Jublende nyhed: LA forkaster finansloven
Udgivet for 187 dage siden i Politik
Tilføjet 20/11 17:48 til Boblere af Louis B. Knockel
Nu har vi det direkte fra partilederens mund: Finansloven 2012 er dyr og dårlig. Den bringer Danmark nærmere afgrunden:
I sidste uge var der stor diskussion her på 180grader om LA's holdning til finansloven. Nu kan de fleste af os sove roligt. Partiet vil naturligvis ikke stemme for noget, der er så dyrt og dårligt og destruktivt.
Eller er det kun landsbytosser, der lader ord og handling følges ad?
Et yderst relevant spørgsmål, Hr. Knockel!
Tror eniro er glad for de mange ekstra banner/partner-click til avisen.dk dit link har genereret :-)
Øhh, hæ, hæ, du går vist i rette med den forkerte mand, med mindre jeg da er i besiddelse af nogle kræfter, jeg ikke engang selv er klar over, jeg har. Men ja, der er nok noget adsense eller lignende, der spinner lystigt :-).
Øv, klikkede forkert, undskyld - sikkert et passende endeligt for en så ligegyldig kommentar. Det er Google Analytics koder til at logge trafikken mellem partnersiderne.
Godt. Den finanslov kan man naturligvis kun stemme imod. Underskud - igen-igen..??
Det var da rart at der endelig kom styr på det. Det var et mærkeligt skue, men heldigivis må de nu naturligvis stemme nej, hvis der bare er 1% integritet tilstede. Som de selv skriver i nyhedsbrevet
LA: Uansvarlig rød finanslov
Selvom signalet er fint, så ændrer det jo ikke en tøddel, vi kommer alligevel til at betale mere...
Korrekt, og vi er mange der har opgivet håbet, men det midste LA da kunne gør, var da ikke selv at slukke det lille lys der var stemt i tinget.
Hvis det usandsynlige skulle ske - at LA stemmer for en FinansLov, som går imod de fire mærkesager - alene argumenteret med at traditionen skal følges - ja så er jeg nødt til at lade handling følge ord og melde mig ud af partiet.
Jeg står ved mine meninger i både last og brast - mine meninger lader sig kun omvende ved saglig, engageret, veldokumenteret, overbevisende og vedholdende argumentation.
At følge en tradtion falder ind under følelsesargumentation, som bare preller af på mig.
/Claus
+3, glimrende tekst til udmeldingsblanketten:
Kære Liberal Alliance
Da LA stemte for en FinansLov, som går imod de fire mærkesager - alene argumenteret med at traditionen skal følges - ja så er jeg nødt til at lade handling følge ord og melde mig ud af partiet.
Jeg står ved mine meninger i både last og brast - mine meninger lader sig kun omvende ved saglig, engageret, veldokumenteret, overbevisende og vedholdende argumentation.
At følge en tradtion falder ind under følelsesargumentation, som bare preller af på mig.
Dette var desværre ikke tilfældet for "Liberal" Alliance
Med venlig hilsen
Du kan sagtens prøve at melde dig ud. Jeg meldte mig ud tidligere på året, grundet deres tåbelige pro-EU politik, men jeg bliver stadig spammet med mails, og opfordringer til at indbetale for næste års kontingent. De har ikke svaret på to mails indtil videre... Amatører, desværre :(
Har lige kigget på denne liste af ting i finansloven.
Ikke enig i et eneste punkt, udover at asylansøgere skal kunne tjene penge. Og det er så mere en principsag end noget jeg mener vil gøre en forskel.
- 1: for den hovedpine det gav at læse om konsekvenserne
+ all in: For at tydeliggøre hvor dum og ondsindet den finanslov er.
Fik hovedpine af at opdage at jeg skal betale endnu flere afgifter osv. Beklager om jeg blev kryptisk i kommentaren - vi er helt enige om at der ikke er noget, bortset fra et enkelt punkt, at være enig i
Jeg kan gå med til at kickstarte økonomien vha. offentlige investeringer. Det KAN hvis det gøres rigtigt være den rigtige medicin mod en nedadgående spiral der ultimativt fører til en katastrofe.
Men at tilføre økonomien en vitaminindsprøjtning, for derefter at hive et tilsvarende beløb UD af økonomien gennem øgede skatter og afgifter er ganske enkelt tåbeligt.
Nyrup-regeringen gjorde det grundlæggende helt rigtigt i starten af 90'erne.
Vi havde en stagneret økonomi med stor arbejdsløshed. De satte gang i den økonomiske udvikling via diverse ordninger som f.eks. hjemmeservice og tilskudsordninger. Og gav skattelettelser som blev delvist opvejet af indførslen af de grønne afgifter. De grønne afgifter var nogle folk selv havde indflydelse på, og dermed blev det til en "du-bestemmer-selv-hvor-stor-din-skattelettelse-skal-være" situation.
Det samme kan siges at være tilfældet nu, men der mangler de kreative tiltag der sætter skub i erhvervslivet. Mange af de nye afgifter har folk enten ingen indflydelse på, eller det fører blot til øget grænsehandel. Som med cigaret-, slik og fedt afgifterne.
Den nye regering satser på Keynesianisme, ikke ufornuftigt...men de lader til at have misforstået hvorfor og hvordan denne økonomiske model kan fungere.
Jeg kan gå med til at kickstarte økonomien vha. offentlige investeringer. Det KAN hvis det gøres rigtigt være den rigtige medicin mod en nedadgående spiral der ultimativt fører til en katastrofe.
Spørgsmålet er om det overhovedet kan gøres rigtigt. Man kan ikke bare kalde alt som staten bruger penge på for "investering". Det kunne jo også ende som det rene pengespild. Og så er vi endnu mere på røven.
Man burde måske også lige tænke på at Danmark er et lille land der er meget afhængig af verdensøkonomien. Vi får ikke nødvendigvis så meget gavn af det, hvis ikke det også går godt for andre lande. På den anden side kan vi også få et gratis kickstart fra andre lande.
Staten skal bruge penge på det NØDVENDIGE - og dermed menes de projekter som kan/skal bruges NU - at fremrykke investeringer på baggrund af hvad man FORVENTER at skulle bruge vil uvægerligt give en masse fejlinvesteringer.
Samtidig vil en beskæftigelse af folk ikke føre til det pres på arbejdsmarkedet der er nødvendigt for at få lønningerne ned - man holder simpelthen lønnen kunstigt oppe og lønpresset mod virksomhederne fortsætter.
Det er altså direkte skadeligt for landet!
/faceplam
At en regering "satser" på keynesianisme, er for det første ikke et sats og er noget alle regeringer gør hele verden over og for det andet på ingen måde liberalt.
Keynesian economics er at regeringen ikke behøver at være ansvarlige det eneste det handler om er at de bruger penge, og om de trykker sig til dem eller låner dem i kina er fuldstændig lige meget. Så at kalde det "ikke ufornuftigt" viser at du ingen forståelse har for hvad det vil sige at være liberal eller for den sags skyld er fornuftigt.
Her er noget god Peter Schiff til at lære dig om økonomi:
http://www.youtube.com/watch?v=jj8rMwdQf6k
Jeg kan gå med til at kickstarte økonomien vha. offentlige investeringer. Det KAN hvis det gøres rigtigt være den rigtige medicin mod en nedadgående spiral der ultimativt fører til en katastrofe.
Ligesom Herbert Hoover gjorde i USA 1929-1932?
Det tog over 10 år og en storkrig for USA at komme sig over virkningen af denne 'medicin'!
Du kan finde både gode og dårlige eksempler.
Det eksempel der ligger os nærmest, var da Nyrup-regeringen fik os ud af en stagnation i 90'erne.
Den nuværende regering ser desværre ud til ikke at gentage denne succes.
Nej det gjorden Nyrup vist ikke - Jeg tilskriver det i langt højere grad at renten faldt signifikant i løbet af 90'erne (fra 10 til 5 % i runde tal). Nyrup fik også indført bundskat til avisbude osv.
Nåja. Jeg husker økonomer af borgerlig observans bøje sig i støvet over at en socialdemokratisk statsminister fik vendt udviklingen, på trods af at vores vigtigste eksportmarked, Tyskland, var i en dyb krise efter sammenlægningen af øst- og vest Tyskland i 90'erne.
Og jeg husker også enkelte (primært liberale) økonomer spå Nyrup-regeringen en stor fallit. Og at forudsigelsen var at Danmark ville ende som et fallitbo som Euro-landene ikke ønskede at associere sig med.
Det gik anderledes.
Danmark gik styrket ud af den tyske krise, vi svømmede mod strømmen og fik lagt grobunden for at V-K regeringen kunne give skattelettelser i 00'erne. Og fik rekordlav arbejdsløshed.
Det kan du så idag fornægte alt hvad du vil. Men du kan ikke fornægte at vi nu har en væsentligt lavere udlandsgæld, og har klaret os relativt godt igennem krisen. Omend den næppe er overstået endnu.
Vi har en situation der er alvorlig, men stadig ser andre Eurolande med misundelse på den situation vi står i.
Øhhh hvilke skattelettelser? DK har fortsat verdens højeste skatter. Det klarede VK flot flovt at holde fast i.
VK fik dog afviklet den danske statsgæld - fra Nyrups 500 mia. til et rundt 0 på et tidspunkt. Nu sætter den røde arbejdslejr turbo på at få denne op igen. Man kan næsten høre de kogende kartofler i gryden. Velbekomme.
Vi har ikke verdens højeste skatter.
Men ja, vi har pænt høje skatter. Og et pænt højt serviceniveau.
Nyrupregeringen fik sat gang i afviklingen af statsgælden, og det endte da også med at vores nettogæld helt forsvandt. En overgang. Har hørt at den kom igen under VK-regeringen efter de ellers havde afmeldt den.
Hvad den nuværende regering har gang i påtager jeg mig intet ansvar for. Alt hvad de gør i øjeblikket virker tåbeligt. Men lad nu være med at prøve på at trække Nyrupregeringen ind i dén suppedas...
Hvilket land har højere skatter?
Resten af dit bævl gider jeg ikke pt. at forholde mig til... og dog - når du siger service så gør det helt ondt. Mener du DSB? Eller planlægningen hos vejdirektorartet? Politiet som bortforklarer 179 knivstik som selvmord? - Sig mig har du røget noget ulovligt i jordhulen?
Der er intet PÆNT ved at have høje skatter. Det svarer til en virksomhed som rekvalmerer med at have høje omkostninger. Idiotisk.
Vi har ikke verdens højeste skatter.
Efter at have betalt ca 40-65% i indkomstsk0at, og herefter 25% for at købe noget, hvem betaler så mere? Endelig en verdensrekord (udgifter til sundhed undtaget) og så ødelægger du det?
Nå hvem er værre?
Alt efter hvordan du vælger at opgøre det, er der delte meninger.
Søger du på google efter highest tax rate by country får du dog følgende resultat. Opgjort efter indkomstskat og erhvervsskat:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Income_Taxes_By_Country.svg
Med MOMS'en ligger vi i den høje ende, omend Norge klart ville ligge højere uden indtægterne fra nordsøolien og Sverige ligger højere uden,
Belgien ligger også pænt højt, uden olieindtægter.
Danmark's beskatningsgrundlag er dog meget indkomstreguleret. Vi har en meget progressiv beskatning, hvorfor det er svært at sammenligne os direkte med andre lande. Vurderer du os udfra det højeste beskatningsgrundlag ligger vi i den høje ende, dog ikke den højeste, vurderer du ud fra den lave ende ser det helt anderledes ud.
Erhvervsbeskatningen i Danmark ligger under gennemsnittet i Eurolandene. Som det eksempelvis kan ses her: http://tmagazine.ey.com/wp-content/uploads/2011/06/UK-graph-small.jpg
Dette spørgsmål kunne dog have været besvaret ved at bruge Google.dk, hvorfor jeg fremover henviser lignende spørgsmål hertil.
Ja, MON ikke der er delte meniger. Min veninde Karen fra Beligen, som nu har boet her 3 år, er stadig rystet over hvor dyrt alting er, det hjalp selvfølgelig ikke at hun skulle betale 65K for hendes Golf, som hun troede at hun havde købt og betalt dernede.
Måske de bare er mere ærlige omkting udgiftsniveauet?
Så ud over den progresive beskatning, kunne du også have nævnt skat på alt hvad der enten bevæger sig, eller ligger stille! Æbler og pærer, hvis ikke man vil, fint for mig.
Din latterlige henvisning til lmgdfd.dk (hov det er vist et domæne jeg købte for sjov (nogen der vil have det, jeg får aldrig lavet joken færdig på dansk (LadMigGoogleDetForDig.dk)) vil jeg ignorere, for hvis du har et argument der har dokumtation, så lægger du jo links.
Jeg kan da ikke huske eksempler på at modtageren skal finde argumenter for afsenderens påstande?
Google.dk er såmænd et ganske udmærket redskab til at finde informationer. Endda ganske pålidelige informationer med lidt kildekritik. Jeg ville ønske det var mere udbredt blandt brugerne på 180 grader. Det ville eliminere en del artikler.
Din anekdote om en veninde er sjov. Hvis din veninde synes nettets informationer om det danske beskatningsgrundlag er forkerte, må vi vel centrere debatten om dette. Men kan du så ikke få din veninde til at melde ind i debatten fremfor at du skal fremføre hendes synspunkter proforma?
Alternativt kunne du jo modargumentere med de fakta du kan finde på Google selv...
Eller de absolut dyreste fødevarepriser i EU som et andet eksempel (der IKKE skyldes momsen). Skattetrykket er verdensrekord, leveomkostningerne astronomiske, ingen konkurrence i detailhandel eller på de offentlige ydelser - men lønningerne følger ikke med, proportionalt. Dem der tjener mest i Danmark får en mindre løn end i sammenlignelige lande, og dem der tjener mindst får alt for meget, i forhold til hvad de er værd, men sådan må det jo være når de også skal betale skat, bilafgifter og købe flåede tomater.
-"Vi har ikke verdens højeste skatter."
Du har helt ret. Myanmar og Nordkorea har sandsynligvis højere skatter.
Jojo, men "sandsynligvis" er ikke nok for mig til at bevise disse "paradis på jord" steder de naturligvis må være... :-D
Edit: Manglede en smiley til sidst, det er sent, og jokes behøver ikke at være så svære :-)
Du har helt ret. Myanmar og Nordkorea har sandsynligvis højere skatter.
Det ser snarere ud som om de har et aldeles attraktivt investeringsklima i Nordkorea :-) 1% i ejendomsskat mv - http://www.asiatradehub.com/n.korea/tax1.asp , tallene er gamle, men alligevel spøjst.
Nyrupregeringen fik sat gang i afviklingen af statsgælden, og det endte da også med at vores nettogæld helt forsvandt. En overgang. Har hørt at den kom igen under VK-regeringen efter de ellers havde afmeldt den.
Men du har ikke hørt om finanskrisen, gældskrisen, kreditværdighedskrisen mv der så kom efterfølgende? Du taler så ofte om google - du kan prøve at google præcis hvornår Danmark igen stiftede gæld, og se om det ikke korrelerer ret fint med bankpakker og den stigende arbejdsløshed.
Tja... De har haft en meget stor gavnlig effekt - som vi kan sidde i det standsede IC4 tog og vinke F A RV EL' ler til.
Og den, efter den tids normer, gigantiske boble, der blev sparket igang i start halvfemserne havde intet med sagen at gøre?
Offentlige investeringer har kun en kortsigtet effekt og den skal modregnes den proportionale negative effekt som den slags altid medfører. Med administration og andet bureaukrati, bliver det til et netto tab for danskerne. Den eneste situation hvor offentlige investeringer ville kunne give overskud, var hvis politikerne var bedre til at investere pengene, end dem der havde tjent dem. Og det virker en kende absurd.
Vores vigtigste eksportmarked, Tyskland, var i stor økonomisk krise efter sammenlægningen af Øst- og Vest-Tyskland op igennem 90'erne.
Er det den boble du omtaler?
For der findes kun Tyskland.
Hvis du er dum, er du undskyldt. Hvis du forsøger at manipulere er du kommet til det forkerte site, skat.
Den nedladende tone kommer du ikke langt med hos mig.
Du har ikke opholdt dig på 180 grader særlig lang tid hvis dén ikke er trængt ind endnu.
Juul...dén tone diskvalificerer dig fra at jeg kan tage dig seriøst.
Åh nej, TONEN!
Jeg vil skide din tone langt op i skrævet på dig.
Var det forståeligt i både form og indhold?
...
Dér fik du lukket munden på mig...eller noget.
Du kan godt få den igen, hvis det var svært første gang.
Når man brokker sig over tonen, så gør man ikke andet end at prøve og tvinge modsatte synspunkter under.
Det er et beskidt trick, oftest brugt af venstreorienterede debattører, der er løbet tør for argumenter.
Men jeg køber den ikke. For jeg vil skide på din tone. Og dine sarte øjne.
Edit: Haha, DRS er allerede begyndt at redigere sine tidligere indlæg. Puh, det er effektivt, det her.
Et nyt trick: Patologisering af den, der fremsætter ord, man ikke kan lide.
Se frem til din næste tid på 180grader.
Første udgave som nedenfor.
Et nyt trick: Patologisering af den, der fremsætter ord, man ikke kan lide.
You just made an enemy. Se frem til det.
Det var en first.
Jeg er blevet kaldt en troll og beskyldt for at være ansat (ja direkte aflønnet) af diverse grupperinger på venstrefløjen. Men en trussel er et højdepunkt.
Kan du huske Isabella Balkert? JM?
Røde trolls har det svært her. Særligt med mig.
Nej, jeg mindes ikke at have mødt disse to debattører. Har de det godt?
*edit: det var måske et mærkeligt spørgsmål at stille én der netop har fremkommet med sådan en trussel. Det ville måske være mere passende at spørge: Har de det godt, i din kælder?
De blev, ligesom dig, efterhånden stille. De kom heller ikke med meget andet end kopier af noget, der var faktuelt løgn - ligesom dig i denne tråd.
Ren idioti lever ikke så længe på 180, fordi den store masse af debattører simpethen argumenterer jer ud af banen. Vent og se.
Så hvis jeg er "ren idioti", så lever jeg ikke længe?
:P
*edit igen: hvorfor svarer jeg folk som dig?
Ok, du mente ikke at det var Tysklands tilbagegang der var en boble.
Dot.com boblen var kun kortvarig, så det kan ikke være den.
Der var ingen faktorer der havde større betydning end vores største og vigtigste eksportmarked på det tidspunkt.
Jeg kan ikke umiddelbart huske nogle større faktorer der spillede ind på den danske økonomi, andet end indenrigs...Og olien var næppe en faktor på det tidspunkt...
Ja, og det var det der var boblen. Men det er fuldkommen grotesk at sammenligne IT-boblen med de forskellige kriser vi har set de sidst 3-4 år.
IT-boblen betød noget tab for nogle investorer, NASDAQ gik kraftigt ned (har vist aldrig genvundet sit niveau) osv. Men i det store og hele var det en papir-boble. Mange blev også styrtende rige, men hele stater gik ikke bankerot, det kastede ikke lande ud i massiv arbejdsløshed, det pressede ikke valtuaer i bund, det medførte ikke teknokratiske regeringer og store hjælpepakker i fantasilion-størrelsen..
Så det er bare en stråmand, DRS må lære, at fordi noget hedder en bolig-boble, og noget andet er blevet kaldt en it-boble, så har de to "bobler" hverken i årsag, betydning eller konsekvens nogen som helst ligheder.
Du kan finde både gode og dårlige eksempler.
Den Store Depression er i hvert fald et verdenskendt dårligt eksempel. Der skal mange gode eksempler til at dokumentere, at det var en enkelt undtagelse - og den lidelse, depressionen medførte, er jo velkendt ("Vredens Druer" etc.).
Men lad mig komme med et eksempel mere, nemlig børskrakket i 1920, der var mere dramatisk og dybere end det i 1929, og som også medførte krise og virksomhedslukninger. Her gjorde regeringen ikke andet end at sætte tæring efter næring, skar ned på de offentlige budgetter - og krisen var overstået på mindre end et år.
Dermed har vi to markante eksempler på at statslig styring og stimulans af økonomien ikke er hverken nyttig eller nødvendig. Har du gode eksempler i den modsatte retning?
Jeg har nævnt et eksempel der er relevant for danske forhold. Og som ovenikøbet er fra nyere tid.
Var der andet?
Lol. Det Mads Lundby refererer til er jo at Nyrup regeringen brugt færre penge, end VK gjorde. Det er ikke det samme som at sige at offentlige investeringer er løsningen. Det er faktisk lige omvendt. Nyrup brugte færre penge == færre offentlige investeringer.
Se her:
Du og jeg er en lukket økonomi. Jeg har 100 kr. Du tager mine hundrede kroner og investerer dem.
Kan du på nogen måde anskueliggøre at vores økonomi er bedre, end hvis jeg havde beholdt pengene?
Og kom nu ikke med ævl om at det er forsimplet. Vi kan gøre det præcist ligeså komplekst som du orker.
Gid alle politikere havde været gennem det eksempel, men på den anden side, så døde de jo af sult.
Og?
En lukket økonomi eksisterer ikke på nationalt plan Jan.
Så...
Det kommer helt an på hvor mange arbejdspladser du skaber med mine penge. Hvis mine penge skaber to arbejdspladser og disse to nye arbejdstagere bruger deres penge i min butik og de nærliggende butikker, og de andre butiksejere og deres ansatte også bruger penge i min butik, så kan det vise sig at være en god forretning.
Bruges pengene rigtigt kan det vise sig at være en god forretning. En vindmølle der bliver bygget i Danmark genererer ikke kun en direkte indtægt som du nok ved. Nøjagtig som den amerikanske bilindustri af George Bush og hans rådgivere blev vurderet til at være for omspændende til at man kunne lade den sejle sin egen sø.
Hvis du derimod beholder alle dine penge og køber en ny fladskærm "made in china" mister vi muligvis noget af den kumulerede effekt.
Jeg er såmænd ikke uenig i at de europæiske/danske produktionserhverv burde kunne bestå i sig selv. Jeg mener dog at vi ikke har råd til at lade dem gå under og flytte al produktion til lavtlønsområder. Der er for mange relaterede erhverv der ikke har fortjent at gå under pga. vores beslutning om at globalisering har førsteprioritet.
Det er et spørgsmål om tid før lavtlønsområderne bliver deciderede normaltlønsområder, og hvis vi i mellemtiden mister vores produktion, er den tabt for altid. Og dermed vores økonomi.
Ja, jeg mener produktion er nøglen til en god økonomi. Lidt kontroversielt måske, men kig på hvilke økonomier der stormer frem i øjeblikket og hvad de lever af.
Vi er i en tid hvor vi skal træffe beslutninger om hvordan vi skal redde dansk økonomi. Skal vi lade tingene svømme og håbe på det bedste, eller skal vi satse på fremtidens teknologi og investere i den? Vi har medfinansieret vindmølleindustiens fremgang i Danmark og er blevet førende på området. Vi kunne have gjort mere, men modsat alle artikler her på 180 grader er det blevet en særdeles vigtig eksportvare for os.
Hvis du har en anden løsning end at prøve at redde vores produktion, er jeg åben for forslag...
Hvis staten virkeligt kunne tage pengene ud af borgerenes lommer og investerere dem bedre end de selv kunne så ville Soviet Unionen være verdens rigeste land.
Men det kan den ikke! Når staten investerer penge i Danmark er det primært en måde at købe stemmer til en nuværende regering på.
Jeg tror at det er meget symbolsk.
Var til foredrag med J.B.O som fortalte (nyt for mig) at det var tradition på borgen for, at når en regering havde fundet flertal til finansloven, stemte alle for - sådan i solidaritet.
Så at de forkaster den er en meget symbolsk handling.. Godt, men uden egentlig virkning
Kære Lordporta, så er vi tilbage, hvor tråden startede, og desværre: Du har ret.
LA er kritisk over for finansloven, men vil alligevel stemme for den. Det er åbenbart vigtigt for det nye parti at blive en del af "det pæne selskab" på Christiansborg, selv om dette pæne selskab styrer landet mod afgrunden med 100 i timen og 40 i feber.
Suk.
ergo--tilbage til sofaen--La bliver blot en parentes i dansk politik
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 6 timer og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 4 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 15 timer og 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 6 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 16 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 4 timer og 41 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 1 time og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 1 time og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 9 timer og 51 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 1 time og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 9 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 15 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 1 time og 20 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 1 time og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 2 timer og 8 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 8 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 7 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 5 minutter siden i Politik
|
Om Louis B. Knockel Redaktør og ansvarlig udgiver af Nørre Usseldrup Folkeblad, Nordvestjyske Fækalietidende, Landbokvindens Onsdagsblad m.fl.... Se Louis B. Knockels profil eller Følg Louis B. Knockel |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 143 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 117 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 112 klik
Techcrunch om iværksætterskatten! 25/05 16:26 - 60 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 53 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 926 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 735 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 470 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

