Valg i Holland, islam-style
Udgivet for 142 dage siden i Politik
Tilføjet 09/03 14:52 til Boblere af Jacques dÃÂôBiann
Ja, så er Holland for alvor ved at være en bananrepublik:
Følgende konstateredes pr. øjenvidne ved lokalvalget i Holland:
1) Ældre medborgere blev truet til at stemme socialistisk.
2) Indfødte hollændere blev forhindret adgang til valgstederne
3) Ikke-stemmeberettigede indvandrere deltog (altså ulovlige stemmer til socialisterne!)
4) Flere indvandrere i stemmeboksen der instruerede andre i hvad de skulle stemme - under tilsyn af vagterne!
5) Fuldmagter blev nærmest masseproduceret på selve stederne.
6) "Usamarbejdsvilligt" personale måtte give efter for presset og overlade scenen til korrupt personale.
7) Udfyldte stemmesedler forsvandt...
8) Ved mindst 13 stemmestationer blev folk direkte presset til at stemme på bestemte partier - endda i nogle tilfælde at partierne selv!
9) For at det hele ikke skule gå totalt amok besluttede man mange steder at indvandrere (læs: muslimer) skulle have lov til at gøre som de ville, for at undgå massive optøjer.
10) Valget blev erklæret gyldigt af Rotterdams muslimske borgmester, selvom han indrømmede korruptionen.
http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/03/something-is-rotten-in-rotterdam.html#readfur />
Samme tilstande blev konstateret i en række andre byer hvor socialistpartiet pvdA er overtaget af indvandrere.
Vi takker for kulturberigelsen, den plumrådne frugt af 2. verdenskrig.
Opdatering: Den "socialistiske" muslimske borgmester har nu accepteret en omtælling. Men hvad med alle dem, der ikke kunne komme til at stemme? Dem som gav efter for truslerne? Kommer de til at stemme?
Ja, det er ikke nemt at være anderledes tænkende med socialistisk stemmende shariapatruljer i nabolaget!
Velkommen til "New Libanon".
|
Henrik Ræder Clausen:„ De fleste er nok ret ligeglade. Det er et rabiat mindretal, der...”Hvis ikke det er comme il faut at linke til relaterede artikler, så beklager jeg, men ellers klæder dette indlæg mit indlæg særdeles godt:
http://www.180grader.dk/Politik/det-islamiske-forraederis-fire-stadier
http://www.180grader.dk/Politik/det-islamiske-forraederis-fire-stadier
Tja og UK og Sverige er på samme kurs!
Nu vi snakker om Sverige - hvordan får vi gjort det klart for OSCE, at der skal sendes valgobservatører for at de kan stramme op på hemmeligheden af deres valg?
Har OSCE en repræsentant i Danmark?
Danmark har en permanent repræsentation i OSCE i Wien, jeg har vekslet nogle ord med deres ambassadører ved konferencerne.
Men de siger desværre ikke noget af betydning i plenum, for det hele er pakket ind i EU-vat, formuleret af det svenske formandsskab, og blåstemplet af Albanien, Bosnien og - Tyrkiet...
Men de siger desværre ikke noget af betydning i plenum, for det hele er pakket ind i EU-vat, formuleret af det svenske formandsskab, og blåstemplet af Albanien, Bosnien og - Tyrkiet...
Uhyggeligt når et demokrati bliver SÅ humant at man ikke vil eller tør gennemtrumfe overholdelse af valgordenen - og for den sags skyld overholdelse af nogen som helst andre regler. I demokratiets navn er et stærkt samfund forbudt. Men så bliver demokrati jo en meningsløs leg med papirlapper.
Der er ingen valid kilde til denne postering.
Du er fuld af vrøvl. Den er baseret på en artikel på Gates of Vienna, der er en oversættelse af en artikel på Contradicere.
Men prøv med anklagen igen - du kunne jo være heldig en gang.
Men prøv med anklagen igen - du kunne jo være heldig en gang.
Jeg kan se at Henrik lige kom mig i forkøbet.
Ja, den er god nok, dette er virkelighed i Holland anno 2010.
Liberalisér flygtninge- indvandrerlovgivningen og end op med et rød-islamisk importflertal henover hovedet på landenes originalbefolkninger i løbet af nul-komma-fem - uden at de borgerlige fatter en skid.
Nazi- og racistgør alle der føler deres nationale- og samfundsmæssige arv- og fødselsret pisset på i det socialistiske amokløb for at afvikle nationalstaten med borgerlige, uvidende (men MEEEEGET anstændige!) får som vidner på første parket; tåbeborgerlige som den konservative Peter Norsk der ikke fatter, at denne afvikling også er begyndelsen på det europæisk borgerliges egen afvikling.
Dette vanvid søges etableret igennem overlagt socialistisk spekulation i befolkningsproportionerne samtidigt med at jøderne må flygte fra kontinentet med teokratfascistiske vanvidsmuslimer i hælene alt imens at socialisterne og den mainstreampresse de sidder tungt på ser bort fra deres dyrebare importproletariats fortrædeligheder som Nelsson med kikkerten for det blinde øje.
Og jøderne? Jo, de vælger såmænd side med det røde hold der med åben pande netop er ved at sælge dem ud for muslimske stemmer i deres egen voldegofide jagt på de 51% - IGEN uden at man fatter hvad der reelt foregår.
Det er jo alligevel kun jøder og vi ved jo at de røde hader dem indædt i skabet, imens de hyklerisk markerer krystalnatten!
Det er ikke et hak anderledes i Sverige eller England (Labour skandalen) den socialistiske dagsorden er den samme overalt i europa, centralt koordineret igennem EU.
Ja, den er god nok, dette er virkelighed i Holland anno 2010.
Liberalisér flygtninge- indvandrerlovgivningen og end op med et rød-islamisk importflertal henover hovedet på landenes originalbefolkninger i løbet af nul-komma-fem - uden at de borgerlige fatter en skid.
Nazi- og racistgør alle der føler deres nationale- og samfundsmæssige arv- og fødselsret pisset på i det socialistiske amokløb for at afvikle nationalstaten med borgerlige, uvidende (men MEEEEGET anstændige!) får som vidner på første parket; tåbeborgerlige som den konservative Peter Norsk der ikke fatter, at denne afvikling også er begyndelsen på det europæisk borgerliges egen afvikling.
Dette vanvid søges etableret igennem overlagt socialistisk spekulation i befolkningsproportionerne samtidigt med at jøderne må flygte fra kontinentet med teokratfascistiske vanvidsmuslimer i hælene alt imens at socialisterne og den mainstreampresse de sidder tungt på ser bort fra deres dyrebare importproletariats fortrædeligheder som Nelsson med kikkerten for det blinde øje.
Og jøderne? Jo, de vælger såmænd side med det røde hold der med åben pande netop er ved at sælge dem ud for muslimske stemmer i deres egen voldegofide jagt på de 51% - IGEN uden at man fatter hvad der reelt foregår.
Det er jo alligevel kun jøder og vi ved jo at de røde hader dem indædt i skabet, imens de hyklerisk markerer krystalnatten!
Det er ikke et hak anderledes i Sverige eller England (Labour skandalen) den socialistiske dagsorden er den samme overalt i europa, centralt koordineret igennem EU.
...og hvad er Contacideres kilde? Der angives ikke forfatter, og der angives ikke kilde. Det fremgår (så vidt jeg kan overskue) ikke af siden, hvem redaktionen består af.
Hvis ur-kilden er "en anonym person påstår uden kildeangivelse", så vender jeg tomlen ned.
Hvis ur-kilden er "en anonym person påstår uden kildeangivelse", så vender jeg tomlen ned.
Nåja, hvis du ikke kan lide, hvad du læser, kan du vel altid klage over den slags.
Beklager, det er ikke DR.
Men beskrivelserne er detaljerede og realistiske - og som du kan se nedenfor, bliver der nu alligevel gennemført en omtælling. Uanset dit forsøg på at diskreditere kilden, havde den åbenlyst ret.
Hvad er så problemet? At det ikke er fra DR?
Beklager, det er ikke DR.
Men beskrivelserne er detaljerede og realistiske - og som du kan se nedenfor, bliver der nu alligevel gennemført en omtælling. Uanset dit forsøg på at diskreditere kilden, havde den åbenlyst ret.
Hvad er så problemet? At det ikke er fra DR?
@ HRC, du skriver: Nåja, hvis du ikke kan lide, hvad du læser, kan du vel altid klage over den slags.
WJ: Jeg udtrykker ikke utilfredshed med det jeg læser. Du anfører, at der er en valid kilde, og så tillader jeg mig at spørge ind til kilden. Derefter går du i forsvarsposition, og kommer med fuldstændigt irrelevante "hvis du ikke kan lide det"-betragtninger.
Du har tidligere skrevet, at der er en valid kilde. Hvis du ikke kan dokumentere denne valide kildes eksistens (evt. igennem et link), så synes jeg, at du bør trække dit udsagn tilbage.
HRC: Hvad er så problemet? At det ikke er fra DR?
WJ: Problemet er, at du påstår, at der er en valid kilde uden at dokumentere dens eksistens. Problemet er ikke, at det ikke er fra DR. Det sidste ved du jo godt, men du skulle lige snige et associationstrick ind. Hvis det ikke var et forsøg på et associationstrick, hvad skulle din afsluttende bemærkning så gøre godt for?
Jeg håber aldrig, at du får succes med dine forsøg på at skaffe dig politisk magt over mit og mine medborgeres liv.
WJ: Jeg udtrykker ikke utilfredshed med det jeg læser. Du anfører, at der er en valid kilde, og så tillader jeg mig at spørge ind til kilden. Derefter går du i forsvarsposition, og kommer med fuldstændigt irrelevante "hvis du ikke kan lide det"-betragtninger.
Du har tidligere skrevet, at der er en valid kilde. Hvis du ikke kan dokumentere denne valide kildes eksistens (evt. igennem et link), så synes jeg, at du bør trække dit udsagn tilbage.
HRC: Hvad er så problemet? At det ikke er fra DR?
WJ: Problemet er, at du påstår, at der er en valid kilde uden at dokumentere dens eksistens. Problemet er ikke, at det ikke er fra DR. Det sidste ved du jo godt, men du skulle lige snige et associationstrick ind. Hvis det ikke var et forsøg på et associationstrick, hvad skulle din afsluttende bemærkning så gøre godt for?
Jeg håber aldrig, at du får succes med dine forsøg på at skaffe dig politisk magt over mit og mine medborgeres liv.
Så, nu kom grovhederne frem for alvor...
Lad mig foreslå et kompromis:
Jeg var ikke klar over den strenge betydning af 'valid' i sammenhængen, og fandt kritikken uberettiget. Valgsvindel er et alvorligt problem, men det er MSM-mediernes dækninger af mange emner også. Derfor er vi nødt til at bruge andre kilder, som i denne sag.
Men - for nu at vende tilbage til betydningen af 'valid' - er Gates of Vienna ikke det?
Ganske vist skriver blogejeren under pseudonym - det er givet af sikkerhedshensyn - men GoV er kendt som en meget sober blog, der graver nyheder og analyser frem, man aldrig ville finde i MSM. De har fået artiklen oversat af deres egen nederlandske korrespondent, der dermed står som garant for indholdet.
Gates of Vienna og tilsvarende medier har en højere journalistisk standard en DR, for slet ikke at nævne Politiken.
Nej, jeg kunne ikke nære mig for at drille med DR :)
Lad mig foreslå et kompromis:
Jeg var ikke klar over den strenge betydning af 'valid' i sammenhængen, og fandt kritikken uberettiget. Valgsvindel er et alvorligt problem, men det er MSM-mediernes dækninger af mange emner også. Derfor er vi nødt til at bruge andre kilder, som i denne sag.
Men - for nu at vende tilbage til betydningen af 'valid' - er Gates of Vienna ikke det?
Ganske vist skriver blogejeren under pseudonym - det er givet af sikkerhedshensyn - men GoV er kendt som en meget sober blog, der graver nyheder og analyser frem, man aldrig ville finde i MSM. De har fået artiklen oversat af deres egen nederlandske korrespondent, der dermed står som garant for indholdet.
Gates of Vienna og tilsvarende medier har en højere journalistisk standard en DR, for slet ikke at nævne Politiken.
Nej, jeg kunne ikke nære mig for at drille med DR :)
@ HRC:
Er det groft at ønske, at et andet menneske ikke får politisk magt over en? Det håber jeg da ikke. Du er sikkert en mægtig fin person, men jeg ønsker bare ikke at du opnår magt over mig.
I forhold til den veldokumenterede mangel på fairness ved svenske valg er der mange, uafhængige kilder, som stod frem og forklarede forholdene.
Jeg deler ikke din opfattelse af GoV som en blog med så høj troværdighed, at den anonymt kan køre solo-historier uden angivelse af valid kilde, og forvente at blive taget til efterretning. Jeg deler ikke din opfattelse af, at en anonym "korrespondent" kan stå som garant.
DR har muligvis lave journalistiske standarder (jeg bruger ikke deres produkter, derfor "muligvis"), men andre medier, bloggere m.m. fungerer som et potentielt korrektiv. GoV flyver så langt under radaren, at de kunne skrive det vildeste bullshit uden at nogle gad rette dem. Det er en af grundene til, at jeg ikke stoler på solo-historier fra deres side.
I Sverige kunne man dokumentere den manglende fairness. Det kan man også i Rotterdam, hvis denne historie holder.
Jeg har endnu ikke set valid dokumentation for historien.
Er det groft at ønske, at et andet menneske ikke får politisk magt over en? Det håber jeg da ikke. Du er sikkert en mægtig fin person, men jeg ønsker bare ikke at du opnår magt over mig.
I forhold til den veldokumenterede mangel på fairness ved svenske valg er der mange, uafhængige kilder, som stod frem og forklarede forholdene.
Jeg deler ikke din opfattelse af GoV som en blog med så høj troværdighed, at den anonymt kan køre solo-historier uden angivelse af valid kilde, og forvente at blive taget til efterretning. Jeg deler ikke din opfattelse af, at en anonym "korrespondent" kan stå som garant.
DR har muligvis lave journalistiske standarder (jeg bruger ikke deres produkter, derfor "muligvis"), men andre medier, bloggere m.m. fungerer som et potentielt korrektiv. GoV flyver så langt under radaren, at de kunne skrive det vildeste bullshit uden at nogle gad rette dem. Det er en af grundene til, at jeg ikke stoler på solo-historier fra deres side.
I Sverige kunne man dokumentere den manglende fairness. Det kan man også i Rotterdam, hvis denne historie holder.
Jeg har endnu ikke set valid dokumentation for historien.
OK, så er vi uenige om standarden på GoV. Du bringer dog ingen eksempler, der ligger til grund for din vurdering.
I Rotterdam holder historien godt nok til at der nu er erklæret omtælling. Og vi skal altså ikke længere væk end Google News for hurtigt at finde kilder, der siger nøjagtigt det samme. Her i Dutch News.
Da det er lokalvalg, kan vi ikke forvente, at de store, internationale medier oversætter sagen til engelsk.
I Rotterdam holder historien godt nok til at der nu er erklæret omtælling. Og vi skal altså ikke længere væk end Google News for hurtigt at finde kilder, der siger nøjagtigt det samme. Her i Dutch News.
Da det er lokalvalg, kan vi ikke forvente, at de store, internationale medier oversætter sagen til engelsk.
@ HenrikRC:
Personligt mener jeg at GoV har høj troværdighed, men ikke så ekstremt højt, at jeg har blind tillid til hvert eneste af dens udsagn. Derfor skal GoV bakke deres udsagn op, lidt ligesom der blev gjort i dokumentationen af den manglende fairness ved svenske valg.
Min tillid til Gov er høj, men den rangerer under blind tillid. Du har helt ret i at vi to er uenige om standarden på GoV.
HenrikRC: I Rotterdam holder historien godt nok til at der nu er erklæret omtælling.
WJ: Bare fordi, at der er blevet erklæret omtælling, så betyder det ikke, at historien er sand. F.eks. indeholder det link, som du vælger at underbygge din påstand med, intet der underbygger GoV's historie, eller udsagn om bevæggrundene til, at der udskrives omvalg.
Personligt mener jeg at GoV har høj troværdighed, men ikke så ekstremt højt, at jeg har blind tillid til hvert eneste af dens udsagn. Derfor skal GoV bakke deres udsagn op, lidt ligesom der blev gjort i dokumentationen af den manglende fairness ved svenske valg.
Min tillid til Gov er høj, men den rangerer under blind tillid. Du har helt ret i at vi to er uenige om standarden på GoV.
HenrikRC: I Rotterdam holder historien godt nok til at der nu er erklæret omtælling.
WJ: Bare fordi, at der er blevet erklæret omtælling, så betyder det ikke, at historien er sand. F.eks. indeholder det link, som du vælger at underbygge din påstand med, intet der underbygger GoV's historie, eller udsagn om bevæggrundene til, at der udskrives omvalg.
Personligt mener jeg at GoV har høj troværdighed, men ikke så ekstremt højt, at jeg har blind tillid til hvert eneste af dens udsagn.Det har jeg sådan set heller ikke. Hvis vi skulle tage konkrete beslutninger på basis af en artikel som denne, ville situationen være en helt anden. Så ville det være nødvendigt at efterprøve hver enkelt påstand grundigt. Men det er ikke umiddelbart vores opgave.
Partierne, der deltog i valget, er part i sagen, det er vi ikke. De har rejst de ti påstande, som er ganske alvorlige. Umiddelbart er det valgmyndighederne i Nederlandene, der skal håndtere det her - men hvis der rejses berettiget tvivl om deres evne/vilje til at gøre det, skal det op i OSCE med store bogstaver.
Lige nu kunne det være godt at OSCE, der har omfattende erfaringer med at overvåge valg, diskret stiller kompetence til rådighed for at undersøge problemerne.
@ HenrikRC, du skriver: Partierne, der deltog i valget, er part i sagen, det er vi ikke. De har rejst de ti påstande, som er ganske alvorlige.
WJ: Hvis det kan dokumenteres, at partierne står bag disse 10 påstande, så er det en anderledes alvorlig historie.
WJ: Hvis det kan dokumenteres, at partierne står bag disse 10 påstande, så er det en anderledes alvorlig historie.
Jeg citerer den oprindelige artikel:
Der ville jeg henvende mig for at undersøge sagen nærmere.
An official from Leefbaar Rotterdam visited polling stations in immigrant neighborhoods early in the morning, to see whether the voting process went neatly and according to law, but he was shocked at what he encountered, at almost any polling station he went to visit. Many complaints and witness reports followed later that day (when the outcome was still fully unknown).Du kan læse mere om Leefbaar Rotterdam på deres hjemmeside. Omend sproget ikke er det letteste :)
Der ville jeg henvende mig for at undersøge sagen nærmere.
Kender du til begrebet kildekritik ?
Der er intet i vejen med en blog.
Er det personlige holdninger der står på den, så er det, det.
Er det påstande om omfattende og systematisk valgsnyd, så må der kilder til der kan verificeres.
Nu popper der så et eller flere links op med påstande om mindre uregelmæssigheder, men selv det var ikke i de oprindelige indlæg.
Enten er det utryk for dovenskab ikke at angive ens kilder, eller også anser man sine læsere for smådumme.
Der er intet i vejen med en blog.
Er det personlige holdninger der står på den, så er det, det.
Er det påstande om omfattende og systematisk valgsnyd, så må der kilder til der kan verificeres.
Nu popper der så et eller flere links op med påstande om mindre uregelmæssigheder, men selv det var ikke i de oprindelige indlæg.
Enten er det utryk for dovenskab ikke at angive ens kilder, eller også anser man sine læsere for smådumme.
Netop, WilliamJansen.
Det er hårde beskyldninger. Såfremt de er rigtige, er det alvorligt, men der er ingen kilder, udover en en oversættelse af en eller anden flamsksproget blog.
Det er ikke en valid kilde.
Det er hårde beskyldninger. Såfremt de er rigtige, er det alvorligt, men der er ingen kilder, udover en en oversættelse af en eller anden flamsksproget blog.
Det er ikke en valid kilde.
Kilden er, så vidt jeg kan se, et sammenskriv af forskellige nyheder og indrapporteringer. Det er ikke gjort grundigt, men det invaliderer ikke som sådan indholdet.
Andre kilder kan bruges til at verificere påstandene. Der synes at være substantielt bekræftede af, at der nu skal tælles om.
Andre kilder kan bruges til at verificere påstandene. Der synes at være substantielt bekræftede af, at der nu skal tælles om.
Mainstreampressen er ikke en valid kilde! Hvem er mest troværdig ud i at præcisere de involverede parter i en sag hvor muslimske indvandrere viser sig som værende præcist så kulturelt- og/eller fascistoidt blæste som de meget ofte er? Uriasposten og Snaphanen eller politiken og DR? Denne person er øjenvidne.
Har vi hørt DR og Politiken fortælle os, at den mand der i årevis har smadret sin børneflok med vold- og voldtægt og har flyttet familien fra kommune til kommune for at undgå myndighederne er en ægyptisk muslimsk polygamist? Nej vel? Her render vi ind i det famøse "væsentlighedskriterie" (Læs: politisk censur)
Uriasposten og Snaphanen tør hvor Tøger (for)tier!
Det er ikke unormalt længere, at det er i blogosfæren at man må hente sin information hvis den ellers skal være i troværdig harmoni med virkeligheden.
DET er virkeligheden!
Tilbage til topic: telegraaf.nl og rnw.nl bekræfter nu de kaotiske tilstande.
Har vi hørt DR og Politiken fortælle os, at den mand der i årevis har smadret sin børneflok med vold- og voldtægt og har flyttet familien fra kommune til kommune for at undgå myndighederne er en ægyptisk muslimsk polygamist? Nej vel? Her render vi ind i det famøse "væsentlighedskriterie" (Læs: politisk censur)
Uriasposten og Snaphanen tør hvor Tøger (for)tier!
Det er ikke unormalt længere, at det er i blogosfæren at man må hente sin information hvis den ellers skal være i troværdig harmoni med virkeligheden.
DET er virkeligheden!
Tilbage til topic: telegraaf.nl og rnw.nl bekræfter nu de kaotiske tilstande.
@ Jaques, du skriver: Uriasposten og Snaphanen tør hvor Tøger (for)tier!
WJ: Det kræver ikke mod at udgive en anonym blog.
Uriasposten tør. Snaphanen tør ikke.
WJ: Det kræver ikke mod at udgive en anonym blog.
Uriasposten tør. Snaphanen tør ikke.
WilliamJansen:
Nej, det er jo ikke alle der vil stille op til en fremtidig halshugning i eget hjem begået af en gal muslimsk "beriger" imens at venstrefløjen giver offeret skylden i sin sædvanlige aversion imod at pege ind i importproletariatets egne, udpræget islamisk teokratfascistiske rækker.
Den marxistiske inkvisitions højtprofilerede medlemmer og diverse af dens mediekonsorter er jo ikke dem der må lide den tort at blive mandsopdækket af PET 24/7 grundet "sindssyge blå-nationale". Sjovt nok er det dem, der vover at antaste den rød-islamiske vanvidsalliance på ord og tegninger der er i fare for at få savet hovedet langsomt af og videoklippet af det smidt op på nettet til globalt skue.
Skal sandheden virkelig frem omkring islamiseringens konsekvenser kræver det anonyme bloggere - hvilket også er hovedårsagen til at socialisten Marianne Mikko for et par år siden forsøgte at komme retten til anonymitet på nettet til livs med noget så absurd som et krav om en "bloglicens" for at måtte publicere sine tanker på nettet!
Det er ikke engang overstået endu: http://www.brusselsjournal.com/node/4336
Hvordan synes du selv det ser ud?
Hvem tror du selv det handler om at få ram på? Modkraft?
Nej, det er jo ikke alle der vil stille op til en fremtidig halshugning i eget hjem begået af en gal muslimsk "beriger" imens at venstrefløjen giver offeret skylden i sin sædvanlige aversion imod at pege ind i importproletariatets egne, udpræget islamisk teokratfascistiske rækker.
Den marxistiske inkvisitions højtprofilerede medlemmer og diverse af dens mediekonsorter er jo ikke dem der må lide den tort at blive mandsopdækket af PET 24/7 grundet "sindssyge blå-nationale". Sjovt nok er det dem, der vover at antaste den rød-islamiske vanvidsalliance på ord og tegninger der er i fare for at få savet hovedet langsomt af og videoklippet af det smidt op på nettet til globalt skue.
Skal sandheden virkelig frem omkring islamiseringens konsekvenser kræver det anonyme bloggere - hvilket også er hovedårsagen til at socialisten Marianne Mikko for et par år siden forsøgte at komme retten til anonymitet på nettet til livs med noget så absurd som et krav om en "bloglicens" for at måtte publicere sine tanker på nettet!
Det er ikke engang overstået endu: http://www.brusselsjournal.com/node/4336
Hvordan synes du selv det ser ud?
Hvem tror du selv det handler om at få ram på? Modkraft?
@ Jaques, du skriver: Nej, det er jo ikke alle der vilstille op til en fremtidig halshugning i eget hjem begået af en galmuslimsk "beriger"...
WJ: Det er legitimt nok ikke at turde at kritisere Islam. Kim Møller tør. Folkene bag Snaphanen tør ikke.
Det er et legitimt valg at skrive anonymt, og jeg vil til enhver tid forsvare enhvers ret til at træffe det valg.
WJ: Det er legitimt nok ikke at turde at kritisere Islam. Kim Møller tør. Folkene bag Snaphanen tør ikke.
Det er et legitimt valg at skrive anonymt, og jeg vil til enhver tid forsvare enhvers ret til at træffe det valg.
Ja, og hvad skete der med Kim i Aarhus?
Sidder lige tilfældigvis og ser på TV2 nyhederne, at tre muslimer nys er blevet arresteret i Irland for atplanlægge et mord på Lars Vilks grundet hans grafiske fremstilling afMuhammed som den skabede køter han var.
Sidder lige tilfældigvis og ser på TV2 nyhederne, at tre muslimer nys er blevet arresteret i Irland for atplanlægge et mord på Lars Vilks grundet hans grafiske fremstilling afMuhammed som den skabede køter han var.
Jamen, kæreste Jacques... Ingen betvivler, at der er god grund til at være bange.
Jeg kan godt forstå, at folkene bag Snaphanen ikke tør, og jeg ville aldrig uprovokeret punke dem for ikke at turde. Men når du kommer med en absurd påstand om, at de tør kritisere Islam, så bliver jeg altså nød til at gøre opmærksom på, at det gør de altså ikke.
Jeg kan godt forstå, at folkene bag Snaphanen ikke tør, og jeg ville aldrig uprovokeret punke dem for ikke at turde. Men når du kommer med en absurd påstand om, at de tør kritisere Islam, så bliver jeg altså nød til at gøre opmærksom på, at det gør de altså ikke.
WJ:
Hvor har jeg sagt at Snaphanen ikke var anonym? Jeg sagde kun at den turde kritisere islam - anonym eller ej.
Praktiserer man lidt frifortolkning for at skabe grobund for egne, efterfølgende udsagn?
Hvor har jeg sagt at Snaphanen ikke var anonym? Jeg sagde kun at den turde kritisere islam - anonym eller ej.
Praktiserer man lidt frifortolkning for at skabe grobund for egne, efterfølgende udsagn?
Sludder, William. Folkene bag Snaphanen tør sandelig godt, men de har valgt at undlade at lægge borgerlig identitet til. Det svækker din tillid til indholdet måske, men det kan de nok leve med.
Du tør så lidt mere mht den borgerlige identitet end de gør, men de tør til gengæld være islamkritikere uden at have socialismens godhedsstempel som beskyttelse. Det har du.
Møller er mest udsat. Han er erklæret borgerlig modstander af islam og multikultur og han lægger navn og billede til. Det kan være usundt for helbredet, som vi har set.
Du tør så lidt mere mht den borgerlige identitet end de gør, men de tør til gengæld være islamkritikere uden at have socialismens godhedsstempel som beskyttelse. Det har du.
Møller er mest udsat. Han er erklæret borgerlig modstander af islam og multikultur og han lægger navn og billede til. Det kan være usundt for helbredet, som vi har set.
@ HenrikRC, du skriver: Det gør Expactica også, i et citat fra Radio Netherlands. Plausibelt, bekræftet, sandt.
WJ: Dit link indeholder belæg for indlæggets påstand nr. 10, og ikke belæg for nogle af de andre udsagn.
Kan du godt selv se, at dit link kun dokumenterer en enkelt af de 10 udsagn i indlægget?
WJ: Dit link indeholder belæg for indlæggets påstand nr. 10, og ikke belæg for nogle af de andre udsagn.
Kan du godt selv se, at dit link kun dokumenterer en enkelt af de 10 udsagn i indlægget?
Jeg ser også påstand nr. 4 bekræftet:
Vi kommer også ud for mindre uregelmæssigheder, især i de indvandrertunge valgkredse. Det er en naturlig følge af at have mange vælgere, der ikke er vokset op i demokratiske lande, og som er helt uvante med, hvordan det håndteres, og ikke har en klar viden om, hvad der er god valgskik og hvad der ikke er.
Nu er indlægget mest 'Til orientering', ikke noget vi i Danmark behøver tage os af.
Den bedste løsning ville nok være at få OSCE til at se på problemerne.
Eyewitness accounts said that members of the public were assisted inside the voting booths when casting their vote.Samt denne:
One incident quoted in local media on Monday is of a man who admitted having voted twice, having received three voting cards in his name.Nu er artiklen et dyk ned i et lokalvalg, hvor man skal bruge lokale kilder for at finde flere detaljer. Der står ikke, at disse problemer alle har fundet sted ved mange valgsteder, blot at der er observeret eksempler på det. Det udgør ikke noget egentligt bevis for sandheden, men er bekymrende.
Vi kommer også ud for mindre uregelmæssigheder, især i de indvandrertunge valgkredse. Det er en naturlig følge af at have mange vælgere, der ikke er vokset op i demokratiske lande, og som er helt uvante med, hvordan det håndteres, og ikke har en klar viden om, hvad der er god valgskik og hvad der ikke er.
Nu er indlægget mest 'Til orientering', ikke noget vi i Danmark behøver tage os af.
Den bedste løsning ville nok være at få OSCE til at se på problemerne.
@ HenrikRC:
Påstand nr. 4 lyder: Flere indvandrere i stemmeboksen der instruerede andre i hvad de skulle stemme - under tilsyn af vagterne!
Den påstand bekræftes ikke af udsagnet: Eyewitness accounts said that members of the public were assisted inside the voting booths when casting their vote.
Påstand nr. 4 lyder: Flere indvandrere i stemmeboksen der instruerede andre i hvad de skulle stemme - under tilsyn af vagterne!
Den påstand bekræftes ikke af udsagnet: Eyewitness accounts said that members of the public were assisted inside the voting booths when casting their vote.
Dette ligner en MSM-udvanding af en historie, der er for alvorlig til at blive bemærket af offentligheden. Ikke ulig hvordan DR eller Ritzau kan finde på at afetnificere nyhedshistorier eller forvandle 'overfald' til 'sammenstød'.
Løsningen på tvivlen er at spørge Leefbaar Rotterdam om detaljerne. Det står dig frit for.
Løsningen på tvivlen er at spørge Leefbaar Rotterdam om detaljerne. Det står dig frit for.
@ HenrikRC: Dette ligner en MSM-udvanding af en historie, der er for alvorlig til at blive bemærket af offentligheden.
WJ: Jeg synes mere, at det ligner den sædvanlige blogosfære mega-hype. Som f.eks. når Brugsens pant-knap kaldes en "nazi-knap", fordi man derigennem kan støtte den ganske rigtigt kontroversielle Folkekirkens Nødhjælp. Nogle gange skal man fjerne 90% af historien, når man har læst den først på en politisk blog.
HenrikRC: Løsningen på tvivlen er at spørge Leefbaar Rotterdam om detaljerne. Det står dig frit for.
WJ: Jeg lader dem der fremfører påstandene om at løfte bevisbyrden.
Claus Rasmussens kommentar indeholder stor visdom.
WJ: Jeg synes mere, at det ligner den sædvanlige blogosfære mega-hype. Som f.eks. når Brugsens pant-knap kaldes en "nazi-knap", fordi man derigennem kan støtte den ganske rigtigt kontroversielle Folkekirkens Nødhjælp. Nogle gange skal man fjerne 90% af historien, når man har læst den først på en politisk blog.
HenrikRC: Løsningen på tvivlen er at spørge Leefbaar Rotterdam om detaljerne. Det står dig frit for.
WJ: Jeg lader dem der fremfører påstandene om at løfte bevisbyrden.
Claus Rasmussens kommentar indeholder stor visdom.
Jeg synes mere, at det ligner den sædvanlige blogosfære mega-hype.Så lad os tage et kompromis: Det er rapporteret, at vagterne så gennem fingre med at der var flere personer i stemmeboksen. MSM vælger at skrive, at vælgere fik hjælp i stemmeboksene. Det er en gradsforskel, og MSM kan vælge at komme ud med den nedtonede udgave nu, fremfor at vente og få detaljerne undersøgt.
Det er slet ikke så underligt, når det kommer til stykket. Spørgsmålet er nu, om Rotterdam selv kan komme ordentligt til bunds i det her, eller om der er brug for kompetence udefra.
Nej. Substansen i kritikken er ok: Ekstraordinære påstande kræver ekstraordinære beviser !
I denne sag, vil jeg sige, at vi skal have et par hollandske dagblade til at gentage (hele) historien, før vi kan bruge den. Historien holder ikke vand - indtil videre.
I denne sag, vil jeg sige, at vi skal have et par hollandske dagblade til at gentage (hele) historien, før vi kan bruge den. Historien holder ikke vand - indtil videre.
Det er sgu forfærdeligt - men man må lige huske på, at valgsvindel ikke kun foregår i muslimske lande. Ikke at det gør valgsvindel okay - bare at det ikke er et rent muslimsk / venstreorienteret fænomen.
Der bliver nu genoptalt stemmer, i Rotterdam...
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2010/03/mayor_orders_rotterdam_vote_re.php
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2010/03/mayor_orders_rotterdam_vote_re.php
Det bekræfter ikke påstandene:
In some polling stations there are reports that people were allowed to vote without showing their passport. In others, two people were spotted together in polling booths, which is also against the rules. And the Telegraaf on Tuesday highlighted the case of an elderly man who claimed he had voted twice.
Den slags må naturligvis ikke forekomme, men i Danmark har man også set at nogen har forsøgt at stemme to gange og anvende andres valgkort.
In some polling stations there are reports that people were allowed to vote without showing their passport. In others, two people were spotted together in polling booths, which is also against the rules. And the Telegraaf on Tuesday highlighted the case of an elderly man who claimed he had voted twice.
Den slags må naturligvis ikke forekomme, men i Danmark har man også set at nogen har forsøgt at stemme to gange og anvende andres valgkort.
Jeg noterer, at Telegraaf er angivet som kilde. Er den ikke solid nok?
Hvem her taler nederlandsk og kan undersøge sagen?
I alle tilfælde var påstandene om valgfusk plausible, og er bekræftet dertil at der faktisk tælles om. Det løser dog ikke alle rapporterede problemer ved valget.
De burde have haft OSCE med til at overvåge valghandlingen.
Hvem her taler nederlandsk og kan undersøge sagen?
I alle tilfælde var påstandene om valgfusk plausible, og er bekræftet dertil at der faktisk tælles om. Det løser dog ikke alle rapporterede problemer ved valget.
De burde have haft OSCE med til at overvåge valghandlingen.
Det var hovedsageligt rapporteret, at flere voksne mennesker befandt sig i en stemmeboks, og det er ikke tilladt i henhold til valglov. (Via Google)
Vi skal nok ikke nævne vestlige kvinder, socialistisk tryghedstrang, økonomisk overforbrug og lavt fødselstal. Fordi så kommer vi ind på årsagerne til denne situation.
Om få år har vi de samme problemmer i Danmark.
Synd for de ellers meget gæstfri og venlige Hollændere at det er sådan.
Der er kun én løsning, gældende for hele vesten "skik følge eller land fly", ergo ud med alle der ikke kan opføre sig ordentligt. Tyrkiet og Pakistan bliver nok overbefolkede så det basker, men hvad kommer det mig ved..
Synd for de ellers meget gæstfri og venlige Hollændere at det er sådan.
Der er kun én løsning, gældende for hele vesten "skik følge eller land fly", ergo ud med alle der ikke kan opføre sig ordentligt. Tyrkiet og Pakistan bliver nok overbefolkede så det basker, men hvad kommer det mig ved..
Tyrkiet er et stort land. Der er rigelig plads, hvis Europa skulle vælge at sende alle med tyrkisk afstamning retur.
Ja, det ville jo nok ikke være så dårlig en idé, når vi nu kan konstatere hvilket lovsæt verdens mest "veloplyste" muslimske befolkning foretrækker når de spørges:
"Another striking discovery dealt with obeying laws that contradict religious rules. A majority of the participants in the research, 67 percent, said they would continue acting in accordance with their religious beliefs if the Parliament passed a law that contradicted religious laws. Twenty-six percent said they would obey the country’slaw in this case."
Minimum 67% vælger altså sharia i tilfælde af uovereensstemmelser imellem denne og demokratisk verdslig, sekulariseret lov.
- og så noterer vi os selvfølgelig lige at 89,5% af alle muslimer i Capacents undersøgelse "Muslimer i Danmark" stemmer socialistisk og at det ikke er nævneværdigt anderledes i andre europæiske lande.
http://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=8216religion-loves-tolerance-but-is-not-tolerant8217-2009-11-17
"Another striking discovery dealt with obeying laws that contradict religious rules. A majority of the participants in the research, 67 percent, said they would continue acting in accordance with their religious beliefs if the Parliament passed a law that contradicted religious laws. Twenty-six percent said they would obey the country’slaw in this case."
Minimum 67% vælger altså sharia i tilfælde af uovereensstemmelser imellem denne og demokratisk verdslig, sekulariseret lov.
- og så noterer vi os selvfølgelig lige at 89,5% af alle muslimer i Capacents undersøgelse "Muslimer i Danmark" stemmer socialistisk og at det ikke er nævneværdigt anderledes i andre europæiske lande.
http://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=8216religion-loves-tolerance-but-is-not-tolerant8217-2009-11-17
Det kommer an på om det er pga:
a) fordi de reelt vil have sharia, eller
b) fordi de ikke vil have en eller anden spasser til at diktere, hvad de må have på hovedet.
Der er muligvis (sandsynligvis) en del a'ere, og dem kan man jo kun grine af. Jeg har dog fuld forståelse for b'erne, og ville sandsynligvis også selv skide loven et langt stykke, hvis det kom ud for mig. Dem der bliver oprørt over det, forventer jeg også bliver ekstremt oprør over f.eks. manglende licensbetaling.
a) fordi de reelt vil have sharia, eller
b) fordi de ikke vil have en eller anden spasser til at diktere, hvad de må have på hovedet.
Der er muligvis (sandsynligvis) en del a'ere, og dem kan man jo kun grine af. Jeg har dog fuld forståelse for b'erne, og ville sandsynligvis også selv skide loven et langt stykke, hvis det kom ud for mig. Dem der bliver oprørt over det, forventer jeg også bliver ekstremt oprør over f.eks. manglende licensbetaling.
De fleste er nok ret ligeglade. Det er et rabiat mindretal, der griber magten og indfører teokratisk diktatur.
Man kommer uvægerligt til at tænke på pizza reklamen, hvor pizza buddet gør afslappet brug af møblerne og køleskabet, og så er han oven i købet letter uforstående, da han bliver smidt ud.
Iøvrigt er en af grundene til, at tredje generations indvandrerne er mere kriminelle end de forrige to generationer, at muslimerne ikke mere opfatter sig selv som gæster. De opfatter nu Danmark som deres land - og det er ikke på den gode måde. Dette kombineret med deres herrefolks mentalitet og deres syge religion i deres syge kultur, gør, at de er så hjernevaskede, at de er løst gående missiler. Hvad De Nyttige Idioter endnu ikke har opdaget, er, at de vil blive de første, der får skåret halsen over, når vi når så langt.
Iøvrigt er en af grundene til, at tredje generations indvandrerne er mere kriminelle end de forrige to generationer, at muslimerne ikke mere opfatter sig selv som gæster. De opfatter nu Danmark som deres land - og det er ikke på den gode måde. Dette kombineret med deres herrefolks mentalitet og deres syge religion i deres syge kultur, gør, at de er så hjernevaskede, at de er løst gående missiler. Hvad De Nyttige Idioter endnu ikke har opdaget, er, at de vil blive de første, der får skåret halsen over, når vi når så langt.
HAHAHA! Hvor er det her useriøst!!!
Holland efter kommunevalget - Socialdemokrater klager: kuppet af fremmede
Enschede - Indenfor det hollandske Socialdemokrati (PVDA) er opstået røre over det store antal fremmede [allochtonen] som nu vil indtage pladser i kommunalbestyrelserne. 'Vi er blevet de fremmedes parti', siger rådmand André Boersma som nu må forlade skuepladsen.
Socialdemokraten André Boersma tog det ikke let da det stod klart at han taber sit sæde på grund af de fremmedes succes.
Det er noget lort, sagde han om sit tab i avisen De Tubantia. Han tilføjede at Socialdemokratiet (Partij van de Arbeid) nu kan kaldes 'Partij van de Allochtonen'.
Han mente også at en enorm mængde sagkundskab går tabt på én gang.
Mere
*********************************************
Holland efter valget: Fremmede overtager Socialdemokratiet i byen Helmond
HELMOND - Peter van Stiphout, Mirjam van der Pijl, Stijn Smeulders og Roy Boermeester er blevet fejet af banen hos Socialdemokratiet i Helmond af Nacati Kaygisiz, Abdel Tijani, Karim Ajouaou og Mohammed Chahim.
De helmondske vælgere har via præferencestemmer sørget for at 5 af de kommende byrødder nu er af fremmed afstamning, melder Eindhovens Dagblad. Lavere placerede fremmede partifæller indtager pladserne fra de indfødte 3 til og med 6 på Socialdemokraternes kandidatliste.
Mere
Enschede - Indenfor det hollandske Socialdemokrati (PVDA) er opstået røre over det store antal fremmede [allochtonen] som nu vil indtage pladser i kommunalbestyrelserne. 'Vi er blevet de fremmedes parti', siger rådmand André Boersma som nu må forlade skuepladsen.
Socialdemokraten André Boersma tog det ikke let da det stod klart at han taber sit sæde på grund af de fremmedes succes.
Det er noget lort, sagde han om sit tab i avisen De Tubantia. Han tilføjede at Socialdemokratiet (Partij van de Arbeid) nu kan kaldes 'Partij van de Allochtonen'.
Han mente også at en enorm mængde sagkundskab går tabt på én gang.
Mere
*********************************************
Holland efter valget: Fremmede overtager Socialdemokratiet i byen Helmond
HELMOND - Peter van Stiphout, Mirjam van der Pijl, Stijn Smeulders og Roy Boermeester er blevet fejet af banen hos Socialdemokratiet i Helmond af Nacati Kaygisiz, Abdel Tijani, Karim Ajouaou og Mohammed Chahim.
De helmondske vælgere har via præferencestemmer sørget for at 5 af de kommende byrødder nu er af fremmed afstamning, melder Eindhovens Dagblad. Lavere placerede fremmede partifæller indtager pladserne fra de indfødte 3 til og med 6 på Socialdemokraternes kandidatliste.
Mere
'Uregelmæssigheder ved valget'... who cares?
maandag 8 maart 2010 11:05 af Satuka
Sidste onsdag blev der igen; for tredje gang i 4 år, konstateret uregelmæssigheder ved det hollandske valg.
I Amsterdam viste det sig at der har fundet uregelmæssigheder sted, såvel ved de landsdækkende som kommunevalget.
Nogle personer havde samlet fuldmagter, og rekrutterede foran afstemningsstederne folk der skulle bruge dem til at stemme [endnu en gang].
Der var også nogle der hjalp folk med at stemme, selv om der står i valgloven, at dette er forbudt, med undtagelse i tilfælde af fysiske handikap.
Blandt andet på grund af disse undersøgelser er reglerne blevet skærpede. Ved de seneste valg har man ekspirimenteret på landsplan med indentifikations-pligten. Man er også gået tilbage til den røde blyant. Stemmecomputerne blev ikke kun opfattet som ikke-brugervenlige, men det viste sig også at de ikke var helt pålidelige.
På trods af stramningerne viste der sig også uregelmæssigheder i år.
(kort NOS video med eksempler på forbudte praktikker)
Den Centrale Valgkommission [Centraal Stembureau] så i fredags at forskellen mellem Socialdemokratiet og PVV lå på kun 652 stemmer (under 3% af det totale antal), ingen grund til en genoptælling. En kommission [Commissie Onderzoek Geloofsbrieven] undersøger nu sagen, og vil offentliggøre sin dom den 16 marts.
Oversat fra: "onregelmatigheden bij verkiezingen"... who cares?
Harare ved Maas [flod] uregelmæssigheder på en del afstemningssteder
De fejl der blev begået ved optællingen af stemmerne ved kommunevalget i Rotterdam, ligner bevidst bedrag.
Dette siger professor i politologi Rinus van Schendelen, som reaktion på 'glemte stemmer' ved et Rotterdamsk afstemningssted.
Marco Pastors fra partiet 'Leefbaar Rotterdam' krævede genoptælling på grand af uregelmæssighederne. Byrådet i Rotterdam bestemmer om der skal tælles om. Dette vil blive afgjort i næste uge på et rådsmøde.
Fra:
Harare aan de Maas: bij een aantal stembureaus waren onregelmatigheden
maandag 8 maart 2010 11:05 af Satuka
Sidste onsdag blev der igen; for tredje gang i 4 år, konstateret uregelmæssigheder ved det hollandske valg.
I Amsterdam viste det sig at der har fundet uregelmæssigheder sted, såvel ved de landsdækkende som kommunevalget.
Nogle personer havde samlet fuldmagter, og rekrutterede foran afstemningsstederne folk der skulle bruge dem til at stemme [endnu en gang].
Der var også nogle der hjalp folk med at stemme, selv om der står i valgloven, at dette er forbudt, med undtagelse i tilfælde af fysiske handikap.
Blandt andet på grund af disse undersøgelser er reglerne blevet skærpede. Ved de seneste valg har man ekspirimenteret på landsplan med indentifikations-pligten. Man er også gået tilbage til den røde blyant. Stemmecomputerne blev ikke kun opfattet som ikke-brugervenlige, men det viste sig også at de ikke var helt pålidelige.
På trods af stramningerne viste der sig også uregelmæssigheder i år.
(kort NOS video med eksempler på forbudte praktikker)
Den Centrale Valgkommission [Centraal Stembureau] så i fredags at forskellen mellem Socialdemokratiet og PVV lå på kun 652 stemmer (under 3% af det totale antal), ingen grund til en genoptælling. En kommission [Commissie Onderzoek Geloofsbrieven] undersøger nu sagen, og vil offentliggøre sin dom den 16 marts.
Oversat fra: "onregelmatigheden bij verkiezingen"... who cares?
Harare ved Maas [flod] uregelmæssigheder på en del afstemningssteder
De fejl der blev begået ved optællingen af stemmerne ved kommunevalget i Rotterdam, ligner bevidst bedrag.
Dette siger professor i politologi Rinus van Schendelen, som reaktion på 'glemte stemmer' ved et Rotterdamsk afstemningssted.
Marco Pastors fra partiet 'Leefbaar Rotterdam' krævede genoptælling på grand af uregelmæssighederne. Byrådet i Rotterdam bestemmer om der skal tælles om. Dette vil blive afgjort i næste uge på et rådsmøde.
Fra:
Harare aan de Maas: bij een aantal stembureaus waren onregelmatigheden
Det er næsten skræmmende det forhold mange her i tråden har til kildekritik...
Du skal være logget ind for at kommentere artikler. Du kan logge ind her!
Flere artikler fra Politik
Dokumentation: Her er Thorning-Schmidts emails
Udgivet for 2 timer og 4 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 11:57 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: jp.dk
Endnu en Helle-løgn
Udgivet for 5 timer og 39 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 07:32 til Boblere af Klaus Riisberg
Kilde: ekstrabladet.dk
Folketingskadidat søges
Udgivet for 1 time og 55 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 12:01 til Boblere af KentHedemann
Thornings “Tobleroneaffære” - Jarl Cordua
Udgivet for 1 time og 53 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 11:18 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: jarlcordua.dk
Thorning afbryder sin ferie
Udgivet for 26 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 14:03 til Boblere af Ole Birk Olesen
Kilde: nyhederne.tv2.dk
Asger Aamund: Hvem skal vogte vogterne, når fårene er tilfredse med at være får?
Udgivet for 15 timer og 6 minutter siden i Politik
Tilføjet 29/07 23:25 til Boblere af Afskaf skatten
Kilde: berlingske.dk
DF kræver Thorning-sag hastebehandlet - Politik
Udgivet for 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 13:17 til Boblere af Bon Vivant
Kilde: berlingske.dk
Thorning lyver igen
Udgivet for 15 timer og 46 minutter siden i Politik
Tilføjet 29/07 22:43 til Boblere af Ole Birk Olesen
Kilde: bt.dk
Ole Sohn styrkes fra dag til dag i "Rød Stue"
Udgivet for 1 time og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 12:04 til Boblere af Andreas Hastrup.
Kommentatorer: Hvor er Brian Mikkelsen og co.?
Udgivet for 5 timer og 42 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 08:01 til Boblere af Ole Birk Olesen
Kilde: berlingske.dk
En politiker er valgt til tjeneste ikke selvberigelse
Udgivet for 1 time og 45 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 11:19 til Boblere af ole buchardt olesen
» Island bliver vanskelig at få på krogen - blogs.berlingske.dk
Udgivet for 38 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 12:19 til Boblere af Otto Kjærgaard
Thorning gentog vildledning i skattesag - Politiken.dk
Udgivet for 16 timer og 1 minut siden i Politik
Tilføjet 29/07 22:27 til Boblere af skjold
Kilde: politiken.dk
"Det er fagforeningerne der har ødelagt Danmark!"
Udgivet for 18 timer og 21 minutter siden i Politik
Tilføjet 29/07 20:04 til Boblere af Carl Andersen
Information med sørgerand - Svimlende svækket Thorning-Schmidt
Udgivet for 15 timer og 18 minutter siden i Politik
Tilføjet 29/07 23:08 til Boblere af Afskaftopskattennu
Kilde: information.dk
Ekstra Bladet - Thorning ejer stadig huset alene
Udgivet for 4 timer og 44 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 08:35 til Boblere af Ukendt
Kilde: ekstrabladet.dk
Nedlæg Ligestillingsministeriet!
Udgivet for 14 timer og 54 minutter siden i Politik
Tilføjet 29/07 22:58 til Boblere af Einer T. Ludvigsen
Kilde: berlingske.dk
Hvor længe kan det holde i Frankrig?
Udgivet for 15 timer og 9 minutter siden i Politik
Tilføjet 29/07 23:18 til Boblere af Winston Smith
Kilde: blogs.jp.dk
Hovsa-Helle
Udgivet for 3 timer og 48 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 07:29 til Boblere af Rikki Tholstrup Jørgensen
Kilde: bt.dk
900.000 timer går til spilde i politiet
Udgivet for 13 timer og 10 minutter siden i Politik
Tilføjet 30/07 00:22 til Boblere af skjold
Kilde: jp.dk
|
Om Jacques dÃÂôBiann Et national liberalt manifest: 1. Vi er trætte af politisk feminiserede matriarkstater der under trusler om vold og indespærring, tvinger os til... Se Jacques dÃÂôBianns profil eller Følg Jacques dÃÂôBiann |
Klummer
|
|
Den pengepolitiske galskab Tilføjet 30/07 12:43 af Henrik Ræder Clausen |
|
|
Hvad nu hvis...? V og K fik 90 mandater: Ville de så føre borgerlig politik? Tilføjet 28/07 18:22 af Torben Mark Pedersen |
|
|
All inclusive – Nej tak! Tilføjet 28/07 15:36 af Laura Lindahl |
|
|
Narkobekæmpelse i Københavns Politi Tilføjet 28/07 14:00 af Lars Kragh Andersen |
|
|
Konservatives vej ud af krisen Tilføjet 28/07 12:17 af Torben Mark Pedersen |
| Flere klummer | |

Bookmarklet

