Jon Stewart: "Hvorfor nævner medierne ikke Ron Paul?"
Udgivet for 283 dage siden i Udland
Tilføjet 16/08 20:57 til Boblere af Rasmus J
Kilde: thedailyshow.com
De amerikanske medier gør alt hvad de kan for ikke, at give spotlight til Ron Paul... så meget at selv Jon Stewart nu begynder, at undre sig over det åbenlyse forsøg på, at få folk til at glemme Ron Paul.
Og det er skam ikke kun de amerikanske medier der undlader at omtale Ron Paul, de danske medier er heller ikke for gode.
De har nok for travlt med deres meget vigtige hovedhistorie om, at Venstre er kommet til at bruge et billede de ikke har rettigheder til.
Det er trods alt imponerende at medierne sådan kan samarbejde!
Ja, danske medier kan også være med. Der var en meget pudsig overskrift i Politiken efter Straw Poll'en om at Bachman "fejede sin modstander af banen". Når man så læste artiklen var modstanderen Tim Pawlenty som vist havde fået forsvindende få stemmer i Straw Poll'en. Ron Paul som havde fået stort set samme høje stemmeantal som Bachmann blev ikke nævnt med et ord.
Måske det fordi Ron Paul ikke benægter eksistensen af Bilderberg gruppen. Eller fordi han ikke kan se logikken i at føre krig kloden rundt.
Måske det bare fordi han udstiller de andre kandidater for de vendekåber/levebrødspolitikere de er.
Bingo!
I øvrigt er de Amerikanske medier på meget få hænder.
Ron Paul repræsenterer noget der truer det etablerede system af lobbyisme/corporatisme/korruption.
Når vi i Danmark begræder valget mellem to næsten identiske levebrødspolitikere, så tænk på hvor frygteligt de har det i USA hvor valget mellem blå/rød er valget mellem to partier hvis præsident kandidarer altid er medlem af de samme universitets-loger, altid velsignet af AIPAC, altid for militær intervention, altid for indgreb i friheden (patriot act) osv. Rent skuespil, lige med undtagelse af Ron Paul som altså ignoreres totalt.
Selvfølgelig findes Bilderberg, men at de skulle styre verden sådan som i påstår, er en syg fantasi så længe i ikke har nogen beviser.
Det ligger naturligvis underforstået i din kommentar om at Paul bliver ignoreret af medierne fordi "ikke benægter eksistensen af Bilderberg gruppen".
Dog vil det ikke overraske mig hvis du benægter dette. Det er standard opførsel af konspirationstossertænkere.
Mine sokker lugter fantastisk.
Jeg skyder på du er typen der ikke kan pakke din madpakke ind i sølvpapir fordi du brugte det sidste til en hat.
lad mig lige forstå det rigtigt. Jeg er en tosse? Og det er jeg fordi jeg nævner at en gruppe indflydelsesrige mennesker mødes en gang årligt.
Hvor liberalt.
Jeg vil fremover for ikke at blive kaldt en tosse lade være med at nævne når folk fremover mødes. Dette gælder også VM, EM og OL, samt folketingsvalget. Alt andet ville jo være tosset.
lad mig lige forstå det rigtigt. Jeg er en tosse? Og det er jeg fordi jeg nævner at en gruppe indflydelsesrige mennesker mødes en gang årligt.
Jeg har vist ikke kaldt dig tosse, men hvis jeg gjorde så ville det nok være fordi du insinuerer at denne årlige kaffeklub bruges til at diktere politik. Hvis den ikke gør, er den jo slet ikke værd at nævne.
Hvor liberalt.
Der fik du mig. Jeg lever ikke op til en eller anden imaginær definition af liberal.
Jeg vil fremover for ikke at blive kaldt en tosse lade være med at nævne når folk fremover mødes. Dette gælder også VM, EM og OL, samt folketingsvalget. Alt andet ville jo være tosset.
Kvinder skal slet ikke udtale sig om sport.
"Kvinder skal slet ikke udtale sig om sport"
Du har ret. Vi må se at få det stoppet. De må heller ikke dyrke det. Hvad fanden bilder de sig ind?
Hvad får dig til at tro jeg er en kvinde:) Begge vores online idenditeter er lige meningsfulde, og siger lige meget om hvem vi er!
Er du modstander af anonyme debattører kan du jo melde dig ind under fanerne hos socialisterne der vil forbyde den slags.
Men rart at finde ud af jeg ikke er en tosse fordi jeg drister mig til at nævne ron paul ikke er bange for at udtale sig om det du kalder en kaffeklub.
Driver du forretning mads? Hvis ja, hvad snakker dig og dine andre forretningsdrivende venner om når i mødes i kaffeklubben? Kaffe og vejret?
Mads m: Still owned
jeg kan da bare komme på husbesøg og smøre dig et par håndmadder. Mon ikke du er invalide pensionist alligevel:)
Ron Paul er jo den eneste der siger noget fornuftigt.
Ron Paul er og forbliver en rundtosse, der ikke har en gul kinamands chance for at vinde det republikanske partis kandidatur til præsidentvalget. Aviserne skriver skam om Ron Paul...på bagsiden sammen med kuriøse historier om homosexuelle ænder og overvægtige katte der sidder fast i i hundelemmen i naboens dør!
Hvad bygger du det på?
Lige nu stormer Ron Paul frem - det eneste som reelt har standset ham er den koordineret smædekampagne (som den du giver udtryk for) + medie formørkelse.
Jeg syntes bestemt der er punkter hvor Ron Paul ikke har ret, men den amerikanske kultur er jo heller ikke dansk/vesteuropæisk, og helt ærligt ser man på de andre kandidater (som er processen lige nu), så er han jo en ganske fin rationel fyr.
Obama vs. Ron Paul vil være en mulighed for at sprede liberalisme ud over hele kloden, og der er en reel mulighed for at det kan ské - den er lille, men den er der, og større end mange af de andre kandidaters (han ligger konstant i top 3, de gange jeg har fulgt med).
Og ja, tro på, at han har støtte, langt større end i 2008 - nu med indtil videre 3 års fejlende politik:
http://www.youtube.com/watch?v=5D58v4eiUuI
også lige historie om, hvordan Ron Paul folkene er ved tage "Tea Party" bevægelsen tilbage fra de kollektivistiske kræfter der som gøgeunger overtog "Tea Party" bevægelsen, og gjord den til et eller andet freak show.
Ron Paul stormer ikke frem. Han har altid klaret sig godt i diverse "straw polls", men falder fuldstændig igennem på landsplan. Pauls store problem er at højrefløjen i USA går mere op i abort, homo-agteskaber og andre såkaldt "social-conservative" spørgsmål end hans liberalisme.
Rasmus' indlæg kunne være skrevet for 4 år siden. Intet har ændret sig for Paul. Dengang sagde Pauls fans også at "nu var tiden kommet".
Ron Paul er først og fremmest en tosse, godt nok en tosse der stadig kan sige noget rigtigt, men stadig en tosse.
Jeg kan helt ærligt ikke holde styr på det specifikt så i nangel af bedre er der et link:
Ron Paul siger meget som er helt rigtigt og så kommer der engang imellem en noget der er helt forkert. Det han siger der er forkert overskygger bare de ting som er rigtige for mig.
Og du mener ikke, at verden har ændret sig en lille smugle i de 3 år, og gjort amerikanerne mere bevidste om sådan noget, som at få styr på økonomien (gigant krise), at der er en hel verden derude (internettet, revolutioner, globaliseringen), og ikke mindst den personlige frihed (tea party rumlen)?
Jeg er enig i, at det ikke bliver en walkover for Ron Paul, men er fuldstændig uenig i, at intet har ændret sig i de sidste 3 år - tværtimod har alt ændret sig, og vil kun accelerere herfra.
Det er kun i Danmark jeg har oplevet mennesker gå i den modsatte retning, og tro at det nuværende underskuds system er det bedste nogensinde, og derfor vil stemme en flok protektionister til magten (SSF) der vil fortsætte med kører landet ud over afgrunden.
Intet er ændret specielt til Pauls fordel. Hvilket da også vises tydeligt når han taber til en så udpræget social-conservative som Michelle Bachman i et format hvor han før var dominerende. Hun er et symbol på alt det højrefløjs gejl som Paul netop ikke står for.
Jeg er eing i, at det ikke bliver en walkover for Ron Paul, men er fuldstændig uenig i, at intet har ændret sig i de sidste 3 år - tværtimod har alt ændret sig, og vil kun accelerere herfra.
Rasmus, det er ikke fordi jeg håber du ikke får ret, men jeg kan altså ikke se forskel på sådanne støtteerklæringer og tidligere. Det er præcist det samme tema som sidst. Alt er ændret og nu slår Paul igennem. Det er som Linux tilhænger der år efter år spår Linux succes på desktoppen er lige rundt om hjørnet. Jeg vil se det før jeg tror på det.
Der er også som om du tror Pauls økonomiske politik står i speciel kontrast til de andre republikanere, men de taler også om nedskæringer, sænket skat osv. Hvis Paul vil gøre sig gældende så må han på FOX og tale om "war on christmas". Det er noget vælgerne kan li'.
Don't argue. Jesper Ørsted har netop demonstreret fag-journalisternes holdning til Ron Paul. Denne holdning er grunden til, at Ron Paul aldrig bliver nævnt: De tier ham ihjel "fordi han er en tosse" ... you see?
Politisk journalistik er en klub, hvor kun magthaverne, chefredaktørerne og de politiske journalister kan være medlemmer. Man bekræfter sit medlemsskab af klubben ved kun at skrive (og sige) det samme som det, de andre medlemmer skriver (og siger). Den første, der træder ved siden af og skriver noget andet, fryses ud af klubben med det samme. Han er en færdig mand.
På denne måde sikrer magthaverne en ensartet dækning af alle politiske emner. Det ville være langt mere bekymrende for Ron Paul's tilhængere, hvis han blev nævnt overalt - det ville være en indikation af, at manden var blevet medlem af klubben - i.e. korrupt.
Der er selvfølgelig en hvis sandhed i det du skriver, Klaus, men som LordNacho nævner nedenfor så er det de social konservative værdier der betyder mest for mange republikanske vælgere. Her kan Paul simpelthen ikke følge med sine modstandere.
Selv en mand som John McCain måtte gå en hel del på kompromis med sine idealer for at blive republikanernes kandidat. Derved mistede han desværre støtte fra midtervælgere og højrevendte demokrater.
Det er muligt, men det er ikke hvad vi taler om.
Vi taler om, at Ron Paul ikke kan blive omtalt i (selv) censurerede medier ...
Jo det er. De to ting hænger sammen. Medierne omtaler ikke Paul fordi de ikke regner hans kandidatur for at være en mulighed.
Wrong. Medierne omtaler ikke Ron Paul, fordi de ikke vil have en ærlig & ubestikkelig mand bag roret, som kan afsløre mediernes korruption.
De tror, at de kan forhindre ham i at blive kandidat, hvis de undlader at omtale ham. Det kan de måske til en vis grænse. Men internettet er opfundet ...
Jeg er lige kommet tilbage fra USA, hvor jeg så en smule af Ron Paul under debatten i Iowa. Jeg tror han får et problem med at blive nomineret. Hans problem er at han mere er en klassisk liberal på den økonomiske side end han er socialt konservativ. Alle de andre republikanere profilerer sig på at være rimeligt stærkt religiøse, med tilhørende tankegods, plus at de siger noget der minder om at lade de private virksomheder drive økonomien. Det lyder fint, men når det kommer til stykket er der vistnok den socialt konservative hjerne der stemmer hos de republikanske vælgere. Folk der bare er økonomisk liberale har ikke så stor en chance, omend det økonomiske spørgsmål her efter krisen nok vil være vigtigere end før.
Men jeg syntes han lød meget rimelig under debatten. Og det var også forfriskende at han turde sige sin mening om krigene, hvilket han også fik stor applaus for.
LOL. Den ligner jo komplet en filmtrailer. Siger intet om hvad han har tænkt sig. Men ok, det er nok dyrt at formulere sig precist i en reklame.
Men der er ihvertfald noget galt derovre. Infrastrukturen er fuldstændig smadret, og det er økonomien også. Min kone havde set frem til at se et smukt land, men vejene var i dårligere forfatning end dem på Cuba (jeg har kørt bil begge steder). En eller anden havde endda efterladt en madras på motorvejen. Og et skrog af en motorcykel some jeg kørte forbi flere gange indenfor tre dage.
Måske hænger det sammen med at Ron Paul vil definere at liv starter ved undfangelsen, bygge et hegn langs grænsen til Mexico, forlade FN, opløse NATO, stoppe indfødsretten, fjerne al støtte til enhver organisation som præsenterer ”homoseksualitet som en acceptabel livsstil” og sidst men ikke mindst ophæve the Federal Reserve for at America kan komme på guldstandarden igen.
Han var også den eneste der stemte imod at USA fjernede investeringer i firmaer der handlede med regeringen i Sudan som stod bag folkemord i Darfur.
Derudover mener han at venstrefløjen fører krig mod religion og Jul, han er imod homoseksuelle ægteskaber, kommer stadig med racistiske kommentarer, mener at Panama Kanalen burde tilhøre USA, tror på New World Order konspirationsteorier, og sidst men ikke mindst mener han at International Baccalaureate programs er FN mind control.
Han har roterende fis i kasketten og det eneste positive der er at sige om ham er at han er en ærlig tosse.
Jeg er uenig. Bortset fra dit link om homoseksuelle, som er fra 1979, er der mange ting, han har foreslået, som er fornuftige:
Ud af FN, tilbage til guldstandarden, stoppe angrebskrige, ophæve Federal Reserve - Ron Paul er for en minimalstat, der ikke blander sig i borgernes liv:
Americans don't need new federal programs, and they certainly don't need more federal control over their schools. They don't need a disastrous government-run medical system. What Americans do need is a federal government that provides national defense, secures our borders, and does very little else.
FYI: New World Order er ikke en konspirationsteori, men en realitet. Vi lever idag i et overstatsligt diktatur, ledet af FN, WHO & de største nationale embedsværk. Som regel i samarbejde med de største multinationale selskaber - fx. i medicinalindustrien. Wake up ...
FYI-2: At liv starter ved undfangelsen er videnskabeligt bevist utallige gange.
Jeg er uenig. Bortset fra dit link om homoseksuelle, som er fra 1979, er der mange ting, han har foreslået, som er fornuftige:
Jeg kan nu heller ikke se at det skulle være en offentlig opgave. Så +1 i Ron Paul's bog.
Men du synes de andre republikanere er mindre tossede? Du burde se på nogle af de religiøse fanatikere og spørge dig selv, hvorfor nogle af dem får mere opmærksomhed end Ron Paul.
Vedr dine punkter
- Han er fødselslæge, og har nok noget at have sin mening i. Desuden er det ikke så kontroversielt i USA at tro at livet starter ved undfangelsen.
- Han er ikke den eneste, der synes at ulovlig indvandring skal stoppes.
- Han mener USA skal blande sig udenom andre lande, derfor Sudan beslutningen.
- Han mener at religion giver moral, og at venstrefløjen vil underminere dette. Det er begrundelsen for det med Jul.
- Han mener at racerelationer ikke er blevet forbedret efter Civil Rights Act. Derfor bliver han ofte fejlciteret.
- De har sgu betalt for den kanal!
- Han mener at USA skal være selvstændigt. Derfor mistilliden til de internationale organisationer.
"definere at liv starter ved undfangelsen"
Det gør det vel også? Eller hvad? Ikke intelligent liv, men liv er det vel.
"bygge et hegn langs grænsen til Mexico"
God ide. Måske dog lidt for dyrt i praksis?
God ide.
Skidt ide, omend at dets opgaver måske skal være mere defensivt orienterede.
Rigtig god ide.
Ved ikke lige hvad det er (har ikke lige tid til at læse artiklen)
"og sidst men ikke mindst ophæve the Federal Reserve for at America kan komme på guldstandarden igen."
God ide.
Den slags har det jo med at gå ud over lokalbefolkningen mere end regeringen. Regeringen skal nok klare sig.
"imod homoseksuelle ægteskaber"
Det ville jeg også være hvis jeg var kristen. De kunne dog godt få et slags papir, som dog ikke var kirkeligt. Ved at skimme artiklen ser det ud til at hans anke er at dette skal bestemmes af den enkelte del-stat og ikke af den føderale regering i henhold til deres konstitution. Så jeg ser ikke problemet.
Jeg synes i øvrigt at begrebet ægteskab skal helt ophæves i forbindelse med staten. Hvis folk vil giftes i kirker så fint med mig, men det har intet med staten at gøre.
Jeg orker ikke lige mere, men jeg synes ikke at han er så tosset, som du antyder. Og de "racistiske" kommentarer kan jeg ikke hidse mig op over.
Folk har taget sig af de andre, men "kommer stadig med racistiske kommentarer"?? Jeg kan se en enkelt ufølsom bemærkning om amerikanske lufthavnsarbejdere (jeg plejer selv at kalde dem lufthavnsnazister) i en meget lang artikel, der tilnærmelsesvis kan være dit belæg for sådan en påstand. Hvis det virkelig er det, så er jeg sgu ikke rystet.
- Han er fødselslæge, og har nok noget at have sin mening i. Desuden er det ikke så kontroversielt i USA at tro at livet starter ved undfangelsen.
Lige netop den holdning ser jeg som politisk opportunisme.
Hvordan mener du det? Han har sagt at han har set nogle aborter som læge/studerende som han ikke brød sig om, og at det har noget at gøre med hans holdning.
At "livet starter ved undfangelsen" plejer i USA at være synonymt med at man er imod al abort. Da Paul ikke er specielt religiøs har jeg svært ved at se det som andet end en måde at tækkes vælgerne på et ekstremt betændt emne.
I Ron Pauls nyeste bog, A Case for Liberty, lægger han netop ud med at skrive om sin holdning til abort. Den går stort set ud på at han som menneske og som fødselslæge afskyr aborter, men at han på den anden side erkender at man må gøre ved sin krop, hvad man vil, og at han ikke ønsker at staten skal regulere det.
Ron Paul er meget religioes. Forskellen paa ham og de andre kandidater (mht. religion) er at han ikke vil stoppe sin egen religion ned i halsen paa alle andre.
Det er allerede besluttet at næste præsidentvalg bliver imellem Rich Perry og Barack Obama. Hvem der vinder afhænger af hvor frustrerede amerikanerne er til den tid. Er de på kogepunktet bliver Perry kørt i stilling for at lukke lidt luft af ballonen, ellers genvælges Obama.
Allerede i juni kom det frem at Bilderberg havde diskutteret Rick Perry som potentiel kandidat, og meldingerne var at der blev nået til enighed om hans kandidatur.
Ja ja, konspirationer igen igen. Jeg er dog villig til at vædde en pæn skilling :)
Topic:
Udover det, så viser JS igen sit komiske geni. Han har en fantastisk måde at fremstille det tragiske på.
I så fald syntes jeg du burde tage imod mit tilbud om at vædde en pæn skilling ;)
Put up or shut up...
Hvem mig?
Jeg gentager dig bare Mads. Du fik jo glimrende skudt mig en mening i skoen før. Derefter ownede jeg dig. Og i dit forsøg på at slippe udenom det valgte du bare at svine mig til. Ak ja. Når man ikke kan argumentere må man jo nøjes med at svine folk til.
Åh Bitten din lille konspirations-kujon. Du er så sød når du ikke engang vil stå ved dine egne holdninger. Så snart man presser dig lidt har du nærmest ikke hørt om Bilderberg og du begynder at vrøvle som en lille dreng på xBox Live.
|-|/0r bL1/3r d3|| $4||D//1(|-| 4Ph?
Ron Paul-- du for nice
Jeg synes særligt den her er super fed. Han piller lige alle verdens ledere fra hinanden.
Det er meningsløst at diskutere med sådan nogen som mads M..
Vi er rigtig mange der inderligt håber at Ron Paul, kommer til roret… så vi kan få stoppet den endeløse krig, vold, korruption, manipulation af medier osv. osv.
Men der er jo stadig mange grådige mennesker der kun tænker i penge.. Ligesom nogen mærkværdigvis stadig kan se et lys, i Danskernes G. Bush (aka. ULØKKE). > tomme egoistiske mennesker der kun tænker på deres egen r..
Selvfølgelig vil disse mennesker gøre alt for at sætte deres modstandere i dårligt lys. For dem er der ikke noget der hedder rimelig eller urimelig.. Kun hvis de ikke få deres egen forkælede vilje.. Hvis de ikke kan vinde, så snyder de bare og benægter.. Lige som de altid siger at konspirations teori er for tosser. Men i virkeligheden er det de autuitetstro, er er tosserne..
Tænk nu hvis der var en lignende der blev inspireret her i Danmark, så ville de to nuværende statsministerkandidater kun stå for underholdningen
Det bliver svært for Ron, men det er ikke umuligt..
At medierne de så åbenlyst vælger at latterliggøre sig selv, med denne barnlige opførsel, viser jo kun at de ser ham som en farlig modstander. Der er jo ingen grund til at lyve så åbenlyst, med mindre det er højst nødvendigt
Nu ved vi de danske mainstream medier er lige så uduelige som resten..
Lige et spørgsmål til dem der kalder ham en tosse, hvis i ser hele Iowa debatten, så er det tydeligt at krigs manipulationen er i fuld gang med at forberede, Amerikanerne i krig mod Iran.. Hvad gør vi så hvis den sindssyge ide bliver ført ud i livet? WWIII eller hvad??
Krig mod Iran? Det har folk som dig advaret mod siden Bush var president (første periode). Jeg har nu glædet mig i årevis, hvornår fanden sker det?
Narrekriger!
Flere artikler fra Udland
Lagarde provokerer: Mere sympati for Afrika end for grækerne
Udgivet for 2 timer og 23 minutter siden i Udland
Tilføjet 26/05 12:17 til Boblere af Tortor
Kilde: epn.dk
Messerschmidt: Rabat på rejser skal hjælpe Grækenland
Udgivet for 1 time og 35 minutter siden i Udland
Tilføjet 26/05 13:01 til Boblere af kimsahleriksen
Kilde: dr.dk
"Høyresiden har hatt rett" -Aftenposten
Udgivet for 1 dag og 34 minutter siden i Udland
Tilføjet 25/05 13:50 til Boblere af Malmzon
Kilde: aftenposten.no
Iranske flådeskibe hjalp Maersk Texas - CNN.com
Udgivet for 1 dag, 13 timer og 25 minutter siden i Udland
Tilføjet 24/05 22:49 til Boblere af Callesen58
Kilde: edition.cnn.com
Amnesty vil reformere »forældet« Sikkerhedsråd
Udgivet for 2 dage siden i Udland
Tilføjet 24/05 03:01 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: bt.dk
Japansk atom-ulykke førte kun til små udslip
Udgivet for 2 dage siden i Udland
Tilføjet 23/05 17:22 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: nyhederne.tv2.dk
Lad grækerne få friheden tilbage
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 23/05 08:41 til Boblere af Einer T. Ludvigsen
Kilde: borsen.dk
Næsten 60.000 cubanere sidder i fængsel
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 23/05 07:06 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: jp.dk
USA: 2.000 fejldømte slap ud af fængslet
Udgivet for 2 dage siden i Udland
Tilføjet 23/05 20:08 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: jp.dk
Schweiz: Dom påbyder politiet at beskytte islamkritikere
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 22/05 23:18 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: politisk-ukorrekt.dk
Ludere på kontrakt | Damefrokosten
Udgivet for 2 dage siden i Udland
Tilføjet 23/05 08:36 til Boblere af S. Hytteballe
Kilde: damefrokosten.com
David Littman: In Memoriam
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 23/05 08:06 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: europenews.dk
Græsk venstreleder: Vi vil beholde euroen
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 22/05 23:20 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: metroxpress.dk
Fitch sænker Japans kreditvurdering
Udgivet for 4 dage siden i Udland
Tilføjet 22/05 12:05 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: business.dk
Radigalninge: Vores støtte til massemorder kan vise sig at være "en sort plet"
Udgivet for 4 dage siden i Udland
Tilføjet 22/05 12:01 til Boblere af Hans Und
Kilde: radikale.net
Afværger piratangreb, anklages for at være skydegale - typisk DR logik
Udgivet for 4 dage siden i Udland
Tilføjet 21/05 22:01 til Boblere af Kaare Thode Jørgensen
Kilde: politiken.dk
Socialisme i praksis: en tur til Nordkorea
Udgivet for 4 dage siden i Udland
England: Multikulturel kampagne mod synlig kristendom - Sappho
Udgivet for 5 dage siden i Udland
Tilføjet 21/05 10:47 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: sappho.dk
Er det et problem hvis Grækenland forlader Euroen?
Udgivet for 5 dage siden i Udland
Tilføjet 21/05 10:21 til Boblere af Christian Melgaard
Kilde: epn.dk
Nyt anti-ryge nederlag i Holland: Små cafeer kan fortsat tillade rygning, siger dom
Udgivet for 7 dage siden i Udland
Tilføjet 19/05 14:12 til Boblere af Klaus K
Kilde: dutchnews.nl
|
|
Bill O'Reilly Caught on Tape Smearing Occupy as Terrorists Tilføjet 25/05 23:26 af NickRohde |
| Flere videoer | |
|
Om Rasmus J Selvstændig mand i begyndelsen af 30´erne, som praktiserer udspredelsen af individuel frihed. Se Rasmus Js profil eller Følg Rasmus J |
Liberal Alliance er blevet socialistisk 26/05 08:45 - 232 klik
Løgnens imperium misregerer landet 26/05 06:33 - 121 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 116 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 107 klik
Minister vil lægge skat på vennetjenester 25/05 10:23 - 814 klik
Kommentar til Joachim B: Slutdato for forbud - og en note om økonomien 25/05 19:23 - 623 klik
Danske ministre stiger 31% i løn 25/05 20:05 - 436 klik
Liberal Alliance er blevet socialistisk 26/05 08:45 - 369 klik
Sådan begyndte det. Global opvarmnings bedraget! 25/05 12:52 - 349 klik
|
|
Tænk at livet koster livet! Tilføjet 23/05 22:39 af Thyra Frank |
|
|
HILSEN FRA KANTEN AF DEPRESSIONEN Tilføjet 23/05 17:04 af Niels Peder Ravn |
|
|
LA har (mere end) et imageproblem med udlændingepolitikken Tilføjet 18/05 15:09 af Torben Mark Pedersen |
|
|
Ældrebyrdens komme varsler et varigt farvel til folkepensionen Tilføjet 09/05 18:31 af Sasha Renate Bermann |
|
|
Socialismens besnærende konformitet Tilføjet 06/05 10:21 af Rasmus Brygger |
| Flere klummer | |
|
|
Bill O'Reilly Caught on Tape Smearing Occupy as Terrorists Tilføjet 25/05 23:26 af NickRohde |
| Flere videoer | |

Bookmarklet

