No surprise: Voldtægtsmistænkt Somalier lige kommet tilbage fra islamisk genopdragelse.
Udgivet for 181 dage siden i Politik
Tilføjet 26/11 11:10 til Boblere af Jacques dôBiann
Ja, så fik vi mistanken bekræftet. Svinet der med god sandsynlighed har voldtaget den kun 10-årige danske pige var lige kommet tilbage fra islamisk-supremacistisk genopdragelse i Al-Shabaabs bastion, Somalia:
http://ekstrabladet.dk/112/article1664586.ece
Her lærer man jo, hvad mandens overstatsligt guddommelige privilegie er med indfangne, urene kvinder og småpiger! Træk så i land kulturmarxister!
Men husk nu: de farlige her, er de islamiseringsmodstandere som bryder tabuet og forlanger virkeligheden addresseret, ikke dem der holder den beskyttende hånd over det islamiske herrefolk og forsøger at bortforklare deres hardcore supremacistiske flokadfærd inden for rammerne af en komplet utilstrækkelig marxistisk doktrinær virkeligheds- og sammenhængsforståelse og masseimporterer dem hertil for at score de frihedshadende stemmer de leverer, så snart de kan komme til urnen. Problemer eksisterer nemlig kun hvis man snakker om dem og de ikke udstiller det venstreorienteredes ultimative ideologiske fallit i forhold til at årsagsforklare åbenlyse virkelighedssammenhænge inden for rammerne af deres egen virkelighedsfjerne doktrin og heller ikke sætter deres udpræget autoritære islamisk-højreekstremistiske importproletariat i et dårligt lys.
Enhver der går multikulturalismen og dens utopiske proselytter på klingen med den islamisk dominerede multikulturalismes fallit og dennes overhængende livsfarlighed for den civilisation venstrefløjen selv gerne ser tilendebragt ASAP med "Islam Ultra" som opløsningsmidlet, er "en højreekstremist af Breivik-klassen" ifølge "eksperten i højrefløjen", René Karpantschof. Sandheden er nemlig, at ethvert multikulturalistisk samfundseksperiment med Islam som den dominerende ingrediens i mixet altid vil gå galt, da Islam og langt størstedelen af muslimerne ikke kan konstateres til at anerkende nogle af de universalværdier eller principper vi har baseret hele den vestlige civilisation på og som skal til for at et sådan eksperiment overhovedet kan få et positivt udfald. Samtlige af disse værdier og principper er endda en erklæret del af det guddommeligt udstukne islamiske fjendebillede. Det er ting som hele den videnskabelige process, kvinders- og minoriteters lige rettigheder, frihedsrettighederne, demokratiet, den personlige frihed og pluralismen! Intet af dette er gangbart i et islamisk idealunivers og uhyggeligt mange muslimer - det klare flertal i en nu række af undersøgelser - er enige heri.
Den rød-islamiske alliance bliver det "frie" vestens endeligt og LA snorksover! Vi har brug for nationalliberal modstand nu.
infidel revolution NU
Vil det være uetisk eller uhøfligt i sit stille sind at håbe på, at en radigal kulturmarxist, eller en af dennes nærmste, bliver det næste ofre i forbindelse med et somalisk muslimsvins gudsgivne adfærdsmønster?
Hvis det er en radigal som er fyldt 18 og har stemt på de radigale så NEJ..
Er det derimod en 10 årig pige med en mor og/eller far som har stemt på dette muslimske støtteparti så er svaret JA for en pige på 10 år skal ikke stilles til ansvar for sine forældres sindssyge.
Der er kun een måde at få denne gut ud af landet på og det er desværre ved at den lynch-mob som opstod i Gullestrup holder ved og sørger for at gøre livet så surt for idioten at han selv ønsker at flygte herfra..
Desværre skal de radigale nok sørge for at knægten får en mild straf og støtte fra staten til at flytte til en anden landsdel hvor han så kan genoptage sine handlinger mod andre uskyldige.
Hvis han ikke ryger ud på røv og albuer så må jeg sgu sige at så er jeg tæt på at være træt af at Gullestrup banden ikke fik fingrene i gutten først.
Ja for lige hjemvendt fra opdragelsesrejse betyder jo at han ikke kan sige han er forfulgt i sit hjemland for så kunne han jo ikke tage dertil.
Derudover burde forældrene til knægten straffes som medvirkende til voldtægten når de sådan har sendt knægten til Somalia på opdragelsesrejse.
Gad godt vide om han er en af de knægte som Gullestrup-banden havde i kikkerten.
Henrik Madsen
Lynching tiltagene virker meget selektive!
De bliver kun bragt på bane, når gerningsmanden er indvandrer.
Selvom der hver måned dukker incest og mishandlingssager af langt være karakter op med
danske forældre som gerningsmænd er der ingen der samles for at lynche dem.
Så både venstre og højrefløj har de farvede briller og skyklapper på.
PS. Seneste nye DK incestsag
http://ekstrabladet.dk/112/article1664606.ece
Jeg syntes sgu da ellers nok der har været lynch stemning mod de personer der har været involveret i diverse incest sager.
Jeg har da ihvertfald set adskillige artikler omkring hvordan incest anklagede har fået deres huse og plankeværker overmalede med skældsord og trusler.
Derudover er der jo også den klare forskel at de fleste af disse incestsager først får offentlighedens bevågenhed når politiet HAR anholdt nogen og så videre.
Det der gav lynch stemningen her var vel mest at vedkommende gik frit omkring og at man havde en fornemmelse af at politiet ikke gjorde de helt store anstrengelser for at finde vedkommende.
Henrik Madsen
da jeg var 18 gennembankede/sparkede jeg da en 60 årig dansk mand der havde vist sin pik til min lillesøster på 9 så det har intet med nationalitet at gøre, andet end indvandrene er overrepresenteret i statistikken
Overhovedet ikke.Så kunne det være de begyndte at vågne op.For det er altid først når folk selv prøver at blive ramt,det begynder at blive vigtigt for dem at ændre tingene.
Radigale..hahaha. :)
Personligt er jeg enig, dette må stoppes ASAP, men as soon as possible er ikke særlig soon i vores politiske klima, desværre. Det hænger jo sådan sammen, at alle der udtaler sig negativt om muslimer for stemplet ordet 'racist' i panden, og at folk derefter ikke gider tage vedkommende seriøst mere, og den problematik er LA simplethen ikke stabile nok ti at tackle lige nu. DF kan, fordi de folk der stemmer på dem har invandrerpolitiken som 1. prioritet, hvilket er en god og ærlig sag, men det ville være en skam hvis LA som det eneste parti der kan redde Danmarks økonomi skulle bakke sig selv ind i et politisk hjørne, hvor ingen gider snakke andet end indvandring fra underudviklede lande.
TLDR: Lad LA redde økonomien, indvandringen er DFs speciale.
Stemplet "racist" er et af de mildere og måske ved at miste sin virkning. "Nazist" og "fascist" er gammeldags og ligeledes slidt. "Breivik" er det nye stempel, man får i panden, når man kritiserer islamisk indvandring. Hvis man drister sig til en mørk nat at sætte nogle klistermærker op i en af ghettoerne, er man sikkert i morgen manden med maskinpistolen.
Sådan foregår debatten.
Mon ikke man kan forvente at en Zenia Stampe eller en såkaldt ekspert, snart melder sig på banen med en forklaring og undskyldning?!
http://ekstrabladet.dk/112/article1664639.ece
Her er så weekendens døgnrapport. Læg mærke til beskrivelserne af gerningspersonerne.
Hvor en beskrivelse af gerningspersonerne ikke er til stede, så spørg jer selv hvad der umiddelbart først falder jer ind mht etnicitet.
I bærer ansvaret, alle jer, der har travlt med at svine os islammodstandere til.
I åbnede grænserne. I tvang os til at tie stille.
Jeg håber, det føles rart nu.
tingen er den, at islamiseringen kommer langsomt snigende. De seneste generationer har ikke oplevet et land uden islams tilstedeværelse.. og kommende generationer vil opleve det for fuld musik.
Spørger man de ældste generationer, dem der har levet i et næsten islamfrit land, så fatter denne generation ikke hvad der er sket med vores land.
Og tænk, denne ældre generation har gjort det muligt for personager som Zenia Stampe, at tage en gratis uddannelse og derefter leve på evigt offentlig forsørgelse, og så med det "privilegie" at smadre denne kultur som vores ældste generationer har foræret smatsoen.
Min oplevelse er ellers at det er den ældre generation der er mest skeptisk overfor indvandrere og i særdeleshed islam, mens unge mennesker derimod lukker øjnene for det fordi det har de lært i børnehave, vuggestue, folkeskole og derefter ungdomsuddannelse.
Det er også det jeg skriver :-)
Jeg har lige læst mit indlæg igennem igen, og jeg kan ikke umiddelbart finde nogle steder hvor jeg skulle have udtalt mig på andre måder, eller mit indlæg kunne forstås på anden vis.
Hvis du mener, at mit indlæg kan bære præg af misvisende budskaber, så sig endelig til. Jeg mener nemlig, at det er vigtig for debatten, at man udtrykker sig klart og tydeligt. Jeg kan sagtens tåle, at blive irettesat :-)
Aha. Ok, min fejl :-)
Spørger man de ældste generationer, dem der har levet i et næsten islamfrit land, så fatter denne generation ikke hvad der er sket med vores land.
Jeg læste denne sætning, som at de vitterligt ikke fatter - altså ikke er klar over hvad der sker med vores land. At de ikke er klar over at det der sker er skidt for DK.
Men vi er enige ser det ud til! :-)
Jeg synes stadig, at de holdninger, som repræsenteres i nærværende tråd, er komplet afstumpede og ubegavede, og at postulere, at folk, der har andre holdninger til livet end Jer skal føle sig ansvarlige for et andet menneskes handlinger, er så ufatteligt småtbegavet, at det ikke kan tages for andet end den rendestensmentalitet forfatteren tydeligt besidder.
Den kollektivistiske klassificering af alle, der kommer syd for grænsen som voldtægtsmænd og forbrydere er i mine øjne vanvittig, og så uliberal som noget overhovedet kan være.
Jeg har faktisk ondt af Jer. Tænk at have så store personlige problemer, at den eneste udfrielse fra egen svaghed, er at udpege en kæmpe befolkningsgruppe som skyldige og syndere i alverdens konspiratoriske sammenhænge, og så fokusere sit selvhad på dem - Ja, det er egentlig ret tragisk.
Jeg håber for Jer, at i får løst Jeres problemer i livet, og stille og roligt får skabt en sprække i Jeres paranoide univers, hvor i kan møde det ubekendte med velkomst frem for had.
Du skriver: "at folk, der har andre holdninger til livet end os"..
Kunne du uddybe hvad disse holdninger går ud på?
EFTERSNAKKEREN Frode
DU gider ikke tænke dig om og undersøge tingene nærmere, men vil hellere køre frihjul ved at hægte sig på "de rigtige meninger".
DU ønsker bare at være en del af "det gode selskab".
DU søger at undgå alt, hvad der kan blive til besvær og ulejlighed for dig, eller som kan sætte din egen behagelighed i farezonen.
DU prøver derfor at fremstille dig som "humanist", "anti-racist", o.s.v. ved at deltage hetzen mod dem, der ønsker en mere ansvarlig politik.
DU bruger kort sagt ikke hovedet, men eftersnakker ukritisk Godhedsindustrien og de professionelle manipulatører.
DU gider ikke tænke dig om og undersøge tingene nærmere, men vil hellere køre frihjul ved at hægte sig på "de rigtige meninger".
Nu ved jeg ikke hvad "de rigtige meninger" er for nogen. Jeg kan dog konstatere, at jeg er grundlæggende uenig med alle indlæggene i denne tråd. Jeg ved ikke rigtig hvad det er du mener jeg mangler at undersøge i den forbindelse.
DU ønsker bare at være en del af "det gode selskab".
Se, der har du grundlæggende misforstået min præmis. Jeg ønsker ikke at være en del "af det gode selskab". Jeg ønsker ikke at være en del af noget som helst overhovedet. Det er jo lige præcis Jeres flokmentalitet og kollektivisme jeg finder totalt anstødelig.
DU søger at undgå alt, hvad der kan blive til besvær og ulejlighed for dig, eller som kan sætte din egen behagelighed i farezonen.
Hvis jeg var så mageligt anlagt, så ville jeg ikke - som en anden Don Quijote - vedblive med at kæmpe for liberalismen herinde på 180 grader, hvor deltagerne i den her type af debatter, succesfuldt har ændret dagsordnen til Nationlisme og Totalitarisme.
DU prøver derfor at fremstille dig som "humanist", "anti-racist", o.s.v. ved at deltage hetzen mod dem, der ønsker en mere ansvarlig politik.
At være politisk uenig er ikke en hetz. Jeg er i øvrigt, som tidligere beskrevet, på ingen måde interesse i at blive slået i hartkorn med diverse ligegyldige grupperinger.
DU bruger kort sagt ikke hovedet, men eftersnakker ukritisk Godhedsindustrien og de professionelle manipulatører.
Jeg bruger skam så ganske rigeligt hovedet. Jeg bruger det til at bedømme hver mand for sig. Det er snarere den automtisme, der ligger til grund for den generelle bedømmelse af fremmede, som kommer til udtryk i denne tråd, der udtrykker dovenskab, manglende kritik og eftersnakken.
Den kollektivistiske klassificering af alle, der kommer syd for grænsen som voldtægtsmænd og forbrydere er i mine øjne vanvittig, og så uliberal som noget overhovedet kan være.
Med andre ord: Denne unge mand er ikke præget af sin kultur. Han er at sammenligne med en hvilken som helst anden syg voldtægtsmand?
Der er intet forkert i at påpege det åbenlyse. Uanset hvor ubekvemt det måtte være. Den kultur, der hersker i Somalia, er helt og aldeles underlegen. Det er der intet "kollektivistisk" (?) eller racistisk i at påpege. Denne kendsgerning gør ikke den enkelte somalier underlegen eller mindreværdig.
Jeg synes iøvrigt, du skal kontakte pigens familie med dine pæne meninger. Det kan være, de har forståelse for din Godhed.
Kan vi til sidst blive enige om, at såfremt denne unge mand (eller hans familie) ikke var kommet til Danmark, så var en uskyldig dansk piges liv ikke blevet ødelagt (af ham)?
PS!
Det helt afgørende her, som du ignorerer, er desuden at han var sendt hjem til "genopdragelse". Ét er, at vi vel hurtigt kan blive enige om, at i et dansk perspektiv, så er denne opdragelse ikke særlig vellykket.
Noget helt ander er, hvad fanden laver han i Somalia, hvis han (eller hans forældre) er flygtning(e)?
Skulle han mod forventning ikke have flygtningestatus, så er hans familie jo indvandret. Gad vide, hvad de arbejder med ....?
Årh, vil du da tørre øjnene og mande dig lidt op, "Frode".
Jeg synes stadig, at de holdninger, som repræsenteres i nærværende tråd, er komplet afstumpede og ubegavede,
Du vil, som så mange andre, opdage, at du ikke kan undertvinge mine ord med henvisning til tonen. Vi er mange, der er færdige med at høre på jeres snak om "tonen". Jeg vil skide din tone et stykke. Fangede du den?
og at postulere, at folk, der har andre holdninger til livet end Jer skal føle sig ansvarlige for et andet menneskes handlinger, er så ufatteligt småtbegavet, at det ikke kan tages for andet end den rendestensmentalitet forfatteren tydeligt besidder.
Sticks and stones may break my bones. Men du kan slå og slå og slå - virkeligheden trænger sig mere på for hver dag der går. Du har et medansvar.
Du og dines meningstyranni - fulgt op af stemmer på folk, der har forrådt landet Danmark - har et medansvar for, at en 10-årig pige er blevet voldtaget. Lev med det. Find ud af, om du kan se dig selv i spejlet.
Den kollektivistiske klassificering af alle, der kommer syd for grænsen som voldtægtsmænd og forbrydere er i mine øjne vanvittig, og så uliberal som noget overhovedet kan være.
Muslimer begår langt mere voldskriminalitet og samfundsundergravende aktiviter end danskere. Fakta. Uanset hvordan du ryster på hovedet, sparker ud efter modige mænd og kvinder eller forsøger at fratage muslimerne deres ansvar for deres taberkultur.
Jeg har faktisk ondt af Jer. Tænk at have så store personlige problemer, at den eneste udfrielse fra egen svaghed, er at udpege en kæmpe befolkningsgruppe som skyldige og syndere i alverdens konspiratoriske sammenhænge, og så fokusere sit selvhad på dem - Ja, det er egentlig ret tragisk.
Ah, patologiseringen. Don't worry, jeg har et godt liv. Gode venner, masser af sex, jeg ser vist ret godt ud og er i fysisk god form. En god uddannelse, en lækker lejlighed og et sjovt job til en god løn.
Og derfor - netop derfor - har jeg overskud til at bekymre mig om mine medmennesker. Jeg bor i et af Danmarks dyreste områder, men jeg ved sgu godt, hvordan livet er blevet for folk i Brøndby Strand, Hundige, Taastrup, Herlev, Husum, Brønshøj ...
... og det er min goddamn' pligt at tale for dem også, hvis de ikke selv kan - eller ikke er begavede nok til at svare dig, som du har fortjent.
Så dette er også for alle dem, der bliver terroriseret, kropvisiteret, kastet sten efter, får malet "danskergris" på husmuren.
Jeg håber for Jer, at i får løst Jeres problemer i livet, og stille og roligt får skabt en sprække i Jeres paranoide univers, hvor i kan møde det ubekendte med velkomst frem for had.
Endnu en sygeliggørelse. Og en forsikring om, at Frode her er et af De Gode Mennesker.
Men du kan bare komme an. For hvis De Dårlige Mennesker ikke kun er kakkelbordene i Vestjylland, men også er universitetskandidater i storbyen, håndværkere i forstæderne og lærere i provinsen, så er det din holdning, der er ved at være den unormale.
Og jeg vil i hvert fald give de mennesker, du formår at tryne, en stemme. For jeg har den - og de fortjener det.
Må jeg, en såkaldt "igle", (her på siden ihvertfald..) (-: - komplimentere Ju(u)l-e-manden for et veltilrettelagt spark i røven til den "gode samaritaner" Frode, som åbenbart HELLER ikke kan få "kulturberigelse" nok! Fandme om jeg fatter det, hvor mange "enkeltstående tilfælde", skal der snart til, før godhedsapostlene og alle de andre pladderhumanister får øjnene-ne OP!?
Det er til at brække sig over i lårfede stråler..........!
Knægten skal self' udvises efter endt ferie på Hotel Luksus Gitterly, -ellers må vi sgu' snart ud på noget protestmarch-agtigt-noget....!
Glædelig Ju(u)l :-) :-)
Frode:
Og igen har vi en lands- og civilisationssvigerisk taber til at slynge om sig med stråmænd for at gøde jorden for det narcissistisk selvforædlede vrøvl han gerne selv vil af med efterfølgende:
"Den kollektivistiske klassificering af alle, der kommer syd for grænsen som voldtægtsmænd og forbrydere er i mine øjne vanvittig, og så uliberal som noget overhovedet kan være."
Alle? Det må jo så også inkludere Naser Khader og Farshad Kholgi og hvem mener det? Stik fingeren op!
Jeg har ikke sagt, at "alle" fremmede er nogetsomhelst, så jeg skal selvfølgelig ikke forholde mig til DIN latterlige generaliserende anklage, da jeg selvfølgelig ikke skal forsvare en position jeg ikke har indtaget. Næhh, DU er den der generaliserer her, hykler, ikke mig. Jeg påtaler bare en udtalt tendens iblandt muslimske mænd som er fuldt ud statistisk påviselig - især i Norge - og erklærer at problemadfærden selvfølgelig har sit direkte udgangspunkt i det komplet uintegrérbare islamiserede menneskesyn; hvilket norsk politi officielt har erklæret sig 100% enige i. Løb du bare slalom uden om virkeligheden fjols, vi tager den head on!
Din ideologi kommer til kort, når det viser sig at en offergjort minoritet rent faktisk er krigerisk og krænkerisk af natur og derfor udpræget krænker ud i værtsmajoriteten. Så skal der pludsligt forsøges klasket et tabu-låg på virkeligheden ved hjælp af forskellige former for krampagtigt selvflagellantiske udskamningstrategier, da en minoritet ifølge "minoritetsreligionen" aldrig kan være overgriberen i forhold til majoriteten. Det er nemlig altid folk fra majoriteten den er gal med, når overgribere viser sig at komme fra samme minoriteter igen og igen og at der er en tydelig rød tråd til de forskellige ved et hurtigt kig på fortrædelighedernes karaktér.
Din tåbegode ideologi er fallit og dine indlæg afslører tydeligt, at du nu er en presset mand hvis stupide ideologiske observans er lige ved at implodere under vægten af sin egen doktrinære utilstrækkelighed.
http://www.bt.dk/krimi/16-aarig-varetaegtsfaengsles
"på gerningsstedet blev fundet en pakke kondomer. Og på pakken var der fingeraftryk, der har sig at passe på den 16-årige. Politiet har tidligere fortalt, at det var et teknisk spor i sagen, som førte til fredagens anholdelse af drengen, men man har indtil videre ikke villet fortælle nærmere om, hvad det præcist var. Den unge fyr er ikke alene sigtet for voldtægt af den kun 10-årige pige. Han er sigtet for to yderligere forhold - anden kønslig omgang end voldtægt, herunder anal- og oralsex af den 10-årige. Samt voldtægtsforsøg af pigens 9-årige veninde. Den 16-årige nægter sig skyldig i alle tre forhold i sagen."
Tak! Mange tak for det Frode. Vi sætter virkelig pris på kulturberigelsen med "ligeværdige" islamisk-supremacistiske importkulturer. NOT!
Du skal ikke blive overrasket, hvis folk som dig om ikke så længe ender som det jagede vildt i fortjener at være. Det her bliver ikke en gratis omgang.
Og igen har vi en lands- og civilisationssvigersk taber til at slynge om sig med stråmænd for at gøde jorden for det narcissistisk selvforædlede vrøvl han gerne selv vil af med efterfølgende
Jeg ved godt, at det er spildte Guds ord på Balle-Lars, men du forstår ganske enkelt overhovedet ikke min grundlæggende præmis vel? Jeg abonnerer ikke på hverken land eller civilisation. Jeg tører røv i det danske flag og pisser på biblen. Det har ingen betydning for mig overhovedet.
Jeg har ikke sagt, at "alle" fremmede er nogetsomhelst
HAHAH - OK, jeg beklager. Du har naturligvis intet mod en Amerikaner, eller en Japaner. Det er kun alle muslimer, der er en del af det internationale komplot. Det er ellers noget af en papirstynd undskyldning for ikke at være en generaliserende tosse. Er det overfor mig du undskylder (næppe, jeg antagter du ikke bryder dig om mig) eller er det over for dig selv, at du trænger til at undskylde dine rabiate holdninger? I øvrigt nydeligt underbygget med en række til lejligheden udvalgte "statistikker" og "beviser".
Din ideologi kommer til kort, når det viser sig at en offergjort minoritet rent faktisk er krigerisk og krænkerisk af natur og derfor udpræget krænker ud i værtsmajoriteten.
Igen så har du (og de resterende debattører, der anklager mig for alverdens unoder) komplet misforstået pointen. Det her er ikke en fodboldkamp. Det er ikke sådan at man skal holde med Brøndby eller FCK. Det er virkelige mennesker af kød og blod vi taler om her.
Jeg arbejder ikke ud fra grupperinger. Jeg synes ikke det er synd for muslimer, eller at danskere skal sone en arvesynd efter god kristen tradition. Jeg er hamrende ligeglad med muslimer og danskere og japanere, I det hele taget tror jeg ikke på en verdensopfattelse, hvor man bare kan gruppere individder efter arbitrære kriterier.
Jeg synes til gengæld, at det er ufattelig synd for pigen, lige så vel som jeg synes det er synd for "Ismael", der er af somalisk afstamning, og som nu skal trækkes med en mistænkeliggørelse alene på grund af hudfarve eller religion.
Din tåbegode ideologi er fallit og dine indlæg afslører tydeligt, at du nu er en presset mand hvis stupide ideologiske observans er lige ved at implodere under vægten af sin egen doktrinære utilstrækkelighed.
Igen dine fuldkommen fejlslagne kategoriseringer. Ideologi og doktrin er mig fuldkommen ligegyldigt. Begge dele hører en svunden tid til. Begge dele leder til "landskamp" tankerne og den underforståede ret til at bestemme over andre.
Igen, jeg er et liberalt menneske, der tager afsæt i individdet, og det ærgrer mig at jeg bliver hvivlet ind i Jeres oldschool race/kultur/nationalitetsopgør a' la 19. århundrede.
Du skal ikke blive overrasket, hvis folk som dig om ikke så længe ender som det jagede vildt i fortjener at være. Det her bliver ikke en gratis omgang.
Hvad? Hoppede kæden lige af for dig der Jacques? Så gik der vist lige lovligt Breivik i den...
Frode:
"Jeg arbejder ikke ud fra grupperinger."
"I det hele taget tror jeg ikke på en verdensopfattelse, hvor man bare kan gruppere individder efter arbitrære kriterier."
Nej - men det gør stort set resten af menneskearten og derfor falder du ved siden af virkeligheden.
Mennesket er et flokdyr. Det er indkodet i vores DNA og vores DNA's bestanddele dannes i superstreng-feltet hvor alle påvirker hinandens tankeprocesser - hvilket umuliggører 100% selvstændig tænkning - hvilket så igen gør 100% individualistisk eksistens videnskabeligt umuligt og dermed også uddateret. Mennesket indretter sig naturligt i stammer hvor bestemte regler og normer gælder og indretter man sig ikke efter disse ryger man ud af stammen. Det er sammenhængskraften der holder stammen sammen og denne energi kan videnskabeligt påvises til eksistens på det kvantemekaniske niveau.
http://www.youtube.com/watch?v=0l6ZBZnOBCA
Og at du ikke tror på gruppering efter hvad du kalder "arbitrære kriterier" er ikke ensbetydende med, at du ikke kan nedsmadres af ideologisk tilbagestående, supremacistiske tilvandrere der gør, men det fatter du jo ikke faren i.
"HAHAH - OK, jeg beklager. Du har naturligvis intet mod en Amerikaner, eller en Japaner. Det er kun alle muslimer"
Se, nu er du rigtig desperat. Du forsøger at erstatte en afbrændt stråmand med endu en stråmand til afbrænding. Jeg skal stadig ikke forvare en position jeg ikke har indtaget. Jeg har aldrig postuleret at alle muslimer er nogetsomhelst. Hører du stemmer eller er det bevidst misfortolkning?
"Ideologi og doktrin er mig fuldkommen ligegyldigt. Begge dele hører en svunden tid til."
Her må vi igen konstatere, at din virkelighedsopfattelse er totalt ved siden af, for vi vader i ideologi i den tid vi nu lever i nu og Europa er igen på vej ind i et religiøst middelalderligt og totalitaristisk helvede. Har du hørt om EU? Religion og andet?
"Igen, jeg er et liberalt menneske, der tager afsæt i individdet."
Ja, men størstedelen af menneskeheden tager sit afsæt i de flokke de tilhører for individet kan slet ikke eksistere uden spejling og subatomar forbindelse til andre skabninger der ligeledes udspringer af superstreng-feltet. Flokmentaliteten er ISÆR tydeligt iblandt muslimer og lige præcis denne flok ligger under for en ualmindeligt ondsindet destruktionskraft der ikke tillader anden overlevelse end det's egen og enhver der hjælper det til fodfæste i mere oplyste og langt mere fredelige flokke er også medskyldig i resultatet og er dermed også et regulært møgsvin.
Derudover er et værd at nævne, at flokkens kraft til enten at skabe eller destruere - alt afhængigt af flokkens overordnede karaktér og natur er bestemt af antallet af deltagere og da hver deltager påvirker/overvinder/dominerer sit omkringliggende miljø eksponentielt, gør dette Islam sindssygt farligt som fænomen. Kvantefysikeren John Hagelin har dokumenteret den eksponentielle effekt af eenstænkende individer der alle retter deres bevidsthed imod det samme mål.
Flere detaljer her med henvisninger til en længere række eksperimenter der gang på gang på gang har givet det samme resultat og som dermed har minimeret muligheden for tilfældigheder til det absolut minimale.
http://permanentpeace.org/evidence/research.html
Denne lille forsamling fokuserer så på skabelse af verdensfred ved at påvirke superstrengfeltet på det kvantemekaniske niveau ved hjælp af forskellige former for meditationsteknikker, men hvad med dem der fokuserer på "world domination" med voldelige midler som absolut mulighed og som udgør mange, mange hundreder af millioner af hastigt reproducerende "individer" der opdrager deres afkom med det samme supremacistiske tankesæt som generationerne før?
Du er ikke bare "et liberalt menneske", du er en narcissistisk selvforædlet socialliberal jubelidiot der overhovedet ikke har det fjerneste fodfæste i virkeligheden - som stort set alle andre socialliberale.
Jeg beklager, men jeg finder dig ikke synderligt udfordrende, du er - stik imod din egen narcissistiske selvforståelse - simpelthen ikke skarp nok.
Læner mig hermed tilbage og afventer en andens ankomst.
Den kollektive klassificering af alt syd for grænsen eksisterer ikke. Der er ingen, der betragter en kinesisk indvandrer, som en potentiel voldtægtsmand, man skal trods alt fortjene ens rygte.
Nu skal du få noget skræmmende at tænke over.
Og netop når vi taler voldtægtsdomme, stikker personer med somalisk ophav kraftigt ud.
I den grad at de faktisk i den periode statistikken dækker - Årene 2000 - 2002 - 2004 - 2005 - 2006 - 2007 - 2008 - 2009 - har personer med somalisk etnisk oprindelse i gennemsnit været dømt i 3,7 procent af alle tilfældene, hvor en person er dømt for voldtægt. Værst var det i 2005, hvor det var 5,1 procent af tilfældene. (libanesere er en anden gruppe, der er stygt overrepræsenteret)
Der er kun 17.000 somalier, indvandrere og efterkommere, i Danmark ud af alle 5.579.000 borgere. Det svarer til 0,30 procent af befolkningen. Altså er de tolv gange overrepræsenteret i voldtægtsstatikken.
Nu føder de utroligt mange børn, hvilket betyder, at over 7000 af dem er under 15 år. Så der faktisk kun 10.000 af dem over den kriminelle lavalder i den nye regerings forstand.
Det betyder reelt en en større overrepræsentation end 12 gange.
Det er langt fra den eneste form for kriminalitet, de er overrepræsenteret i.
I dommene for røverier står de 4,1 procent af alle dømte for røverier.
Jeg er ligeglad med, om folk kommer syd fra grænsen eller har anden hudfarve, og jeg mener, at man som udgangspunkt skal dømme fra individ til individ,det er individet, der gør forskellen. Men jeg vil ikke tidoble antallet af somaliere i Danmark (før de gør det selv og mere til, fordi de føder over dobbelt så mange børn som os), vil du?
Faktisk vil jeg være ærlig og sige, jeg ønsker ikke en eneste mere.
Det er langt fra alle somaliere, der begår kriminalitet, socialt bedrageri, eller holder sig fra arbejde, men vi kan ikke sortere den ene fra den anden ved grænsen, og jeg kan ikke se et eneste godt argument for, at vi skal lukke flere ind. Vi er i sagens natur nødt til at diskriminere, da vi ikke kan lukke alt og alle ind.
Lukkede kasser vil ikke afholde dem fra at komme, men øge deres bekendtes eller ægtemages kriminalitet fordi de nu skal forsørge dem samtidigt med, at de skal sende penge til det bundløse hul i hjemlandet.
Somaliere står ikke for liberale værdier - generelt, og hvis man ønsker liberale værdier, skal man ikke undergrave dem ved at importere mennesker, der står for det helt modsatte.
Det tilhører et idealistisk syn, der tager udgangspunkt i fantasier og ikke i virkelighedens verden.
Indvandrere begik også (67161/2500)/(5511000/15210)-1 = 12,48 gange mere kriminalitet i 2009 end etniske danskere. Ja, helt seriøst.
En ratio på 12,48:1.
Man kan også vælge at se på denne modbydelige forbrydelse fra den "lyse" side.
I takt med at flere og flere etniske danskere bliver ofre for flere og flere overgreb (hvilket er en 100 procent matematisk/statistisk uundgåelighed), så må man formode, at flere kulturrelativister for åbnet øjnene, deres familier vil nemlig også blive ramt.
Og så kommer der jo en massiv og bred politisk indsats mod det indlysende vanvid, der idag karakteriserer vores "indvandringspolitik".
Eller er jeg blot naiv...?
Det helt afgørende spørgsmål er naturligvis, hvor lang tid der går før dette sker. Går der for lang tid, når vi nemlig et demografisk "point of no return", hvor reaktionen kommer for sent, hvilket er lige præcis derfor vi skal prise os lykkelig for den indsats, der trods alt er foregået fra 2001 til 2011.
I Norge, Sverige, Belgien, England og Frankrig ser det helt anderledes sort ud!
PS!
Dette er naturligvis ikke en trøst for den stakkels pige og hendes familie. De er nu endnu et nummer i en støt stigende og pervers statistik.
Der er ikke mange indvandrere i nordsjælland og går du i byen de rigtige steder i København er de også til at undgå. Men jo, Peter Mygind effekten vil nok til sidst intræffe.
ErikH:
Haha, ja, tænkte selv på Mygind. Højmoral er billigst og labrest når man selv er forskånet fra konsekvenserne af den.
Sk*desmart. Spørgsmålet om statsborgerskab ville jo blive aktuelt når han fyldte 18, og med så stor tilknytning til Somalia ville han næppe kunne opnå det. Han er ikke født i Danmark, så han kunne nok få opholdstilladelse men ikke statsborgerskab per automatik.
Nu hvor han har voldtaget pigen, kommer til at spjælde den af osv, kan han se frem til permanent opholdstilladelse (vælg selv begrundelse) på sigt statsborgerskab, samt en førtidspension.
Selvom det måske er kynisk, og muligvis groft injuerende, så er det jo i virkeligheden win win set fra hans synspunkt. Det er måske langt ude, men når man tænker på hvordan somalierne har sat fup-asyludvandringen og snyltningen på de europæiske kasser i system, de ved åbenbart mere om hvordan man omgår reglerne end de europæiske borgere, så ville det ikke forbavse mig hvis han på sit ophold i Somalia var blevet "rådet" til at begå noget kriminalitet inden han fyldte 18.
På en måde er det trist man tænker sådan om andre mennesker, men det er dælen dulme deres egen skyld. Empiri.
Blandt andet dette er desværre starten på en religionskrig.
Med den nye "godheds"-regering, er der en stor berøringsangst over for problemet. Problemet som er og bliver islam.
Det kommer desværre nok til at betyde at nogle danske "vantro" vil begynde at udøve selvtægt i stadig større grad. Vel også i erkendelse af at politiet ikke længere er hverken særlig anvendeligt eller dygtigt (de kalder det selv "manglende resourcer").
Og selv om "underdanmark" i dag fortrinsvis består af muslimer, som ikke vil integrere sig, så er det meget vigtigt at huske på at langt de fleste af muslimerne - heldigvis - ikke er en del af "underdanmark", har det godt med at leve i Danmark, har arbejde, er godt integrerede og dermed ingen byrde for hverken samfund eller befolkning.
Også på den baggrund er det forstemmende at konstatere at den nye regering slet, slet ikke tager den store trussel fra de rabiate muslimer alvorligt. Jeg er sikker på at jeg deler denne opfattelse med de "ordentlige" muslimer.
Selv om jeg kan have en vis forståelse for selvtægt over for de rabiate og modbydelige muslimer, så er og bliver det politikernes opgave overordnet at tage hånd om problemet, og politiets opgave at tage hånd om de praktiske udfordringer.
Men venstrefløjen, som har begge ben solidt plantet i den blå luft, vil desværre meget hellere tale om den onde højrefløj og truslen om terrorisme herfra (f.eks. den onde Breivik), end at gøre noget fornuftigt ved det.
Jeg synes nu den nye regering har været meget tilbageholdende med at lefle for muslimer og islamisk indvandring. Det mest kontroversielle indtil nu er den med at asylansøgere skal kunne arbejde og bo uden for asylcentrene (og ja, asylansøgere = folk fra fattige muslimske lande, ikke folk fra de ideologiskperverse undertrykkende RIGE muslimske lande) og tilmed lære dansk (hvor absurd det end lyder) - og det lovforslag er så vidt jeg ved ikke vedtaget endnu. Ret skal være ret.
Storevovhund:
Tak for indspark.
"det meget vigtigt at huske på at langt de fleste af muslimerne - heldigvis - ikke er en del af "underdanmark", har det godt med at leve i Danmark, har arbejde, er godt integrerede og dermed ingen byrde for hverken samfund eller befolkning."
Den holder altså ikke helt rigtig. 72% af alle adspurgte tyrkiske muslimer i Østrig sætter koranens indhold over østrigsk lov og ret og over 50% af alle adspurgte muslimer i Danmark vil ifølge Capacent have afviklet ytringsfriheden, fordi at denne kan "misbruges" til at kritisere islam. 80% ville have forhindret udgivelsen af Muhamemdtegningerne med statsmagt = nul fri presse og nul kunstnerisk frihed.
Man skal ikke bilde sig ind, at disse mennesker nødvendigvis er godt integrerede bare fordi at de fleste af dem er kvikke nok til at holde sig under radaren adfærdsmæssigt - ihvertfald så længe demografien ikke har givet dem fordelen. Jeg tror først og fremmest at vi skal af med vrangforestillingen om, at det klare flertal af muslimerne er ideologisk moderate, for det viser mange holdningsundersøgelser nu faktisk at de fleste ikke er.
http://www.180grader.dk/Politik/aabne-spoergsmaal-til-anti-xenofoberne-om-integration-af-muslimer
jeg ser ikke forskel på moderate eller rabiate muslimer desværre ved du hvor der findes en moderat islamisk stat??? der findes også muslimer som har forkastet islam men de lever ikke så længe i deres moderate lande
Kunne man engang i fremtiden forestille sig, at nogle "magtesløse" danskere udøver selvtægt mod disse politikere (med fråde om munden) der ikke kunne få nok islamisk indvandring til landet?
- Indvandrere på overførselsindkomster koster en formue. På et tidspunkt kunne man forestille sig, at selv de rødeste mister tålmodigheden, såfremt multikulturen rammer dem selv i form af besparelser af velfærd. Fordi der ganske enkelt ikke er penge nok i fremtiden.
- Et andet scenarie er den, at et stort flertal har været direkte eller indirekte berørt af indvandreres afstumpede adfærd.
På et tidspunkt er der nogen der føler sig så magtesløse, at de griber til "handling".
Fogh var udsat for en "mildere" behandling i sin tid. En gruppe havde tilsyneladende fået nok af Fogh. Denne gruppe vil jeg kalde for individuelt berørte, da deres hanling kom som et resultalt af deres manglende forståelse for Irak-krigen.
Hvis vi tager et kig på de mere direkte berørte, så vend snuden mod Gullerup. Her var en 10-årig pige offer for visse politikeres forfejlede indvandringspolitik. Gentager sådanne situationer sig tilstrækkelig nok gange, så kan kun fantasien sætte grænser for hvad visse folk er i stand til. Du ved, samfundet avler psykopater.
Indianeren: En gang var vi mange, nu er vi få..
Muhammedaneren: En gang var vi få, nu er vi mange..
Den hvide mand: Nu er vi jo heller ikke begyndt, at lege comboys og muslimer endnu..
Nu ved vi endnu ikke om det er ham, men der er bestyrket mistanke. Og det normale er vist, at de altid nægter alt. Næsten aldrig tilståelse, det har noget med kulturen at gøre har en politimand fortalt mig.
Men jeg tænker på : Har man egentlig eksempler på, at ikke-vestlige indvandrere med muslimsk kulturbaggrund har voldtaget en pige ller kvinde, som de ikke kendte, og som ikke havde en dansk/vestlig baggrund, men som var fra deres egen kultur , og det blev anmeldt?
(Jeg ved godt,der som Lars Hedegaard og andre f.eks. bogen "Familien betyder alt" fra Trygfonden har vist, at der foregår forskellige seksuelle overgreb indenfor familerne såsom incest, fætre og onkler, der forløber sig på kusiner i den muslimske kulturkreds mm, men disse anmeldes ikke og i meget udbredt grad betragtes de jo som ok af familien. Pigerne får at vide, at de skal finde sig i det, og de tør ikke andet.)
Hvis svaret på mit spørgsmål er nej - så er disse voldtæger, som vi længe har set i Sverige og i Norge/Oslo, og som vi nu begynder at se i Danmark - egentlig et udtryk for racisme fra gerningsmændenes side. De går så udelukkende efter ofre med dansk baggrund.
Det sker da ofte at muslimer voldtager deres egne muslimske søstre.
problemet er bare den, at disse piger ikke tør melde det.
Vi har et hjem for sådanne piger: www.r-e-d.dk
Institutionen er døgnbemandet. Jeg kender en pige der har opholdt sig der. Hun har idag et nyt navn og identitet, men lever stadig i frygt.
Hun har tidligere flygtet mange gange, og ligegyldigt hvor i landet hun søgte hjælp på diverse krisecentre, så fandt familien hende med det samme.
"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger vendte teenageren for nogle måneder siden hjem til Danmark efter et års opdragelsesrejse i Somalia, hvor han er født."
Og hvornår er nogen som helst begyndt at tage Ekstra bladet seriøst. Det er mere sandsynligt, at den unge mand har været nede at besøge sine bedste forældre, og da det er en kultur hvor de gamle har magt, drager ekstra bladet den konklusion at vedkommende har været i opdragelses anstalt.
Tror nu ikke det er forløbet, som jeg lige har beskrevet, men jeg tvivler MEGET stærkt på, at det er som Eb skriver
(undskylder naturligvis ikke på hans vegne, men med at det nationalistiske pladder der blev lukket ud, måtte jeg lige kommentere på den manglende kildekritik)
Tror nu ikke det er forløbet, som jeg lige har beskrevet, men jeg tvivler MEGET stærkt på, at det er som Eb skriver
Tror du så på TV2 der har interviewet "venner og bekendte" i området der samstemmende siger det samme? Godt nok er EB en ussel pamflet uden eksistensberettigelse, men man kan jo godt være forfulgt selvom man er paranoid osv.
Det er mere sandsynligt, at den unge mand har været nede at besøge sine bedste forældre....
Hvorfor er det mere sandsynligt?
Det er mere sandsynligt, at den unge mand har været nede at besøge sine bedste forældre,
OMG ugens sjoveste indlæg
Og hvornår er nogen som helst begyndt at tage Ekstra bladet seriøst. Det er mere sandsynligt, at den unge mand har været nede at besøge sine bedste forældre, og da det er en kultur hvor de gamle har magt, drager ekstra bladet den konklusion at vedkommende har været i opdragelses anstalt.
Tror nu ikke det er forløbet, som jeg lige har beskrevet, men jeg tvivler MEGET stærkt på, at det er som Eb skriver
Min omfattende erfaring med indvandrer fortæller mig at den unge mistænkte somalier har været i enten koran skole eller Al-Shabab træningslejr i Somalia. Ydermere tillægger jeg scenariet hvor at han FRIVILLIGT har tilmeldt sig Al-Shabab som det mest sandsynlige.
Derudover fortæller min omfattende erfaring mig at det somaliske miljø omkring ham ganske udemærket var klar over at det var ham (Hvis det viser sig at det var ham) men alligevel meldte de ham ikke til politiet, da de udelukkende har loyalitet overfor hinanden aldrig overfor danskere.
Nu ved jeg ikke hvad du basere din "gut-feeling" på LordPorta, måske du kunne uddybe det...?
Sjovt at ingen mainstream medier nævner at han lige er kommet hjem fra koran skole. Havde han været kristen og lige kommet hjem fra bibel skole i USA, havde de været klar med det samme til at drage paralleller og store konklussioner om voksende ekstremisme :(
Har lige hørt, at den unge mand blev fundet ved hjælp af fingeraftryk på en pakke kondomer på gerningsstedet.
Hvis politiet har hans fingeraftryk i forvejen, må der være tidligere 'møder' mellem politiet og den unge mand! Eller ... ?
Hvad f..... er det for noget ros der er lukket ind i vort land? Var jeg pigens far havde jeg reageret prompte!
Hvorfor dog overhovedet bruge penge på ham i fængsel. I DNA register og hjem til somalia for bestandig. Den største straf for nogle grupper er at de ikke længere kan sutte på danske rettigheder....
Det er da klart at han nægter sig skyldig! - Man kan jo ikke voldtage en luder jvf. Islam, og pigerne bar ikke slør, og derfor var de jo netop ludere...
Kan vi ikke snart få forbudt den rablende vanvittige undskyldning for en rigtig religion? Islam er en dybt racistisk dødskult, stærkt præget af mandschauvinistiske idéer og pædofile tendenser.
I den kultur han kommer fra,skal en kvinde jo nærmest være stolt hvis han nedværdier sig til at voldtage hende.Hun er jo uren.Og hvis hun vover at melde det til "Politiet" er det hende der bliver dømt for at "føre manden (svinet) på afveje".No kidding.
Ja..hvis ikke det var så alvorligt,ville det være som taget fra en sjov tegneserie.Men det sker hver eneste dag,og nu har de sq importeret det til Danmark også.Jo vi bliver virklig beriget af alle de udlændinge der vælter over vores grænser.
I Guder hvor jeg savner Danmark som det var for 25 år siden.
Han mener nok da der ikke var så mange af de dejlige kulturberigere.....men godt du kan være lykkelig over en 10 årig pige er blevet voldtaget analt...klamme svin
Graa-> :
Ja selfølgelig taler jeg om problemerne med de fremmede.Det var ligesom det der var emnet?For mig var kold krig,arbejdsløshed osv osv intet i forhold til de problemer vores lille samfund I Danmark er ramt af nu,på grund af de ekstreme muslimer.
Det at bo i Danmark den gang,var at bo i et lille smørhul.Det er det desværre ikke mere.
Så må jeg dels konstatere, at din tid som fremmed i Thailand (håber, at Thai'erne er noget mere gæstfrie over for dig, end det du tilsyneladende selv ville kunne præstere her til lands) i svær grad har forvredet din erindring om 1986, dels at du kandiderer til prisen for årets proportionsforvrængning siden du mener, at bl.a. kold krig og momumental arbejdsløshed er bagateller ifht. de par ekstreme islamister, man på en god dag kan hitte i Dannevang.
Endelig skal man da vist være mere end almindeligt muslimforskrækket for at få den helt igennem forfærdelige sag om en 16-årig dreng i Herning til at være et udslag af islamisme.....
Du kender intet til hvad jeg har oplevet,ang vores berigende venner.
Ja Thaierne har taget godt imod mig,og iøvrigt er der aldrig ballade med Buddhister,så jeg ser ikke sammenhængen.
Iøvrigt er jeg ikke muslim forskrækket.Jeg bryder mig bare ikke om de ekstreme af slagsen,lige meget hvad du og andre mener.Dem der passer deres små grønthandler eller kiosker har jeg det fint med.De prøver ikke at undergrave Danmark.
Og du af alle taler om proportionsforvrængelse?Prøv at læse hvad jeg skriver næste gang.
Dette emne er uddebatteret for mit vedkommende. ;)
Nu er det der med 'at der aldrig er ballade med buddhister' da vist en sandhed med modifikationer - og i sammenhængen er det da vel også snarere thaiernes holdning til rige, fede vesterlændinge, der tager til Thailand og ter sig tovligt, som er relevant. Den sammenhæng gik åbenbart helt hen over hovedet på dig.....
Eller lider du så meget af herrefolksmentalitet, at du mener at kunne opkaste dig til dommer over, hvordan thai'erne opfører sig i deres eget land?
Hvor ved du i øvrigt fra, at den 16-årie sigtede dreng er ekstrem islamist? Eller er det bare noget, du fyrer af, for at have en undskyldning for at tage endnu en tur rundt i manegen på kæphesten.....
Så må jeg dels konstatere, at din tid som fremmed i Thailand (håber, at Thai'erne er noget mere gæstfrie over for dig, end det du tilsyneladende selv ville kunne præstere her til lands)
Hvis Løvfelt opfører sig i Thailand, som de indvandrere vi diskuterer her opfører sig i Danmark, så skal han være heldig for at slippe med livet i behold.
Endelig skal man da vist være mere end almindeligt muslimforskrækket for at få den helt igennem forfærdelige sag om en 16-årig dreng i Herning til at være et udslag af islamisme.....
På ét eller andet tidspunkt MÅ der vel kunne skabes en slags korrelation oppe i velmenernes hoveder? Hvis ikke man kan forklare det med kultur, så må man forklare det genetisk, vil du hellere det?
Graa:
Gu' skal man ej, for voldtægt af indfangne urene kvinder er en helt accepteret del af mainstream-islam og Somalia er 110% islamisk hjerneblæst. Følger jeg din logik, så er det også sandt, at det ikke har noget med religion at gøre når en Jehova-familie hellere vil lade deres barn dø end at tillade en blodtransfusion.
Narrøve som dig fatter ikke, at i visse kulturer er det at voldtage en indfangen, løsgående uren kvinde ikke meget mere alvorligt end at knipse en bille fra sit spisebord, fordi Muhammed erklærede dem lovligt "war booty" og dermed ejendom til fri afbenyttelse og disposition som kvæg, geder og får og processen er MEGET mere tillfredsstillende for en islamisk mand med sin reptilhjerne fastfrossen i en 1600 år gammel mentalitetsboble der ikke må ekspanderes ud over Muhammeds eget væsen end at knipse biller ved spisebordet!
Havde en bekendt der studerede religion på et religiøst center i Islamabad (gæt hvad den eneste religion man kunne studere, var?) og hun fik at vide til et forberedelsesmøde, lige efter ankomst, at hvis hun utildækket bevægede sig ud i byen uden mandlig eskorte, så var risikoen for indfangning og efterfølgende voldtægt indenfor 24 timer over 90%. Hvis kulturen/religionen ikke parkeres ved grænsen når folk så kommer hertil og folk afviser værtskulturens sæder, skikke og love og sætter sharia-privilegier over lands lov og ret fordi den tilgodeser ens egne lyster og ambitioner på en måde som "urenes" lov ikke gør, hvad fanden tror du så selv der sker?
Kig på Oslo's kvinder som i øjeblikket må løbe voldtægts-slalom igennem en skov af islamiske supremacist-pikke og få svaret, din retard! Og det har ikke noget med kultur og/eller religion at gøre? Det mener Oslo's politi nu ellers.
Du er jo et sociologisk analfabet!
hvad er det du føler dig stødt over???? at jeg siger du er et klamt svin der ikke har empati for en 10 årig pige???
Eller at jeg skriver hvad der skete med hende??? Har i Antihvide problemer med at høre fakta???
Til alle muslimer i Danmark
Indgå så en skriftlig kontrakt med alle muslimer i dette land!
Går du ind for sharia i nogen som helst form: UD!
Går dit barn ikke i en dansk folkeskole de første 7 klassetrin: UD!
Er du kriminel eller er med i bander: UD!
Kan du ikke leve som en moderat dansker: UD!
ER du meget mere religiøs end en normal dansker: UD!
SENDER du dine børn på genopdragelsesrejse: UD!
Ønsker du stormoske eller flere moskeer i DK: UD!
Går du ikke ind for ligestilling og pakker din kone og pigebørn ind i tørklæde, hijab, burka: UD!
Kan du ikke tolerere kritik af Islam og Muhammed: UD!
Ønsker du ikke at integrere dig i det danske samfund, og i stedet for danner du parrallelsamfund: UD!
Hold din religion privat også mht. din påklædning og religiøse symboler i offentligheden ellers: UD!
Ønsker du børnebrude: UD!
Tror du at koranen er det direkte budskab fra gud ord for ord: UD!
Er du familiesammenført: UD!
Er du radikal Imam: UD!
Få dem til at skrive under, og hvis de ikke overholder: UD! Hvis de ikke gider at skrive under: UD!
Hvis folk ikke er tilnærmelsesvis enige, er de islamister eller venstre-ekstremister. Så kan også DE komme UD!
thomasrap:
Muslimer er ikke forpligtiget til at overholde kontrakter indgået med vantro. Det var med henvisning til dette, at Arafat tørrede røv i Oslo-aftalen.
Flere artikler fra Politik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien
Udgivet for 11 timer og 23 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 19:23 til Boblere af Klaus K
Kilde: metroxpress.dk
Danske ministre stiger 31% i løn
Udgivet for 10 timer og 3 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:05 til Boblere af Claus Tjørndal
Kilde: dr.dk
Minister vil lægge skat på vennetjenester
Udgivet for 20 timer og 19 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 10:23 til Boblere af hoffmann
Kilde: dr.dk
Lufthavnsansatte til kamp mod fagforeninger
Udgivet for 12 timer og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 18:39 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Når moderinstinktet regerer
Udgivet for 21 timer og 11 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:35 til Boblere af Lennart Kiil
Kilde: manfo.dk
Skandale: Venstre vil indfører en millionærskat
Udgivet for 9 timer og 49 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 20:57 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: b.dk
JP opgiver at leje sig ind i højhusprojekt på havnen i Århus. Tvunget væk?
Udgivet for 6 timer og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 00:07 til Boblere af leif
Kilde: jp.dk
Peter Kurrild-Klitgaard: Danske mediers største USA-hemmelighed
Udgivet for 6 timer og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 23:27 til Boblere af Ola Hansen
Kendt journalist og Stasi-jæger mistænkes for at være storspionen, alle leder efter - Politiken.dk
Udgivet for 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 26/05 01:07 til Boblere af Jeppe Juhl
Kilde: politiken.dk
Skats lange pokerarm klar til at hive internetudbydere i fogedretten
Udgivet for 14 timer og 59 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: version2.dk
Nu begynder den arabiske vinter
Udgivet for 6 timer og 27 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:19 til Boblere af Henrik Johansen
Kilde: blogs.jp.dk
Kommentatorer: Hele skattereformen kan ryge i skraldespanden
Udgivet for 14 timer og 49 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:57 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politiken.dk
Skattereformen er socialt SKÆV!
Udgivet for 20 timer og 43 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 09:32 til Boblere af Jesper Lindgren Hejlesen
Når påbudt politisk korrekthed ikke virker nok --> slå autoritær despoti til
Udgivet for 6 timer og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 21:37 til Boblere af liberfreak
Bent Jensen: Bureaukratisk-politisk censur af forskning
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:14 til Boblere af Ola Hansen
Kilde: b.dk
Fagforeningsmafia: KRIFA medlem forsøgt presset ind i LO
Udgivet for 1 dag, 7 timer og 16 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 23:30 til Boblere af Carl Andersen
Kilde: tv2nord.dk
Thorning vil give virksomheder strøre fradrag for investeringer
Udgivet for 13 timer og 17 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 15:52 til Boblere af NickRohde
Kilde: politiken.dk
Kvinde, sælg din krop! | Damefrokosten
Udgivet for 13 timer og 2 minutter siden i Politik
Tilføjet 25/05 14:33 til Boblere af Camilla-Dorthea
Kilde: damefrokosten.com
HTS: Dine pensionspenge tilhører regeringen nu
Udgivet for 1 dag, 15 timer og 34 minutter siden i Politik
Tilføjet 24/05 14:19 til Boblere af Claus Due
Kilde: ekstrabladet.dk
Boligejere kan få smæk i skattereform
Udgivet for 1 dag, 6 timer siden i Politik
Tilføjet 24/05 22:24 til Boblere af Kenneth Eskegaard Nielsen
Kilde: b.dk
|
|
'Yes Scotland': Independence campaign seeks million signatures - YouTube Tilføjet 26/05 00:51 af NickRohde |
| Flere videoer | |
|
Om Jacques dôBiann Et nationalliberalt manifest: 1. Vi er trætte af politisk feminiserede matriarkstater der under trusler om vold og indespærring, tvinger os til... Se Jacques dôBianns profil eller Følg Jacques dôBiann |
Post Danmark: 160 kroner i gebyr for 7 kroners told 16/02 08:31 - 38 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 37 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 982 klik
855.000 kr. skattekroner lige ned i lommen på 21-årig musiker 24/05 23:13 - 695 klik
Når moderinstinktet regerer 25/05 09:35 - 482 klik
Skattereformen er socialt SKÆV! 25/05 09:32 - 441 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 386 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

