Lighed for loven! Jeg kræver at blive dømt for racisme ligesom Jesper Langballe
Udgivet for 539 dage siden i Politik
Tilføjet 03/12 11:57 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Jesper Langballe er i dag blevet dømt efter straffelovens § 266b for at sige noget, der er faktuelt rigtigt, men som kan virke krænkende på nogen.
Jeg er klar over, at jeg slet ikke er betydningsfuld nok til at blive hevet i retten for tilsvarende straffelovsovertrædelser, men hvis der stadig skal være et mindstemål at lighed for loven i dette land, så må jeg kræve også at blive dømt efter denne skændselsparagraf, for i min klumme på 180Grader bevidst at krænke
- alle danske mænd
- negre
- eskimoer
- asiater
- sydamerikanere af indiansk oprindelse
- australnegre
- mongoler
- katolikker
- ateister
- buddhister
- hinduer
- jøder
- og muslimer
med ordret den samme formulering, som Jesper Lanballe anvendte om muslimer. Jeg skrev nemlig i klummen:
"Selvfølgelig skulle jeg ikke have sagt, at der er danske fædre, der voldtager deres døtre, når sandheden i stedet synes at være, at de nøjes med at slå døtrene ihjel - og i øvrigt vender det blinde øje til onklernes voldtægt,""
Jeg undskylder naturligvis, hvis der skulle være nogen etniske minoriteter af betydning, som jeg ikke har krænket i ovenstående liste. Jeg skulle naturligvis have inkluderet "andre mænd" som en catch-all kategori for ikke at snyde nogen for at blive fornærmet.
Det er en skændsel, at regeringen ikke vil ophæve eller ændre racismeparagraffen.
Godt skrevet. Det er endvidere en skandale, at man har et retsvæsen der krænker ytringsfriheden og omvendt holder hånden over mediernes racisme overfor danskere.
Jeg dømmer dig til at give en omgang til:
- alle danske mænd
- negre
- eskimoer
- asiater
- sydamerikanere af indiansk oprindelse
- australnegre
- mongoler
- katolikker
- ateister
- buddhister
- hinduer
- jøder
- og muslimer
der dukker op til:
Fundraising fest for Laura Lindahl idag kl. 20:00 på Hornsleth Bar.
Det må være en rimelig erstatning for de psykiske mén vi har pådraget os ovenpå dine stærkt racistiske beskyldninger:-)
Hele diskussionen om racisme er fis i en hornlygte. I et samfund hvor vi påstås at have ret til at fremføre vore meninger er begrebet racistiske beskyldninger uforståeligt. Enten kan vi sige hvad der skal siges eller vi lever i et samfund som styres af folk som ikke vil anerkende demokrati.
Man kan da altid anmelde dig og se, hvad politiet så gør ved det. Er det noget, du er interesseret i?
Det er vel en menneskeret! At lighed for loven netop indebærer, at hvis Langballe skal dømmes, så skal jeg også, og alle andre, der eksempelvis bringer Jesper Langballes ord videre som deres egne på Facebook. Hermed en opfordring til at skrive i status på Facebook:
"Selvfølgelig skulle jeg ikke have sagt, at der er etnisk danske fædre, der voldtager deres døtre, når sandheden i stedet synes at være, at de nøjes med at slå døtrene ihjel - og i øvrigt vender det blinde øje til onklernes voldtægt,"
Jeg spørger, fordi jeg ringede til politiet for at forhøre mig om, hvordan man rent teknisk indgiver sådan en anmeldelse. Og det er faktisk bare at give oplysninger om navn på den, man ønsker at anmelde. Jeg udbad mig dog betænkningstid, for ville lige cleare det med dig først.
Det kunne være interessant at se, om der ville blive en sag ud af det. Den er jo trods alt i ordlyd identisk med det, Langballe er dømt for.
Jeg tror ikke, der kan blive en sag ud af det, men du er velkommen til at forsøge, siger jeg med en anelse nervøsitet for udfaldet.
Jamen, så gør jeg det. ;-) En kopi af anmeldelsen og en (forhåbentlig) manglende sigtelse kunne det jo være interessant nok at sprede i offentligheden.
Evt. bødestraf kan vi finde ud af at deles om - evt. samle ind til.
Respekt, Torben.
Jeg vil gerne være med i klubben og vil derfor gerne ytre mig som Jesper Langballe og udbrede ytringen til en bredere kreds (hele internettet)
For jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjensk kultur, der bygger på en defekt menneskefjensk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen.
Gerningsindholdet i 266b er med sikkerhed opfyldt nu. :-)
Jeg giver en øl til anmelderen og vil gerne assistere, da jeg med min politifaglige baggrund i al ydmyghed ved hvordan man laver en god skriftlig anmeldelse.
Med venlig hilsen
Lars Kragh Andersen
CPR: 081280-1201
V.A. Borgensvej 1 st th
2450 København SV
Tlf: 2961-2088
Haha, Lars jeg giver en øl for dit usædvanlige mod til at gå op mod vores lidt for nidkære diktatoriske system.
Torben du har selvfølgelig også fortjent en til at dumle nerverne på:-)
Jeg nøjes med at anmelde Torben i første omgang, men hvis det ikke fører til en anklage, så er jeg frisk på at anmelde dig.
Og går den heller ikke, ja, så må det være min tur til at være den kriminelle. ;-)
Jeg har nævnt det for Lars, og han er pivhamrende ligeglad.
"Det er et NUMMER", var svaret fra ham... ;-)
Retssystemet er gjort til en farce ... en dødsensfarlig farce. Det er komplet identisk med skueprocesserne i DDR, hvor man blev dømt for politiske holdninger. Selvfølgelig pakker man det ind i en flom af menneskekærlige fraser, præcis som Stasi-systemet i DDR.
Retsforfølgelsen af anderledes tænkende går som en pest over Europa. Som Gregorius Nekschot skriver i sin nye vittighedstegning af en truende bjørn i retskappe i en julehilsen til sine danske støtter: "Beware of the Prosecutor". Inkvisitionen, den moralske anklager, er tilbage i Europa, ligeså selvretfærdig og overbevist om sin egen moralske overhøjhed, som i middelalderen.
Det er også totalt absurd når man kigger på formuleringen:
"Selvfølgelig skulle Lars Hedegaard ikke have sagt, at der er muslimske fædre, der voldtager deres døtre, når sandheden i stedet synes at være, at de nøjes med at slå døtrene ihjel (de såkaldte æresdrab).”
Han siger, at der er (som i: "at de findes") muslimske fædre der voldtager deres døtre og det han gør efterfølgende med sit de, er blot at referere til de tidligere omtalte "som findes" iblandt alle de øvrige, som ikke gør det.
Udtalelsen er med andre ord retfærdiggjort, hvis bare der findes minimum to af slagsen på verdensplan - og det gør der vistnok!
Ingen grupperinger er hermed blevet skåret over een kam med denne udtalelse, sagen er grotesk!
"Selvfølgelig skulle Lars Hedegaard ikke have sagt, at der er muslimske fædre, der voldtager deres døtre, når sandheden i stedet synes at være, at de nøjes med at slå døtrene ihjel (de såkaldte æresdrab).”
Han siger, at der er (som i: "at de findes") muslimske fædre der voldtager deres døtre og det han gør efterfølgende med sit de, er blot at referere til de tidligere omtalte "som findes" iblandt alle de øvrige, som ikke gør det.
Som du ser, så er Langballes fjender ikke ligefrem dem har den største begavelse, og dermed kan læse en enkel tekst - dette inklusiv anklagemyndigheden.
Det er nu nok mest af alt viljen til at forstå, hvad manden siger, der mangler...
Men hvorfor kan anklagemyndigheden ikke skelne mellem dansk i bestemt og ubestemt form? Det er da en himmelråbende dom, som retten burde havde afvist sagen som fuldstændigt ubegrundet.
Jeg har også svært ved at se, hvordan Jesper Langballe kan dømmes efter ordlyden i straffelovens § 266b.
På den anden side er paragraffen (efter den i 1971 blev ændret for at imødekomme en eller anden FN-konvention) så omfattende og så vagt formuleret, at stort set enhver kritisk ytring, der refererer til en hvilken som helst befolkningsgruppe, efter et "juridisk skøn" kan opfattes som faldende inden for, hvad der er strafbart.
Jeg har en mistanke om, at det også er formålet. Dvs. at det er en bestemmelse, hvis sigte - i god sovjetisk tradition - primært er at opdrage på befolkningen (og højprofilerede sager, som den mod Jesper Langballe, skal så tjene dette "højere formål").
Skønt at se at retfærdigheden er sket fyldest! Langballe er en led racist og har nu fået dom for det. Så mangler vi bare de DFere, der endnu ikke er blevet dømt.
Du er fascist, nulstat!
Hvem skal forresten håndhæve den lov som Langballe anklages efter og jage de resterende DF'ere for deres sandfærdige og derfor - hos fjolser som dig - særligt ildesete ytringer i dit nulstats-samfund, Idiot?
Nej, jeg er ikke fascist af den simple grund, at jeg ikke går ind for en stat. En stat er en grundlæggende forudsætning for facisme.
Jeg har ikke tænkt mig at spilde tid på at forklare anarkokapitalistisk teori for et ubegavet DFer-fjols som dig. Men der er teoretisk set intet til hinder for at typer som Langballe og dig vil kunne blive straffet for racistiske udtalelser i et statsløst samfund.
Nej, jeg er ikke fascist af den simple grund, at jeg ikke går ind for en stat. En stat er en grundlæggende forudsætning for facisme.
Du er måske ikke "facist",men derimod svagt begavet og nærer et ønske om at lukke munden på personer du er uenige med.
Afskaftopskattennu:
nulstat vi kriminalisere folk for sandfærdige ytringer, han bare ikke selv er enige i. Det er klokkeklar "zeniansk" socialliberal ny-fascisme.
Nulstat:
Aha? Så det er altså privatistisk selvtægt vi er ude i, vigilante style. OK!
Og denne private instans - sikkert også udrustet med voldsmonopolet - der sætter sig over alle andre private instanser, skal så drives af folk med din opfattelses- og fortolkningsevne?
Er desuden ikke DF'er, er nationalliberal. Look it up!
nulstat vi kriminalisere folk for sandfærdige ytringer, han bare ikke selv er enige i.
Om ytringerne er sandfærdige eller ej bør ikke betyde noget for, om de er lovlige eller ej.
Det bør det jo netop, at gøre sandhed ulovligt er at forsøge at fordreje udsynet til virkeligheden, dette kan kun føre til tragedier.
Selvfølgelig skal det være tilladt at ytre sandheder. Min pointe er bare, at det ikke skal være ulovligt at ytre usandheder.
Afskaftopskattennu:
nulstat vi kriminalisere folk for sandfærdige ytringer, han bare ikke selv er enige i. Det er klokkeklar "zeniansk" socialliberal ny-fascisme.
Det er blot en ligegyldig person, men ellers har du ret - han vil kriminalisere borgere han ikke er enig med - stat eller ikke stat - det er i denne sammenhæng ligegyldigt.
Og hvem skal så dømme de pågældende personer i det statsløse samfund?
Eller er vi blot ude i en gang selvtægt?
Og hvem skal så dømme de pågældende personer i det statsløse samfund?
Bare vent, til vi alle er blevet medlemmer af den globale Umma - eller det globale kalifat. - Og så er der ikke længere tvivl om hvilken lov, der gælder: Sharia.
Skulle nogen være interesseret i at læse, hvor det bærer henad, er der hjælp her. - Advarsel!, det er bestemt ikke rar læsning
...[J]eg er ikke fascist af den simple grund, at jeg ikke går ind for en stat.
Hvordan hænger det sammen med, at du kan glæde dig over, at en anden er blevet dømt ved en statslig domstol (ja, domstolene hører fortsat under staten her i landet)? Din tankegang forekommer mig en smule usammenhængende...
(Jeg vil slet ikke begive mig ud i at forestille mig, hvordan den summariske retspraksis vil være i dit statsløse, anarko-kapitalistiske idealsamfund.)
At udtale noget faktuelt rigtigt: at der rent faktisk findes muslimske mænd, der gør som udtalt, det er ikke racisme, og Langballe burde aldrig være dømt.
At mene at enhver dom nødvendigvis er rigtig, det er nonsens
At mene at enhver dom nødvendigvis er rigtig, det er nonsens.
Enig, men i dette tilfælde mener jeg i høj grad, at dommen er rigtig. Jeg mener ikke, at der kan være tvivl om, at Langballe er racist i lovens forstand.
Dit syn på retssystemet er mildest talt bekymrende.Det er ikke kriminelt at være racist. Det ville være en Orwellsk form for sindelagskontrol.
Det er stadig kun kriminelt at handle på en måde eller i dette tilfælde ytre sig på en måde, der er i strid med straffeloven.
§ 266b. (1000) Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i
en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken
en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af
sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle
orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.
Pointen i kritikken af dommen er, at Langballe siger noget faktuelt rigtigt: Der er en gruppe af muslimer, der gør som nævnt, og det er ekstremt farligt at begynde at kriminalisere udsagn om fakta, skal det så også være forbudt at sige, at der ifølge Danmarks Statistiks kriminalitetsopgørelser er en overvægt af indvandrere?
Det er ikke liberalt
Nulstats pointe er vel, at det ikke er uliberalt at forbyde racisme på egen ejendom. Man kan så undre sig over, at han i det her tilfælde går statens ærinde og mener, at den kan straffe ytringer fremsat i en avis.
Til dels, ja. At jeg hylder afgørelsen mod Langballe skyldes, at jeg er antiracist. Det skyldes ikke, at jeg går ind for statslige domstole - det gør jeg ikke.
I et statsløst samfund ville jeg søge at indrette mig under et lovsystem, der har en racismeparagraf såsom §266b. Jeg synes, at racisme er et af de mest frastødende træk, som mennesker kan have, og vil derfor være villig til at betale ekstra for at deltage i et samfund, der straffer racisme.
Racisme er vel ret beset kollektivisme, så selvfølgelig er du som liberal antiracist.
Men der er jo ikke noget i den konkrete ordlyd af Langballes ytringer, som er racistisk. Han konstaterer, at der er muslimske fædre, som slår deres døtre ihjel. Retten har formentlig vurderet, at han mener, at muslimske fædre som sådan slår deres døtre ihjel. Men han har altså bare ikke sagt det.
I et statsløst samfund ville jeg søge at indrette mig under et lovsystem, der har en racismeparagraf såsom §266b. Jeg synes, at racisme er et af de mest frastødende træk, som mennesker kan have, og vil derfor være villig til at betale ekstra for at deltage i et samfund, der straffer racisme.
Der er vel mangel på love i statsløse samfund?
Det skyldes ikke, at jeg går ind for statslige domstole - det gør jeg ikke.
Hvilken myndighed skal så håndhæve "dine" love? - FN eller OIC - Imamer - "gadens parlament", - ja lad os høre, hvad du mener?
Hvis man kommer med racistiske udtalelser er man selvsagt racist.
Så du er racist - nulstat - og dertil en ubegavet og talentløs en af slagsen.
Tror vist, at du må forveksle mig med ham, som du ser i spejlet.
Nej, jeg skrev til dig og det er du godt klar over - du har fortsat problemer med at styre dit temperament - typisk for en person med begrænsede ressourcer og evner.
Du er godt nok ynkelig, Afskaftopskattennu.
Nå - er det synd for dig. Kniber det med argumenterne - som sædvanligt ?
Nulstat; menneskearten består af flere racer ligesom hundearten består af flere racer det lærte jeg i biologi for mange år siden men undervisningen i underskolen er måske blevet ringere, så jeg vil opfordre Dem til at lære lidt biologi.
Jeg har sendt en omskrevet version af min tidligere klumme til JP. Så må vi se, om retssystemet virkelig vil dømme mig for racisme. Inkluderer nu også bornholmere og nudister blandt minoriteter, jeg bevidst krænker lol
Jeg er helt enig med dig Torben.
Må sandheden ikke være ubehagelig ?
Når fængslerne allerede er overfyldte og de må bruge fritidslokalerne til overnattende indsatte, virker det interessant at fænglse 5 mio. danskere for racisme. Hvis vi nu alle blev 'racister', måtte systemet give op.
Men er det racisme at ville bevare velfærdssamfundet?
Personligt går jeg ind for ytringsfrihed - og mener langballe har ret til at udtale sig som han har lyst.
Det ændre ikke det simpelt faktum, at Langballe er en racist nar.
En anden "men" er, at ytringsfrihed for de herskende folk giver ingen mening. Ytringsfrihed giver kun mening når den gælder de undertrykte og minoriteter.
Yderligere syntes det vil klæde de såkaldte liberale blogger herind at diskutere om "hatespeech" (det at opfordre til diskrimination) burde have retslige konsekvenser eller ej.
"racist nar"
Aha, hvorfor er han det? Jeg har aldrig hørt ham støtte racisme eller udtale sig racistisk.
Er det ikke lidt barnagtigt at gå at kalde andre folk for "racister" bare fordi man er politik uenige med dem?
Og selvfølgelig skal "hatespeech" ikke have retslige konsekvenser. Hvem skal dog definere "hatespeech"? Det er helt uholdbart og i strid med princippet om ytringsfrihed. Så vidt jeg kan se har du lige udøvet "hatespeech", endda rettet direkte mod en navngiven person. Hvilken dom synes du det er rimeligt at du får?
Selvom man er uenig med Langballe og DF og mener at alt hvad de står for og alt hvad der kommer ud af munden på dem er afskyeligt, så skal der arbejdes for en afskaffelse af racismeparagraffen. Det er bedre at vide hvad folk tænker og mener! At prøve at undertrykke slige følelser og tanker, vil ikke bringe noget godt med sig og det underminerer demokratiet og udhuler ytringsfriheden.
Jeg har det ligesom Connie Terndrup, selvom jeg måtte føle, at alt hvad der kommer ud af hendes vældige gab er ækelt, afskyeligt og ildelugtende så skal der arbejdes for en afskaffelse af paragraf 266b.
Har du nogensinde ulejliget dig med at sætte dig ind i, hvad Jesper Langballe faktisk "tænker og mener", inden du hælder en verbal skidtspand ud over ham og hans meningsfæller? (Hvis du havde, ville du også vide, at beskyldningerne mod Langballe for bl.a. at skulle være racist er direkte groteske.)
Hvorfor skal man slå syv kors for sig, inden man kan så meget som nævne Jesper Langballe?
Hvorfor skal man slå syv kors for sig, inden man kan så meget som nævne Jesper Langballe?
Connie er i egen optik et bedre menneske end Jesper Langballe og DF'ere i almindelighed, det vil hun gerne vise omverden ved, at kaste smuds og snavs på sine holdningsmodstandere og især DF, meget radigalt i øvrigt. Tonekunstneren behøver ikke dokumentere endsige argumentere, hun nøjes med at føle, ak ja.
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 9 timer og 19 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 7 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 18 timer og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 10 timer og 2 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 19 timer og 7 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 7 timer og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 4 timer og 24 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 4 timer og 24 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 12 timer og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 4 timer og 24 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 12 timer og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 18 timer og 39 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 4 timer og 24 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 4 timer og 49 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 5 timer og 12 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 11 timer og 13 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 10 timer og 58 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 13 timer og 30 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag, 3 timer og 56 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
Sass Larsen, godt han er tilbage saa S helt kan forsvinde
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 8 minutter siden i Politik
|
Om Torben Mark Pedersen Torben Mark Pedersen er cand. polit. et exam art (samfundsfag og forvaltning) og Ph.D. i økonomi fra Københavns Universitet. Har studeret... Se Torben Mark Pedersens profil eller Følg Torben Mark Pedersen |
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 91 klik
Unge rygere dulmer nerverne med smøger 23/05 05:47 - 48 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 44 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 36 klik
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat 25/05 20:57 - 31 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 970 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 720 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 478 klik
Skattereformen er socialt SKÆV! 25/05 09:32 - 437 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 368 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

