Jeg hader Danmark-Jeg hader Dansk Folkeparti
Udgivet for 147 dage siden i Politik
Tilføjet 30/12 09:01 til Boblere af Karl Emil Nielsen
Kilde: blogs.bt.dk
Peter Bruchmann, journalist på BT savner, at flere medier skriver positivt om indvandrer,og fremfører f.eks popgruppen Outlandish som gode eksempler på velintegrerede indvandrer.Det han åbenbart ikke ved er , at samme popgruppe hylder det ekstreme Islam."Verden og Europa er generelt ikke imponerede af Danmark efter ti års blokpolitik med DFs små, men ekstremt synlige værdipolitiske lunser som en del af Danmarks ansigt udadtil".
Hvad fanden er det for noget, Peter Brüchmann skriver? Ser han det som et selvstændigt mål for B.T. at lave propaganda for det multilkulturelle samfund og få tilslutningen til Dansk Folkeparti til at falde? Sammenligningen med Canada er helt ude i hampen, hvilket enhver kan finde ud af på fem minutter, og den der med det dårlige ry i udlandet er ligeledes en myte uden hold i virkeligheden. Tyskerne f.eks. bakkede op om den danske toldkontrol i meget stor stil. På netaviser som Bild.de, Welt.de, Faz.de etc. skulle man være heldig, hvis man fandt ét indlæg fra en, der ikke var for toldkontrol, men det er klart, at hvis man kun spørger i de elitære, politisk korrekte kredse, får man et helt andet svar, nemlig det, man gerne vil høre.
Det bedste er, at i Canada kan man ikke engang få multikulturalisme til at fungere mellem engelsk-talende og fransk-talende!
Ja, ikke engang Flamlændere og Vallonere i Belgien kan holde hinanden ud. De chikanerer systematisk hinanden.
Peter Brüchmanns halvåndsvage analogi til Canada siger vist alt om hans åndelige niveau. Mon ikke han var temmelig dum i skolen?
Har Danmark ikke haft en Peter Schmeichel?
Yup - de har det rigtigt nok dejligt i Canada:
Sikke da et fjols. Måske er det for at købe aflad her på årets næstsidste dag? Og så skyder han helt klassisk med spredehagl, blander alverdens indvandrertyper og situationer sammen. Faktisk er han en slags kryptoracist, for fællesnævneren for dem han nævner er at de er mørke i huden, ellers har de intet til fælles.
Og at nævne Outlandish er helt ude i hampen. De en en flok antisemitter der kun har øje for deres "egne". Derudover er vi til overflod eksponeret for dygtige og gode indvandrere i medierne, også relativt i forhold til hvor mange der er - Brüchmann nævner endda selv nogen af dem.
Enig. Og jeg kan f.eks. ikke helt gennemskue, hvad Farshad Kholghi skulle have at gøre i det selskab. Men det mest imponerende er næsten, at Peter Bruchmann helt formår at undgå at nævne islam. Han formår også at undgå at nævne østasiatiske indvandrere, som generelt klarer sig selv og ingen problemer overhovedet skaber, men tværtimod bidrager til det danske samfund med en arbejdsmoral, som kun den gennemsnitlige danske 3F'er eller HK'er kan finde provokerende...
Ejheller her (Farshad Kholghi) men han er jo en med en anden etnisk baggrund, eller "hudfarve" som Peter Bruhmann kan bruge i sin egen slet skjulte racisme. Hvis der er nogen der er racist, er det Bruchmann. Vi andre forholder os primært til den overkriminalitet indvandrerne begår.
M.h.t. det angiveligt dårlige omdømme i udlandet, så er det nedenstående, 191 dage-gamle indlæg stadig god dokumentation for, at det stik modsatte er tilfældet. Det er kommentarerne mere end artiklerne, der er interessante i den sammenhæng.
Apropos hele debatten om yderligere grænse-/toldkontrol:
Jeg har lavet lidt research på en række tyske avisers hjemmesider: Bild, Die Welt, Der Tagesspiegel, Süddeutsche Zeitung m.fl: Støtten til ønsket om mere grænse-/toldkontrol ved den dansk-tyske grænse er OVERVÆLDENDE fra læserne. Vi taler om, at i hvert fald 85% af de almindelige tyskere støtter Danmark i grænsestriden, hvis man tillader sig at gå ud fra, at læserne er nogenlunde repræsentative for hele befolkningen. Det stemmer ikke helt overens med det billede, bl.a. Marlene Wind har forsøgt at tegne af, at man ryster på hovedet af os i udlandet. Det kan være, det er tilfældet i de snævre, elitære kredse, Wind bevæger sig i, men blandt almindelige mennesker er det stik modsatte tilfældet.
Her er lidt læsestof for de tysk-kyndige: (Bemærk, hvordan Marlene Wind i “Die Welt” rutinemæssigt var ude med riven over for Dansk Folkeparti)
Bild:
Die Welt: (Læg mærke til meningsmålingen, der viser, at 84% af læserne er tilhængere af skærpet grænsekontrol ved den dansk-tyske grænse)
Der Tagesspiegel:
Süddeutsche Zeitung:
Denne del af artiklen:
Et land som Canada styrer lige nu efter at skabe økonomisk vækst gennem bevidst indvandring (efter et pointsystem ud fra, at man har noget at bidrage med i samfundet).
Der kan jeg kun være enig, vi skal lade 'fremmede' der har noget at byde på komme til, vores nuværende indvandre politik er jo dårligt for både danskere og de nye borgere.
Som jeg forstår indvandre systemerne i Canada, og lande som Australien & New Zeeland, så forhindre de af kommende borger kommer til landet og bliver en økonomisk belastning, mens de med åbne arme tager imod nye borgere der vil være et aktivt i fremtiden.
VKO's point system er vel bare at forhindre/besværliggøre nye i at komme?
Endnu en omgang godt og blandet fra de radikales gottepose.
Et land som Canada styrer lige nu efter at skabe økonomisk vækst gennem bevidst indvandring (efter et pointsystem ud fra, at man har noget at bidrage med i samfundet).
Den slags tolerance er værd at orientere sig efter.
Hvorfor er det have et pointsystem nu lig med tolerance?
Jeg troede at pointsystemet var umenneskeligt, nazistisk og usolidarisk?
Outlandish er da et klasseeksempel på nogle gode velintegrerede invandrere ..
Det var dem som nægtede at optræde til et juleshow fordi en anden af de optrædende havde bare skuldre...
Jo jo, det er satme gode eksponenter for velintegrerede invandrere han der trækker frem..
Henrik Madsen
Ja, men de HAR stillet krav om at der ikke måtte være alkohol-udskænkning, og det er næsten lige så slemt.
hmadsen. Hvis det er danske og kristne værdier du efterlyser, som adgangsbillet til vort samfund. Fremfor innovative og hele mennesker, der med ønske om at kunne skabe sig et liv i Danmark, er det jo rigtigt at outlandish, ikke er et skoleeksembel, i dette eksembel du nævner der. Men innovative, og ansvar for eget liv, det har de taget. ( Og det kan de fleste liberalister lide)
Men er det DF's ønske om et "rent" folkefærd, bli'r det svært, alene grundet hudfarven. Og DF har haft for stor indflydelse, på danskenes øgede fremmedfjendskhed. Alene ud fra denne retorik / sarkasme, du fremfører som argument, til at skulle være endnu mere fremmedfjendske.
Sørgeligt at der ikke er debatten, omkring vort fejslagne politik der drøftes. Debatten appelerer ofte til laveste fællesnævner, hvor man som udlæning pr. defination udnytter vort system. Det er os selv der har inviteret, intigreret de fleste og lavet de regler de får udbetalt under, har dermed også et ansvar politisk / samfundsmæssigt, hvis det skal være anderledes.
Fremtiden bli'r hvis vi politisk ikke ønsker det anderledes, endnu værre. Det er nu østfolk og andre udlændinge, der bringer vores aviser ud, gør rent i vore institutioner, og snart bygger vore huse. (Alene børnepengene samfundet betaler til disse, er svært som udlændninge at sige nej til). For selv i nedgangstider gider hverken børn eller ledige tage disse jobs. Hvis vi husker tilbage på hvad der fik arabere og tyrkere herop på, vil denne dagsorden VKO og DF (Og nu nuværende regering) havde / har, ingen ende have. Vi kan blot fortsætte i samme spor.
Hvis du vil tages alvorligt, så hold op med det hudfarve-fis. Det er kun 0,00001% af den danske befolkning, der interesserer sig for hudfarver, og ud af dem er det kun de færreste, der har noget med Dansk Folkeparti at gøre. Den form for retorik hørte hjemme i Danmark for 15 år siden, og ellers kan jeg varmt anbefale Politiken og Informations hjemmesider, hvor en del læsere stadig ikke er kommet videre.
Dette bør vel heller ikke afholde dig fra, at kommentere på resten af indlægget.
Hvad er din holdning til resten af indlægget?
Jeg vil henvise til en undersøgelse, der viser, at tolerancen over for indvandrere blev større - ikke mindre - under VKO-flertallet. Læs mere her. Ellers er det jo ikke sådan, at jeg er helt uenig i den sidste del af dit indlæg, men det irriterer mig, når intelligente/veluddannede mennesker stadig den dag i dag mener danskernes modstand mod masseindvandring fra Mellemøsten/Afrika hænger sammen med disse menneskers hudfarve.
Hvis du vælger at sætte denne artikel til troende, er du jo ud ovre dette problem. Men hvis du læser hmadsen's indlæg og mit svar på dette, er det jo heller ikke hudfarvefis, jeg bruger store resourcer på.
Derimod forspørger jeg hmadsen om han ser danske og kristne værdier, som indgangsbillet til vort land. Eller om han tør se det i et større perspiktiv, hvor vi også tør tage imod hele og innovative mennesker, uagtet om det er muslimer, farvede eller andre der gerne vil arbejde i Danmark.
Din irritation over manglende forståelse du beskriver, handler nok meget om VKO og DF's retorik i pressen, når den omhandler indvandrer.
Hvis jeg må bryde ind her.
Først og fremmest så lad mig understrege at det ikke har noget med hudfarve at gøre. Se bare på vores adopterede koreanere de er jo 100% danske men i koreansk indpakning.
Grunden til at danskerne er så "fremmedfjendske" (engenligt betyder dette ord muslim/islam fjendsk) er ganske simpelt at ganske mange af de invandrere vi har fået er nogen klaphatte. Man kan ikke så godt lide folk der er kriminelle, der ikke har et arbejde og folk der snyder i skat og med social ydelser.
Selvom vi heldigvis også har ganske mange velintegrerede er taler statistikker deres tydelige sprog: selv korigeret for socioøkonomiske og sociale faktorere er folk fra muslimske lande på index 120 til 220 i kriminalitet. Ikke så underligt de ikke er vildt populære.
For at bringe hudfarven op igen, så er vores "gule" invandrere (vietnamesere og kinesere) på cirka index 60 og 80.
Selv dette kun folk måske tilgive men det jeg tror får folk op af stolene og i protest stemmer på DF er at vi hver dag er vidne til en ordentlig omgang KOMISK ALI hvor centrum-venstre bliver ved og ved med at hævde at indvandringen til danmark har været en berigelse og en success.
Danmarks indvandringspolitik har i gennemsit været en katastrofe.
Politikerne prøver altid at forplumre diskussionen ved at blande højtuddannede europæere og amerikanere i statistikker for at få tallene til at se pænere ud.
Der er ingen tvivl om at vores 3. verdens indvandring, især fra mellemøsten koster os en formue. Dog kan man ikke bebrejde de folk noget. Hvis jeg kunne flytte til en land hvor jeg kunne få 10 gange min løn uden at lave noget og kriminalitet blev straffet med en mild fængselstraf samt en garanti for at nu behøvede jeg ihvertfald helt sikkert aldrig arbejde igen fordi jeg ikke ville kunne få et arbejde - så ville jeg også gøre det.
Der er brug for at erkende at det var et idealistisk eksperiment der slog fejl.
Hvis eksperimentet slog fejl er løsningen jo ikke, forfølgelse af disse mennesker. Hele mennesker går efter en skuffelse videre. Bruger ikke postyret til at nedsænke sig på en lavere pillistal, hvilket DF & VKO har forsøgt.
Det væsentlige er vel, at han hader. Objekterne for hans had har ingen større del i det.
Det hele kan koges ned til problemet med, at muslimer ikke lader sig integrere? Og så er den vel ikke så meget længere?
Peter Bruchmann, journalist på BT savner, at flere medier skriver positivt om indvandrer,og fremfører f.eks popgruppen Outlandish som gode eksempler på velintegrerede indvandrer.
Ehm, de skrev en sang om Aisha, der vel dårligt kan tolkes som andet end accept af den såkaldte 'profets' langvarige seksuelle forhold til en mindreårig? Pokker til 'integration', de repræsenterer...
Han hader åbenbart også Helle T-S og Lars Løkke
med alle de negative kampagner BT har kørt i 2011.
Håber han byder på mindre had i 2012.
Mon ikke bare Peter Bruchmann regner med, at hvis man bare udspyr en holdnign tilstrækkeligt antal gange, så bliver det sandt?
DF kunne han helt have undladt at nævne, for det er blevet "sandt" at de er onde!
Hvis man udspyr at "tyskerne synes vi er nogle idioter, at vi sådan laver grænsekontrol", gange nok, så bliver det "sandt", for holdninger i f.eks. tyske medier kommer ikke frem, præcis som alle også glemmer at Frankrig var helt hamrende træt af illegal indvandring og kriminalitet og nogenlunde samtidig med DK-grænsekontrol truede med at melde sig ud af Schengen samarbejdet, hvis ikke der blev gjort noget for at løse problemet.
Tyskerne synes vi er nogle idioter, at vi sådan laver grænsekontrol.
I modsætning til Peter Bruchmann kender jeg en del almindelige tyske borgere, og har andre kilder end den håbløse tyske presse og de systematisk venstresnoede tyske politikere. Almindelige tyskere har med overvældende flertal fuld forståelse for danskernes ønske om at kontrollere landets grænser, og ønsker at Tyskland følger Danmarks eksempel.
Nu er vores status som foregangsland på grænsekontrol og tilbageerobring af suverænitet fra EU fordampet, og dermed har almindelige tyskere ikke engang danskerne tilbage at se op til....
Peter Brüchmann spar på krudtet, du bliver aligevel aldrig et ikon.
Vrøvlehovedet Peter Brüchmann er chefredaktør på BT !!!
Utroligt en chefredaktør er uvidende nok til at fremkomme med bærende faktuelt forkerte oplysninger i den korte leder!
Både exemplet Canada og Outlandish er helt i skoven....
Derudover har jeg intet imod globalisering, er komet for at blive lissom sex. M
en jeg holder også af journalister med substans og ikke som i Peter Brüchmans tilfælde kun politiske holdninger uden basal viden og båret af ukorrekt fakta.
De eneste der ikke er "imponerede af Danmark" de sidste 10 år med DF på tinget . Er sjovt nok de selv samme multikulturalister/international socialister der selv længe før formningen af Gammeltoft Hansen´s arabiske invasions styrke , kaldet "De facto flygtninge" .
Har støttet den pan-arabiske terror i mod Israel og hvem der måtte støtte dette køter fyldte demokrati lige midt i det kommende pan-arabiske rige.
Peter Brüchmann er som så mange andre der har fuldt det danske uddannelses system slavisk i løbet af de sidste 35år . Nemlig så forkvaklet i sin "dannelses" at løgn og latin er en og sammen sandhed . .
Multikulturalismen er intet andet end det gamle ønske fra 1917 om en utopisk lighed i et klasse delt samfund .
Det kræver simpelthen en kronisk stupiditet ikke allerede der at kunne se og forstå at lighed og klasser jo helt banalt er noget forpulet vrøvl .
Multikulturalismen ønsker "diversitet" , men hader nationerne´s Europa ?
Multikulturalismen ønsker et opgør med racismen , men kalder vesten´s største problem for "hvidheden" ?
Vi står i dag med et kæmpe problem i den frie verden , nemlig det at alt for mange anti-demokratiske imperialister har fået frit spil til begå deres samfunds ødelæggende arbejde under dække af at havde de rigtig meninger .
Outlandish? Så vidt jeg husker, troppede de op til en islamisk-supremacistisk konference i Canada og var "fede med the crowd" for et par år siden.
Man må medgive den gode Peter Bruchmann, at DF har medvirket til en større fremmedfjendskhed, blandt danskere.
Jens Stoltebergs ord fra mindegudstjenesten for ofrene på Utøya: Vores svar er mere demokrati, mere åbenhed og mere menneskelighed. Burde vi tænke noget over i denne debat. fremfor at tillægge ord og handlinger fra den muslimske verden for stor betydning.
Vi burde have så meget tro på os selv i vores del af verden, at vi kan skelne skidt fra kanel.
Jeg vil gerne lære at skelne mellem "Skidt" og "kanel"
Nu har jeg læst dit "skidt" indlæg. Vil du også prøve at indsende et "kanel" indlæg?
Alt efter hvad du tager som kanel, og hvilket syn du har på fremmede, ville du nok også selv have svaret. Ellers fortæl om dine fiaskoer med fremmede, så skal jeg forsøge at modbevise dig om det modsatte.
Men hvor langt er du ellers fra dette indlæg du kommenterede på?
hvor ser du det med "had" henne?
I din overskrift skriver du "Jeg hader Danmark-Jeg hader Dansk Folkeparti", men de udtalelser stammer jo ikke tilnærmelsesvis fra Peter Bruchmanns klumme. De er altså ikke citater fra den artikel du linker til og har intet med den at gøre.
Er det dig selv der er så fuld af had eller hvor kommer de udtalelser fra?
Jeg er enig. Bruchmann er bare endnu en ligegyldig kultur-relativist, som der går 13 på dusinet af. Han er dum, men ikke hadefuld. At hade andre kræver et minimum af tankevirksomhed. Bruchmann er blot en papagøje, som efterplaprer hvad han har hørt hos stamklientellet på Café Europa.
Glem ham.
Ole.... prøv at pudse brillerne , og stav dig så igennem peters indlæg.Måske, og kun måske, derefter forstår du overskriften .
det er jo netop det jeg har gjort, og jeg ser intet i det indlæg om at han hader nogen eller noget. Men når du nu har sådan et godt syn, så kan du måske hjælpe os andre med at læse indlægget og forklare os hvor og hvordan det fremgår at han "hader Danmark".
Med mindre altså det er dig, der er første-personen i din overskrift. Det kan du vel godt i det mindste lige forklare?
Hr. Bruchmann hører jo bestemt ikke til blandt de skarpeste knive i skuffen herhjemme, hvis nogen er en flov plet på landet er det da netop ham og hans åbenlyse uvidenhed, om det så angår sport eller politik som enhver tåbe idag føler sig ekspert på. Måske han har opdaget der altid bliver godt gang i debatten, når man angriber DF. Hvis noget, så stiger tilslutningen til DF hver gang de ufortjent angribes, de mest ærlige danskere ved udmærket godt partiet har ret i islamkritikken, derimod har hele venstrefløjen fejlet totalt og svigtet sig selv. Fløjens falske 'hårde linje' er en hån mod os bedrevidendes intelligens, intet viser bedre deres krak end når gamle venstrefløjsfolk som H. Dahl, Pittelkow, K. Jespersen, S. Espersen, Camre osv. indser katastrofen og går til den modsatte side. Dem der bliver tilbage er enten naive, løgnere eller direkte dumme hvad angår den tydelige samfundstrussel for meget islam udgør. I nogle indvandrekredse takkes der med et grin af blødsødenhed som den fra Hr. B. Desuden tager han beviseligt fejl, resten af Europa har taget ved lære af os og forladt det socialdemokratiske flop til fordel for det såkaldte højre, så hvor hans øjne er må guderne vide.
Hr Bruchmann det var ikke så lidt had, men pyt, jeg vil sådan set også betakke mig for at blive kaldt din ven.
Hr Bruchmann det var ikke så lidt had, men pyt, jeg vil sådan set også betakke mig for at blive kaldt din ven.
Jeg fatter ikke at BT kan have en journalist der udtaler sig på den måde - For ikke at nævne den chefredaktør der har godkendt en sådan leder. Fuck BT.
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 5 timer og 46 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 4 timer og 26 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 14 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 6 timer og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 15 timer og 34 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 4 timer og 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 9 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 9 timer og 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 15 timer og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 1 time og 15 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 1 time og 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 7 timer og 40 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 7 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 9 timer og 57 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag og 23 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 3 timer og 35 minutter siden i Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 143 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 117 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 112 klik
Techcrunch om iværksætterskatten! 25/05 16:26 - 60 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 53 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 926 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 735 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 470 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

