Misbrug af "nobel religion"?!! HAHAHAHAHA! Nobel religion!!!

Omkring den friske IS-massakre på etiopiske kristne siger dhimmierne i det akut retarderede EU guddødemig (no pun intended) "Dette er ikke et samm...

Ikke angivet Ikke angivet,

20/04/2015

Omkring den friske IS-massakre på etiopiske kristne siger dhimmierne i det akut retarderede EU guddødemig (no pun intended)

"Dette er ikke et sammenstød mellem civilisationer eller en kamp mellem islam og Vesten. Det er et kriminelt misbrug af en nobel religion til at udføre terrorangreb i en kamp for magt, siger talskvinde Catherine Ray fra EU's fælles udenrigstjeneste i en pressemeddelelse."

1) Det gjorte er ikke kriminelt ifølge islam, men ligefrem en integreret del af islamisk krigsdoktrin og fuldt ud accepteret ifølge sharia og shariaen sættes over værtslandets lov og ret af 2/3 af alle adspurgte muslimer i seks vest-europæiske lande i en forholdsvis frisk undersøgelse fra socialforskningsinstituttet i Berlin.

2) (Masse)mord, voldtægt, terror, børnebolleri, konetæveri, røveriske overfald, tyveri, bedrageri, falsk vidnesbyrd, kontraktbrud og almindelig løgn tillades overfor vantro. En del af dette også overfor kvindelige muslimske, kristne og jødiske ægtefæller. Profeten satte selv personlige eksempler på praksis i haditherne, sunna og sira og betragtes almindeligvis idag iblandt muslimer som det perfekte menneske der derfor aldrig galt kunne gøre. Man kan derfor af rent princip aldrig nogensinde være en dårlig muslim ved at følge profetens konkret satte eksempler fra hans egen tid når nutidige principielt tilsvarende situationer skal håndteres. Det er problemet idag og hele årsagen til den islamiske civilisations egen stagnation i kulsort middelalder hvor vi også selv ender hvis ikke fænomenet afvises og demografien vogtes. Sværere er det ikke.

Bortrevisioner dén her:

Quran (3:151) - "Soon shall We cast terror into the hearts of the Unbelievers, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority".

Her er de virkelighedsrevisionistiske socialingenører fra frankfurtskolens kulsorte muld virkelig kommet på overarbejde med deres bullshit artisteri.

Kilde: