Liberal Alliance passerer Konservative
Udgivet for 598 dage siden i Politik
Tilføjet 05/10 03:33 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: kristeligt-dagblad.dk
Anders Samuelsen og alliancen står til 7,4 procent af stemmerne, mens De Konservative kun får 6,1 procent. En så lav tilslutning, at man kan tale om et "markant skred" blandt de borgerlige vælgere, mener politisk redaktør på Fyens Stiftstidende Troels Mylenberg.
Konservativ, konservativ, det blir bedre dag for dag! :-)
LOL.. Det hører snart hjemme på 'fail-blog'. Sådan går det når man sælger sin politiske sjæl.
Tallene (procenter og mandater) kan ses HER!
Godt gået af Anders, Simon, Ole & co. :-)
Kan med de kandidater som LA præsenterer heller ikke se noget der trækker, udover de sædvandlige emner, topskat, selskabsskat og efterløn. LA mangler endvidere at fremlægge en gennemarbejdet økonomisk plan, der holder.
Hvis de emner som LA har og som kan sikre Danmark fremtige overlevelse bliver gennemført kan man begynde at se på politik på mindre vigtige områder såsom: skal der være halalkød i børnehaver, skal frugten være økologisk, skal der være påbud om cykelhjelm til børn og hvad de øvrige partier nu har af mærkesager.
Så lad mig omformulere mig. Faktisk mener jeg at netop disse tre emner, samt hvordan de offentlige udgifter kan styres er de vigtigste af alle. Problemet med LA er blot at de på den ene side vil afskaffe efterlønnen, men omvendt bruge provenuet en eller to gange på offentlige udgifter - som AS siger - Han sidder i byrådet i Horsens og skærer ned på handicappede, fordi det offentlige skal betale til efterlønnen som han siger eller som forleden hvor det var nedskæringerne på efterskoler der kunne undgås.
Den slags er populisme og i stil med Villy Søvndal.
Jeg ville ønske at LA kunne få stemmer på andres end de konservatives bekostning.
1. det svækker blå blok
2. C gør ét og siger et andet, men hvis de rent faktisk gjorde det de sagde så er der da mange punkter om især skattenedsættelse og bedre forhold for erhvervslivet som er fornuftige.
Måske det her er et nødvendigt wake-up-call til C så de kunne blive en god alliance partner til LA om vigtige tiltag.
Det har de også K er 4% nede og LA er 7% oppe :-)
Nu har K jo blot gjort sig bemærket som den største kritiker af LA, så det er ren løn som fortjent
De er i det mindste stadig foran Enhedslisten.
Meningsmålingen viser staus quo. S henter 3 mandater fra SF, LA 2 mandater fra VK. Måske skal Anders Samuelsen ud og finde nye spidskandidater.
Trist for liste C at de ikke fatter det...
Det er trods alt osse et parti der ønsker et skattestop uden at være paralyseret af ordet "velfærd".
Men fint for os der ønsker en markant nedsættelse af skatten og mere individuel og personlig frihed,
bedre forhold for private og iværksættere.
Forza L.A.
venstre var sidste gang større end s. Nu er venstre + de,konservative tilsammen klart mindre end S. Tal om en regering som er brudt total sammen. Regeringen står til at miste over 20 mandater tilsammen. Vi taler en regering med et mindre folkligt mandat end Poul Hartligs og Anker Jørgensen besynderlige mindretals regeringer i 70 erne.
Det er ike små små forventlige udslag i vælgerkorpset. Det er et jordskred væk fra regeringen.
LA kan ikke slås ned nu. De kan måske barberes ned til en 3-4 % i hård valgkamp med en del fodfejl af Samuelsen. Men ikke mere.
Løkke bliver nødt til at sidde til efteråret 11. Måske kan blå blog nærme sig rød blok lidt, men regeringspartierne står så svagt at han ikke trykker på knappen. MM Pia K. tvinger ham til det.
Det er jo herligt at se. Men tanken om Helle Thorning som statsminister, giver mig kvalme!
Hvordan hjælper vi De Konservative tilbage på sporet? Det er ikke i nogens interesse, at det går dem så dårligt, selvom det er selvforskyldt.
Vi må i stigende grad fokusere på kandidaterne hos både V og K. Partierne er jo blot abstraktioner bestående af politikere, og det er disse politkere som styre deres partier imod fiasko eller succes.
Først må de politikere i V og K der reelt høre til rød blok identificeres, og enten isoleres, så de ikke kan skade borgelige kerneværdier, eller i særlig slemme tilfælde bruges som skræk og rædsel til andre borgerlige politikere der er på vej ned ad samme kollektiviske spor.
Ligenu kan de kollektiviske politikere i V og K jo opfører sig som de vil, og dermed erodere de det borgerlige sammenhold, som igen udskyder opgøret med SSF.
Ved at vise dem, at det får konsekvenser, når de forsømmer at føre borgerlig politik. Et vælgerkorps, der stemmer konservativt, uanset hvor dårligt partiet kæmper for borgerlige holdninger, vil blot betyde, at derouten fortsætter.
Det konservative bagland har længe fravalgt ledere der har mere end én brik at flytte rundt med. Hvorfor ved jeg ikke.
De konservative er kun konservative, når der er panik, ellers glemmer de ALT om skat og frihed. Det er ikke et tilfælde at konservativ rimer på bengnaver (nu gør det i hvert fald #:o)
Nu mangler vi bare at de rider den evige KU'er med de hel-røde holdninger, Connie Hedegaard, ind igen. Så bliver Soc.dem, SF og Kons virkeligt uskelnelige.
"Nu mangler vi bare at de rider den evige KU'er med de hel-røde holdninger, Connie Hedegaard, ind igen."
For the record: Connie Hedegaard var aldrig KU'er. Hun kunne i 1980erne aldrig skjule sin væmmelse ved KU'erne, og det var vist mestendels gensidigt.
Venstre har kun 18% - Jeg troede der var meget længere op til dem.
Venstre kan da lige komme med et par fantastiske forslag mere, så skal det nok gå bedre.
Hvis V fortsætter med at lade tilfældige V folketingsmedlemmer angribe borgerlige retsprincipper, så er det ikke utænkeligt at V må lide samme skæbne som K, og aflevere en endnu større del af kernevælgerne til LA.
Den berømte dråbe er ihvertfald blevet leveret med forslaget om at give Skat ret til uden retskendelse og uden konkret mistanke, at kopierer al data fra borgerne.
Yougov laver ikke troværdige analyser - de laves på nettet og kan derfor ikke bruges til noget. Lad os nu se, hvad Gallup siger. Den seneste Gallup sagde 8,2 til C og kun 4,5 til I - og den er altså kun 12 dage gammel. Jeg tror ikke på den der - specielt ikke efter et fantastisk C-landsråd, hvor reformdagsordenen blev slået fast!
Den borgerlige blok får løn som fortjent, nu.
Man har kritiseret oppositionen for uenigheden mellem RV og SF - men hvordan er det lige med enigheden i regeringsblokken?
Man har dømt HTS på forhånd i skattesagen - men skattemyndighederne frikendte hende
Og så rammer sygehussagen nu. I første omgang går det udover C (og især Lene), men på sigt kommer fokus til at handle om sagens egentlige formål, nemlig at V har brugt skatteydernes penge på at betale unødvenige penge til vennerne - enhver der har studeret S historie ved, at det kommer til at koste. Og så egner sagen sig forøvrigt til komikernes arbejde: måske var det det Fogh mente, da han sagde de økonomiske lærebøger skal skrives om?
VKO står tilbage som den mest løgnagtige ledelse landet nogensinde har haft!
Du må have overset Nyrup-perioden. Den var løgnagtig. Frank Jensen begik endda grundlovsbrud som justitsminister, nu er han overdummemester i København. Problemet med VKO er at de opfører sig som socialdemokrater. Måske derfor du opfatter dem som løgnagtige.
Jeg har svært ved at se, hvordan Nyrups gøren og laden på nogen måde skulle kunne undskylde regeringens fejl??? Nyrups værste brøde var vel i virkeligheden efterlønsgarantien, som han brød (og lad os være ærlige - det havde han rent faktisk demokratisk ret til at gøre i den forstand, at politikere er ansvarlige overfor deres samvittighed, ikke deres valgløfter). Med andre ord - laver man en Nyrup har vælgerne lov at stemme en af posten, men der er intet ulovligt i det.
Ulovligt er det derimod ikke at udlevere papirer til rigsrevisionen og at lyve under ministeransvar. Tamilsagen var tilsvarende ulovlig.
Jeg husker ikke den slags ulovligheder fra S-ministre. Men det kan naturligvis være du gør - så må du dele din viden...
skattemyndighederne frikendte hende
Kan du underbygge det udsagn ? Dels har vi ikke set afgørelsen eller præmisserne og dels har SKAT ikke set på hendes selvangivelser.
Jeg har ikke set nogen anklage for hykleri - har du? Det er klart, at nogle højrehoveder stadig kører hykleri-temaet, hvilket jeg finder utroligt stimulerende: det er nok det dummeste I kan gøre. Men jer om det.
1) HTS var aldrig under andet end moralsk anklage - den der evt. kunne være skyldig var hendes mand. Selv HTS er ikke ansvarlig for sin mands gøren og laden
2) Jeg har set nok til at vide, at Kinnock ikke var skattepligtig i Danmark.
Har du set noget der skulle antyde nogen form for skyld, eller sidder du bare og fantaserer om forbrydelser der evt. kunne være begået?
Røde Stig, skal du ikke holde dig til at forsvare DR?
Nå, til sagen.
Det er betyder ikke så meget for Helle Thornings skattehykleri, at Skat måske har vurderet at hendes mand lige har holdt sig nok dage væk fra Danmark til at slippe for at betale dansk skat. Pointen er, at hun er fortaler for højere skatter og ikke mindst at "de rige" skal betale mere i skat. Samtidig lukrerer hun på, at hendes mands direktørløn helt undgår at blive ramt af de danske skatter mens hans børn går i dansk skole mv.
Selvom DR forsøger at få det til at lyde som om der er blevet "overbetalt" (de siger de ca. 20 gange om dagen, hvem sagde, at DR ikke er politiserende og biased?!) til privathospitalerne, så er fakta, at privathospitalerne også dengang var BILLIGERE end de offentlige hospitaler da de private kun fik omkring 95% af DRG-taksterne. Det er selvfølgelig noget rod, at priserne ikke fastsættes på et frit marked, men det er løgn at tale om overbetaling i forhold til prisen på de offentlige hospitaler. For at kunne dække behovet hurtigt måtte priserne nødvendigvis være relativt høje (men stadig lavere end i det offentlige). Der er virkelig ikke noget at komme efter.
PS: Du er en løgner.
Man er ikke rød fordi man kræver lige ret for Loke såvel som Thor. Jeg er forøvrigt ikke rød, men borgerlig. Var det rart at skrive jeg er rød?
Man kan umuligt finde ud af om det offentlige eller private er billigst, eftersom de har forskellige forpligtelser. Privathospitaler skal kun operere, medens offentlige hospitaler har en lang række opgaver de også skal tage hånd om. Privathospitaler skal heller ikke kunne håndtere de komplicerede tilfælde (hvilket de heller ikke kan), så dem skal de offentlige hospitaler tage sig af. Endelig er det jo kommet frem, at kvalitetskontrollen er dårligere på privathospitalerne, så vi rent faktisk ikke ved om de arbejder ansvarligt.
Det vi ved er derimod, at der er en meget høj grad af overskud på privathospitalerne, hvilket indikerer for høje priser. Vi ved også, at de stadig tjener penge, selvom afregningerne er sænket med i gennemsnit 17%. I hvor hvor høj grad det skyldes mindre kontrol med kvaliteten, mere rationelle arbejdsgange eller mindre kompliceret arbejde ved ingen. Og det er umuligt at vide. Men Danmark har et billigt sygehusvæsen i sammenligning med lande med en højre grad af privatisering, når man ser på prisen pr. operation. Det tyder på, at vi ikke har indrettet vores sundhedssystem helt tosset.
Nå ja - dit "du er en løgner" siger en hel del om dig og intet om mig.
Hold nu op, du er venstreorienteret.
Du råber omkring alle mulige lyver. Men det er løgn. Ergo, du er en løgner.
Du lyder som et referat af DRs biased anti-privathospitals-propaganda. Det er til grin. Jeg har været på offentlige hospitaler. DE ER LORT! Lorte-ansatte, lorte-service, ventetid. Rent lort. Men det kommer ikke i DR. Så lille Stig ved ikke noget om det. Han har nemlig ikke fået det at vide af hans venstreorienterede tvangslicensfinansierede DR.
Realiteten er, at vi overbetaler for det offentlige lorte-sygevæsen. Men det er der intet om på Stigs elskede DR. Så det ved Stig ikke en fløjtende fis om. Selv da taksterne til privathospitalerne var høje, lå de under det de får i det offentlige. I dag får privathospitalerne meget mindre end det koster når stakkels borgere skal ind og have skod-service i det offentlige. Men det fortæller DR ikke, så det ved Stig ikke noget om.
Ja, det er godt med dig. Men jeg råber ikke noget som helst. Jeg argumenterer. Det kunne du tage ved lære af.
Du har ret til at tro hvad du vil. Men jeg er nu borgerlig, alligevel, og har aldrig stemt venstreorienteret. Måske opfatter du bare verden meget sort-hvid (det tror jeg en del debattører herinde gør).
Faktisk aner jeg ikke, hvad DR siger om det danske sygehusvæsen, da jeg sjældent ser DR. Til gengæld har jeg læst en del relativt seriøse rapporter om sundhedsvæsener i forskellige lande (eksempelvis rapporter fra OECD). Udfra dem konkluderer jeg, at det danske sundhedsvæsen er ret billigt, sammenlignet med andre lande, hvorimod eksempelvis USA har et dyrt sundhedsvæsen som ovenikøbet fungerer dårligere end det danske.
Hahaha, det er dig, der begynder at kalde folk løgnere. Når de ikke har løjet, så er du jo selvsagt en løgner. Når man kaster må man forvente at modtage.
Er du nu en af de forvirrede radikale, der tror at de radikale ikke er venstreorienterede?
Ja, jeg kan godt høre, at du ingen praktisk erfaring har med det danske offentlige skod-sygevæsen. At du forsørger at skifte emne ved at blande USAs sundhedsystem ind orker jeg næsten ikke. For det har også (andre) problemer indbygget.
Du sniksnakker om "overbetaling" - præcis som DRs kampagne i disse dage - uden at fange problemet.
Jeg står uforstående overfor dine udokumenterede påstande.
Og jeg har forøvrigt en hel del praktisk erfaring med det danske sundhedssystem. Men jeg bilder mig ikke ind, at mine erfaringer kan bruges til at udtale en generel dom over sundhedssystemet - dertil er seriøse rapporter langt mere anvendelige.
Jeg kan ikke kommentere på om mine holdninger minder om DR's, da jeg som sagt ikke aner, hvad DR har sagt om emnet.
"Lyve under ministeransvar" og "den mest løgnagtige ledelse landet nogensinde har haft!". Sig mig, kan du ikke huske hvad du selv har skrevet ovenfor? Jeg kommer ikke med nogen udokumenterede påstande.
Og så kan du ikke engang svare, om du er en af de forvirrede radikale, der tror at de radikale ikke er venstreorienterede.
Helt præcist skrev jeg:
"Ulovligt er det derimod ikke at udlevere papirer til rigsrevisionen og at lyve under ministeransvar. Tamilsagen var tilsvarende ulovlig."
Det er dokumenteret, at Lene har løjet under ministeransvar (det samme gælder Aksel). Det er dokumenteret, at de løj og sagde de ikke kendte noget til rapporten, selv 2 måneder eftrer den var færdiggjort. Og Tamilsagen er også veldokumenteret.
Jeg er ikke radikal og heller ikke forvirret. Jeg er borgerlig - men jeg er ikke et højrehovede.
Hmmm, måske skulle man overveje bare at ignorere 180grader. Stedet har jo udviklet sig til en bekendende sekt, hvor kun ultra-højreorienterede synspunkter tåles. Hvorfor så egentligt forstyrre jeres gudstjenester med modargumenter?
Det er nok fordi du tror borgerlig betyder ultra-højreorienteret. Det gør det ikke. Borgerlige partier er partier som CD, radikale, Kristendemokraterne, konservative, Venstre osv.
Herinde er I ekstremt højreorienterede, hvilket borgerne aldrig har været. Så jeg opfatter ikke dig som borgerlig, men som højre-ekstrem.
Tror du ikke blot at de borgerlige ikke er så borgerlige mere? De borgerlige partier i 1950-60, var de så ultraliberale?
Du kan da ikke seriøst mene at partier som går ind for 50% skattetryk er borgerlige!!? Mener du virkelig at 3% forskel i statsbudgettet afgører om man er socialist eller borgerlig?
Nej, jeg mener egentligt ikke det handler om skatteprocenter, men om menneskesynet.
Man kan sagtens have et borgerligt styre med 50% skattetryk. Og man kan sagtens have et socialistisk styre med 20% skattetryk.
Tror du ikke du forveksler "borgerlig" med økonomisk liberalisme?
LAVDF regering udenom K kunne jo også være en mulighed, så fremt der er blåt flertal.
Uh, hvilket temperament. Krystalkugler er der nok af, men i den omtalte meningsmåling er der rødt flertal. Det har intet med en krystalkugle at gøre, da målingen allerede er offentliggjort.
Men naturligvis ved ingen, hvad der sker på valgdagen. Løkke kan jo altid håbe på et mirakel. Men det er meget svært at se, hvor det skulle komme fra...
Det er på sin vis sørgeligt at de konservative går ned, men det er deres egen skyld for de fører ikke konservativ politik. Der findes ingen konservative politikere i Danmark. Se på det konservative parti i England og Det republikanske parti i USA. Det er de konservatives søster partier, men den politik som de danske ”konservative” fører og snakker om er laaaangt fra reel konservativ politik.
Når en mand som Peter Norsk siger at han er konservativ og han kan ikke tåle udlændinge debatten og tror at Lars Barfod kan skaffe dem tilbage til Schlüter tiden så dør man nærmest af grin. Norsk er en venstreorienteret tosse som tror han ved hvad de konservative bør stå for. Han er i samme kategori som Gitte Seeberg og Pia Christmas.
Jeg er i bund og grund konservativ efter den engelske og amerikanske skole og jeg er tvunget til at stemme på et parti som hedder Liberal Alliance, hvis det er ikke er komisk så ved jeg snart ikke.
Hvis der kom et ægte konservativt parti i DK så ville jeg være med der, men det er der ikke så nu er det LA.
Et ægte Konservativt Parti bør efter min overbevisning kun arbejde ud fra et fast punkt nemlig:
Statens opgave er at beskytte borgernes private ejendomsret mod trusler fra såvel indland og udland. Alt andet er bare frås.
Det vil sige Politi, Domstole og Forsvaret. Resten bør overlades til det private initiativ.
Det var jo firkantet i forvejen og skulle læses med et et glimt i øjet....
Et liberalt parti kan være forskellige ting i forskellige lande. Ligesom konservative partier kan. De konservative i Sovjet var jo kommunister og Liberale i USA er Socialister.
Min pointe er bare at jeg foretrækker den konservatisme der blev tegnet af Margereth Thatcher og Ronald Reagan.
Nu startede det jo med Politi, Domstole og Forsvar for USA's vedkommende. Senest har de vedtaget ting og sager som gør staten i højere grad tager sig af hospitalsvæsen også. Så man må kosntatere at selv minimalstat så at sige ikke virker.
Og der findes rigtig gode bud på hvordan en "privat" domstol fungerer :) Altså hvis man skal bruge tid og energi på noget som helst, så burde det være på en ny idé, eller noget som ikke er prøvet - og har har fejlet dvs. en minimalstat. Måske er løsningen nul stat
Jeg kan ikke se din pointe omkring det fra USA? Man kan ikke overføre et amerikansk system til Danmark og forvente Amerikanske tilstande det er en, uden at beskylde dig, venstreorienteret floskel som ikke holder vand. Hvis det var sandt hvorfor er der så ikke vestlige tilstande i Irak og Afghanistan efter man indførte demokrati? Nå men angående USA så mener jeg også det er en skam at man prøver at indføre Europæiske tilstande, men det kommer nok også til at koste Obama hans job.
Jeg kan igen ikke se din pointe at minimalstaten har fejlet. USA er ikke en minimalstat? Det du siger svarer til, at man havde bevaret stavnsbåndet med begrundelsen : Man havde jo prøvet at undvære det så at droppe det ville ikke være noget nyt?
Det der skal til I gamle Europa og dermed også Danmark er at man slipper borgerne/bønderne fri...
Buisness as usual, om 10 år overhaler de konservative LA. Og den alm. dansker kan ikke presses for en krone mere
Yes we can!
Kan ikke rigtigt se hvad forskel det skulle gøre om HTS' social kammarater eller Lykkes villa-have ejere, har magten ??
De væsentlige ting forblive fuldstændig ens !
Ingen af dem har format nok til at ændre samfundet væsentligt, små justeringer og små ævle-kævlen om alt muligt ligegyldigt, der kun har til formål at få dem klistret til taburetten.
Punch lines, retorik og øllebrød ændrer ikke ved at vi er blevet et lorte land at leve i rent økonomisk, hvis man ellers har lyst til at kreere mere, tage risici, end de 37 timer som hr og fru rotter-ræs præstere, for at få lidt mere.....
Til højre og til venstre sidder folk og hepper og kommer med kommentarer som i en fodbold kamp, hvor alle andre er bedre end dem der har bolden!!
Vorherre bevares.
Jeg er desværre bange for at Steffen Søborg har ret.
Imens tosserne slås om magten på Christiansborg, stiger skatten, afgifterne og momsen stille og roligt.
Hvor langt vil vi presses før vi siger, nu er det nok ?
Når 70, 80 eller 90% af vores indtægt der skal gå direkte i statskassen ?
180% afgift på biler ??? er vi sindsyge?? hvorfor finder vi os i det ? kan vi danskere ikke lide ordentlige biler eller hvad ?
Hvornår rejser Danskeren sig op og siger:
Vi gider ærligt ikke høre mere om velfærd, tilskud og pladder humanisme, nu vil vi fandme ha' valuta for pengene ?
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 8 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 7 timer og 39 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 17 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 9 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 18 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 7 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 4 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 4 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 12 timer og 35 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 4 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 12 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 18 timer og 19 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 4 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 29 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 52 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 10 timer og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 10 timer og 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 13 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag, 3 timer og 37 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 48 minutter siden i Politik
|
Om Jesper Ørsted Nationalliberal Kernekrafttilhænger Modstander af indvandring af uudannede personer fra den tredie verden Modstander af fri narko Mac... Se Jesper Ørsteds profil eller Følg Jesper Ørsted |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 91 klik
Unge rygere dulmer nerverne med smøger 23/05 05:47 - 48 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 44 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 36 klik
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat 25/05 20:57 - 31 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 970 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 720 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 478 klik
Skattereformen er socialt SKÆV! 25/05 09:32 - 437 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 368 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

