Palads advarer mod muslimer
Udgivet for 272 dage siden i Politik
Tilføjet 19/08 11:41 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: ekstrabladet.dk
En plakat med følgende tekst var opsat ved Palads-biografen:
PALADS
RAMADAN og EID
Lørdag, søndag og mandag (18-19-20. august)
slutter den muslimske fastemåned ramadan og
derfor fester alle muslimer.
Der sker med mad, drikke men blandt andet også
med biografture, hvilket gør man som biografgæst
i landets biografer, måske kan forvente et højere
antal gæster og støjniveau end nomalt
Det kan gælde film som Batman 3, Bourne Legacy,
Total Recall, Abraham Lincoln, og Prometheus,
men det kan man jo aldrig vide på forhånd.
G4S vagter vil hele dagen rundere i alle vores sale,
så hvis du oplever uacceptabelt opførsel, bedes du
henvende dig til dem, eller til vore Kontrollører
Vi undskylder på forhånd de "gener" der måske
opstår, i forbindelse med dit/jeres biografbesøg
Med venlig hilsen
Palads
Noget tyder på at de fremmedes skikke kan skabe visse problemer. I 2011 var det Legelandet.dk i Brabrand der fik nok af muhamedanerne.
Lyder som en meget relevant forbrugeroplysning
Hmmm...og nu har direktøren travlt med at undskylde 'den stærkt generaliserende' men dog fuldstændig sandfærdige og nødvendige tekst. Han er nok blevet nervøs efter et par 'oplysende' opkald fra den lokale afdeling af Ummah'en.
Danmark er ikke kun opdelt i parallelsamfund. Danmark er nu også opdelt i parallelle universer. I det ene; vi kan kalde det Virkelighedens Univers, finder vi den medarbejder der skrev opslaget. I det andet; Fantasternes Univers, finder vi den profitmaksimerende politisk korrekte direktør der nu står og undskylder, at en medarbejder har handlet korrekt.
Menneskelig adfærd er fascinerende.
God Beskrivelse Winston. Det må være fremmende for udviklingen af skizofreni af der konstant skal veksles imellem en praktisk og en teoretisk virkelighed. Og ja - menneskelig adfærd er i SÆRKLASSE fascinerende. Hvordan kan det være så svært at forstå at hvis man tvangsblander kulturer med modsatrettede grundværdier - så vil opstå konflikter ?
Jeg mistænker "vores" folk (politikerne) for bevidst at påføre problemerne "by proxy" for at kunne anvende løsningen til yderligere regulering af almindelige borgere der bare gerne vil være i fred for religiøst vanvid. Altid skal der vises hensyn til de utroligt skrøbelige muslimer.
Her er en video alle burde se: http://www.youtube.com/watch?v=Uyje6mXPjQQ
Muslimska Brödraskapet - Om Frihet och JämlikhetMeget fin oplysning. Dejligt de også vælger at udøve konsekvens.
Jeg og en ven var så dumme at glemme aftenen for eid, da vi for et par år siden tog ud på Fisketorvet, København for at se en film. Det væltede rundt med indvandrere og der var en infernalsk larm af råbende og skrigende individer. Vi stod og gloede på hinanden, da vi ikke anede hvad der skete. Politiet var også tilstede, og vi så hvordan et par indvandrerunge blev smidt ud af en biografsal, da de, som vi kunne høre på kontrolløren, havde snydt sig ind til filmen.
Godt at vi skulle ind og se en film der krævede lidt mere tankevirksomhed af sit publikum, så det var en lettelse da vi endelig blev lukket ind i salen.
Så blev man det klogere og skal aldrig gentage den forglemmelse.
Det er interessant at se de film der henvises til. Ikke at der på nogen måde er tale om dårlige film. Tværtimod kan man sige. Nogle af filmene er glimrende. Det der springer i øjnene er genren. Der er stort set kun tale om action- og voldsfilm...
Men det ligger måske lige til højrebenet når det nu er afslutningen på den mest højtidelige tradition hos udøverne af Fredens Religion!
Biografens daglige leder handler ud fra sine erfaringer, og han hyrer ekstra vagter, hvilket koster penge. Det er ikke for sjov, han gør det. Opslaget til publikum er en service.
Nordisk Films direktør skynder sig at beklage. Uha uha, vi kom til at sige det, som det er. Så er vi jo racister. Undskyld!
Hykleriet udstilles, og alle bliver mindet om, at efter Eid skal man ikke gå i biografen. Hallo, Mogens Lykketoft, fik du også fat på det?
Link til Uriasposten, som har et billede.
Bare rolig, der er blot tale om et enkeltstående tilfælde (no, really!):
Biografen har generelt haft gode erfaringer med Eid de tidligere år, fortæller direktøren, men efter enkeltstående tilfælde med uro i salene i forbindelse med højtider som ramadanen, har biografen alligevel valgt at have vagter i salene ved særlige højtider.
Mon de også har posteret vagter under julen? I øvrigt er det ikke kun under Eid at Palads har problemer med muslimer, jeg undgår af samme grund den biograf.
Kvinderne i radio og tv fortæller os jo hele tiden at alle danske børn drikker sig skidefulde
hver weekend , det udnytter danske julemænd naturligvis til at få noget pædofil sex i julemåneden!
Det er da i øvrigt pudsigt et EkstraBladet udlægger det som om at folk er dybt forargede på Palads' facebook side, og alle er enige i at sedlen var diskriminerende. Det er blot ikke det jeg får ud af kommentarerne, der tegner sig et noget andet billede:
https://www.facebook.com/PaladsTeatret
Hvorfor mon EkstraBladet har lukket for kommentarerne til deres egen artikel ?
I KAN PROPPE JERES UNDSKYLDNING LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG OP I JERES RACISTISKE RØV luder barn
-Tevfik Mola, facebook
Den bedste løsning på problemet er at muslimerne hjælper hinanden til at opføre sig bedre.
De kunne jo gøre i de lande de kommer fra.
De hører ikke hjemme hér og skal forberede sig på at rejse når tiderne ændrer sig.
Det vil nok have den stik modsatte effekt at bede disse mennesker om at udrette noget i fællesskab. Det er jo lige præcis når de er i flok, at problemerne opstår. Har du en indvandrer på tomandshånd, så tager de jo afstand fra de problemer der er. Krystere, kujoner og lignende er hvad der falder mig ind i den sammenhæng.
I Cinemaxx i København er der spærret af ved udgangen til Restaurationsdelen i Fisketorvet og kun een indgang ud til Kalvebod Brygge. For at komme ind til biograf og butikker i bio'en skal man købe billet og forbi deres vagter.
Det har de sjovt nok kun hvert år til Eid, så vidt jeg ved.
Fordom eller erfaring ?
Lidt mærkeligt at direktøren må undskylde for at komme med en relevant forbrugeroplysning.
Så er det jo også relevant at sætte sedler op når der er blå mandag og alle mulige andre begivenheder som kan føre til at Palads får besøg af larmende unge.
Det har Palads ikke gjort.
Palads har valgt at udstille sine fordomme og fint nok. Så kan vi der ikke bryder os om det finde andre biografer.
Har du et link hvor direktøren siger det.
Jeg kan ikke se at han gør det her.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1810056.ece
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1810107.ece
http://ibyen.dk/ECE1724939/palads-direktoer-der-er-nogle-kluntede-formuleringer/
Han er i Politiken citeret for at "Så skulle man også have sat et opslag op på andre tidspunkter"
Det er relevant at sætte seddler op hvis folk tidligere har følt sig generet af konfirmander. Da dette tilsyneladende ikke har været tilfældet, er dit argument ubrugeligt. Han har heller ikke sat seddler op når pensionistklubben kom på besøg. Hvorfor? Fordi de ikke har ødelagt biografoplevelse for andre.
Direktøren giver en forbrugeroplysning om at der kan være meget støj i hans biograf, fordi det har der været de andre år i forbindelsen med Eid. Der har formodentligt affødt klager på hans bord. At han prøver at imødegå disse klager ved at advare folk på forhånd er da kun kundeoplysning. Det er sgu da ikke HAM der gør biografoplevelsen dårlig, vel?
Det er direktørens eget udsagn at der tidligere har været problemer ved feks blå mandag.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1810107.ece
http://jyllands-posten.dk/indland/article4812551.ece
og
http://jyllands-posten.dk/indland/article4812465.ece
- Vi må forholde os til risikoen for, at vi får en biografsal, hvor den ene halvdel holder en fest, og den anden halvdel bare gerne vil se en film. Tidligere har vi fået for mange klager, og det er vores ansvar at give gæsterne en god oplevelse, siger Kim Brochdorf.
Og dette vil du altså have at jeg først skal opdage når jeg med spændt forventning sætter mig i biografsædet? Denne oplysning mener du altså ikke er relevant for mig som ikke-Eiddeltager? Hvorfor?
Det er relevant for alle at vide når der er risiko for støj ved at gå i biografen.
Om det så er ved fodboldvisninger, Eid , blå mandage eller hvad det er.
Når man som Palads vælger at det netop skal være ved Eid at der pludselig skal sættes et opslag op udstiller Palads sine fordomme og det kan man jo som forbruger reagere på eller ej. Det er glædeligt.
Hvis det pludseligt er blevet Palads politik at advare hver gang der er en begivenhed som erfaringsmæssigt giver risiko for mere larm kunne direktøren jo bare have sagt at opslaget bliver hængende og når der kommer en lignende begivenhed som også erfraringsmæssigt giver problemer kommer der et lignende opslag.
Ja, han kunne have ladet opslaget blive hængende (og det burde han). Men på grund af reaktioner fra mennesker som dig selv, tør han ikke længere give denne forbrugeroplysning.
Palads har tilsyneladende ikke en fast "politik" på området, men som du kan læse længere nede i tråden har de ansatte på stedet før sat seddler op, bla. i forbindelse med blå mandag. Dette har ikke affødt nogen reaktion fra hidsige gutmenchen som har følt sig trådt på, på andres vejne.
Det er ene og alene fordi der er tale om muslimer, at folk reagerer som du.
Direktøren udtaler sig på vegne af Palads og han kender ikke til nogle tidligere opslag.
Skulle vi ikke som god debatstil lægge mere vægt på hvad en direktør udtaler på vegne af biografen end hvad tilfældige der kan have alverdens motiver for at vllle stille Palads i så godt et lys som muligt mener at have set.
Jeg forholder mig til hvad direktøren som repræsentant for biografen siger.
Hvis der tidligere var hængt sedler op i biografen havde han naturliigvis brugt det som argument.
http://www.b.dk/nationalt/palads-anklager-om-racisme-er-fuldstaendig-urimelige
Ja, du gør alt hvad du kan for IKKE at forholde dig til den problematik biografdirektøren er nødt til at forholde sig til; i forbindelse med eid, kan din biografoplevelse blive ødelagt af højtråbende feststemte mennesker.
Den problemtaik nægter du pure at forholde dig til.
Jeg har intet imod at feks Palads sætter ekstra vagter på når de ved at der kan være optræk til ekstra støj. Naturlgivs ikke.
Det er forskelsbehandlingen ( og ringeagten ved at bruge grove generaliseringer ) som Palads gør sig skyldig i ved at lave et opslag når der er tale om muslimer når de ellers ikke gør det ved andre lejligheder der får mig til at vælge andre biografer i fremtiden.
Jeg henholder miig til hvad direktøren som repræsentant for biografen giver udtryk for. Hvad alle andre der kan have alle mulige formål med at have set opslag mener at have set er ikke noget gyldigt argument.
Det er forskelsbehandlingen
Hvordan kan du skråsikkert afgøre, at der er tale om "forskelsbehandling"?
Kan det tænkes, at unge muslimske mænds opførsel ved Eid festen er af en sådan karakter, at det stikker alt andet, som Palads ser gennem året?
Jeg har været i en biograf på Eid aftenen for et par år siden (jeg anede ikke, der var Eid) - og efter et kvarter, der var jeg smuttet. Blandt andet efter, at have fået popcorn og cola i nakken. Derudover råben og skrigen og snakken i mobil - og så syntes de, at det var mægtigt sjovt at lyse med laserlys på kvindernes underliv på lærredet. Og de var pisseligeglade med et par kontrollører, der prøvede at dæmpe gemytterne.
Jeg har aldrig set så dårlig en opførsel. Fuldstændig mangel på respekt for alt, alle og alting. Dominans-adfærd i højeste potens.
Direktøren er en tøsedreng. i stedet for at være en mand og holde fast på principperne, smelter han som en blævrende geleklump og undskylder savlende. Han tænker mere på at tækkes indtjeningsmulighederne og et vist segment end at give sin biograf et ordentligt ry. Palads har ikke det bedste ry i den henseende.
Jeg tror der henvises til, at du bl.a. er en af de "liberale", der advokerer stærkt for mere undertrykkelse af de vestlige frihedsnormer gennem import af så mange teokratisk anlagte muslimer som muligt.
Men jeg kan tage fejl - måske er det noget andet :-)
Nu var det ikke min påstand, så du må spørge den, der fremsatte den. Jeg ved bare, du er omtalt sådan tidligere. Men igen, hvad ved jeg ;-)
Du er vel imod alle former for begrænsninger af indvandring, som ancap. Det er selvf. ikke det samme som at du ADVOKERER for mere indvandring og islam direkte. Men det er nok det der hentydes til.
Hvis Palads mener de kan skaffe kunder i butikken, med den slags pinlige fordomme, må de jo selv om det.
Undertegnede kommer der bestemt ikke.
Jamen, hr. Mortensen, De burde jo netop være der på en Eid-aften for at vise vore nye landsmænd, hvor festlig og fornøjelig en sådan aften opleves, også af den oprindelige befolkning. Ring til Mogens Lykketoft, han vil sikkert gerne følges med Dem.
Ja, Søren Mortensen skal da klart i biografen, han kan jo eventuelt tage eventuelle kvinder i familien med og husk nu på at de skal klæde sig tækkeligt så de ikke sender forkerte signaler til mellemøstens børn.
Jamen, Søren Mortensen, skal du ikke gøre alvor af din sympati tilkendegørelse?
Det er ikke fordomme - det er blot lærdom fra andre år, hvor de har haft store problemer, når Eid-festen faldt. Men det er selvfølgelig blot et tilfælde, at en flok mennesker, der tilbeder det samme overnaturlige væsen, laver ballade på lige præcis dén dag, hvor de skal fejre, at de ikke længere behøver at sulte for at opnå anerkendelse fra Allah.
Jeg har selv arbejdet i et lignende erhverv, og tro mig; det er et KÆMPE problem, når Eid-festen kommer. Det er rent underskud for virksomhederne de dage, når der kommer udgifter til vagter, stjålne varer, mv., samt opstår der utilfredshed blandt de andre gæster. Og når der så forsøges at forberede de andre gæster på risikoen for en træls aften - akkurart ligesom hvis det var en polterabend, julefrokost eller blå mandag - så er det racistisk, nedværdigende og hvad der ellers er sagt. Jeg synes, at det er helt fair, at de blot beskytter deres forretning. Der er bestemt ikke råd til at blive så berøringsangste, når der er så store problemer i Danmark, og det er synd, at direktøren har en så kujonagtig attitude efterfølgende.
@ Søren Mortensen:
http://jyllands-posten.dk/indland/article4812551.ece
Er muslimer i dialog så også pinligt fordomsfulde? Svar venligst.
Hvis vi forestiller os at der var en årlig gratisdag for folkeskoleelever, blå mandag eller lignende hvor der vil blive støjet.
Ville et opslag som dette skabe overskrifter og forargelse?
Hvis Palads havde en lang tradition med at sætte sedler op hver eneste gang der var begivenheder som de vidste kunne give anledning til mere støj i salene end normalt ville det ikke have været så tydeligt at en medarbejder har skulle lufte fordommene.
Så havde sedlen haft en legitimitet som den slet ikke har nu.
Palads sætter også sedler op til Blå Mandag, på trods af at Blå Mandag aldrig genererer samme episoder som beskrevet i mit indlæg længere nede.
Dit argument er ugyldigt.
http://ibyen.dk/ECE1724939/palads-direktoer-der-er-nogle-kluntede-formuleringer/
Hvis Palads sætter sedler op ved blå mandag undrer det mig blot at direktøren kan udtale
"så skulle man også have sat et opslag op på andre tidspunkter"
Men det er da muligt at jeg har overset at han har udtalt et sted at Palads uanset hvilken begivenhed har en tradition med at sætte advarende sedler op.
Nordisk Film Biografer består af mange biografer med hver deres kultur. Der er ingen overordnede regler for skiltning af denne slags, og meget foregår ad hoc. Men jeg ved for a fact, at der har været skiltning de sidste par år med Blå Mandag.
Det er direktøren så tilsyneladende ikke klar over siden han kan udtale til Politiken at "så skulle man også have sat et opslag op på andre tidspunkter"
Mon ikke han ved hvad der sker i hans biks.
Det havde jo været et godt argument for Palads at kunne sige at det har man gjort ved flere andre begivenheder og derfor er dette opslag ifm Eid intet særligt.
Selvfølgelig ved han da ikke hvad der foregår ad hoc i samtlige NFB-biografer landet over. Oftest er det jo kun når der er en hændelse at der kommer opmærksomhed på noget, eks. skiltning. Da der ikke er lignende episoder som jeg har postet nedenfor til Blå Mandag, og da ingen går amok over Blå Mandag skiltning er det jo validt nok at manden ikke kender til skiltningen.
Jeg har set Blå Mandag skiltning med mine egne øjne. Dit argument er ugyldigt.
Du må meget undskylde men jeg tror mere på en direktør som repræsenterer Palads , og som ville kunne bruge argumentet om at Palads havde en historik med opslag ved alle mulige begivenheder hvis det var rigtigt, end dig.
Hvis ikke man skal tro på de personer som udtaler sig på biografens vegne hvem skal man så tro.
Hvis jeg var direktør ville jeg da som det første spørge om det er almindelig praksis ved begivenheder som EId mv og hvis han havde fået at vide at det var almindeligt havde han da brugt det som argument.
Din påstand er jo helt uunderbygget.
Det må være rart at leve i en osteklokke. Men du er selvfølgelig fri til at kalde mig løgner, der går ikke noget af mig af den grund, jeg ved jeg har ret :)
Jeg skal iøvrigt ikke udtale mig om John Tønnes argumentation, jeg tror det er umådeligt svært at blive ringet op om morgenen og blive konfronteret med noget man ikke helt har kendskab til.
Du må undskylde men jeg er altså ikke parat til at tage en påstand for gode varer blot fordi nogen siger at de har set at det forholder sig sådan.
Det må trods alt være repræsentanten for biografen man må forholde sig til og ikke alle mulige andre som kan have alverdens grunde til at mene som de gør.
Det er muligt at du har ret og det er muligt at det er ren fantasi fra din side. Men der skal mere til at kalde et argument ugyldigt at du kommer med en uunderbygget påstand.
Du behøver ikke undskylde, du har ret til at have din mening :)
Det er behændigt for dig, at jeg ikke har andet end mit ord, og familiære ansættelser i pågældende biograf til at underbygge det faktum at Palads har skiltet med Blå Mandag.
Men så igen, selv om jeg havde haft billedmateriale, tror jeg ikke du havde godtaget at dit argument var ugyldigt alligevel.
God søndag, og Eid Mubarak :)
Fair nok men når du ikke har mere at underbygge din påstand med er det ikke særlig god stil at kalde andres argumenter for ugyldige.
Jeg tvivler på at du i en debat vil acceptere at vonhörensagen og løse påstande skal gøre et argument du baserer på udtalelser for repræsentanter fra parten i sagen for ugyldigt.
http://www.b.dk/nationalt/palads-anklager-om-racisme-er-fuldstaendig-urimelige
Hvis du læser kommentarsporet til denne artikel er der ligeledes andre der har set skiltning til Blå Mandag.
Bare lige for at få det på det rene :)
Er det her ikke et mest af alt et eksempel på Ekstrabladets forsøg på at puste til en ild, der knapt ulmede? Startede det med vilde protester fra indvandrerorganisationer og racismekritikere, afbrænding af Palads-reklamer eller ophidsede taler ved fredagsbønnen? Næh, Ekstrabladet så en annonce og tænkte sig selv til et problem, gravede på en facebookside og udvalgte indlæg indtil de havde opfundet en historie. Så kunne alle ellers forarges over en forargelse, der ikke var der .....
Selvfølgelig er det irriterende, hvis der er uro i en biograf. Og naturligvis er der en håndfuld dage eller ti om året, hvor risikoen er størst - forudsigel ud fra unge menneskers festdage omkring skole, specialølsfrigivelser og mere eller mindre religiøse lejligheder som Eid og konflirmation/blå mandag. Efter min mening er det fint, biografen forsøger at håndtere det - både ved at dæmpe/fjerne de støjende og advare andre. Selvfølgelig skal man ikke gøre det på en måde, der slår nogen unfair i hartkorn med andre blot pga en fælles etikette. Men vi skal godt nok heller ikke ud i automat-forargelse - eller automat-forargelse over andres automat-forargelse. Men hvis det kan sælge aviser ....
Palads ved lidt om problemet, biografsal er tidligere blevet raseret:
http://jyllands-posten.dk/indland/kbh/article4179228.ece
Selvfølgelig har det hjernedøde kulturmarxistiske fjols ikke det, men hvorfor kommentere landsforræderen overhovedet dette yderst liberale indgreb fra Palads Teatrets side?
Selvfølgelig må muslimer larmer og terrorisere, det kan/vil Jens Kristiansen, Andreas Baumann, Word T. Larsen, Jimmi K, etc., etc. skrive under på, og det har ikke en skid med kultur eller religion at gøre. Godt gået Muhammed, bare gå til den, de radigale og liberale kulturmarxister elsker dig stadig.
Du finder næppe nogen der har det fjerneste imod at Palads sætter ekstra vagter ved salene når der er begivenheder som de ved kan give mere støj.
Eid, Blå mandag, live streaming af fodbold og hvad det ellers kan være.
Men mest ved Eid. For det er muslimerne, der ikke kan finde ud af at opføre sig som mennesker, åbenbart. Face it, Ulla.
Forhåbentligt hæver de så også billet prisen når disse ekstra vagter tages i brug. Vi andre skal vel ikke bøde for det på vores priser resten af året?
Ved starten af filmen bliver man mindet om at telefonen skal slukkes. Det er sgu fordi det forventes at der er ro og orden mens filmen kører. Folk har investeret en masse tid og penge i at komme ind og få en oplevelse. Den skal sgu ikke ødelægges af muslimer eller konfirmander der vil feste. Til det kan de leje en fest sal.
Syntes generelt ligeså godt at man kan være ærlig.
Problemet er ikke at muslimer går i biografen. Problemet er at muslimer (i særdeleshed yngre mænd) i flok i en biograf meget meget let kan udarte sig til overfald m.m. Oplysningen om de ekstra sikkerhedsvagter er mere eller mindre en underbygning af det postulat.. bare sagt på en pænere måde.
Enhver idiot ved at de larmer så man tror det er løgn. Og enhver der nogensinde har bedt vedkommende om at tie stille eller skrue ned for lydniveuet .. ja. de af os ved at der meget hurtigt går Mujaffa i det. Og så har vi balladen.
Det er en tragisk dag når der skal undskyldes grundet et opslag som generelt er til for almenvellet.
Nu du så helvedes gerne vil være ærlig, hvad skal vi så gøre ved problemet, eller skal vi blot acceptere tingenes tilstand?
Tja. min generelle holdning til løsningsforslag hører nok mere hjemme i det Nordlige Sudan eller Mogadishu end i Danmark.
Må bare lade vente på at andre kommer med noget brugbart her.
Du beklager reelt set ikke skid, du forsætter jo med at smadre og ødelægge vores tidligere så homogene land, du er tosse.
Der er vist noget du har misforstået i mit indlæg, kammerat.
Jeg går ind for komplet stop af Ikke-vestlig indvandring-- full stop.
Burde egentligt være relativt tydeligt, mit første indlæg taget i betragtning.
Ind imellem kan man føle så stærkt for noget, at man bliver blind for hvem der er venner og hvem der er fjender.
Henrik jeg vil råde dig til at tage en 14 dages pause fra internettet, og bruge tiden på at trandencere omkring dine holdninger.
Min bror var kontrollør i Palads i seks år. Han har bedt mig poste følgende af hans erfaringer fra fem års Eid:
"- En knivstiksepisode
- En episode med unge etniske gæster der rendte rundt med kniv og truede danske gæster "for sjov"
- Et masseslagsmål imellem 40-50 somaliske gæster, fortrinsvis piger(WTF!!)
- En episode hvor to rækker i sal 1 fik skåret deres sæder og ryglæn op med kniv, alt i alt ca. 40 stole
- En kontrollør der fik en pistol for panden da han bad en etnisk gæst om at slukke sin cigaret, inde i salen under forestillingen
- Flere episoder med etniske gæster der tager billeder af husets personale, når de er blevet bedt om ikke at ødelægge forestillingen for andre ved at ryge, råbe, tale i mobil etc.
- Flere episoder med ungarbejdere af hunkøn der chikaneres på groft seksualiserende facon af grupper af etniske gæster.
Jeg har været med til at smide vel ca. 200 gæster ud af Palads fordi de ikke kunne opføre sig ordenligt. Et realistisk gæt er at de 20 af dem har været danskere, resten etniske borgere. Selvom der gennem årene blev mindre og mindre ballade, så fik jeg til sidst nok af at arbejde der, for jeg fangede konstant mig selv i at miste troen på dele af mine medborgere. Det er deprimerende i længden"
Føj for en opførsel. Det lyder uhyggeligt. Ufatteligt at almindelige danskere ikke engang kan gå i biografen i fred!
Hvorfor er det racistisk at advare andre biograf gængere mod en meget realistisk mulighed for anderledes adfærd end man er vant til i vore biografer i et par dage ? Og desværre er det blevet så "farligt" at tysse på andre, at jeg 100 % støtter biografens advarsel, så vi andre kan gå andre dage, hvor vi ønsker fred og ro til at nyde en god film i biografen. I det mindste får de lov at se film, også selvom de generer alle mulige andre gæster ...og at det i det hele taget er nødvendigt at have politi il stede, når eid slutter, ja det synes jeg siger mere om eid´erne end om alle os andre. TAK for advarslen, lad gerne eid-gængere nyde en støjende film - bare jeg ved hvornår jeg ikke skal smide penge ud på at høre på dem!
Så tænk venligst en tanke eller to til de kristne som bor i M.Ø for nu er det nemlig normalt at efter ramaden'en de er lovlig bytte iflg. koranen og ahadith.
9:5 (Asad) And so, when the Sacred months are over,(ramaden) slay (myrd) those who ascribe divinity to aught beside God (Dem som tror på JESUS som GUDS SØN) wherever you may come upon them, and take them captive, and besiege them, and lie in wait for them at every conceivable place! Yet if they repent, (hvis de bliver muslimer) and take to prayer, and render the purifying dues, let them go their way: for, behold, God is much forgiving, a dispenser of grace
Og som vi kan se efter at ha' fået valget imellem at blive myrdet eller blive muslim og de/du vælger islam frem for Kristendommen, så er ill-allah tilfreds og tilgiver dem i sin store nåde
Hvis jeg havde været Paladsdirektør, skulle jeg være totalt ligeglad med, hvad alle disse bindegale dhimmificerede åndsquislinge mente om mine sedler.
Det er mig, der styrer biografen, det er mig, der har ansvaret.
Kan man ikke tåle lugten i biografen, kan man blive hjemme i ghettoen.
De velopdragene dhimmier står i kø for at slikke hånden på en fascistisk ideologi, godt hjulpet på vej af de altid bedrevidende socialister. Først var det Arla, så var det ... og ... og ... skruen uden ende ...
Jep - og her har du helt ret. Den lille hjernedøde lort har blandt andet ment, at al natur burde eksproprieres og foræres til folket.
Nej jeg har ingen internetreference - jeg læste det i Ferskvandsfiskeri bladet for en del år siden, men at Niels Due Jensen er en lille hjernedød lort, er der ingen tvivl om.
Den lille hjernedøde lort byggede dog en mur rundt om sin egen natur, en skov, hvor han gik på jagt. Den skulle ikke lige foræres til folket.
Meget Ærede Hr. Knockel. Et ambivalent tak for at have øget min viden, men samtidig hævet barren for mulig afsky.
Cinemaxx har i nogle år lukket aftenforestillingen af samme grund...
Jeg forstår ikke rigtig problemet her. Advarslen er lige så relevant som ved Blå Mandag. Er problemet, at muslimer truer sig til fripas til dårlig opførsel, eller hvad?
"The word "racism" is like ketchup. It can be put on practically anything – and demanding evidence makes you a "racist."- Thomas Sowell
Der er absolut ingen logik i at råbe racisme, når en forretning oplyser om en given omstændighed og årsagerne dertil.
Sidst jeg slog emnet op, var islam en religion, ikke en race. Er noget ændret siden da?
I øvrigt er det ikke et hak mere diskriminerende end at advare mod fulde teenagere.
Sidst jeg slog emnet op, var islam en religion, ikke en race. Er noget ændret siden da?
Jeg troede det var en ideologi?
Leksika referer stadig til islam som en religion, ikke en race.
Det politiske fylder dog så meget i islam, at det er relevant at betragte det som en ideologi først, og kun hvis det kan dokumenteres ikke at være et politisk system kan det behandles som en religion i stedet. Som udgangspunkt er politisk islam en opgave for PET.
Så vidt jeg ved, advares der så langt ind i vore hjem som til at sætte opslag op i opgange, når der skal holdes fest i en eller anden lejlighed ....hvorfor er det så forfærdeligt at advare ?? Herregud - jeg kalder det "public service", så andre kan forholde sig til situationen. Tag nu fat i virkeligheden, i stedet for at kalde alt racisme .....det er jo bare imbacile og ofte haspåvirkede analfabeter som ikke er ordentligt opdraget hjemmefra, kort og godt .... !!!!!!!!!!!!!!
Ny her...
Men fra min vinkel er det vel bare super god kundeservice!
De oplyser om hvad der evt kan ske eller være travlt - det vel ikke så meget anderledes når der er opslag i opgangen eller postkassen om at der er lukket for vandet.
Giv den medarbejder der skrev opslaget et klap på skulderen!
Normalt bryder jeg mig ikke om Anden, men hold kæft hvor har han bare ret. https://www.youtube.com/watch?v=zD4NWRZjpJk
Fremragende af Anden - hvordan fanden er vi kommet dertil, hvor vi som hvide ikke har samme reettigheder som andre og skal gå på listefødder for at undgå at blive stemplet som racist af Politiken og DR helvedet. Min søster er sygeplejerske og har været med som lærer til eksamen for nye sygeplejersker. Og for fanden vé dig, hvis du skulle finde på at dumpe én med tørklæde. Så er du altså en fucking racist. Uanset hvor inkompetent den dumpede elev var. Men hun havde tørklæde og var muslim.
Fremragende af Anden - hvordan fanden er vi kommet dertil, hvor vi som hvide ikke har samme reettigheder som andre og skal gå på listefødder for at undgå at blive stemplet som racist af Politiken og DR helvedet. Min søster er sygeplejerske og har været med som lærer til eksamen for nye sygeplejersker. Og for fanden vé dig, hvis du skulle finde på at dumpe én med tørklæde. Så er du altså en fucking racist. Uanset hvor inkompetent den dumpede elev var. Men hun havde tørklæde og var muslim.
Fremragende af Anden - hvordan fanden er vi kommet dertil, hvor vi som hvide ikke har samme reettigheder som andre og skal gå på listefødder for at undgå at blive stemplet som racist af Politiken og DR helvedet. Min søster er sygeplejerske og har været med som lærer til eksamen for nye sygeplejersker. Og for fanden vé dig, hvis du skulle finde på at dumpe én med tørklæde. Så er du altså en fucking racist. Uanset hvor inkompetent den dumpede elev var. Men hun havde tørklæde og var muslim.
Og politiet, jo de suser rund på en at årets bedste dage og deler bøder ud ved stranden
Sig mig hvad er problemet med at hænge denne seddle op.
opførere folk sig ordenligt, har den jo ingen effekt..
opførere folk sig dårligt så tager vagterne og kontrollørerne tage aktion.
Jeg kan huske da man frigav den reviderede version af Starwars i palads, nogle idioter forstyrrede forstillingen - det var for det meste Danskere, de slukkede filmen, og en af kontrollørene kom ind, og råbte meget højt, at hvis der ikke blev ro i salen ville folk blive smidt ud!!
Så jeg ser ikke problemet, man har bare gjodt opmærksom på at vagter, og kontrollørene er der for at holde ro, og man ikke selv skal bekæmpe støjen.
Flere artikler fra Politik
Nato-general: Dansk millionbistand til Afghanistan forsvinder i korruption
Udgivet for 5 timer og 40 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/05 20:43 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: dr.dk
hvad f...... foregår der
Udgivet for 3 timer og 40 minutter siden i Politik
Politisk flertal frygter sindelagskontrol i EU
Udgivet for 16 timer og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/05 10:17 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: information.dk
Anne Sophia Hermansen: Lovliggør hash!
Udgivet for 48 minutter siden i Politik
Tilføjet 19/05 01:31 til Boblere af Kaare Thode Jørgensen
Thorning gør som Stauning.....hun lyver..
Udgivet for 17 timer og 38 minutter siden i Politik
Er EU-regeringer ved at få kolde fødder mht. finansiel transaktionsskat?
Udgivet for 18 timer og 36 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/05 07:36 til Boblere af Laura Lindahl
Drømmen om Danmark - Søndagsavisen
Udgivet for 3 timer og 58 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/05 15:08 til Boblere af Dinesen
Kilde: sondagsavisen.dk
Venstre-vending: Ja til dobbelt statsborgerskab
Udgivet for 3 timer og 28 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/05 13:14 til Boblere af hammerlein
Fjernelse af forhandlingsretten?
Udgivet for 21 timer og 47 minutter siden i Politik
Tilføjet 18/05 04:35 til Boblere af Michael Nybye
Selvejerskab, John Locke og fængslingen af Lars Kragh Andersen
Udgivet for 1 dag, 14 timer og 3 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 12:20 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Svenske politikere: Mænd bør betale mere i skat
Udgivet for 1 dag, 15 timer og 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 10:39 til Boblere af Bob Glitter
Kilde: jyllands-posten.dk
Brian Mikkelsen har stadig ikke forstået modsætningen mellem EU og konservatisme
Udgivet for 1 dag, 12 timer og 15 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 14:08 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: raeson.dk
Lad dem spise insekter - Groft Sagt | www.b.dk
Udgivet for 1 dag, 13 timer og 7 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 12:08 til Boblere af Peter Kurrild-Klitgaard
Kilde: b.dk
Kriminaliser hele befolkningen, der er penge i det!
Udgivet for 1 dag, 16 timer og 33 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 07:46 til Boblere af Enough
Kilde: bt.dk
EU er på sporet
Udgivet for 1 dag, 14 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 09:13 til Boblere af Poul Højlund
Somalisk gidseldrama sender rederi i økonomisk havsnød - Danske Shipcraft kæmper for at overleve efter pirater
Udgivet for 1 dag, 16 timer og 13 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 10:10 til Boblere af mlp
Kilde: politiken.dk
Mig-mig-mig-generationen skal have et spark
Udgivet for 1 dag, 16 timer og 15 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 10:07 til Boblere af mlp
Kilde: politiken.dk
Europe can survive without Britain, says François Hollande - "Europe existed before Britain joined it."
Udgivet for 1 dag, 15 timer og 50 minutter siden i Politik
Tilføjet 17/05 10:32 til Boblere af mlp
Kilde: telegraph.co.uk
Men who are physically strong are more likely to have right wing political views | Mail Online
Udgivet for 2 dage siden i Politik
Tilføjet 16/05 17:04 til Boblere af ErikH
Kilde: dailymail.co.uk
Lever det kollektive lederpanel på Politiken i en drømmeverden når det gælder EU?
Udgivet for 1 dag, 6 timer og 11 minutter siden i Politik
Tilføjet 16/05 23:30 til Boblere af Isabella Balkert
|
|
Why Libertarianism Is So Dangerous - YouTube Tilføjet 18/05 07:41 af Lounen |
| Flere videoer | |
|
Om Jesper Ørsted Nationalliberal Kernekrafttilhænger Modstander af indvandring af uudannede personer fra den tredie verden Modstander af fri narko Mac... Se Jesper Ørsteds profil eller Følg Jesper Ørsted |
hvad f...... foregår der 18/05 22:25 - 128 klik
Politisk flertal frygter sindelagskontrol i EU 18/05 10:17 - 122 klik
De virkelige milliarder ligger gemt i virksomhedernes madrasser | Information 18/05 10:58 - 70 klik
Drømmen om Danmark - Søndagsavisen 18/05 15:08 - 68 klik
Bliver højfrekvenshandel på børsen den næste store krise/lynkrak i verden? 18/05 22:46 - 67 klik
Politisk flertal frygter sindelagskontrol i EU 18/05 10:17 - 931 klik
Thorning gør som Stauning.....hun lyver.. 18/05 08:22 - 814 klik
De er verdens mest racistiske lande 18/05 00:43 - 656 klik
Why Libertarianism Is So Dangerous - YouTube 18/05 07:41 - 611 klik
Frihedsaktivisten Lars Andersen anholdt i nat 17/05 09:46 - 594 klik
|
|
Selvejerskab, John Locke og fængslingen af Lars Kragh Andersen Tilføjet 17/05 12:20 af Torben Mark Pedersen |
|
|
EU som minimalstat Tilføjet 29/04 11:11 af Laura Lindahl |
|
|
Tossede faggrænser koster rigtig mange penge Tilføjet 28/04 23:14 af Ove Høeg Christensen |
|
|
”This is what we believe!” Tilføjet 24/04 15:29 af Torben Mark Pedersen |
|
|
EU-Kommissionens økonomiske uansvarlighed vil koste Danmark 3,3 mia. kr. Tilføjet 23/04 08:14 af Laura Lindahl |
| Flere klummer | |
Bookmarklet

