Liberal Alliance vil ud af Europluspagt
Udgivet for 210 dage siden i Politik
Tilføjet 28/10 12:33 til Boblere af Ole Birk Olesen
Kilde: borsen.dk
Når eurolandene rykker tættere sammen og danner en slags økonomisk regering, bør Danmark alvorligt overveje at forlade Europluspagten, som koordinerer økonomisk politik. Det mener Liberal Alliance.
Vi får ingen fordele ud af EU's socialistiske tilgang til økonomi, arbejdsmarkedspolitik og deres evige stræben efter lighed dræber vores konkurrence evne.
EU er ikke et liberalt projekt, samføring af kulturer og økonomier igennem tvang er socialisme, samføring igennem demokrati og frivillighed ville være liberalt, men det går alt for langsom for EU's top der ønsker et samlet Europa inden for deres livstid, om så de skal true med krig og økonomisk ødelæggelse, så vil de nå deres mål.... for fredens og frihedens skyld naturligvis....
Tak for den klare udmelding
Endeligt viser LA noget nosser på EU-fronten. Godt at læse!
Godt, god kamp!
Et lille skridt i den rigtige retning. Et meget lille skridt dog.. Men alt tages med, når det handler om at distancere sig fra det EU har udviklet sig til.
Dejlig undmelding fra LA
Hørt!
yes
A small step for man, but a giant leap for mankind.
SUPER UDMELDING !! Jeg er på vej tilbage som medlem af LA, hvis stilen forsætter og underbygges af krav om afstemning af divers traktater !!!
Så fik det lille social-liberale parti endelig lidt hår på benene!! Fasthold nu momentum, og ryk længere frem i bussen!!
Det går fremad ........god vind
Læs også støvrings seneste hug:
http://www.b.dk/kommentarer/det-grundlaeggende-problem-med-eu
På tide!
Det er SUPER dejligt med sådanne EU kritiske udmeldinger fra Liberal Alliance! Det er værd at bide mærke i at LA stemte IMOD denne pagt i sin tid.
Bravo, lad snebolden rulle!
Jeg ønsker dig medvind på alle cykelstier- og hvor det ellers kunne være til gavn!
Bravo. Det er rart med en liberal EU udmelding(!).
gad vide om det var sådan hvis LA sad ved magten?
Endelig. Tak!
LA, så er det med at holde takten og kursen nu! for det er da dagens om ikke månedes bedste melding fra jer.
LA ved ikke hvad en udmelding betyder for Danmark.
Ja Torben Nielsen, en massiv arbejdsløshed i Danmark, virksomheder vil strømme ud af landet, og hvem skal Danmark handle med, ja Russerne som ingen penge har. det er en af ulemperne.
Nåe ja - så har DK taget forskud på den vinkel, idet private virksomheder i lange baner allerede er drønet ud af landet, imens stadigt flere offentlige ansatte søger at lappe på dette faktum.
...hmmmmm - dét ligner fælt et scenarie jeg har hørt om før....hmmmmm....åhhhhh...
Nú ved jeg hvor jeg har set dét scenarie før:
Året 2011, Danmark:
Danmark oplever nu massiv arbejdsløshed, virksomheder forlader landet og etablerer sig i andre lande med gunstigere vilkår. Gøldskrisen efterlader Europa i et økonomisk kaos, hvorfor Danmark nu mås se sig om efter nye markeder, hvor de tilbageværende virksomheder kan afsætte deres produkter/tjenster. Tidligere uinteressante markeder i f.eks. Sydamerika, Asien og de nye "demokratier" i de Arabiske lande appelerer nu til de danske virksomheder, ligesom andre Europæiske virksomheder.
Hvori ligger nye ulemper ved en udmeldelse?...
Lad LA springe ud som EU modstandere. Lidt er dog markant mere end intet.
LA er et parti som ikke har nogen realitiske holdninger til det danske samfund hverken med EU eller fattigdom i Danmark. Ser at Joachim B. Olsen udtaler sig at der øjensynlig ikke er fattigdom i Danmark, men hvilke grundlag han udtaler sig på er uvis, men han siger at han brækker sig over at der er fattigdom i Danmark, og han udtaler sig således "Joachim B. Olsen henviser til tal fra Socialministeriet, der viser, at et par på kontanthjælp med to børn har et rådighedsbeløb på 12.000 kroner om måneden. hvilket er under et rådighedsbeløb i Danmark, idet rådighedsbeløbet er kr 6.000 pr voksen og kr. 2.500 pr barn hvilket det så skulle være kr. 17.000 i det regnstykke han henviser til.
En førtidspensionist har i dag udbetalt kr. 9.975 og igen væsentlig under fattigdomsgrænsen da der skal af dette beløb skal betales husleje, lys, varme, licens, medicin og evt hjælpemidler, samt transport, og er det en der har diabetes, koster nåle og strips allene kr. 1200 pr md, så tydeligt at Johchim B. Olsen ikke ved en disse om det han udtaler sig om, kan faktisk brække mig over ham, men han må være ramt alvorlig af en af de kugler han har leget med.
LA burde pakke sammen der er tale om et undermålerparti.
Burde du ikke være ansat i et firma til at besvare kundemails?
Der er da ingen grund at at du nasser på vores andres hårde arbejde, og dovner den af på førtidspension, du kan jo både læse, skrive og arbejde på pc.
Er faktisk selvstændig og har været det i 30 ½ år, og har aldrig modtaget bare en krone fra det offentlig, så trist for dig, men prøv en anden med dit ynk, du får ikke ynk herfra.
Gu er du da ej selvstændig. Du kan ikke engang præstere en simpelt tekst, uden den er fyldt med fejl. Og din retorik er typisk for ynkelige førtidspensionister.
Ynk får jeg masser af, det er jo det eneste du magter.
Hvad laver jeg så, nu når du er så pokkers klog - jeg er da opmærksom på at LA´s tilhænger ingen respekt har for andre mennesker end at nedvurdere, lige som Ole Hansen er du et sølle skrog. Jeg gider simpel hen ikke bruge tid på sådan nogle som jeg.
Det er tydelig at denne side kun er for LA´s tilhænger der ikke vil høre andre meninger, hvilket viser at LA er et taber parti
Jamen, du er da ynkelig. Det eneste du kan producere, er nedladende indlæg omkring LA, og endda spækket med stavefejl.
Ja, det her er en side med et klart liberalistisk sigte, så fis dog af hvis du ikke har noget at bidrage med, andet end at kalde partiet "undermålerparti".
Og du ER førtidspensionist, det fremgår tydeligt af din aversion mod det hårdtarbejdende folk, der er da ingen der tror på at du har været selvstændig i 30 år, når du udviser den foragt for hårdtarbejdende mennesker.
Du bliver ved med a jeg er førtidspensionist, og ikke har været selvstændig i godt 30 år, men viser kun hvor nedladende du er overfor andre med anden holdning end denne tåbelige cite som denne.
Jeg er totalt ligeglad med hvad dette cit er til, når det er offentlig er det for alle, og i øvrigt så nedladn som i her er overfor rød blok må i acceptere modspil, men det tåler i ikke, i tror i har ret og viden om det rigtige, men det er der delt meninger om, og det må i acceptere.
Min holdning er at det er samfundets pligt at hjælpe dem der ikke selv kan grundet alvorlig sygdom og handicap, og den tåbe politik som bl.a, LA har overfor sådanne mennesker kunne man lige så godt indføre udrydelslejre i Danmark, men er måske det i vil.
Udmeldelse af EU ved enhver at der næppe nogensinde bliver flertal for i dansk politik, men skade DK så alvorligt at DK bliver et uland på alle felter
Det kan jeg garanter for jeg aldrig har skrevet bare en gang, man skal ikke gøre sig syg el. handicappet.
Bevis det bare en gang.
God jagt.
Ikke af mig, men det er måske undskyldning for ikke at finde det og dokumenter din usande påsand, men bare igang med at finde bare et eksempel.
Jeg kunne være så modbydelig at sløbe dig i retten, for om bare at få en undskyldning, og husk at dit spor her kan altid finde dig, 180 grader skal opbevare alt i min 2 år.
God fortsat jagt Juul.
Du bliver kloger Juul. Jeg står fast.og tager LB med.
God jagt til jer begge to.
I Har frist til Søndag den 30.10.2011 kl. 12.00.
JM har skrevet, han var førtidspensionist. Masser af gange.
Hov. Dine trusler virkede ikke. Hvad nu, sucker?
Jeg kunne være så modbydelig at sløbe dig i retten, for om bare at få en undskyldning
Jeg mener også engang du skrev at du gerne drikker tis. Kan ikke lige huske hvor.
Husker jeg anmeldte dig engang, og du blev fjernet herfra en period, men er måske ved at være tid igen.
Kan nu konstanter at LA folk er mennesker uden respekt for sine omgivelser, og de sviner gerne andre til for enhver pris.
Jeg ville være glad hvis det blev forbudt at være bøsse i DK
Det kunne jeg ganske udmærket svare på hvis folk var mer normal he, men det er nedladen fra A-Z og derfor vil jeg naturligvis ikke svare.
Det med at man skal være borgerlig for at være selvstændig er noget vås, vi er faktisk en del der er rød og som har sunde velfungerende virksomheder, og har lavet overenskomst med et fagforbund til glæde for os selv og vores medarbejder.
Jeg tror ikke et sekund på at du er den du giver dig ud for at være. Alt ved dig og dine indlæg lugter langt væk af at du har opdigtet din person - og bestemt ikke evner at kunne drive egen virksomhed gennem 30 år.
Det meste du skriver er totalt afkoblet fra virkeligheden og/eller faktuelt forkert. Der er absolut intet i det du skriver, eller den meget dårlige og usammenhængende, ustrukturerede måde du formulerer dig på, der indikerer at du ville være i stand til at drive en virksomhed.
Uanset hvad du tror eller ikke tror har du hverken evne eller vilje til at forstå andre holdninger end dit eget smålig liv.
Jeg er ganske enig med flere bl.a, Leila M.
LA er en døgn- flus der aldrig får et liv i Danmark.
Du kan jo ikke engang formulere tre sammenhængende sætninger, uden diverse stavefejl. Undskyld mig meget, men din retorik, din argumentation, og din manglende evne til at sammensætte ord korrekt, har jeg set mange gange før. Oftest fra offentligt forsørgede tudeprinse, aldrig fra selvstændigt erhvervsdrivende.
Det er din holdning, men der findes andre holdninger.
Jeg har aldrig set en hadeside som denne, den er så kritisabel at den burde lukket uden varsel, og jeg mener det.
Om jeg har egen virksomhed eller ikke burde ikke have betydning for at være her, men åbenbart tror de mennesker herinde at de mer mere end andre.
Jeg er ganske enig med Leila M.
Du er ikke seriøs LB, man begynder ikke at blande personlige ting ind i en debat, ok du er ikke den eneste, men kun viser det at LAs tilhænger ikke er seriøs, men hamrende useriøs og ikke har evne og vilje til at deltage i en debat.
Personlige ting? Du har ikke bedrevet andet, end at svine partiet og dets personer til. Du poster stort set aldrig kommentarer omkring LA, uden et negativt indslag omkring deres vælgere, eksempeltvis "undermålerparti", som i denne tråd. Og så tuder du over at du bliver kaldt det du er, en tudeprins af en førtidspensionist, en nasser, en taber af karat?
Og når man mener du er ulidelig at høre på, når man mener du er en nassende parasit på ens hårde arbejde, når man tillader sig at spørge hvorfor du ikke har et job fremfor at leve for vores andres penge, så bliver du sur og mener at siden burde lukkes uden advarsel, som levede vi i en diktaturstat uden ytringsfrihed. Du, JM, er et meget ulækkert og sørgeligt menneske.
Og jeg kommer aldrig til at tro på, at du er selvstændig, dit skriftsprog er simpelthen af så ringe en karakter, at jeg ikke tror du besidder evnerne til at klare dig selv.
Bevis at jeg har skrevet at jeg er førtidspensionist.
Ved ikke hvad du mener med ulækkert og sørgeligt menneske, men det må du gerne uddybe.
Nej jeg går kun i bad morgen og aften, og har ikke altid slips på.
Jeg gider da ikke gå en masse tråde igennem. Hele dit væsen lugter langt væk af offentlig forsørget. Den klassiske type endda, den type der tillader sig at være forarget over egen situation, selvom du lever for andre folks penge, og endda selvom du ville være i stand til at varetage en masse forskellige jobs, såsom svare på kundeklager. Du kan da i hvert fald arbejde på en pc, så du kan altså også arbejde.
Du er ulækker, fordi du ønsker at tage andre menneskers ytringsfrihed fra dem, blot fordi de tillader sig at være uenig med dig. Du er et klamt ulækkert menneske, JM! Ynkelig ud over alle grænser...
Du er kommet med en påstand, og du bliver fortsat ved, du kalder mig ulækker, klam mm, du kommer med påstande uden at have belæg for at komme med sådanne, og nu vil jeg have du fremlægger beviser for at jeg har skrevet at jeg er på førtidspension, så se at komme igáng, jeg jeg mener det ganske alvorligt, igang.
Som skrevet, så baserer jeg mit udsagn på din retorik, dine argumenter, og manglende danskkundskaber. Jeg har set det hele før, og det langt oftest fra offentligt forsørgede, og aldrig fra selvstændigt erhvervsdrivende, som du påstår at være.
Du behøver derfor ikke lede længere end denne tråd. Du er selv blevet bedt om at bevise du er selvstændig. Det gider du ikke, men jeg tror det er fordi du ikke kan.
Du er ulækker, fordi du vil fratage andre individers ytringsfrihed, blot fordi de er uenige med dig. Du er og bliver en forsmået taber, der lever for andre folks penge.
hvor er jeg bevet bedt om at bevise det, men du har ikke bevist din påstand, og du har frist til i morgen kl 12.
Ikke mere herfra
Hahaha, giver du mig en frist? Hvad hvis jeg overskrider den? Vil du så inddrage andre af mine friheder?
Du er blevet bedt om informationer omkring din virksomhed længere oppe i tråden. Kan du nu heller ikke læse længere?
Usle tabermand...
Jeg var også lige ved at græde af grin, da jeg fik fristen.
Men jo, jeg har da også altid drømt om at smide en stævning på en eller andens bord og råbe "I'm suing you!".
Altså mest i en film eller noget. Jeg havde ikke troet at jeg skulle blive truet med en stævning her. Bortset fra, at Isabella Balkert gjorde det, da jeg skrev, hun var en løgner og i øvrigt kriminel (konen kalder sig psykolog. Uden at være det. Men det er en anden snak).
En stævning fra hende kunne meget let blive en tung sag for dig,
http://dk.linkedin.com/pub/isabella-balkert/10/4b/bab
Du kan jo hilse din far hvis han lever endnu.
Mmh, et link til Isabellas tomme LinkedIn-profil er ikke heeeelt nok til at køre mig af sporet.
Du kan hilse din potteplante, hvis den lever endnu.
Gu vil jeg ej, adskillige her vil ikke frem med eget navn, så hvorfor skulle jeg. I øvrigt blev der spurgt om hvad firmaet heder, hvis man må spørger, og jeg tilkendegiver at det er rigelig det står hos kob.dk og cvr.dk
Selvom det er første gang, du svarer mig - så vidt jeg husker, er du allerede inden indlægget havnet på min mentale ignore liste. Uanset hvad du måtte skrive i denne eller andre tråde, gider jeg simpelthen ikke svare på dit vås. Jeg kan tilføje, at du er den første, der har opnået den hæder her på 180 grader for mig.
Jeg skal blot stilfærdigt nævne, at du her blamerer dig selv ved at skrive om ting, som hører til i en anden tråd, og det meste af det, du skriver, er ikke korrekt.
Hvis du vil have korrekt viden om, hvordan økonomien er for en førtidspensionist, når man sammenligner med en 3F rengøringsassistent, kan du jo prøve at læse nogle af mine mange indlæg om emnet i andre tråde.
Passer ikke, beder dig læse ny lov om førtidspension, der bealer det offentlige intet, og kan i øvrigt henvise til Pensionsstyrelsens side.
Er LA endelig begyndt at vågne lidt op når det gælder EU?
Det er et godt træk af LA. Lad os få et forhold til EU, ligesom det Schweiz & Norge har ...
Danskerne har tre gange sagt NEJ til økonomisk samarbejde i EU... er der nogen der kan forklare mig, hvordan vi er blevet klinet så tæt op ad euroen som vi er?
Simpelt!
"Vi sidder ikke med ved bordet" = "Vi" (politikerne) sidder ikke med ved bordet og får derfor ikke nogen god EU post når man er færdig i national politik.
Præcis. EU demonstrerer rigtig godt det demokratiske underskud i vore europæiske demokratier, og hvor lidt systemet respekterer folkets vilje.
De europæiske borgere siger ved enhver lejlighed de får, og på trods af massive mediekampagner til fordel for det modsatte "nej, nej, nej" - men får alligevel, år efter år, lagt en salami-skrive EU oveni.
LA (oa.) bør formulere en holdning som nedenfor. Dermed bringer de deres EU-politik på linje med en klar majoritet af ikke blot den Danske, men den Europæiske befolkning.
LA ønsker tværnationalt samarbejde mellem de Europæiske nationalstater, til fælles fordel, på områder som handel, sikkerhed og stabilitet. LA ønsker samtidig et Danmark, baseret på folkestyre, og hvor afstand mellem borger og myndighed er så lille og så transparent som mulig.
LA mener ikke, at den Europæiske Union i dens nuværende form, med overnational lovgivning of regulering og en udemokratisk valgt kommision, udenrigsminister og præsident, er den beste fundats for et tværnationalt samarbejde, og mener heller ikke, at en sådan konstruktion er i folkestyrets ånd.
LA ønsker et Danmark, der omfanver sine Europæiske naboer, men uden at de nationale forskelle skal ignoreres. LA ønsker et Danmark der samarbejder og handler med hele verden, og i særdeleshed med sine Europæiske naboer, men uden at tilføje yderligere bureaukrati og uigennemsigtighed til det nationale folkestyre, og uden at øge afstand mellem de danske borgere og deres magthavere.
LA ser derfor helst at Danmark træder ud af EU, og i stedet baserer sig på bilatterale samarbejdsaftaler med EU omkring relevante emner, såsom frihandel, arbejdskraftens fri bevægelighed mv.
Dette vil bedst sikre Danmark og dets folketsyre, og bedst sikre den Danske nations interesser og selvstændighed. Et Danmark der rækker Europa sin udstrækte hånd i samarbejdets ånd, uden at give slip på egen uafhængighed og suverænitet.
Endelig!
Meget væl at liberalalinagse vil ud af EU dogtriner begrundet Socilaistiske bevæggrunde!
Selv er de Nationalt udtømmere,på de fleste områder! Efterlønsafvikling/lønmodtageres generelle rettigheder! Julehjælp til fattige i DANMARK?
Selv er de det dårligst bud på udtømning at det danske samfund ! Radikalisme hvad er det! LØSSLUPNE OVERGREB NATIONALT ! MÆRKELIGT AT DE IKKE GRIBER I EGEN BARM?
Alt udvandes i nyere tid, selv Cocialdemokratiet holder sig ikke tilbage,set i forhold til den afgåede regering ?
Kand den Danske politiker overhovedet forholde sig til gøremål der sikre,fremtiden for det Danske Samfunds sociale fundament?
De låvede at rulle diverse tiltag tilbage,rådigheds ? det blev til sølle seks md mod de to år der var tale om?
Den kommende trepartsforhandling værger de sig også for at forholde sig til?
VI ENDER ALLE SOM FATTIGRØVE MED NUTIDENS POLITISKE TILTAG,UDEN DET NØDVENDIGE FOR AT SIKRE VORES EFTERKOMMERE!
TRIST.
Herligt at LA ikke er enig
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2591125.ece
LA vil føre Danmark til Helve med deres politik. Joachim B. Olsen burde smides af helve til, han er en man kan brække sig over, så har hans vælger noget at lave med at slikke ham ren - fy for helve.
Tyskland havde et helve fra 1939-1945 er det et sådan danmark man vil have, eller det er sådan LA og DF ønsker. De vil jo fratage danskerne retten til mange ting og retten til at færdes, er Danmark i dag ikke overvåget nok, Danmark er rent faktisk mere overvåget end England alså nok verdens mest overvåget samfund er lille Danmark blevet, på grund af Dansk politi ikke er deres arbejde værdi, de kan jo ikke finde ud af noget selv.
Tag eksempel en bobestyr i et konkursbo som ikke benytter sig af video overvågning mm men faktisk efterforsker sagen på gammeldags metode og finder ud af langt mere end politiet gør, eksempel tyveri gør politiet ikke noget ved i dag, ja rykker sjældent ud.
Tyveri var måske sager der burde gøres mere ved da det er de velstillet der faktisk står som aftager at dyre ting, og dermed hæleri.
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 9 timer og 5 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 7 timer og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 18 timer og 2 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 9 timer og 49 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 18 timer og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 7 timer og 31 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 4 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 4 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 12 timer og 41 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 4 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 12 timer og 31 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 18 timer og 25 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 4 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 35 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 58 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 11 timer siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 10 timer og 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 13 timer og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag, 3 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 55 minutter siden i Politik
|
Om Ole Birk Olesen Redaktør og medejer af 180Grader.dk. Medlem af Folketinget for Liberal Alliance. Født i 1972 og opvokset på en gård ved Agerskov i... Se Ole Birk Olesens profil eller Følg Ole Birk Olesen |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 91 klik
Unge rygere dulmer nerverne med smøger 23/05 05:47 - 48 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 44 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 36 klik
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat 25/05 20:57 - 31 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 970 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 720 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 478 klik
Skattereformen er socialt SKÆV! 25/05 09:32 - 437 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 368 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

