Kontakt 180Grader.dk
48

Skrevet af bjarnebinee 492 dage siden - Direkte link

DDR's radioavis havde i går kl. 17.00 et indslag, hvor man kun nævnte Fritz Hansen og ikke Royal Copenhagen. Vinklingen var, at Fritz Hansen formodentlig begår en fejltagelse imagemæssigt og konkurrencemæssigt ved at flytte.Den vinkling at der måske er noget galt med erhvervsklimaet i Danmark i Danmark, blev overhovedet ikke berørt.

 

Det kunne selvfølgelig også opfattes som en kritik af den røde regering og DDR kritiserer selvfølgelig ikke vennerne.


Skrevet af ulla 492 dage siden - Direkte link

DDR´s røde journalister koster rigtig mange danske arbejdspladser. 


Skrevet af slettet bruger 1099 492 dage siden - Direkte link

Jeg bliver nok aldrig en Peter fan. Han har soten. Man skal holde sig væk for ikke at blive smittet.


Skrevet af slettet bruger 1099 492 dage siden - Direkte link

Jeg bliver nok aldrig en Peter fan. Han har soten. Man skal holde sig væk for ikke at blive smittet.

Du skal være logget ind for at kommentere artikler. Du kan logge ind her!

Flere artikler fra Politik

10
12
7
5
58
10
4
28
25
31
19
75
9
24
7
52
29
7
9
24