TRAKTATBRUD AF UNIONEN MOD DANMARK

Artikel 11 i Lissabon Traktaten er i strid med den danske grundlov § 85

Ikke angivet Ikke angivet,

25/02/2014

Artikel 11 i Lissabon Traktaten er i strid med den danske grundlov § 85.

Lissabon Traktaten kapitel 2 ”SÆRLIGE BESTEMMELSER OM DEN FÆLLES UDENRIGS- OG SIKKERHEDSPOLITIK, 1 afdeling, fælles bestemmelser”.

I artikel 11 foretages følgende ændringer:

a) Stk. 1 erstattes af følgende to stykker:

»1. Unionens kompetence inden for den fælles udenrigs- og sikkerhedspolitik omfatter alle udenrigspolitiske områder samt alle spørgsmål vedrørende Unionens sikkerhed, herunder gradvis udformning af en fælles forsvarspolitik, der kan føre til et fælles forsvar.

Den fælles udenrigs- og sikkerhedspolitik er underlagt særlige regler og procedurer. Den fastlægges og gennemføres af Det Europæiske Råd og Rådet, der træffer afgørelse med enstemmighed, medmindre andet er fastsat i traktaterne. Vedtagelse af lovgivningsmæssige retsakter er udelukket. Denne politik gennemføres af Unionens højtstående repræsentant for udenrigsanliggender og sikkerhedspolitik og af medlemsstaterne i overensstemmelse med traktaterne. Europa-Parlamentets og Kommissionens specifikke rolle på dette område er fastlagt i traktaterne. Den Europæiske Unions Domstol har ingen kompetence med hensyn til disse bestemmelser, bortset fra dens kompetence til at kontrollere overholdelsen af artikel 25b i denne traktat og prøve lovligheden af visse afgørelser, jf. artikel 240a, stk. 2, i traktaten om Den Europæiske Unions funktionsmåde.

2. Inden for rammerne af principperne og målene for Unionens optræden udadtil varetager, fastlægger og gennemfører denne en fælles udenrigs- og sikkerhedspolitik, der bygger på udvikling af gensidig politisk solidaritet mellem medlemsstaterne, fastlæggelse af spørgsmål af almen interesse og opnåelse af en stadig stigende konvergens i medlemsstaternes optræden.«

Citat slut, på artikel 11 i Lissabon Traktaten.

Det viser med alt tydeligelighed at Unionen er i gang med at bygge et militær op, hvilket er suverænitet afgivelse til Unionen fra Danmarks side og derfor er Lissabon Traktaten ulovlig efter den danske Grundlov § 85, hvor Højesteret ulovligt har påstået det ikke var suverænitet afgivelse af Danmark.

Under disse forudsætninger bør retspræsident Børge Dahl fra Højesteret og de dommere der har dømt til sagen arresteres for grundlovsbrud efter Grundloven § 85 hvor dommerne i Højesteret har tilladt grundloven § 20 stk. 2 gjort gældende hvor 5/6 del af folketingsmedlemmerne i folketinget har stemt for at Unionen skal have et militær, hvilket er ulovligt af dommerne i Højesteret efter Grundloven §§ 64, 65, 70 og 71 ud over, ved at fratage hvert enkelte person sine juridiske grundlovssikrede rettigheder de har ifølge den danske Grundlov, da dette skulle have været til folkeafstemning efter Grundloven § 20 jf. Grundloven § 42.

Det er også Grundlovsbrud af VK regeringen og af tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen og tidligere Udenrigsminister Per Stig Møller og det er ekstrem alvorlige sigtelser som bliver hevet frem NU.

Jeg har meget svært ved at tro at den danske befolkning vil have et fælles militær med Unionen, jeg vil mene det ligger meget fjernt fra danskernes holdning med tanke på at Danmark har retsforbehold og forsvarsforbehold over for Unionen, så da i sidst nævnte tilfælde så er det ulovligt efter Grundloven § 85.

Danmark er medlem af NATO og FN, så må de holde møderne der vedr. militær og ikke i Unionen da det er ulovligt efter grundloven § 85.

Jeg har svært ved at tro dette skulle være rigtigt da stemmerne fra enhedslisten og Dansk Folkeparti som jo må formodes ikke har stemt for dette, bør disse stemmer være nok til at der IKKE er 5/6 del stemmer, hvilket skulle udgøre 150 folketingsmedlemmer ud af 179 der skulle have stemt for at få gennemført Lissabon Traktaten. (Mindst 5/6 del og det er 150 stemmer da 5/6 del er 149, 166666666666666666667 personer hvilket så skal oprundes til 150 personer.)

Det betyder Venstre og Konservative Folkeparti i VK regeringen har begået grundlovsbrud som ministre, hvilket er landsskadeligt kriminalitet ved at ændre statsforfatningen, ”Grundloven § 85” efter straffeloven §§ 98, 111 og 114.

(Suverænitetsafgivelse).
(Ændre statsforfatningen, Grundloven med "udenlandsk bistand = Unionen").

”Det er alvorlige og seriøse forbrydelser som er begået med udenlandsk bistand fra Unionen samt VK regeringen og Højesteret af selv præsident for Højesteret Børge Dahl mod den danske stat, Danmark og hvert enkelte borger i Danmark.

Jeg vil gerne vide hvem der har udarbejdet Lissabon Traktaten og fra hvilke land(e) der er involveret, da det her er ulovligt”.

Straffeloven 13. kapitel

Forbrydelser mod statsforfatningen og de øverste statsmyndigheder, terrorisme m.v.

§ 111. [u]Den, som foretager en handling, [u]der sigter til ved udenlandsk bistand[/u], ved magtanvendelse [u]eller trussel derom at forandre statsforfatningen eller sætte den ud af kraft, straffes med fængsel indtil på livstid[/u][/u].

§ 114. [u]For terrorisme straffes med fængsel indtil på livstid den[/u], som med forsæt til at skræmme en befolkning i alvorlig grad eller [u]uretmæssigt at tvinge danske[/u] eller udenlandske [u]offentlige myndigheder[/u] eller en international organisation til at foretage eller undlade at foretage en handling [u]eller at destabilisere eller ødelægge et lands[/u] eller en international organisations [u]grundlæggende politiske[/u], [u][b]forfatningsmæssige[/b][/u], [u][b]økonomiske eller samfundsmæssige strukturer[/b][/u] begår en eller flere af følgende handlinger, når handlingen i kraft af sin karakter eller den sammenhæng, hvori den begås, kan tilføje et land eller en international organisation alvorlig skade:
1) Manddrab efter § 237.
2) Grov vold efter § 245 eller § 246.
3) Frihedsberøvelse efter § 261.
4) Forstyrrelse af trafiksikkerheden efter § 184, stk. 1, retsstridige forstyrrelser i driften af almindelige samfærdselsmidler m.v. efter § 193, stk. 1, eller groft hærværk efter § 291, stk. 2, hvis disse overtrædelser begås på en måde, der kan bringe menneskeliv i fare eller forårsage betydelige økonomiske tab.
5) Kapring af transportmidler efter § 183 a.
6) Overtrædelser af lovgivningen om våben og eksplosivstoffer under særligt skærpende omstændigheder efter § 192 a.
7) Brandstiftelse efter § 180, sprængning, spredning af skadevoldende luftarter, oversvømmelse, skibbrud, jernbane- eller anden transportulykke efter § 183, stk. 1 og 2, sundhedsfarlig forurening af vandforsyningen efter § 186, stk. 1, sundhedsfarlig forurening af ting bestemt til almindelig udbredelse m.v. efter § 187, stk. 1.
8) Besiddelse eller anvendelse m.v. af radioaktive stoffer efter § 192 b.
Stk. 2. På samme måde straffes den, som med det i stk. 1 nævnte forsæt transporterer våben eller eksplosivstoffer.
Stk. 3. Endvidere straffes på samme måde den, der med det i stk. 1 nævnte forsæt truer med at begå en af de i stk. 1 og 2 nævnte handlinger.

Straffeloven 12. kapitel

Forbrydelser mod statens selvstændighed og sikkerhed

§ 98. [b][u]Den, som foretager en handling, der sigter til ved udenlandsk bistand, ved magtanvendelse eller ved trussel derom at bringe den danske stat eller nogen del af denne under fremmed herredømme eller at løsrive nogen del af staten, straffes med fængsel indtil på livstid[/u][/b].

Stk. 2. Efter bestemmelsen i stk. 1 straffes også den, som med det nævnte formål [b][u]iværksætter mere omfattende sabotage[/u][/b], produktions- eller trafikstandsning, s[b][u]amt den, der deltager i sådan foranstaltning vidende om, hvortil handlingen sigter.
[/u][/b]

Citat slut med straffeloven §§ 98, 111 og 114.

Det jeg rent faktisk skulle undersøge var faktisk om det er lovligt med Unionens forordning, EF-forordningerne nr. 883/2004 og nr. 987/2009, da Unionen vil have at Danmark skal betale børnepenge, men jeg snublet sådan set over dette også, da de 2 ting har en sammenhæng da Lissabon Traktaten er vedtaget med tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen og tidligere udenrigsminister Per Stig Møller fra december 2007 mens forordningen er ”lavet om i 2009 mindre end 2 år senere” som folk kan læse oven over, hvor det sidste medlemsland i Unionen havde godkendt Lissabon Traktaten den 3. november 2009.

Hvilket også er et besynderligt sammentræf, ikke hele Danmark?

Jeg skulle kigge på dele af Lissabon Traktaten og der var flere forskellige ting for der står noget underligt noget i EF forordningen om at ”DANMARK SKAL” overholde disse nyrer omskrevet forordning som er sket i 2009, Unionen har bare brugt ordet som ”forenkling” for at lave ændringer i lovteksten og sørger for at Danmark fik større økonomiske tab ved at Danmark skulle udbetale penge til folk som ikke har boet i Danmark men kun har arbejdet en dag.

Det kan ikke lade sig gøre at Unionen skal dikter hvad den danske stat har af driftsudgifter og hvilke lovgivninger der dækker efter dansk lov, for at få udbetalt sociale ydelser i Danmark, her står der suverænt i Lissabon Traktaten at hvert medlemsland har suverænt efter Lissabon Traktaten artikel 3a pkt. 1, pkt. 2 (nationale identitet mv. efter den ”DANSKE GRUNDLOV”) og jf. Lissabon Traktaten artikel 3b 1 pkt. har Unionen ikke nogen beføjelser til at ændre den danske stats udgifter efter Grundloven § 3 pkt. 1 og pkt. 2 da Unionen ikke har nogen selvbestemmelsesret i Danmark efter Grundloven § 3 da Unionen har ikke sæde i folketinget og kan IKKE vedtage danske lovgivninger jf. Grundloven § 42 stk. 1 i Danmark om interne danske forhold.

Hvis Unionen forøger et lands udgifter så er det også bevisligt ”ulovligt konkurrence” da de danske skatteyder kommer til igen at betale mere i skat, derfor så er forordningen ulovligt ikke kun efter dansk ret men også efter Lissabon Traktaten.

”Sociale ydelser er interne lovgivning i de pågældende medlemslande i Unionen som f.eks. i Danmark vedr. udbetaling af børnepenge da de andre medlemslande i Unionen ikke har samme social lovgivning i deres land som Danmark har, derfor hedder det rent strafferetslig (skuffe i retsforhold = Bedrageri efter straffeloven §§ 279 samt 282 åger hvor der ikke skal betales penge), straffeloven har Unionen lige vedtaget gælder i Unionen i 2013, hvis Unionen ikke vil følge dansk strafferet som Unionen lige har vedtaget gælder i Unionen i 2013, så kan hvilket som helst medlem af Unionen retsforfølges i Danmark og deres diplomatisk immunitet bliver ophævet med det samme og et medlemsland i Unionen kan IKKE NÆGTE AT UDLEVERE en person der har begået kriminalitet efter dansk straffelov §§ 98, 111 og 114 som det i dette tilfælde jo vil være at ændre danske lovgivninger.

Så Danmark er ikke forpligtet til at følge forordningen som også står neden under og det er ulovligt efter Lissabon Traktaten så det er "LOVBRUD AF UNIONEN MOD DANMARK”.

Den går ikke Unionen det er strafbart under disse forudsætninger.

Unionen kan forslå at få implementeret således at hvert medlemslands ydelser skal gælde alle hvis de befinder sig i landet, men sende regningen til det land hvor de kommer fra, så kan Unionen se hvor mange millioner kr. eller bliver det milliarder den danske stat bliver ”skuffet i retsforhold = bedrageri” fra Unionen, det skal Unionen så betale ifølge dansk strafferet betale til den danske stat da Unionen ”skuffer i retsforhold over for Danmark”, med denne udgift når Unionen vil begå bedrageri mod Danmark efter straffeloven § 279 og ændre lovgivninger i Danmark som Unionen ikke har beføjelser til efter straffeloven §§ 98, 111 og 114 og Grundloven §§ 3 og 42 stk. 1 hvor det jf. Grundloven § 42 stk. 6 ikke er muligt med folkeafstemning.

Tyskland og kansler Angela Merkel, Frankrig samt England de 3 stormagter og de andre medlemslande kan godt glemme alt om dette, ellers kan det være Danskerne kommer og ændre JERES GRUNDLOV og siger i skal betale 100 milliarder kr. om året til Danmark, så kan vi se om de lande synes om det tab i deres landes statskasse, for de penge skal Kansler Angela Merkel opkræve ekstra i skat over for tyskerne og så skal danskerne så hører et ramaskrig det bliver for tyskerne, FOR de bliver "underlig nok" meget VREDE - som danskerne gør. (Men det er den samme kriminalitet).

Hvis denne forordning skal træde i kraft i Danmark skal Unionen betale udgiften og Unionen kan ikke fritages ifølge dansk strafferet og Lissabon Traktaten i at unddrage at betale udgiften til Danmark da Danmark får et ”faktisk tab der dermed bevisligt bliver bedrageri”. Hvis medlemmerne i Unionen vil gøre det så kan disse medlemmer retsforfølges i Danmark og det giver ubetinget fængsel med op til livstid ved at ændre den danske statsforfatning eller sætte dele af den ud af kraft og TAGE/afgive suverænitet FRA Danmarks AF Unionen.

Det de andre lande i Unionen heller ikke forstår, er Danmark har et andet skattesystem end andre medlemslande i Unionen, skattesystemet i Danmark hænger nøje sammen med de sociale ydelser Danmark giver borgerne i Danmark ud fra flere måder det danske samfund fungere ud fra pris på varer og tjenesteydelser, denne praksis vil Unionen så ændre den danske skattelovgivning ud over. Det er heller ikke lovligt.

Det næste bliver vel at Unionen bestemmer at biler i Danmark ikke må koste 3 gange bilens pris for derved at IGEN at påfører den danske stat underskud på flere milliarder kr. om året for det vil være konsekvensen, det går ikke at Unionen skal bestemme og sørger for at Danmark får et større underskud i statskassen, da det er ”ulovligt konkurrence” og så kommer hvert eneste dansker og selskab til at betale mere i skat. I dette tilfælde så kommer alle dansker til at betale 5 - 6 % mere i DIREKTE skat og forøgede priser på varer og tjenesteydelser.

Det går ikke kansler Angela Merkel der har du gjort i NÆLDERNE og danskerne bliver meget VREDE.

Unionen må op med penge og betale Danmark for tabet, det er jo kun rimeligt når det er Unionen der har lavet loven der efter dansk ret er ulovligt af flere lovgivninger, da forordningen er afgivelse af SUVERÆNITET fra Danmark til Unionen. 

Sådan hænger international lov og Dansk Lovgivning sammen.

Vil Unionen ikke betale så bliver medlemmerne i Unionen sagsøgt for at begå kriminalitet i Danmark af særlig grov karakter og så er det bedøvende ligegyldigt om personen hedder Kansler Angela Merkel eller andet.

DET GÅR IKKE UNIONEN.

Lissabon Traktaten »Artikel 3a
1. I overensstemmelse med artikel 3b forbliver beføjelser, d[u][b]er ikke er tildelt Unionen i traktaterne, hos medlemsstaterne[/b][/u].

2. Unionen respekterer medlemsstaternes lighed over for traktaterne [b][u]samt deres nationale identitet, som den kommer til udtryk i deres grundlæggende politiske og forfatningsmæssige strukturer[/u][/b], [b][u]herunder regionalt og lokalt selvstyre[/u][/b]. [b][u]Den respekterer deres centrale statslige funktioner, herunder sikring af statens territoriale integritet, opretholdelse af lov og orden samt beskyttelse af den nationale sikkerhed. Navnlig forbliver den nationale sikkerhed den enkelte medlemsstats eneansvar[/u][/b].

3. I medfør af princippet om loyalt samarbejde respekterer Unionen og medlemsstaterne hinanden og bistår hinanden ved gennemførelsen af de opgaver, der følger af traktaterne.

Medlemsstaterne træffer alle almindelige eller særlige foranstaltninger for at sikre opfyldelsen af de forpligtelser, der følger af traktaterne eller af retsakter vedtaget af EU-institutionerne.

Medlemsstaterne bistår Unionen i gennemførelsen af dens opgaver og afholder sig fra at træffe foranstaltninger, der kan bringe virkeliggørelsen af Unionens mål i fare.«

6) Der indsættes en artikel 3b, som erstatter artikel 5 i traktaten om oprettelse af Det Europæiske Fællesskab:

Spørgsmål:"Hvad er virkeliggørelsen af Unionen? ER det selvstyrer over ALLE medlemslande i Unionen så Unionen bliver til en "NATION MED EGET MILITÆR MV.?" (Det ser sådan ud ikke Danmark?)

»Artikel 3b
1. Afgrænsningen af Unionens beføjelser er underlagt princippet om kompetencetildeling.

Udøvelsen af Unionens beføjelser er underlagt nærhedsprincippet og proportionalitetsprincippet.

2. I medfør af princippet om kompetencetildeling handler Unionen kun inden for rammerne af de beføjelser, som medlemsstaterne har tildelt den i traktaterne, med henblik på at opfylde de mål, der er fastsat heri. [b][u]Beføjelser, der ikke er tildelt Unionen i traktaterne, forbliver hos medlemsstaterne.[/u][/b]

3. I medfør af nærhedsprincippet handler Unionen på de områder, der ikke hører ind under dens enekompetence, kun hvis og i det omfang målene for den påtænkte handling ikke i tilstrækkelig grad kan opfyldes af medlemsstaterne på centralt, regionalt eller lokalt plan, men på grund af den påtænkte handlings omfang eller virkninger bedre kan nås på EU-plan.

Unionens institutioner anvender nærhedsprincippet i overensstemmelse med protokollen om anvendelse af nærhedsprincippet og proportionalitetsprincippet. De nationale parlamenter sikrer, at nærhedsprincippet overholdes efter proceduren i denne protokol.

4. I medfør af proportionalitetsprincippet går indholdet og formen af Unionens handling ikke videre end nødvendigt for at nå målene i traktaterne.

Unionens institutioner anvender proportionalitetsprincippet i overensstemmelse med protokollen om anvendelse af nærhedsprincippet og proportionalitetsprincippet.«

EF-forordningerne nr. 883/2004 og nr. 987/2009
 
EF-forordningerne nr. 1408/71 (grundforordningen) og nr. 574/72 (gennemførelsesforordningen) er med virkning fra den 1.5.2010 blevet afløst af EF-forordningerne nr. 883/2004 og nr. 987/2004, fordi den gamle forordning trængte til en omfattende modernisering og [u]forenkling[/u].
 
EF-forordningerne nr. 883/2004 (grundforordningen) og nr. 987/2009 (gennemførelsesforordningen) finder anvendelse inden for EU-landene og de lande, der er omfattet af EØS-aftalen.
Inden for EU-området finder forordningerne anvendelse siden 1.5.2010 og fra den 1.4.2012 i forhold til Schweiz og fra den 1.6.2012 i forhold til Island, Norge og Liechtenstein.

De to forordninger bygger – ligesom de tidligere forordninger om social sikring - på principperne i art. 39 - 42 i EF-traktaten, nu art. 45 - 48 i Traktaten om Den Europæiske Unions funktionsmåde, om ar¬bejds¬kraftens frie bevægelighed.

Disse principper er ligebehandling, sammenlægning af perioder og eksport af visse ret¬tigheder og sociale ydelser i forhold til optjening.
 
Forordningernes regler er – som alle EF-forordninger – bindende i alle enkeltheder og gælder umiddel¬bart i hvert medlemsland.
 
Det betyder, at forordningsreglerne har karakter af lovgivning, o[b][u]g de skal anvendes som al anden lovgivning i Danmark.[/u][/b]
 
[u]Der må derfor ikke ske en yderligere gennemførelse af forordningernes regler gennem national lovgivning.[/u]
 
[u]Forordningernes regler skal anvendes direkte efter deres ordlyd, og reglerne i forordningen har forrang for national lovgivning.
 [/u]
Det betyder, at hvis der er uoverensstemmelse mellem reglerne i forordningen og reglerne i den nationale danske lovgivning, så er det forordningens regler, der gælder.
 
EF-forordningerne nr. 883/2004 og nr. 987/2009 findes her:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:2004R0883:20130108:DA:HTML
 
http://www.eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:2009R0987:20130108:DA:HTML

UNIONEN AT ÆNDRE DEN DANSKE GRUNDLOV ER EKSTREM STRAFBART, HVILKET GIVER OP TIL LIVSTID, SÅ UNIONEN KAN STIKKE FORORDNINGEN OP I RØVEN ELLERS KAN MEDLEMMERNE AF UNIONEN FÅ EN FÆNGSELSCELLE AT SE, INDE FRA.

I er ikke rigtig kloge i Unionen.

Kilde: