Russisk finansminister til folket: Ryg og drik mere - for økonomiens skyld
Udgivet for 1021 dage siden i Udland
Tilføjet 02/09 03:27 til Boblere af Klaus K
Kilde: telegraph.co.uk
"Ryg og drik noget mere!" - Sådan siger den russiske finansminister, Alexei Kudrin i en officiel meddelelse til russerne. Det skete i forbindelse med regeringens annoncering af, at giftskatterne på tobak og alkohol sættes op i Rusland henover de næste 3 år.
"Folk må forstå dette: Dem, der ryger og drikker, gør mere for at hjælpe staten," forklarer Kudrin til Interfax News Agency.
Russerne er i forvejen storforbrugere af både alkohol og cigaretter: 65% af mændene er rygere (29% i DK) - og russerne drikker gennemsnitligt 18 liter alkohol årligt - (knap 11 liter årligt i DK).
Den russiske cigaretafgift hører til den laveste i Europa: En pakke koster ca. 7,50 kr. - mens prisen er 37 kr. herhjemme. Cigaretskatten sættes nu op trinvis, sådan at prisen på en pakke i Rusland vil lande på knap 10 kroner i 2013. Men denne prisforhøjelse skal ikke tage modet fra rygerne, siger Kudrin:
"Ved at ryge en pakke cigaretter, giver man sit personlige bidrag til løsning af sociale problemer og til at forbedre demografien ved opretholdelse af et højt fødselstal," siger han.
Det er sjældent at opleve politikere udtrykke sig så ligefremt og ærligt her i Vesten. Og dog siger Kudrin ikke andet end, hvad enhver økonom og historiker i verden udmærket godt ved.
Han gør ingen hykleriske forsøg på at lade som om, at der er andre baggrunde for prisforhøjelserne end at få flere penge i fælleskassen - folkesundheden for eksempel. Og han kører heller ikke frem med den ofte postulerede misforståelse, at rygere og alkoholdrikkere dræner statskassen pga. øgede sundhedsudgifter - tværtimod.
Måske fordi Kudrin ved, at russerne ikke ville hoppe på den. De har ikke været udsat for årtiers massiv, negativ propaganda om druk og rygning, som vi har her i Vesten.
Hele sundhedskorstoget er kørt udenom Østeuropa - hvilket også har vist sig ved, at det ikke er lykkedes for WHO & EU at tvinge de østeuropæiske lande til at indføre rygeforbud magen til vores her i landet. Frihedens vinde blæser pt. i Østeuropa.
Se også: Kan velfærdsstaten overleve uden rygning?
Den er kun en metode at få vælgerne til at acceptere højere forbrugsskatter. Det handler som sædvanlig om penge - om at rive flere skatter op af lommerne på os. Hvorfor bliver man ikke overrasket mere?
Nærmest Klaus Ks udtalelse. Den russiske levealder er i bund, primært pga. druk, så ryg og drik mere, så de dør hurtigere. Rygning giver endvidere ringere fertilitet, så alt i alt en stupid udtalelse. Men fint at de sætter afgifterne op. Så kan Polen bare følge efter. Tyskland og Sverige er også på vej med højere afgifter.
Der er nemlig ingen sammenhæng mellem folks rygning og gennemsnitlig levealder - og heller ingen sammenhæng mellem befolkningens alkoholforbrug og den gennemsnitlige levealder.
Der er andre faktorer, der spiller en langt større rolle for levealderen. De vigtigste er folkets frihed, en god økonomi og et godt sundhedsvæsen. Sidstnævnte er årsagen til, at Danmark halter bagud i Vesteuropa idag.
Når danske politikere giver druk og rygning i Danmark skylden for det danske efterslæb i levetid, er det for at aflede opmærksomheden fra den kendsgerning, at det er det dårlige sundhedsvæsen, der slår danskerne ihjel i utide. Den lave danske levetid er med andre ord politikernes skyld.
Strategien er velkendt. Den hedder "Blame the Victim" - man giver borgerne skylden. Jeg synes det er befriende at høre en politiker som den russiske finansminister, der ikke benytter den strategi.
KK stop nu din evige manipulation
At der en sammenhænge, du ikke forstår, gør dem ikke til "manipulation".
Vi har fået bedre arbejdsvilkår og lever længere.
Det er også en af årsagerne til at rygerne lever længere.
Så jo, du manipulere
Den lave danske levetid i forhold til andre skyldes vort elendige sundhedsvæsen. Ifølge denne artikel af professor Niels Høiby er det fordi djøf'erne har sat sig på sygehusvæsenet siden 1970 og har centraliseret det hele.
At der en sammenhænge, du ikke forstår, gør dem stadig ikke til "manipulation".
Prøv nu lige at se på det med lidt fornuft.
Lad folk ryge og drikke, så får de et bedre liv. Måske, men hvad med dem som skal leve med dem. Mange rusiske kvinder vil ikke giftes med disse mænd. Det er også dem som lever på gaden i danmark og ikke kan forstå at de ikke kan få noget til at hænge sammen.
At sundhedsvæsnet er ved at bryde sammen. Jo, det har vi set.
Men det kan redes ved at folk ryger, så kommer vi hurtigere af med ventelisten. Det har sundhedsvæsnet også fundet ud af. Derfor kommer rygerne bagerst i køen. Hvorfor hjælpe en som ikke forstår at passe på sig selv. Han kommer jo igen om et pr. mdr. Så får vi ventetiden ned. 2 x 1 behandling pr. person.
Men rygerne forstår ikke denne logik.
Det drejer sig om effektivetet. Ikke at spilde sin tid, på folk som bare ikke vil tage en operation alvorligt.
Der er andre faktorer, der spiller en langt større rolle for levealderen. De vigtigste er folkets frihed, en god økonomi og et godt sundhedsvæsen
Under Stalin var den forventede levealder højere i Sovjet end i USA, så igen en åndsvag bemærkning fra Klaus K.
I Rusland er rygning, slet og ret en epidemi. Dertil er russerne drikfældige. Rusland er på alle måder en tidligere supermagt der er på vej ned.
Det er så grinagtigt at udstille sin dumhed og manipulationer på nettet på den måde, men fanatikere kender ingen grænser - heller ikke deres egne.
Men der er ingen sammenhæng mellem folks rygning og gennemsnitlig levealder - og der er heller ingen sammenhæng mellem befolkningens alkoholforbrug og den gennemsnitlige levealder.
Der er derimod stærk sammenhæng mellem politisk ufrihed og befolkningens levealder. Derfor lever de kortere tid i de tidl. kommunistiske lande i Østeuropa sammenlignet med de demokratiske lande i Vesteuropa.
Det burde være klart, at folk der tvinges til at være i live mod deres vilje, lever kortere tid end folk, der gør det af deres egen frie vilje. Men det måske ikke så klart for folk, der elsker tvang?
Du har selv brugt rygernes lave forventninger til levealder som argument for at de skulle være en overskudsforretning for statskassen.
Som jeg skrev til dig, men som du sprang over, så var levealderen under Stalin højere end i USA så dit første argument om ufrihed passer heller ikke.
Det er rygning, druk, dårlige levevilkår, samt aids mm. der gør at russernes levealder er så ringe.
Rygning afkorter livet med 10 år og en rygere har endda færre raske leveår end andre - de har simpelthen et dårligt liv de sidste mange år.
Dertil kommer deres mange sygedage, der giver samfundet et massivt produktionstab.
Jeg hører nu at regeringen i den næste kræftplan vil satse på forebyggelse. Det vil betyde at der blive sat ekstra fokus på rygning og reducering af rygningen i Danmark.
Hvordan vil du ellers forklare, at franskmænd drikker langt mere end os - og samtidig lever 3 år længere?
Hvordan vil du forklare, at østrigere, belgiere, hollændere, spaniere, israelere, japanere og grækere ryger meget mere end danskerne - og alle lever længere?
Svaret er, at det kan du ikke forklare. For det hænger slet ikke sammen. Den lave danske levetid har primært én hovedårsag: Et elendigt sygehusvæsen, ødelagt af den politiske klasse siden 1970, da amterne blev oprettet. Som professor Niels Høiby skriver.
Sundhedspropagandaen er den politiske klasses "Blame the Victim" strategi: Det er borgernes egen skyld: "I kan bare lade være med at drikke og ryge så meget". Men det er altså forkert, som du kan se.
Forventet levealder består af en lang række påvirkninger og ikke af en figur af alkoholforbrug et år. Ser man på grækerne eller ungarerne banker deres lungekræftincidenser op og medfører kæmpe tab af levne år, så du tager fejl igen, igen.
Kvaliteten af sygehuse og forbedringer af disse har intet med det andet at gøre. Faktisk vil det for langt det fleste i Danmark være sundhedsmæssigt af mindre betydning at rygningen begrænses for deres eget liv. For de 80 til 90 % der ikke ryger, vil det naturligvis være mest interessant at få forbedret sundhedssystemmet, for deres eget livs skyld. Dog vil de naturligvis få gavn af færre rygere, da kapaciteten så bliver bedre. F.eks. er der problemer med ventetid på lungekræftområdet - havde der været færre rygere, ville man med samme ressourcer haft mere end rigelig kapacitet. Det samme på mange andre kræftområder - ja, selv brystkræft, hvor passiv rygning øger risikoen.
Du har kun et eneste fokus, og det er din nikontinafhængighed.
Som jeg forklarede dig i en anden tråd, er der 8 årige der har mere indsigt end dig.
Du har fremført uhyggelig mange forkerte påstande - og du er i stort set aldrig i stand til at argumentere overbevisende for dem. Det skyldes, at du blot efterplaprer sundhedsmafiaens og regeringens konsensus & holdninger.
Når du så bliver sat til vægs og ikke kan svare længere, så bliver du personlig - så kan jeg ikke læse, eller også er det min "nikotinafhængighed" der gør, at jeg skriver, som jeg gør.
Og netop dér afslører du, at du er tyndt ude. Ad hominem angreb er et sikkert tegn på, at man ikke har sine argumenter i orden.
Jeg synes du skulle vænne dig af med dem. Det klæder dig ikke - og du afslører dig selv.
PS - passiv rygning giver ikke kræft. Heller ikke brystkræft. Det ville være aldeles mærkeligt, for der er ingen sammenhæng mellem rygning og brystkræft. Det er propaganda - skabt for at lave rygeforbud og for at kunne hæve afgiften på cigaretter.
Som påpeget anvender du manipulation og selektive kilder. Der er ikke konsistens i dine anbringender og du lider af manglende logik.
Som eksempelvis i denne tråd, hvor du som tidligere igen for hvilken gang modsiger sig selv. Ikke kun påstår du at rygere skulle være en overskudsforretning for staten fordi de dør markant tidligere end alle andre, men blot få indlæg længere nede påstår du at rygere ikke dør tidligere og dermed ikke skulle have indflydelse på levealderen.
Dine sære påstande er igen og igen blevet pillet fra hinanden og når du er trængt bruger du det samme trick, om at det er fabrikerede oplysninger eller statspropaganda. Alternativt smutter du fra tråden eller begynder et andet sted.
Selvom du er blevet modsagt og du står afklædt, går der ikke lang tid før du igen påstår det samme. Det har vi set med din påstand om at der ikke var skodsvineri før 2007 eller dit evindelige eksempel om Irland, hvor du bevist glemmer at antallet af rygere er banket ned i Norge - Norge som indførte røgfrihed på samme tid som Irland og som kulturelt, socialt og stort set på alle områder ligner Danmark mere end Irland.
Alligevel fortsætter du med disse påstande.
Dette er bevist manipulation fra dig idet du ikke erkender dine fejl og usandheder.
Du har ikke gendrevet én eneste af de påstande, der er fremgået af artiklerne. Ikke én.
Jeg taber imidlertid interessen for at debattere med dig, når du laver ad hominem angreb - og det gør du i stort set alle tråde efter få kommentarer, nemlig når du ser dokumentation, du ikke kan lide.
Du skriver nu, at jeg modsiger mig selv, fordi jeg på den ene side siger, at rygning ikke har sammenhæng med middellevetiden - og på den anden side siger, at rygerne er "billigere i drift" pga. deres lavere levetid.
Men, for det første: Det er ikke min påstand, at rygere dør før andre. Det er din påstand - myndighedernes. Jeg har så sammen med Carsten West vist, at hvis den påstand er sand, så er rygerne markant billigere for samfundet end ikke-rygere.
Hvis den ikke er sand, er rygerne stadig billigere (dog ikke så meget) pga. tobaksafgiften.
Der er, som vi har vist, ingen sammenhæng mellem landenes alkohol- & cigaretforbrug og deres gennemsnitlige levetid.
For det andet er det ikke nødvendigvis meningen, at der skal være overensstemmelse mellem de påstande, man bringer frem i forskellige kritiske journalistiske artikler.
Af samme grund kan du heller ikke klandre mig for artiklerne om Irland - anti-tobaks mønsterlandet, hvori det er dokumenteret, at alle anti-ryge initiativer er faldet til jorden. Situationen ser sådan ud efter Irlands rygelov i 2004: Der er i dag 22% flere rygere, 1.500 færre pubber og en kraftig udbredelse af smugler-cigaretter med store tab for statskassen til følge.
Anti-ryge krigen er en 100% fiasko i Irland. Dette er kendsgerninger, du ikke kan komme udenom - og det er ligegyldigt, om det ikke er så slemt i andre lande, som fx. Norge - omend der jo også er problemer med anti-ryge krigen i Norge.
Hvis du gerne vil have, at folk skal læse om Norge, så lav din egen artikel. Der er ytringsfrihed her i landet - ikke ytringstvang.
Til Klaus' forsvar kan jeg nævne, at jeg endnu ikke har oplevet de dersens dårligdomme forbundet med rygning. Jeg ryger vel en 30 stykker om dagen og jeg i særdeles god fysisk form. Jeg dør nok heller ikke specielt tidligt til stor ærgelse for WHO, men på den lyse side, for jer antirøg-fans, så kan jeg berolige jer med, at WHO nok skal lade være med at undersøge rygere som ikke har dårligt helbred og som lever længe.
Dermed kan i fortsætte jeres hellige krig imod... jer selv og godte jer over brandbeskatning af bestemte luksuser, indtil det er jeres luksus turen kommer til, så skal os pulsere nok huske at grine af jer og Staten vinder igen. Hurra for demokratiet.
Jeg siger kun at hovedårsagen er det syge hospitalsvæsen - og at druk og rygning ikke hører til årsagerne, som myndighederne påstår.
Dette synspunkt er jeg ikke ene om. Mange læger siger det samme - også her - og naturligvis her.
Vedr. WHO: Anti-ryge korstoget hviler ikke på undersøgelser af patienter af kød og blod - det hviler udelukkende på statistik, spørgeundersøgelser og excel-ark.
Jo mere trængt du bliver, jo mere ekstrem og flakkende fremtræder du og til sidst tyer du til de gammelkendte tricks. Kombinationen af rygerklicheer og paranoia.
På overfladen virker du ved første øjekast ikke ubegavet og førstehåndslæsere af dig vil måske blive imponeret over dine mange links og kilder, omend de er af dubiøs karakter. Bag dette gemmer sig dog udelukkende manipulation og usandheder.
Dit emneregister er yderst begrænset og din vinkel ligeså. Det handler kun om din fantasi om at rulle tiden tilbage til hvor du og andre egoistiske rygere kunne forpeste luften med jeres cancerrøg hvor I ville.
Din kynisme er grænseløs som senest vist hvor du støtter en ækel mands salg af tobak til børn.
Du sammenligner borgere der værner mod passiv rygning med nazister, kommunister og apartheidtilhængere.
Du er den allersidste der skulle beklage sig over tonen.
Tværtimod anser jeg alle dine personlige angreb som et sikkert tegn på, at du ikke har argumenter imod artiklerne. Som fx. disse:
- Det handler kun om din fantasi om at rulle tiden tilbage til hvor du og andre egoistiske rygere kunne forpeste luften med jeres cancerrøg hvor I ville.
Dette ved du jo iøvrigt er forkert. Jeg går ind for røgfrie rum til den del af befolkningen, der ønsker det. Jeg ønsker blot plads til rygerne også.
Eller: - Din kamp for rygeregosimen vil ikke lykkes - borgene ønsker ikke jeres kræftfremkaldende røg. Er det så svært for dig at fatte ?
Eller: - Du har kun et eneste fokus, og det er din nikontinafhængighed.
Eller: - Det er så grinagtigt at udstille sin dumhed og manipulationer på nettet på den måde, men fanatikere kender ingen grænser
Eller: - Med dine hysteriske kommentarer, bizar teorier, manipulationer og manglende evne til at holde sig til sandheden, gør du de sidste rygere en bjørnetjeneste og for dem blot til at fremstå som en lille egoistisk og selvhævdende flok egoister.
Eller: - Dine holdninger er så åbenbart afstumpede og ynkelige.
Eller: - At du ikke kan se hvor grinagtigt dine indlæg er, siger noget om dit format og mangel på samme.
Eller: - Dine teorier er absurde og amatøragtige og gennemsyret af paranoia og manglende talent og analytiske evner
Det var lige hvad jeg kunne finde hurtigt. Der er mange flere - men jeg tror, du fanger pointen, ikke?
Senest:
"Den er dog ikke rigtig feset ind blandt flertallet her i Danmark."
Altså mener du at du har ret og alle andre er dumme :-)
Godt KK, pga. en lille ting man kan blive så afhængig af at man ikke kan se klart, så er alle andre dumme....
Du har ikke noget at lade andre høre, med de angreb du laver på KB, politikerne og professore som ikke er manipuleret eller betalt af tobaksindustrien.
Så måske du skulle kikke lidt på de 3 fingere som peger ind mod dig selv, frem for den ene som du selv peger med.
Personlige angreb er irrellevante. Det spiller ingen rolle for indholdet om jeg fx. er "nikotin-afhængig" eller om du er alkoholiker eller børnelokker.
Fint, så fik vi det opklaret.
Men vi bliver jo nød til at skrive at det er dit bavl vi henviser til - ikke ?
derved kommer vi til at nævne dig
Hvis det er det du mener med at psykisk syge kan få "velvære" ved at ryge.
http://www.berlingske.dk/verden/2-aarig-kvitter-smoegerne
At nogen kan få sig selv til at komme med et påstulat om at man kan blive mere ligevægtig hvis man ryger. Ja, KK hvis man er afhængig af det, så ja.
Og læs lige hvad de skriver om tobaksindustriens måder at skaffe nye kunder. Sådan var det jo også for nogle år siden i den vestlige verden. Men nogle blev klogere. Du er vel selv et offer for den reklame og fine ord om bedre venner.
Når man har læst det som der står om drengen, kan det godt passe at rygerne er psykisk syge.
Så hvem er den største joke ?
Det kan man konstatere ved at kaste et blik på de 675 kommentarer du nu har skrevet om emnet rygning på fem måneder. Der er tale om ryger-fobi.
Så det kan da godt ske at du skulle blive ved med at ryge (bare du viser hensyn) for ikke at blive en større belastning for samfundet.
Når mak kikker på alle dine indlæg, så viser der sig et billede af en person som er så afhængig af et stof for at fungere. Er det at leve livet ? At skulle stå op og begynde dagen med at ryge og så ellers fordele 20 smøger hen over dagen ? Det kaldes afhængighed og kan sammenlignes med en religiøs handling, så som at ligge med røven i vejret på et bedetæppe.
Tænk at du ikke kan se hvor afklædt og uddebatteret du er blevet gang på gang.
Er det disse citater, du mener "uddebatterer" mig?
Sjovt :-)
Hvis vi ikke havde rygeloven havde vi ikke denne debat med dig.
Og som sagt, så må du stadigt ryge. Bare ikke over alt.
Så jeg forstår ikke at du kan skrive at du lever i et ufrit land.
Dette burde være klart nok, når man tænker sig om. Kun tåbelige politikere vil hæve beskatningen på et skatteobjekt, hvis objektet bagefter forsvinder.
Den er dog ikke rigtig feset ind blandt flertallet her i Danmark.
Se KK hver gang du ønsker at dreje et emne, så mener du at de ting vi skriver op ikke omhandler det som du skriver om.
Men i bund og grund er det dit agenda at få omstødt rygeloven.
Derfor må vi ikke nævne den. Smart.
Hvis vi giver dig ret i at russerne har ret, så kommer du med rygeloven bag efter og sige i noget nyt klummer at du havde ret i denne påstand.
Derfor er det at vi siger at du manipulere. Eller rettere prøver på det. Da der heldigvis er mange som har opdaget hvad det er du prøver at lave.
Så denne tråd handler i bund og grund om rygeloven.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy
faktisk er vi rykket op fra 46 til 31.
igen har KK gamle tal, fordi at det ser bedre ud i hans manipulation.
Snakker du med dig selv ? :-)
Jeg gad godt at se en dansk politiker indrømme, at formålet med tobaks- og alkoholsafgifter udelukkende er forsøg på at redde fejlslagen finanslov.
Men det sker ikke, fordi vi danskere kan så godt lide eventyret om, at Staten vil have vi lever længere, så vi kan tage 1 år mere på arbejdsmarkedet og 15 år mere på bistand.
Det barokke er - fuldstændig som Niels Ipsen påpeger - at de regner med større afgiftsprovenu samtidig med at de italesætter afgiftsstigningen med lavere sundhedsudgifter.
For SF er ærlighed bogstavelig talt "En by i Rusland".
Flere artikler fra Udland
EU: EU-borgere har ret til dansk børnecheck
Udgivet for 10 timer og 42 minutter siden i Udland
Tilføjet 18/06 20:25 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: politiken.dk
V og K vil opsige alle EU-forbehold og gå med i bankunion: Splid om forhandlinger om dansk EU-kurs
Udgivet for 18 timer og 15 minutter siden i Udland
Tilføjet 18/06 12:52 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: b.dk
Rusland kan ikke enes med G8-lande om Syrien
Udgivet for 16 timer og 23 minutter siden i Udland
Tilføjet 18/06 14:44 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: jyllands-posten.dk
Syrien-ofre får mere hjælp af USA: 1,7 milliarder på vej
Udgivet for 21 timer og 22 minutter siden i Udland
Tilføjet 18/06 09:44 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: dr.dk
Erdogan: EU har ingen respekt for demokratiet
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 7 minutter siden i Udland
Tilføjet 17/06 20:59 til Boblere af mlp
Kilde: politiken.dk
Tyrkiet: Vi er klar til at sætte hæren ind
Udgivet for 1 dag, 16 timer og 55 minutter siden i Udland
Tilføjet 17/06 14:12 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: jyllands-posten.dk
Q&A med Edward Snowden
Udgivet for 1 dag, 11 timer og 14 minutter siden i Udland
Tilføjet 17/06 18:05 til Boblere af AesopsHelte
Kilde: guardian.co.uk
Tyskland frygter revolution, hvis Europa skrotter velfærsmodel | Reuters
Udgivet for 1 dag, 14 timer og 21 minutter siden i Udland
Tilføjet 17/06 13:20 til Boblere af jj
Kilde: reuters.com
Den nøgne sandhed | Damefrokosten
Udgivet for 1 dag, 20 timer og 42 minutter siden i Udland
Tilføjet 17/06 09:34 til Boblere af S. Hytteballe
Kilde: damefrokosten.com
Håbets farve er blå
Udgivet for 2 dage siden i Udland
Tilføjet 16/06 22:12 til Boblere af Lars Andreassen
Kilde: vidanserforlidt.dk
UK's G8 agenda - trade, tax, transparency - Press releases - Inside Government - GOV.UK
Udgivet for 1 dag, 21 timer og 57 minutter siden i Udland
Tilføjet 16/06 22:06 til Boblere af Lars Andreassen
Kilde: gov.uk
Illicit financial flows have made Africa 'a net creditor to the world
Udgivet for 1 dag, 10 timer og 49 minutter siden i Udland
Tilføjet 16/06 22:04 til Boblere af Lars Andreassen
Kilde: guardian.co.uk
Venezuelanere får hjælp til at tørre sig bagi
Udgivet for 2 dage siden i Udland
Tilføjet 16/06 10:16 til Boblere af Jesper Ørsted
Kilde: nyhederne.tv2.dk
Tyrkisk fagforening varsler generalstrejke
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 16/06 00:02 til Boblere af Torben Mark Pedersen
Kilde: b.dk
Russia’s Middle-East Gambit, by Dmitri Trenin
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 15/06 16:45 til Boblere af Lars Andreassen
Kilde: tabletmag.com
De Radikale er klar til krig i Syrien
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 15/06 02:14 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: jyllands-posten.dk
FN advarer USA imod at sende våben til Syrien
Udgivet for 3 dage siden i Udland
Tilføjet 15/06 02:07 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: jyllands-posten.dk
Venstre bifalder USA's våbenstøtte i Syrien
Udgivet for 4 dage siden i Udland
Tilføjet 14/06 13:08 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: jyllands-posten.dk
Søvndal affejer mulighed for intervention i Syrien
Udgivet for 4 dage siden i Udland
Tilføjet 14/06 13:29 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: dr.dk
Obama: Ja til våben til oprørere
Udgivet for 4 dage siden i Udland
Tilføjet 14/06 13:04 til Boblere af Henrik Ræder Clausen
Kilde: jyllands-posten.dk
|
Om Klaus K Skriver nyheder & kritiske artikler om emnerne: Frihed, livsstil, sundhed og forbud. Ofte artikler med indhold, man ikke kan læse andre... Se Klaus Ks profil eller Følg Klaus K |
Der må være grænser for tolerancen! 18/06 20:52 - 83 klik
WHO: PCB forårsager kræft. Skyldes livsstilsygdom ikke livsstil? 19/06 03:29 - 79 klik
The European Union - the New Soviet Union? 04/05 15:42 - 70 klik
DR vil ikke live-interviewe bestemte politikere 18/06 07:23 - 1980 klik
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke! 17/06 22:05 - 1307 klik
Skat lukkede sund og rentabel virksomhed 18/06 14:07 - 1036 klik
S-forslag: Dusør til borgere der sladrer om skattesnyd 18/06 07:09 - 782 klik
Mor med klapvogn overfaldet med saks 16/06 10:06 - 2567 klik
Claus er sur på sin lortebank. 14/06 08:19 - 2198 klik
DR vil ikke live-interviewe bestemte politikere 18/06 07:23 - 1980 klik
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke! 17/06 22:05 - 1868 klik
Skal han udvises for voldtægt af 10-årig? 17/06 11:25 - 1839 klik
|
|
Amning er en menneskeret - det er cafebesøg ikke! Tilføjet 17/06 22:05 af Mersiha Cokovic |
|
|
Hundeloven - et bevis på at man indfører love, før loven er gennemtænkt Tilføjet 14/06 13:43 af Sabeena Sareen |
|
|
Min grundlovstale på Fejø Tilføjet 07/06 10:37 af Kim Fournais |
|
|
Hvad er farligst: atomkraft eller økologiske bønnespirer? Tilføjet 06/06 16:54 af Jakob Høppermann |
|
|
Jeg er indigneret over de borgerlige politikeres svigt Tilføjet 31/05 14:31 af Torben Mark Pedersen |
| Flere klummer | |
Bookmarklet

