Julen må ikke støde indvandrere
Udgivet for 159 dage siden i Politik
Tilføjet 18/12 01:49 til Boblere af Henrik Lundquist
Kilde: jp.dk
Nåe nej uhadada. Hvor helvede ender vi henne efterhånden?
Få nu bare repatrieret mange af muslimerne. De har absolut INTET at gøre heroppe. Der er så mange muslimske lande, hvor der er ro og fred.
Jeg er træt af at høre på sharia, børnebrude, social kontrol, unge voldelige muslimer, kriminelle muslimer, islamister, parrallelsamfund, ingen undskyldning efter muhammed tegningerne, osv.
Vi gider ikke mange af jer heroppe. I har opført jer TOTAL UACCEPTABELT, og i har kostet vores samfund SÅ MANGE penge.
Men vi kan ikke regne med noget som helst fra jer, og i tager ikka ansvar for jer selv.
Skrid venligst hjem med jer.
Dette cirkus hvert år.
Hvorfor er der ingen der snakker om at rammadanen ikke må støde kristne danskere?
Vi fik trukket deres EID festival ned over hovedet af ÆLLINGEN Anne Mee Allerslev, og det her er takken. Nu er det nok! Muslimer går altid til grænsen hver gang, og rykker den lidt efter lidt.
Nu er det nok! NU skal de repatrieres!
Jeg tror kimen til Islams problmer ligger her:
Vi ved jo udemærket hvor den er galt - De muslimske mænd og Islam.
Men også muslimers evne til selverkendelse, og deres ikke-eksisterende fleksibilitet i mødet med den moderne verden.
Hvem har magten i den muslimske miljø?...MÆND!
Lægger muslimske familier i Danmark hinanden under social pres, hvis de bliver for danske?....JA
Gælder det bestemt kvinder?....JA
Ligger Islams magt i at kontrollere kvinden, og derved fødslerne?....JA
Udstøder de? Bruger de fysisk vold? Brændemærker og stempler muslimer dem der ikke lever op til islamiske værdier i Danmark?....JA
Er dette brutalt og er der en hakkeorden, hieraki og straf?...JA
Er islamistiske muslimske mænd og hjernevaskede muslimske kvinder problemet?.... JA
Skal problemet løses ved at finde frem til de centrale muslimske mænd der sidder på magten, og dem der bestemmer muslimsk kultur i Danmark....JA
Er det tit imamer eller religiøse ledere der sidder på magten og ødelægger det hele?....JA!
Skal disse islamistiske muslimer sendes hjem....JA!
Skal vi nedsætte regler for hvad vi vil finde os i fra muslimsk side....JA!
Vil det hjælpe at fjerne islamistiske institutioner, og bytte dem ud med danske institutioner, så der ikke er en anden mulighed...JA
Hvis muslimer så ikke kan leve nogenlunde som danskere, altså som moderate og ikke som total religiøse eller kriminelle, skal de så sendes hjem?...JA
Skal de flygtninge og muslimer ikke hjem, hvor der nu er kommet fred i deres hjemland?.....JA!
Er problemet så løst...JA!
Er alt dette muslimers og islams egen skyld?....JA! STORT JA!
SKRID SÅ HJEM MED JER!
»Vi skal være forsigtige og sørge for ikke at støde nogen.«
Det er helt forkert. Vi skal oplyse at sådan fejrer vi den kristne højtid, og de kan frit vælge om de vil deltage.
Hver gang der tages et skridt baglæns mht dansk kultur, så tager nogle muslimer et skridt fremad mht islamisk kultur. Èt skridt ad gangen, hele tiden.
Nej, der er ikke noget, som hedder islamisk kultur. Der er derimod forskellige kulturer i den islamiske verden.
På samme måde er der heller ikke nogen "kristen kultur".
Alle muhammed tilbedere skal rette sig efter sharieloven hvis de ikke gør dette er de hjemfalden til hovedafkortning. Deres bortforklaringer kan De bruge på retarderede eller radigale. :-)
Ja, fordi det er ordkløveri at sige, at der er forskel på en Shia i Iran, en Sunni i Tyrkiet, en Druze i Syrien, en Sunni i Tunisien eller en Kharjite fra Irak.
Ligesom der heller ikke er forskel på en katolik fra Frankrig, en protestant fra Danmark, en Græsk-ortodoks fra Grækenland, en ortodoks fra Ukraine eller en anglikaner fra England.
Jacques, du har ret i meget, problemt er, at du har investeret følelser i dine holdninger. Det er den samme fejl, som venstreflojsere begår, og det forhindrer dig i at se andet end glimter af sandheden.
Du har ret.
Alle som én lærer de, at de skal føde og terrorisere sig til overherredømme ind til alt er Dar-es-Salaam.
Jeg er ikke sikker på, du havde lyst til at have ret, men det havde du altså.
Send dem nu hjem. Allesammen.
»Vi skal være forsigtige og sørge for ikke at støde nogen.«
Ja, det er det vi ser igen igen - og igen.
Altid finde "en løsning, der tilfredsstiller begge parter". D.v.s. eftergivenhed.
Altid middelmådigheden.
Danskerne er konfliktsky, men det vil hævne sig en dag.
Alt dette kan vi takke de folkevalgte, politiske landsforræddere på Christiansborg for :-(
@ thomasrap
HØRT!!!
Skulle Pia Kjærsgaard (PK) eller for den sags skyld et andet medlem af Dansk Folkeparti (DF) læse med her, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor DF ikke forsøgte at efterleve PKs kloge og fornuftige ord fra 1988, da hun var MF for Fremskridtspartiet, mens DF var støtteparti for den tidligere regering.
DF støttede trods alt igennem 10 år, hvor V, C og DF kunne have gjort en reel forskel!
Uddrag:
Pia Kjærsgaard ønsker i stedet, at der gøres klar til en tilbagesendelse af flest mulige af de asylsøgere, der nu har mulighed for at vende hjem til deres fædreland.
Pressemeddelelse
Kilde: FREMSKRIDT nr. 40 / 2. december 1988 / 16. årgang
+1
Ja, DF er for svage, men der har sikkert været tale om 'det muliges politik'. Venstre og Konservative skal til gengæld klandres for deres manglende støtte til dansk kultur og nationalitet.
Samtidig skal samtlige medier i Danmark anklages for decideret forræderi.
Som så sagt så mange gange før : Når multikulturen går ind, går civilisationen ud. En række skoleledere er åbenbart villige til at kaste vrag på flere hundrede års kulturhistorie, for at please nogle få fjernkulturelle indvandrere. Eller også er de "bange".
Men Katrine Lilleør har en fin pointe på TV2 News her til morgen. Det handler jo dybest set om at "muslimer" igen-igen hijackes af nogle velmenere der enten er "bange" eller også selv har et problem med julen, og muligvis deres egen danske kultur.
Man bruger "muslimer" og en ekstremistisk afart af pluralisme som løftestang for sit eget lille personlige hjemstavshads-projekt.
Hvad gør din kommunalbestyrelse ?
Det er den som godkender idiotien.
-Skolelederne bør tage et grundigt kig mere på Grundloven § 4 : Den evangelisk-lutherske kirke er den danske folkekirke og understøttes som sådan af staten.
-Julehadende islamister kan holde sig til de islamiske friskoler.
Det er nu sjovt.... ingen regel uden undtagelse.
Selv er jeg ateist, men jeg holder jul som de fleste andre for i mine øjne er det en vintersolhvervs-fest og ikke noget kristent. Den kristne del er blevet klistet på, men er altovervejende frivillig. Skip de religiøst-inspirerede sange og nøjes med de almindelige julesange uden referencer til de kristne myter. Så burde alle kunne være med.
Nå ja, og jeg har en bekendt som er muslim, og hun har valgt ikke at drikke alkohol, men ellers er hun meget som alle andre (klæder sig som de fleste andre piger, selvfølgelig uden tørklæde), og hun holder også jul og har uden problemer deltaget i julefrokost og så videre. Hun spiser ikke 'rødt kød' (har intet med religion at gøre), kun fugl og fisk, og det er typisk også tilgængeligt til f.eks. julefrokoster, så det fungerer fint.
Sådan burde det være overalt i stedet for den bevidst obstruktive mentalitet som man finder i mange muslimske kredse. Det handler om at provokere og at være på tværs. Løsninger må andre finde for muslimer er ufejlbarlige. At oplyste og veluddannede (min bekendte læser på universitetet) godt ved at tørklædet og andre tildækninger intet har med Islam at gøre, gør dem åbenbart til dårligere muslimer? - Det er selvfølgelig en selvmodsigelse, men det er de uoplyste tydeligvis for dumme til at indse.
Eller også er vi tilbage i at provokationen er vigtigere end indholdet i Koranen, og hvis man kan bilde de mindre kloge ind at Koranen påbyder kvindelig tildækning, så har man både kontrol og provokation. At Koranen faktisk kun påbyder kvinder at tildække deres BRYSTER, ikke deres hår eller andet, er noget mange tydeligvis ikke ved. Derudover påbyder den anstændig opførsel og respekt for mænd. Og det med den anstændige opførsel er blevet til tørklæde-påbuddet fordi i beretningerne om Muhammeds liv har kvinderne tørklæde om hovedet (det har mændene også, men det overses altid), og hvis det var hvad Muhammed var tilfreds med, så må det være guddommeligt... Alle gik med tørklæder dengang for sådan var påklædningen i regionen som jo er præget af sol og sand, og det havde de gjort i tusindvis af år før Islam.
Nå, men for at gøre en lang historie kort - for min skyld må de gerne fjerne alle kristne referencer fra julen, men vintersolhvervsfesten skal de ikke tage fra os. Det er en markering af nu bliver det ikke mørkere og vi går mod lysere tider, med forår og siden sommer lige om hjørnet. Da jeg hader vinter (hader især sne og kulde) og manglen på dagslys (man er kronisk træt, og mange får en vinterdepression) og elsker sommer, sol og varme, så er det vigtigt for mig at markere at nu vender det.
Som "ateist" betragtet er du ude i en forbavsende lang "diskussion" om den religiøse berettigelse af tørklæder (selvom det nu hverken handlede om islam eller tørklæder) Det er fuldkommen fløjtende ligegyldigt hvad Koranen fortæller,eller ikke fortæller, og komplet irrelevant hvad der er baggrunden for dit eller dat i en nonsens-religion, eller motivationen blandt dens udøvere.
Og din egen "argumentation" kan overføres 1:1 til julen. Julen, julesalmer, gaver,engle og alt det andet har INTET med kristendom at gøre - "det er bare sådan man har gjort". Der står (tilsvarende) intet om jul i biblen, eller at man skal fejre én eller anden profets fødsel, så julen er ikke kristen. Punktum.
Man kan basalt koge det ned til, at julen er en kulturel institution, det er tradition - og det vil man så desavuere eller undertrykke fordi der er kommet nogle indvandrere til landet, der har en ANDEN tradition.
Og det er jo helt gak.
Som taget fra en radikal mund... Hold kæft hvor jeg brækker mig over det pis du lukker ud. Vintersolhverv??? Julen er og bliver en kristen begivenhed, selv Soc.dem siger at det er forkert at censurere sange m.m. Hvis jeg tog til Iran ville jeg sgu da heller ikke prøve at lave deres faste om til bestemt-tid-på-året-hvor-man-ikke-spiser-når-det-er-lyst-fest, nej det er en islamisk ting og hører til i et islamisk land - Iran. Julen er en kristen ting og hører til i et kristent land - ....... kan du gætte hvad der skal stå i stedet for prikkerne, eller er det også for kristent da der har noget med påske at gøre.
Begge mine børnebørn er døbt i en kristen kirke. Det støder mig som dansker at gamle danske salmer skal skrives om af hensyn til muslimske indvandrere, at der i deres fremtiddige skole skal tages mere hensyn til et muslimsk mindretal end til skolens elever som helhed.
Ingen har specielt bedt disse mennesker om at indvandre til Danmark. Alle er aligevel blevet budt velkomne I ET KRISTENT LAND.
Der tales uhyre meget om traumatiserede indvandrere,"sært nok kun om muslimske" mere og mere tyder på at traumet mest ligger i manglende vilje til tilpasning, manglende forståelse for det lands kultur og traditioner man er indvandret til.
Tag ind til byen! De er der, på torve, stationer alle steder forhutlede frysende og sultne. Ikke muslimer nej Sydeuropæer (medlem af EU) kommet til landet med løfte om fast arbejde. med håbet om en bedre tilværelse for sig og familien derhjemme. INGEN specielle hensyn her, ikke engang tag over hovedet eller en seng at sove i.
Hvornår lærer danske folkevalgte politikere at tage hensyn til de mennesker der kom hertil for at arbejde?
Er det ikke tankevækkende at de altid benævnes "tosprogede" ?
I alle medier.
Hvorfor ikke kalde en spade for en spade og benævne dem som det de er - muslimer ?
Jeg kan ikke forestille mig omtalen gælder to-sprogede tyskere, englændere, spanier o.s.v.
Dem er det sikkert ingen problemer med.
Spørgsmålet er så: Hvad vil muslimerne her i Danmark ? Det er åbentlyst at de ikke føler sig godt tilpas.
Kultursammenstød startes ikke af dem, der respekterer forskelligheden. Men af dem, der ikke gør.
Derfor er det netop den slags tiltag, der understreger manglen på respekt for forskelligheden, og skaber konflikter. Det sender signalværdier om at forskellighed er af det onde og at vi skal alle være ens, for at kunne enes.
Og derved gør vi både os selv og indvandrerne en bjørnetjeneste, når vi indretter hele vores samfund efter, at vi skal være ens og ikke må støde nogen.
Men det er forkert at give muslimerne skylden for problemerne. Vi er selv begyndt at give grønt lys for ensretningen. Ikke kun for muslimerne, men også for os selv. Den nultolerance og de mindsteprincipper, som I giver muslimerne skylden for, har intet med muslimer at gøre. Den er begyndt at gøre sig gældende i hele vores samfund, og rammer alle. Danskerne accepterer gladelig fedtafgifter, rygeforbud, og alle de andre livsstils- og adfærdsreguleringer, der vælter ned over os. Hele vores samfund, er ved at blive indrettet efter mindste fællesnævner. Ikke efter muslimerne.
Og den farlige tendens bøjer skolerne sig nu også for. Og derved fremmer de intolerancen for forskellighed og mangfoldighed, frem for respekten.
Fremtidens konflikt bliver ikke kun mellem danskerne og indvandrerne. Men mellem danskerne og alle, der er anderledes og ikke retter ind. For vi har i Danmark opnået retten til at kræve, at alle skal være lige så perfekte, som os selv.
Der var den.. +1
Så længe den danske stat har et projekt i at gøre de offentlige tilbud lige brugbare for alle, vil de være nødsagede til at forvandle alle brugerne til den samme grå, ensartede masse.
Der findes altså masser af friskoler for forældre som har et bestemt behov eller krav til den skole de vil sende deres børn i.
Den danske folkeskole skal ifølge loven operere ud fra et luthersk-evangelsk udgangspunkt - og det kan man mene om hvad man vil - men sådan er det. Af den grund er det tosset at forsøge at assimilere masserne, i stedet for at henvise til de udemærkede tilbud som friskolerne er.
Kig drømmende ud i luften, og forestil Jer et samfund hvor der slet ikke er nogen offentligt betalt dansk folkeskole - så var der nok en skole eller to der så stort på juletraditionerne, og de ville så have det klientel der efterspurgte dem - imens kunne resten af verden passe sig selv i fred.
Marianne, du er en alle tiders skribent. Tak for at skrive det jeg tænker.
Men de selvsamme indvandrere har ingen problemer med at modtage julehjælp. Måske man burde starte med en 3 timers gudstjeneste før kurven blev udleveret, bare for at sortere de useriøse fra.
Og lige en god mad med sylte og sennep, og en lille juleleg hvor man tegner alle profeterne
Nissehuer og juleafslutning blev forbudt
Tirsdag den 13. december skrev Verdens Gang, at Øren Skole i Norge havde forbudt deres elever at møde i skole med nissehue. Nogle elever trodsede forbuddet og mødte op med nissehue, men fik ordre på at tage den af og »respektere andres kultur og tro.« Om indvandrereleverne fik besked på at respektere norsk kultur melder historien intet om …
På den norske skole blev juleafslutningen også ændret. Den skulle i stedet kaldes »vintermarkering« for dermed ikke at støde de ikke-norske elever. Efter en vred folkestemning vendt mod skolen fortrød skolelederen dog ifølge dt.no.
Partileder: Aldrig for de fremmede
»Vi skal respektere de fremmede, men hvornår har de nogensinde skulle respektere os,« spørger JEG.
»Problemet her er jo, at man endnu engang kaster sig på knæ for de fremmede og deres kulturinvasion.
@Marianne:
Det var noget af en øjenåbner, tak for det.
Prøv at klikke på dette link og se hvad min salig bror skrev - i 1987 !
http://fremskridtdk.wordpress.com/category/claus-frost-hansen/
Det var i Glistrup's tid (var det ikke ham der sagde de berømte ord: "Der er ingen huller i hendes dumhed" ?), hvor hans parti havde omkring 500.000 stemmer.
Tænk hvad alle disse stemmer havde kunne udrette - hvis de havde interesseret sig for det væsentlige. Og ikke for hans personlige skattesag.
-Ja, og lige om lidt bliver Dannebrog også forbudt.....!? Når man giver Islam en lillefinger......TAGER DEN HELE ARMEN!!! Fat det dog, 'kære politikere'...., nu må det fandeme snart stoppe med al deres (muslimerne!) kræven ind og manglende interesse/forståelse for det land, der har givet dem alt!!! (For meget!!!)
Det er satme til at brække sig over i lårfede stråler................... :-(
GLÆDELIG JUL :-)
Endnu et afsnit i ‘weird tales of multikulturalism’. Fra HelaHalsingland.se – Sverigeflagga ansågs för provokativ.
“När innebandylaget Tallvägen BK skulle spela i innebandyturneringen Nattcupen kände sig arrangören manad att ingripa. Laget hade med sig en stor Sverigeflagga som de skrivit lagnamnet Tallvägen BK på.
– Jag kände att det kunde provocera och såra folk som deltog i arrangemanget, därför bad jag dem att ta bort den, säger Marcus Wågström… Att laget var sponsrat av partiet Sverigedemokraterna, SD, bidrog till hans beslut.
– Vi har ett ansvar att se till så att alla trivs. Och jag tyckte inte att flaggan var passande.
Robin Sandström var en av Tallvägens BK:s lagmedlemmar. Han har reagerat starkt på det inträffade.
– Han sparkade bort flaggan och kallade oss för rasister. Det kändes kränkande, säger han.”
@Vera Madsen:
"Det var noget af en øjenåbner, tak for det."
Selv tak.
Men du er vist den eneste, der fangede den, lyder det til. Desværre.
Så er det nok derfor Nørrebrogade ligger mørkt og kedelig hen hele december måned. Man kan efterhånden godt se, hvilke initiativer der har taget styringen i dette land.
Julen må ikke støde indvandrere
Nåe nej uhadada. Hvor helvede ender vi henne efterhånden?
Det er da ret simpelt at svare på:
vi ender i et islamisk diktatur verden over!
Sådan vil det ubenægteligt gå, når man gang på gang gør sine egne værdier mindre værd end andres værdier. Det ligger også lige for indenfor liberalismen: flertallet styrer jo, og alle meninger er for så vidt lige gyldige. Man må ikke synes, at nogle meninger er mere gyldige end andre - altså f.eks. lave almentgældende love. Næh, samfundet må indrette sig, som dets indbyggere vil. Det begynder i små enklaver, så breder det sig til hele byer, så hele lande, og så hele verden. Med den muslimske verdensbefolkning, der bare vokser og vokser, der vil det logisk give flertal til muslimer. Altså kan lille DK godt pakke sammen, og indordne sig under islamiske regler. Vi kan lige så godt lære det nu.
Send dem nu hjem.
Muslimerne i Danmark er en 5. kolonne, og vi er ved at miste vores land.
Send. Dem. Hjem. NU!
For lige at lege djævelens advokat : Hvor skal vi sende skolelederne, de radikale og "kunstnerne" hen? :-)
Man retter på en måde bager for smed. Problemet er jo, i den her sammenhæng, ikke "muslimer" men dem der følgagtigt og uden selvkritik finder det betimeligt at være i lommen på salafister og andre "mørkemænd". Uden dem kunne "muslimerne" råbe og skrige og stå på rulleskøjter, der ville stadig blive afholdt jule-tamtam i de pågældende skoler.
"skolelederne, de radikale og "kunstnerne""
Må jeg helt selv foreslå et sted ? Må jeg må jeg ? :-) :-) :-) :-)
Ok så.
Men kast evt en håndværker med i ligningen, og du har et billede på det danske samfund mht fordelingen af forsørgere og forsørgede.
Ud med dem.
Deres "hjælpere", som du oplister, er vores eget problem. Men det er muslimerne, der er fremmedlegemet. Vi skal simpelthen lave en pulje på 200.000 pladser til repatriering med 1.mio på lommen og livstidsbetaling på 8.000/md.
Tricket er: Det formes som et lotteri.
Alle, der melder sig, kommer hjem til det land, de vurderes at have størst tilknytning til. 200.000 kommer hjem med penge - resten kommer bare hjem.
200.000 er for lidt. Ikke motiverende nok. Det er jo hvad man får af de danske skatteydere på sit glatte ansigt som ikke-dansk statsborger, som palæstinenser t.ex, med 8 børn, på kontanthjælp per halvår, alt regnet sammen. Lav en nytteværdi-evaluering og giv så de uønskede 5.000.000, det vil stadig være en god forretning for den danske stat.
Og lav så et "konventions-tjek", afratificër de debile konventioner der tvinger os til at tage fødselsoverskuddet fra lande der end ikke vil kendes ved sine egne kriminelle statsborgere, som ret beset er konstrueret i en anden ånd og med et andet formål for øje. At tilslutte sig f.eks konventionen om nedbringelse af statsløse var en stor fejltagelse, når folk på nødhjælp kan få op til 30 børn og så bare sende fødselsoverskuddet herop, som snyltere, uden at vi kan sige "den går ikke", uden at bryde en konvention. Hellere ikke tilslutte sig en konvention, end at blive skammet ud når det tydeligvis ikke er i den danske stats interesse at overholde den. Danmark har kun ansvar for sine egne borgere og rigets ve og vel, ikke hele verden, Især ikke når verdens befolkning er blevet fordoblet på 30 år.
Ligesom vi ved at udenrigspolitik er urimelig, er hardcore business der handler om den danske stats interesser, og ikke hvad vi måske føler menneskeligt, eller "rigtigt", så kan vi aldrig lave en fornuftig udlændingepolitik/indvandringspolitik med et "menneskeligt ansigt".
Jeg er, ikke overraskende, enig.
Bemærk dog, at mit beløb var 1.000.000 + den tilbagediskonterede værdi af 8.000/md. i x år. Det skulle bare kun gives til 200.000, men alle der meldte sig til lotteriet, ville blive sendt afsted.
Øv, typisk mig :-( Som jeg i en anden debat skrev til en "Marianne" er jeg rimelig træt/kvæstet. Men vi kan under alle omstændigheder komme op på temmelig store repatrieringsbeløb og det ville alligevel give mening. Du har ret.
Og hovedgevinsten i lotteriet kunne såmænd være 1 mia, og en lystyacht. Det ville stadig være en god forretning for staten.
Altså, det sætter vores udgifter ifb passiv uproduktiv indvandring i relief. Jeg læste et sted, for nogle år siden, at hvis blot 3-verdensindvandrerere havde samme erhvervsfrekvens som "etniske danskere", så ville genoprettelsesreformen og bankpakke I være betalt 80%. Tankevækkende.
Man kan læse Velfærdskommissionens og Arbejdsmarkedskommissionens rapporter, samt redegørelser fra Finansministeriet. Det er faktisk enorme beløb der er tale om i fiananspolitisk holdbarhed der er tale om.
Nemlig,Skolelederne, de radikale og "kunstnerne", det er dem der skabte en Anders Behring Breivik!!!!
Well 5. kolone er faktisk mest de fjolser som fejlagtigt og fejt går i eet med tapetet og ligger under for intolerence enten af ulækker konkret type eller selvopfunden mistro til dem der er anderledes.
Her i landet har vi officielt været kristne i mere end 1000 år, så det kan ikke komme som en overraskelse for nogen indvandrer. Hvis de synes, det er så forfærdeligt, er der jo muligheden for at tage hjem igen.
Nogen vil nok sige, at der bliver flere og flere, der ikke er kristne, fx på baggrund af tallene for udmeldelser af den danske folkekirke. Det er dog ikke nødvendigvis et udslag af, at man ikke ser sig som kristen, der gør, at man melder sig ud, men nærmere et udslag af, at folkekirken mere er folketingets kirke - det er fx folketinget, der beslutter, hvordan ritualer skal udformes, og vil teologerne ikke makke ret, kan de fyres.
Når der i grundloven står, at folkekirken understøttes af staten, kan det fx udlægges som, at staten stiller lokaler mere eller mindre gratis til rådighed, mens de ansatte teologer og menighedernes folkevalgte beslutter resten i fællesskab. Men den udlægning er der ikke rigtigt nogen, der finder passende.
Dårlige skoleledere. Gør det surt for fleretallet.
I Danmark må vi ikke synge kristne sange.. I Sverige må man ikke hejse det svenske flag.
Ikke langt ude i fremtiden gemmer deres sig måske snart et opgør. Dette bliver i første omgang et opgør mod socialister. Socialister er medløbere, og medløbere er næsten endnu værre end fjenden selv. Vi så det med kommunismen. Nu ser vi det med islamiseringen. Det er ligesom, at socialister altid har et eller andet landsforrædderisk projekt igang.
Jeg holder mig ikke tilbage den dag der skal uddeles øretæver.
"skolelederne, de radikale og "kunstnerne"" Det var dem der skabte en Anders Behring Breivik!!
Skal danskere støde sig selv?
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 6 timer og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 4 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 15 timer og 13 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 6 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 16 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 4 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 1 time og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 1 time og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 9 timer og 52 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 1 time og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 9 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 15 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 1 time og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 1 time og 46 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 2 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 8 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 7 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag og 54 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 5 minutter siden i Politik
|
Om Henrik Lundquist Jeg er ingeniør, liberal... Jeg skriver gerne i en drillende sarkastisk, metaforisk tone... Anvender sprog på mange måder i mange... Se Henrik Lundquists profil eller Følg Henrik Lundquist |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 143 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 117 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 112 klik
Techcrunch om iværksætterskatten! 25/05 16:26 - 60 klik
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten 25/05 13:50 - 53 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 926 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 735 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 470 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

