke underligt - det underlige er at han tilsyneladende ikke kan indse, at han er havnet i situationen på egen foranledning og at det er for sent at kravle ud mellem tovene.
Du må forstå at Joachim ikke prøver at undgå debatten med det her kvindemenneske. Alt der er i det, er at han ikke har tid til med kort varsel at rejse fra på turné i et debat-cirkus sat op af Cekic og hendes kumpaner. Blot ærgerligt at BT og enkelte her i tråden uforvarende lader sig bruge som klovne.
Han sidder i Folketinget! Han har sgudda ikke et rigtigt arbejde. Selvfølgelig har han tid.
Han kunne også sagtens vinde/vende debatten hvis han sørger for, at det kommer til at handle om budget/politik/solidaritet mellem ydere og modtagere istedet for "ond onkel Scrooge" som Cekic sikkert ville lægge op til.
Cekic gir den som den solidariske søster, men den burde Joakim B. kunne stikke med "Far" argumenter ala: C: "De svage skal ha'!" J: "Vi har ikke råd og de har nok". Den skulle være til at håndtere - eller må LA sende Juul ;0)
Ikke enig. Han bør først og fremmest passe sit parlamentariske arbejde, det er faktisk det vi skatteborgere betaler ham for.
Dernæst ser jeg ingen grund til at turnere land og rige rundt på folkesocialistens præmisser i et eller andet debatcirkus på baner kridtet op af madammen.
Fakta er at Joachim sagde ja til at besøge "fattige familier" forudsat han fik lov at se budgetter. Joachim har endnu ikke fået præsenteret et eneste budget. Lad os da holde os ude af Cekic' undvigemanøvre og blot konstatere at hun endnu ikke, efter en måned, har været i stand til at finde en fattig familie i Danmark.
Så må han jo kigge i sin kalender FØR han laver aftaler, det gør vi andre jo også. Lige nu afbooker han en aftale og det kan tolkes i alle mulige retninger og det efterlader plads til spank hos venstrefløjen. Det er og bliver en helt unødig brøler, på en ellers vigtig og god sag.
Enig i at han burde have haft styr på kalenderen. Men så voldsom er den sag altså heller ikke. Cekic govser ganske vist lidt op og so what?
Manden satte sig ned med Cekic og koordinerede kalender og fandt frem til brugbare datoer og nu melder han fra på grund af travlhed.
Jo Cekic har helt klart håneretten og JOB fremstår mere og mere som en pauseklovn der ikke kan finde ud af at stå ved hvad han siger.
Men endelig fandt Cekic da en hvor hun i sammenligning med vedkommende kommer til at fremstå som professionel og indsigtsfuld, det er vist ikke sket før.
Jeg syntes du skal undlade at løbe Cekic' ærinde og i øvrigt jævnføre min ovenstående kommentar til BoNordahlPedersen
Jamen det er da ikke at løbe Cekic ærinde... Det er sgu da uprofessionelt, at starte en landsdækkende kampange om dette område, og så arrangere en turne, til de 4 største byer i landet, hvor de vil sidde foran borgerne, og debattere dette emne.. Og ydereligere besøge 2 forskellige "fattige" familier. Og selv sidde med, og planlægge hvilke datoer, dette skal være... Og så bagefter trække sig fra det...
Han er og forbliver ved med at være, LA pause klovn.. Han for svært ved at få danskerne, til at stemme på ham en anden gang... Han er jo total utroværdigt, og dobbelt moralsk på andre områder..
Så han var et godt stemmekvæg for partiet. Men med alle de komiske kommentare han er kommet med før og efter valget.. Må der alligevel sidde nogen LA folk, og tænke på om det var den rigtige mand, at få ind i partiet..
Kurt, prøv at forstå at forudsætningern for at besøge fattige ikke er opfyldt. Der er ikek fremvist budgetter. Du kunne jo evt. sende dit eget budget til Cekic, hvis du mener at være presset, sådan som du tidligere har givet udtryk for på nærværende site. Endvidere er debatmøderne blot blevet udskudt til et senere tidspunkt hvor kalenderen tillader det. Det er vel ikke så odiøst at de folkevalgte har lidt at se til.
Perfiditeterne og spekulationerne gider jeg ikke kommentere på.
Har JBO ikke fået tilsendt budgetter?
Hvorfor bruger han så ikke det som undskyldning? Virker helt fair da det var et krav fra starten af.
JBO skrev for 6 timer siden på sin facebook-profil:
Den her historie er simpelthen utrolig. Özlem inviterede mig ud og møde nogle fattige familer. Det har jeg sagt ja til og de møder bliver gennemført, forudsat, at jeg får tilsendt bedgetter, hvilket ikke er sket endnu. Jeg stiller også op i Go'aften Danmark for at debattere møderne med Özlem. Jeg har sagt til Özlem, at vi kan tage debatterne ude i landet på et senere tidspunkt. Iøvrigt har jeg allerede stillet op i både deadline, P1 debat og go'morgen Danmark med Özlem.
Det er manglende erfaring. Han har formuleret sig i en absolut vending der automatisk betyder, at han kan punkteres på sit udsagn, for selvfølgelig findes der fattige i Danmark og han ville tabe stort.
Han kunne istedet have sagt: "Det er en hån imod alverdens fattige at snakke om store fattigdomsproblemer i Danmark".
For DET er nemlig rigtigt.
Det er jo en taber-turne - han vil hver gang stå med ryggen mod muren og blive anklaget af mennesker der har klattet deres penge væk, eller sendt dem ud af landet til familien "derude" - og pressen vil hver gang køre på sagen og minde os alle om hans fejl-citerede udtalelse...
Klogt træk Joachim - hellere lidt dårlig presse nu med en god undskyldning om fokus på det væsentlige arbejde - end meget dårlig presse senere i stedet for at arbejde med det der betyder noget.
Skyd dog lidt igen med, at hvis RØD kun kan finde 2 fattige familier i DK, så er det problem jo hurtigt løst.
Jeg er ikke enig. Der er to udfaldsrum:
- Løs den helt fra start ved at sige, Özlem ikke skal tage almindelige danskere som gidsler
- Når duellen er accepteret, SKAL den vindes. Ikke tabes på forhånd. Erkend, at LA er et nicheparti og vis sympati for den valgte families situation, men fasthold at deres forbrugslån er deres egen sag - ikke kommunens. Lad BT køre overskriften: "Hvor skal pengene til fødselsdagen komme fra?" om familien Nielsen, som Joachim har besøgt - og se så kommentarsporet, hvor min. halvdelen vil give Joachim ret.
For LA kunne det være en meget fin mulighed for at sige "i modsætning til alle de andre partier, mener vi faktisk det, vi siger". Endda kunne man beslutte, at dette var så vigtig en sag, at man hyrede et strategisk kommunikationsbureau i perioden, som kunne plante positive vinkler (fx med en skov af historier om, hvor uansvarligt det var, at optage forbrugslån ... sådan generelt set.). Det sker hver eneste dag og mange journalister føler, de skylder bureauerne noget, fordi de laver deres arbejde.
Husk, at strategi både handler om de træk, der er gjort, og om de (ikke dét) næste træk.
"i modsætning til alle de andre partier, mener vi faktisk det, vi siger..."
Ak, gid det var så vel. I så fald ville LA ikke stemme for finansloven. Der er ved at gå fedt og flæsk i partiet, blot få måneder efter valgsejren.
Jeg ved ikke hvilke fattige SF har fundet, højst sandsynlig nogle "rigtig" fattige, men jeg mener stadig at hvis JBO sammenligner dem med gennemsnitlige studerende vil det blive klart at de ikke er de fattigste i Danmark.
Og da studerende generalt ikke opfatter sig som fattige, kan det vises at opfattelsen af fattigdom hænger sammen med at man ikke har råd til bil, fladskærme og charterferier, hvilket ikke er fattigdom.
JBO kan også sætte krav om min. boligstørrelse, madbehov, rådighedsbeløb osv. som definition på fattigdom og herefter påvise at de "fattiges" problem er at de ikke er sparsommelige nok.
Det er simpelthen for tyndt!
Der er dømt SKUFFELSE JBO!!!
Nu må LA simpelthen snart ansætte nogle ordentlige kommunikationsfolk. Og de kommer altså ikke fra cand.comm. eller journalist på RUC. Fat i nogle reklamefolk, der kender danskerne og nogle økonomer, der ved, hvad de taler om.
Det her er en gigantisk katastrofe. Og et latterligt spild af en oplagt PR-sejr.
Helt rigtigt! (På nær det med reklaemfolk... Hvad har de nu med sagen at gøre? Og hvornår var de ikke cand.comm etc.?)
Det er så dårligt håndteret kommunikativt at jeg slet ikke kan beskrive det...
Jeg troede rent faktisk at vi havde et hold af politikere der var anderledes.
Forfriskende er det når AS går ud og fortæller at han tager ansvaret.. Om det er at han har lavet en fejl i en reklame (en fejl som ikke er hans) eller om det er at han har været en far for sin søn...
Det er differentierende som politiker og grunden til at LA fik min stemme.
Der ER ingen fattige... Som en vagtlæge som underviser på universitetet sagde. Jo fattigere familierne man kommer ud til des større er deres fjernsyn.
Jeg tror at der står L'Easy og ÅOP overr 30% på 95% af alle "fattige i Danmark.
Det er således kun en retorisk udfordring at tvære Özlem og de andre Big-mother godheds-apostle.
Jeg er ligeglad med denne sag - bagudrettet. Hvad du end skal på disse dage er ligegyldigt JBO. Men du har forhåbentlig en kommunikationsstrategi for de kommende dage!
Der sidder rigtig mange kommunikationskonsulenter og økonomer og følger med her... Så hvis I skal have hjælp så må I jo sige til!
Desværre har Joachim kvajet sig. Indirekte giver han jo Cekic ret. Så vanskeligt er det heller ikke at finde ud af, hvad klienter har ret til.
Ro på, drenge. Der er for nyligt blevet ansat ny pressechef i partiet, så de der måtte stille med krav om en forbedret indsats på dette område er vel lige sent nok ude med kravet. Lad nu lige partiet få en organisation på plads.
I øvrigt bør man læse artiklen inden man kommenterer. Det er vist ikke alle kommentatorer i tråden der har givet sig tid til det.
I så fald er det da en kæmpe fadæse hvis han allerede er ansat.
Jeg forstår ikke hvad det er du vil have folk til at læse.
Summen af kardemommen er at man er taberdømt i kommunikativ forstand når man giver denne slags ammunition til sin modstander. OGSÅ selvom han får lov at indskyde til sidst at han da gerne vil møde familierne. Hvorfor tror du folk anbefaler at ansætte kommunikationsfolk?
Det er jo netop for at dreje historien lidt mere fordelagtigt. Og det er ikke kun i pressen, også i selve handlingen...
Rodfrugter er irrelevante. Derimod er det relevant at få sagens rette sammenhæng med, i stedet for blot at gale op i kor med Øzlem Zekic og en journalist på et formiddagsblad
Tja. Jeg lever af at have en mening om netop sager som disse, så hvis du vil have mig undskyldt, så tror jeg, jeg beholder min holdning.
Hvordan kan du sige at der ikke er aflyst noget..... Nå han i sidste uge sad sammen med Cekic og aftalte diverse datoer, og nu render fra de ellers aftalte møder...
Men man kan måske bare ikke regne, med det der kommer fra en politiker fra Liberal Alliance... Han skal først spørge der hjemme, kikke i sin egen kalender, og så vente en uges tid. Og så melder man fra...
Selvfølgelig skulle han da have haft bedre tjek på kalender og bagland. Men er det det værste vi kan beskylde ham for, er det her da blæst helt ud af proportioner. Det er trods alt hverken en Sass eller Sohn han har begået.
Godt du nu har læst artiklen. Men gi' nu lige den nye mand en chance til at komme i gang og få sin organisation på plads.
Summen af kardemommen er jeg ikke enig i. Hvad er det lige for en "ammunition" der er leveret? Andet end at Cekic kan himle lidt op i et stykke tid over at en seriøs politiker som Joachim ikke kan trække dage ud af kalenderen til at debattere med hende på hendes hjemmebane? Husk på at det Joachim siger nej til er at rejse land og rige rundt til 4 møder. Det har han aldrig lovet nogen at ville. Det han sagde ja til, var at møde fattige familier og det vil han stadig gerne.
Gør nu ikke den sag større end den er, uagtet vi sikkert begge gerne havde set nogle friske tudehistorier vi kunne kommentere på.
som tidligere nævnt i tråden : PR KATASTROFE
Som vi er nogen stykker der fra dag 1 har skrevet var JBO's projekt en Mission Impossible !
Tage på rundtur i juletiden til børnefamilier og fortælle deres fattigdom er deres egen skyld?
Nogen der vil påstå det er en god plan, at det vil give gode TV-billeder for JBO og LA?
LA lige nåede at få støttet JBO's projekt, det gør kun PR katastrofen større.
Fejlen ligger i at JBO fra start kom med bombastiske statements om fattigdom.
På det grundlag kunne feks Özlem Cekic fremstå som den fornuftige nuancerende.
JBO og LA bør istedet angribe netop Özlem Cekic's ,ligeså bombastiske som JBO's, udmeld ang fattigdom i DK med netop nuancerende , fornuftsbetonet kritik.
Pt er JBO inde i Özlem Cekic's villahave efter en vildfaren kugle og Özlem spuler løs på ham med koldt vand fra haveslangen...
Mere præcision næste gang, takker ;)
JBO har ikke takket nej til at møde fattige familier, sådan som han har lovet. Han har takket nej til 4 debatmøder rundt om i landet.
Du virker ret desperat for at forsvare JBO med alle dine indlæg. Er du på hans lønningsliste?
Jeg tror vi alle har forstået din holdning.
Hvorfor er den enfoldige og ubehøvlede motivspekulation relevant? Alt jeg gør, er at bidrage til forståelse af sagens sammenhænge.
Om jeg var som du, kunne jeg jo have spurgt om du og visse andre er på Cekic' lønningsliste.
At sagens sammenhænge så bevirker at I der himler op i kor med SF-eren og formiddagsbladet før I tænker en selvstændig tanke står tilbage og ser lidt fjogede ud, er naturligvis beklageligt
Modtaget
Jeg opfatter det dog som at JBO melder sig ud af projektet så meget som han kan pt.
Lad os nu se om JBO kan få presset de fattige familier ind i kalenderen. ;)
Özlem er en utroligt sympatisk smuk lille kvinde med store empatiske brune øjne, hun vil knockoute JBO på sådanne fattigdomsbesøg i juletiden for "rullende" tvkameraer.
JBO skulle hellere tilbyde Özlem at coache disse familier frem imod at komme væk fra fattigdommen og rollen som sociale klienter.
Özlem har kompetencen mht fattige familier og det sociale system, JBO har kompetencen mht at gribe sit eget liv, udnytte sit eget potentiale max.
Ville være bedre PR for JBO hvis han tilbød at hjælpe fremfor nu hvor han tilbyder at besøge to familier og fortælle dem deres fattigdom er selvforskyldt.
Enig i at en folkesocialist traditionelt fører på "de bløde" point i forhold til en liberal - i hvert fald i fri debat, hvorfor en mere uortodoks tilgang a la det du foreslår muligvis vil kunne give pote.
I øvrigt vil jeg tilføje at Joachim har en aftale (jf. hans facebook-profil) med en fattig familie på mandag. Imidlertid skulle han af Özlem Cekic have haft udleveret familiens budget i går, men har desværre endnu ikke modtaget det.
Bottomline: Det hele stinker fælt af at Özlem skal have maksimalt udbytte af at køre rundt i den bræk-sag der indledte debatten, mere end at hun er interesseret i en debat om omfordeling og såkaldt fattigdom.
Her må du simpelthen prioritere JBO, og så gå i offensiven og spørge hvornår du har baggrundsinformationerne om de 2 familer. (altså kontoudtog eller andet der dokumenterer udgifter/indtægter, budgetter, oversigter over samtlige tilskud fra det offentlige).
Det kræver 'cojones' at fremsætte en at dette års mest kontroversielle politiske statement, og det fortjener at man laver al mulig opfølgning, så bare kom i gang.
Husk på at du er ambassadør for SINDSSYGT MANGE danskeres synspunkter i den her sag.
Eller retter repræsentant i det repræsentative demokrati. Han er jo i princippet talerør for ~ 30.726 mennesker (5,5 mio / 179) eller 22.797 hvis det kun er i forhold til de 4.080.756 stemmeberettigede.
Så er det jo fint at Joachim hellere overholder sine forpligtelser i folketinget, end at fløjte land og rige rundt for at debattere fattigdom på Cekic hjemmebaner.
"Jeg lader mig let begejstre og elsker at debattere. Men jeg har taget munden for fuld. Min kalender tillader ikke at tage ud og debattere fattigdom på fire møder, men jeg vil stadig gerne møde de to fattige familier, siger Joachim B. Olsen til B.T."
Manden har jo ingen kugler :)
Nogle af de lande vi sammenligner os med, har de en klar definition af fattigdom?
- Norge?
- Sverige?
- Tyskland?
- Finland?
Hvordan ser det ud med sociale ydelser, rådighedsbeløb mm. i forhold til den "nedre" klasse (arbejdsløse, invalide mm) i ovenstående lande?
Jeg mener, at der i Tyskland faktisk kun er berretiget dagpenge for et tidsrum af 1 år. Er det ikke korrekt?
Kunne det ikke være interessant, at se hvor vi er rangeret i EU i forhold til fattigdom?
Synes det er fair at JBO ikke vil møde familien når han ikke har modtaget det budget som han krævede.
Enig. Jeg synes, det er skuffende.
Hvis LA mener noget med, at man vil gøre op med velfærdsstatens klientgørelse af borgerne og sætte personligt ansvar i stedet, så var JBO's udmelding et af de helt rigtige steder at starte, og jeg kan ikke helt sige mig fri for en mistanke om, at han er blevet banket på plads af mere "socialliberale" medlemmer af partiledelsen.
Joachim B. Olsen havde her - i mine øjne - en eminent god sag, som han forsvarede fornuftigt og sagligt.
I stedet får man nu Özlem Cekic, som uimodsagt kan fortsætte med sine bevidste fordrejninger af, hvad JBO faktisk har sagt:
Jeg tolker Joachim B. Olsens afbud på Danmarksturnéen som udtryk for, at han alligevel ikke tør at møde borgerne. Det er jo meget lettere at brække sig over andre uden at stå til ansvar [...]
Mig bekendt har Joachim B. Olsen adskillige gange gjort det klart, at det ikke var almindelige borgere på den ene eller den anden slags overførselsindkomster, han var ved at "brække sig over", men venstrefløjens retorik om "fattigdom i Danmark", hvad selv Özlem Cekic burde have fattet...
Jeg kan godt forstå ham. En mand mod resten af befolkningen, selvom han har 100% ret, det er dårlige ods. Det er dog en vigtig kamp, håber han vender tilbage på en anden måde!
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 2 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 11 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 12 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 3 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 6 timer og 35 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 6 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 1 time og 39 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 12 timer og 19 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 1 time og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 22 timer og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 4 timer og 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 22 timer og 52 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 4 timer og 54 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 21 timer og 37 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag og 48 minutter siden i Politik
Manu Sareen løber fra løfte om kvindekvote-brev - Politiko | www.b.dk
Udgivet for 1 dag og 22 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 21:05 til Boblere af GWT
Kilde: b.dk
Eksperter: Lempelser åbner for flere dårligt uddannede indvandrere
Udgivet for 1 dag, 12 timer og 3 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 10:18 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Så meget rejser Helle for
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:18 til Boblere af Ulrich
Kilde: ekstrabladet.dk
LO: Vi vil gerne arbejde mere - når helvede fryser til
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 46 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 09:59 til Boblere af Gold Standard
Kilde: b.dk
|
Om Jeppe Juhl Journalist og tv-producent. Cavlingprisen 1989 Bosat i udlandet Største interesser: Historie, matematik, fysik og filosofi Mærkesager: Kamp mod... Se Jeppe Juhls profil eller Følg Jeppe Juhl |
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 136 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 134 klik
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten 25/05 15:47 - 61 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 809 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 712 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 433 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

