Jeg brækker mig over politisk korrekthed
Udgivet for 277 dage siden i Politik
Tilføjet 22/08 09:25 til Boblere af Søren Søltoft Holmboe
Kære Thor Pedersen,
Jeg vil gerne høre om jeg kan låne Christiansborgs lokaler til min datters konfirmation? Er det endvidere muligt at få adgang til Christiansborgs fælles mødekalender, så jeg selv kan booke et lokale. Jeg vil også gerne høre, om jeg kan få lov til at arrangere Baptisternes årskongres i en af salene. I forbindelse med ovenstående arrangementer, forventer jeg, at Danmarks lovgivende forsamling deltager, og viser deres sympati og engagement for danske religiøse og kulturelle begivenheder.
Min pointe: Hvis I vil huse en ramadan, kan I vel også føje mig. Ellers kommer I til at fremstå som afstumpede mennesker, der ikke kan rumme kultur, religion og forskelligheder i samfundet.
Med venlig hilsen
Jeg er ved at brække mig over politisk korrekthed.
Min holdning er ligetil. Vi skal ikke blande religion og politik. Vi skal ikke have ramadan, konfirmation, faste, eller revy på Christiansborg. Kald mig afstumpet og urummelig. Jeg er ligeglad.
Jeg gentager gerne, hvad jeg tidligere har skrevet om, hvad jeg synes om dagens politikere:
De danske politikere er en samling visionsløse, indholdstomme, virkelighedsfjerne, kurveaflæsende men dog ikke forstående og på samme tid – eller netop derfor – skræmmeretorik benyttende, spejlblanke, kønsløse og udstyret med ingen røv i bukserne, vælgerangste og således ud fra meningsmålingernes pejling meningsomskiftelige og deraf vævende og på ingen måde bidragydende taburetklæbere!
Det modsatte af frihed er ikke fangenskab. Det modsatte af frihed er politisk korrekthed.
Sig hvad du mener og lad så vælgerne bestemme. Alt andet er at undergrave demokratiet. Det er virkelig blevet tid til forandring!
Vi er mange som har undret sig over tilladelsen til at fejre ramadanen i Christiansborgs selskabslokaler. Enten benyttes disse lokaler til rent politiske formål - eller også må det offentliggøres, at enhver organisation eller person kan leje lokalerne. I dette tilfælde går jeg ud fra at deltagerne i ramadan-festen betaler for lokalerne og selv betaler for fortæring og betjening. Hvis ikke dette er tilfældet må vi konstatere, at tilladelsen er endnu et eksempel på dansk politisk stupiditet.
+1
OG nogle slemme levebrøds politikere.(Mange af dem ihvertfald).
Jamen, det er da dig, der er politisk korrekt. For det er jo moderne at være imod enhver form for sympati for multikulturalisme.
Når USA kan finde ud af at inkorporere mange religioner og kulturer, så skyldes det netop, at man overordnet bekender sig til en "civil religion", altså en inklusiv verdslig multikulturalisme, som den ramadan-arrangementet i Folketinget er udtryk for.
Men USA er selvfølgelig et nosseløst, kønsløst, ikke-visionært osv. Hør hvor vi gungrer os her i lille Dannevang....
Hvis I virkelig er liberale, så få dog hovedet op af andedammen. Det er jo al den stillestående andemad, der giver kvalme.
Kære Else,
Jeg kan slet ikke se din pointe. Jeg har ikke skrevet noget om, at jeg ikke anerkender - ej heller ikke vil deltage i et multikulturelt eller religiøst arrangement. Jeg påpeger ganske enkelt, at man fra folkestyrets side bør have mod og overskud til at turde sige fra overfor ethvert arrangement på Christiansborg, som ikke har noget med demokrati eller politik at gøre, hvis det er det, man ønsker at gøre - i stedet for at bøje sig i frygt for at blive stemplet som værende imod multikulturalisme.
Og det er frygten for at sige fra, jeg her påpeger.
Hvis man forsøger at snige sig uden om et arrangement som dette ved at skrive, at man ikke har tid og at det er DERFOR, man ikke kan gennemføre det på Christiansborg, så mener jeg, at man har solgt ud.
Men lad os tage fat i den alligevel... De unge mennesker fra jagtvej henvender sig til Thor Pedersen og siger, at de gerne vil invitere det danske Folketing til et musikarrangement på Christiansborg, som de unge vil arrangere. Hvis Thor Pedersen og Folketinget afslår, vil de unge betragte Folketinget som værende imod ungdomskultur og ungdomsaktiviteter.
Skal Thor bøje sig?
DNSP (Nazisterne) henvender sig til Thor Pedersen og inviterer ham og Folketinget til et arrangement på Christiansborg. Skal Thor bøje sig?
Hvis han ikke bøjer sig, beskyldes han sikkert for at være imod multikulturelle aktiviteter...
Helt ærligt... Der er ingen grund til at omdanne rammerne på Christiansborg til et forsamlingshus, hvor alle organisationer pludselig får ret til - i fremmelen af den multikulturelle forståelses hellige navn - at lægge beslag på lokaler og forvente, at de folkevalgte møder op og viser deres anerkendelse.
Længere er den ikke.
Og som du skriver: Hvis I virkelig er liberale... Der er forskel på at være liberal og på at være kulturradikal.
Jeg må gi' Else ret. Fra et liberalt synspunkt, er der altså intet problem i at borgere også kan benytte Christiansborg (hvilket altså ikke er lig Folketinget, uagtet det er en bred misforståelse i den her ramadan-middag debat). Hvorfor i al verden skulle det være forbeholdt statsmagten og de royale? Om man så bryder sig om hvad det er der skal foregå på borgen, er en helt anden sag.
Problemet er jo den maglende frie og lige adgang til lokalerne.. kun hvis du har en speciel politisk korrektheds medvind kan det lade sig gøre.. Ateistisk selskab kan næppe få lov..
Jeg skal ikke spekulere i om den ene eller anden gruppe mennesker kan få lov at benytte lokaler på Christiansborg. Når man tager alt fra ramadan-middage til Geert Wilders-bønnemøder ind, forekommer det umiddelbart som om der er vide rammer.
Under alle omstændigheder syntes jeg det er positivt at man kan bruge bygningerne der bl.a. huser vores parlamentariske forsamling, til en masse andet også.
Jeg tror, du mener det vel, T Larsen, men du holder kun disse standarder op for alle os, der skal tolerere muslimer.
Jeg er mega-tolerant. Det rager mig en papand, hvad folk laver, så længe det ikke skader mig, min familie eller det land, jeg gerne så min søster og mine måske kommende børn vokse op i.
Når man bruger demokratiets højborg til at huse en fejring af en ideologi, der bygger på had, så skrider man over grænsen. Synes jeg.
Nope. Jeg holder disse standarder op for enhver og det har ikke en bjælde med muslimer, islam eller dem der har et anstrengt forhold til samme, at gøre. Det handler om at jeg tror mere på det liberale demokrati end reelle eller indbildte onde hensigter.
Sådan noget forbandet sludder: Det er sgu da ikke politisk korrekt at være imod sympati for multikulturalisme. Hvis ikke man hylder det, bliver man pisket og plaget, angrebet for at være racist og tilhørende højreradikale kræfter. Og ikke sjældent kan man endda få den tvivlsomme ære stort set at være venner med Breivik.
Jamen, det er da dig, der er politisk korrekt. For det er jo moderne at være imod enhver form for sympati for multikulturalisme.
Når USA kan finde ud af at inkorporere mange religioner og kulturer, så skyldes det netop, at man overordnet bekender sig til en "civil religion", altså en inklusiv verdslig multikulturalisme, som den ramadan-arrangementet i Folketinget er udtryk for.
Men USA er selvfølgelig et nosseløst, kønsløst, ikke-visionært osv. Hør hvor vi gungrer os her i lille Dannevang....
Hvis I virkelig er liberale, så få dog hovedet op af andedammen. Det er jo al den stillestående andemad, der giver kvalme.
Else C kommer nu alligevel til at svare på hvorfor vi egentlig skal afholde et arrangement for en religiøs minoritet i vores lovgivende forsamlig. For hvis vi skal højtidliggøre ramadanen - hvad så med alle de andre religiøse højtider i de forskellige religioner?
Det rigtige ville være ikke at holde dette arrangement af principielle årsager, og så behandle alle på sammen måde. Men offermentaliteten har sejret og vi skal altså bøje os for Islam.
Enig. I øvrigt synes jeg ikke USA skal være en model for Danmark. Samfundet derovre er gennemsyret af religioner (selvfølgelig mest kristendom) der hjertens gerne vil blande sig i alt fra sundhed, skolegang til seksualitet.
Jeg skal ikke svare for Else, blot påpege at der ikker er nogen der taler om at holde noget som helst i vores lovgivende forsamling (faktisk ville jeg foretrække at det eneste de holdt lidt mere, var kæft).
Hvis du kalder datterens konfirmation for debatmøde er der grønt lys, såvidt jeg har forstået er ramadan fejringen omdøbt til debatmøde.
Hvorfor kaldetr man det så ikke, hvad det er - et debatmøde. I stedet for at sige, at man fejrer Ramadanens afslutning.
Hvad er det forøvrigt der skal debatteres?
De danske politikere er en samling visionsløse, indholdstomme, virkelighedsfjerne, kurveaflæsende men dog ikke forstående og på samme tid – eller netop derfor – skræmmeretorik benyttende, spejlblanke, kønsløse og udstyret med ingen røv i bukserne, vælgerangste og således ud fra meningsmålingernes pejling meningsomskiftelige og deraf vævende og på ingen måde bidragydende taburetklæbere!
Det er lige til cirkusrevyen - tak for'et :-))
Altså hvis der ikke skal afholdes rammadanmiddag så skal der vel heller ikke afholdes gudstjeneste?
Der skal vel være lighed om de religiøse rammer.
Gudstjeneste holdes som regel i en kirke,muslimerne kan fejre deres rama.....et eller andet i en moskid.
Gudstjenesten bliver vel ikke afholdt i folketingets lokaler, men i slotskirken? De skal være velkomne til at afholde lige hvad de vil ovre i slotskirken. Også ramadanmiddage, men jeg kan ikke se hvorfor folketinget skal stille lokaler til rådighed for hverken gud eller hver mand. :)
Ah ok. Nu kan jeg godt se hvad i mener.
Det kan jo ikke gå at folketingets lokal skal stilles til rådighed for Allah og enhver..
LKY "Der skal være lighed om de religiøse rammer"
Er du ikke klar over, at du bor/er gæst i et land , der har en statsreligion?
Det kan da godt være du personligt ønsker det anderledes, men det ændrer ikke ved, at der ikke er religionslighed i Danmark
Der er trosfrihed, men ikke religionslighed!
Det, jeg finder mest irriterende i hele den her sag - og i mange andre sager om Islam i øvrigt - er, at alle der er imod div. arrangementer som det her, ofte bliver beskyldt for at diskriminere mv. Men har der nogensinde været holdt en fest for jøderne? Buddisterne? Hinduisterne? Asatroende? Nogen som helst andre religiøse minoriteter? Nej. Hvorfor forventer visse muslimer (selvfølgelig ikke alle - det er altid de samme navne), at der skal være særbehandling af lige præcis dem?
De kan holde alle de fester, de vil, men hvorfor skal vores parlamentsbygning blandes ind i det? Og hvorfor blive sure, hvis nogle politikere takker nej tak til deltagelse - hvad grund de end måtte have? Jeg kan ikke se, hvorfor de har brug for særlige tilkendegivelser, når de allerede har en lovfæstet ret til at dyrke deres religion, som de vil (sålænge det ikke går ud over andre).
Helle dit indlæg tangerer præcis mine tanker, også jeg er irriteret over,at det er så sårbart at ytre kritik over alt der bare smager af Islam. Vi har haft muslimske indvandrere her i landet i årtier, det må da for pokker snart gøres klart, at de ikke tilhører en særlig ophøjet del af landets indbyggere ikke er værre eller bedre end alle andre.
Jeg har nok samme holdning. Jeg har ikke noget mod muslimer eller islam som sådan, men jeg er fed up med at få stoppet tolerence, tolerence, tolerence ned i halsen hele tiden.
Hvis en etnisk "alt-mulig-andet-end-nordeuropæer" stikker hånden i vejret og råber "ISLAM" så vælter luderjournalisterne frem for at interviewe eksperter politikere og organisationer og medierne fyldes med bladder. Så luk dog kæften og giv os lidt ro i stedet.
Jeg er såmænd ikke sikker på at ret mange muslimer ønsker al den opmærksomhed, men efterhånden er tendensen som med forældrernes små guldklumper som opdrages til at tro at de er prinser og prinsesser. Muslimer er bare politikernes små prinser og prinsesser.
Kære Søren,
Hvordan kan du lade din datter konfirmere og samtidig være baptist?
Man behøver ikke at være baptist (og det er jeg heller ikke) for at arrangere deres årskongres - hvis de har en sådan...
De danske politikere er en samling visionsløse, indholdstomme, virkelighedsfjerne, kurveaflæsende men dog ikke forstående og på samme tid – eller netop derfor – skræmmeretorik benyttende, spejlblanke, kønsløse og udstyret med ingen røv i bukserne, vælgerangste og således ud fra meningsmålingernes pejling meningsomskiftelige og deraf vævende og på ingen måde bidragydende taburetklæbere!
Yderst præcis beskrivelse af de mennesker der leder landet.
Og jeg brækker mig over personer, der fremhæver USA som et eksempel på multikulturalismens succés. Det er et multikulti-helvede, hvor du gør meget klogt i at "stick to your own kind"...ellers...!
Altså en mængde parallelsamfund, der ikke bare ikke kommer hinanden ved, men bekæmper hinanden ! Dernæst bør de personer, der i toppen af vores ledelse lefler for islam, betragtes og behandles med samme foragt, som i sin tid blev Schalburgfolkene til del.
Ramadan=Hjernedød. Alle skulle prøve at bo inde i byen hvor disse tomhjernede perler laver mad kl. 2 om natten med jallamusik til. Forfærdelig stank hele natten hvor vi andre skal sove.
Jeg skal sove ellers kan jeg ikke komme op på arbejde og tjene penge for at betale alle disse perlers overførselsinkomster. Jeg bliver mere og mere træt af at se hvordan vores land bliver ødelagt. Er danskerne virkelig så dumme at de ikke kan se at danmark snart ikke er her længere.
Jeg kan godt se essensen af hvad du siger, men du dumper i formidling.
Der er ikke nogen der tager det seriøst når du kommer med det i den, tænk at jeg bruger ordet, "tone"
Når jeg ligger med tømmermænd om søndagen og kirkeklokkerne ringer er jeg heller ikke altid helt glad.
Det er rigtigt - men forskellen er blot, at du selv har valgt at ha tømmermænd på en søndag
Og jeg tror ikke at Diktatoren har haft mulighed for at vælge noget som helst.
Men er enig med din påtale om måden at formidle sit budskab.
Gad vide om der afholdes julefrokoster i Christiansborgs lokaler?
vores muslimsk venner skal ha lov at holde fest i folketinget jeg hader racister
Okay, jeg skal ikke gør mig alt for klog i alt det med Ramadan fest....!
Men det lugter lidt af, at der er nogle politiker der vil bruge denne her Ramadan-fest. til at lokke en masse fra højer i en form for fælde.
Og jeg mener med fælde. at det vil få SSF, til at se ud som de gode, når DF og nogle andre stiller sig frem og brokker sig. så jeg tror ikke rigtig, at de politiker der er for denne fest. gør det fordi de syndes at det er det mest fantatisk. men mere fordi det kan skape en masse overskrifter og bruges politisk.
OG det er nok derfor vi ikke ser buddhister og andre Religioner. stå i kø for at holde fest (Debatmøde)
Men jeg kan også tage fejl?!?!? :P
Ja eller det :) (muslimske stemmer)
Men tror nu også det er en flok muslimer, der falder for det trick! da der er to forskellige former for islam. og det er jo ikke alle muslimer der. syndes at SSF er de mest fantastiske patier i verden. :)
Jeg har i mit kontor over mit skrivebord en plakat af Josef Stalin og Beria, den er fra kommunisme museet i Prag, på den står skrevet: "They Coined the phrase Politically Correct 50 years before the West caught on!"
Vi taler ikke om rimelighed, åbenhed, tolerance eller andre positive faktorer.
Venstrefløjen hader USA, Israel og kapitalismen. Det samme gør muslimerne. Derfor har de røde kastet deres kærlighed på alle muslimer generelt og slikker røv på islam som ideologi. De borgerlige er så slatne, at de ikke tør sige et pip imod det, tværtimod slikker de også hånden på islam i skræk for at blive kaldt et-eller-andet-grimt.
Bemærkede du iøvrigt, at generaliseringen "venstrefløjen hader ..." virker ganske naturlig, men "samme gør muslimerne" er totalt politisk ukorrekt, måske endda kriminelt. Alle ved præcis hvad det første udtryk indeholder, mens de politisk korrekte går helt i spagat over den anden generalisering med præcis samme indhold - så forstår man pludselig ikke en klap og vil piske en stemning op. Gad vidst om generaliseringen "venstrefløjen hader USA, Israel og kapitalismen" er kriminel ifølge §266b?
Venstrefløjen hader USA, Israel og kapitalismen. Det samme gør muslimerne. Derfor har de røde kastet deres kærlighed på alle muslimer generelt og slikker røv på islam som ideologi. De borgerlige er så slatne, at de ikke tør sige et pip imod det, tværtimod slikker de også hånden på islam i skræk for at blive kaldt et-eller-andet-grimt.
Helt enig. Det skal dog nævnes at det ikke gælder alle venstrebanditterne. F.eks den engelske journalist Nick Cohen og bloggen Harry's Place er fine eksponenter for en venstrefløj der ikke har givet afkald på grundværdierne i et had til USA/vesten.
Hvor er der meget andet, der er mere interessant at beskæftige sig med end en ramadanmiddag på Christiansborg...
Det er nok bedst at tie det ihjæl. Men når vi andre har overstået fasten, som vi har i Danmarks statsreligion, så ville en invistation på fastens slutning, da være velkommen selv i form af en reception fra en dansk avis.
Men hvis du kan starte med en konfirmation, så er dette da en god begyndelse. Så kan vi andre kikke med i mødekalenderen og booke en aktivitet og et mødelokale. Så kan vi jo se, hvor stor interessen er for at møde op.
Et underholdende indlag :-)
Tjah; jeg kan finde et hold satanister, som også gerne vil leje Christiansborgs kantine, service og personale.
Vi har jo ikke religionsracisme i DK, så¨det går vel glat igennem.
Husk nu lige, at det skal være et "debat-møde" - emnet er ligegyldigt, bare det er et debatmøde....
Vi er godt nok ved at være langt ude i vores lille Danmark
Du kunne have fremført den samme pointe uden at iscenesætte dig selv som den forurettede og diskriminerede part. Just saying...
Er der nogen, der kan skaffe et link til, hvor man kan se den fulde tekst i ansøgningen til Folketingets præsidium om at holde "Ramadan debatmøde" på Christiansborg?
Specielt kunne det være interessant at se, hvorfor "debatmødet" absolut skal finde sted på det danske demokratis højborg og ikke i et af de utallige forsamlingshuse, der findes ud over hele landet.
Der er slet ingen tvivl i mit sind om,at alt det lefleri for vores multikulturelle venner,har noget med stemmer at gøre.Forbandede levebrøds politikere.
Huseyn Arac er også kendt i Århus for at lave fest i gaden.......Paradisgaden nærmere bestemt
I 2001 var den syndige gade imidlertid i avisen af politiske grunde, og forargelsen var til at føle på, da det viste sig, at det ærede byrådsmedlem for Socialdemokratiet Hüseyin Arac var ejer af den allermest mest berygtede ejendom. Det er nummer 15, en ussel lille rønne med kun to lejligheder, hvoraf den øverste var lejet ud til en sømand, der aldrig var hjemme. Trafikken var derimod intens i stueetagen hos de prostituerede fra Thailand, og beboerne i gaden klagede over de mange indvandrere og deres biler, der havde ærinder i nr. 15 og parkerede i gaden, som pludselig var blevet et tilløbsstykke uden fortilfælde. Det var som at bo i Gellerup.
Socialdemokratiet havde vanskeligt ved at finde en passende grimasse, men det varede kun kort, for den ærede byrod Arac, der er født og opvokset i Anatolien og startede sin karriere i Danmark som arbejdsdreng og siden tolk, forsikrede sine socialkammerater om, at det i virkeligheden slet ikke var hans ejendom, han havde blot gjort sin bror en tjeneste ved at skrive under på skødet for ham. Det var noget uklart, hvorfor han havde gjort det.
Så blev socialkammeraterne meget lettede, det var vel nok pænt af Hüseyin Arac, empatien var massiv, og selv om andre var onde nok til at mene, at aldrig havde de hørt en mere tåbelig søforklaring, og at den ville selv den største idiot da ikke tro på, meddelte Socialdemokratiet, at man stolede fuldt ud på Arac, der også måtte lide under, at nogen forsøgte at sætte ild til hans oase. Kort sagt de røde flag smældede i modvinden.
Jeg har været stærk modstander af at misbruge Folketinget til Ramadanfest for muhammedanerne og brødrene Melchior. Men nu er der måske alligevel noget positivt at sige om en sådan fest arrangeret af Hüseien Arac.
Gad vide om han tager nogen af sine piger med?
Er der forresten en eneste der har spurgt hvorfor det er så vigtigt lige netop at afholde denne debat/ramadanfest på Christiansborg?
Det er jo vigtigt at bygningerne bliver brugt til noget.
De bliver jo nærmest ikke brugt til at styre landet fra. Lige nu er Christiansborg mest af alt en slags fangerne på fortet, hvor det er næstsidste afsnit. Hvem bliver stemt hjem og hvem går videre til næste sæson.
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 5 timer og 40 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 4 timer og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 14 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 6 timer og 23 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 15 timer og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 4 timer og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 9 timer og 15 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 9 timer og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 15 timer siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 7 timer og 34 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 1 time og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 1 time og 32 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 7 timer og 19 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 9 timer og 51 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag og 17 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 3 timer og 29 minutter siden i Politik
|
Om Søren Søltoft Holmboe 1. suppleant til Folketinget for Liberal Alliance og medlem af LA's hovedbestyrelse Ligestilling og positiv særbehandling er... Se Søren Søltoft Holmboes profil eller Følg Søren Søltoft Holmboe |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 143 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 117 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 112 klik
Techcrunch om iværksætterskatten! 25/05 16:26 - 60 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 53 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 926 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 735 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 470 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

