EU Fundamentalister har rådgivet Danskerne - Folketinget og Justitsministeriet siden 1971

Nu er han fremme med sine løgne igen – Per Lachmann - Seniorrådgiver for Tænketanken Europa, der med EU fascistisk iver tager sig af EU-retlige og ...

Isabella Balkert,

26/11/2015

Nu er han fremme med sine løgne igen – Per Lachmann - Seniorrådgiver for Tænketanken Europa, der med EU fascistisk iver tager sig af EU-retlige og statsretlige spørgsmål igen, igen.

Vi taler om en mand, der har gjort sig det til sin livsgerning at omgøre sandhed til løgn og løgn til sandhed, når det gælder EU.

Som en trappeartist og en snørrebåndssælger, har han forvænget sandheden om EU, fra justitsministeriet, gennem folketinget og ud til den måbende danske befolkning, der aldrig har kunnet finde hverken hoved eller hale i EF og EU, fordi vi aldrig har fået, bare noget der ligner sandheden om de to institutioner.

Per Lachmann var fra 1971 ansvarlig for EU-juraen i Udenrigsministeriet op til folkeafstemningen om EF i 1972, hvor man fra statslig side benægtede at EF nogen sinde skulle eller ville udvikle sig til en Union med fælles regler, love, mønt, hær osv.

Man påstod at EF ikke var afgivelse af suverænitet eller det første trin mod etableringen af en Union. EF var en handelsafstale der skulle gøre det nemmere for EF landene at handle med hinanden, hvilket betød at vi ville få billigere mad og biler – Uden EF ville vi blive arbejdsløse og miste vores velfærdssamfund. Altså løgn så det ville noget.

Man behøver bare at gå tilbage til aviserne i 72, for at se hvad danskerne skulle finde sig i af misinformation og trusler, for at genkende at det er nøjagtig det samme der sker igen. Og pressen er nu, som dengang, helt på Per Lachmann og EU tilhængernes side.

Fra 1997 og frem til vedtagelsen af Lissabon-traktaten i 2009 var han igen på, som kommitteret i EU- og statsret i Udenrigsministeriets Juridiske Tjeneste.
Vi taler altså om en mand der gennem flere årtier har rådgivet skiftende regeringer og været involveret i forhandlingerne om en række EU-traktater og spørgsmål om de danske EU-forbehold.

PL's rådgivning blev i forbindelse med Lissabontraktaten, tolket som at Danmark ikke ville afgive suverænitet. Faktisk skulle vi dengang finde os i at høre på at Lissabontraktaten var en forbedring der ville give os mere suverænitet end Maastricht - Snilde løgne og bortforklaringer, der skulle få de store vælgermasser til at stille sig tilfreds med, ikke at få nogen egentlige forklaringer om hvad Lissabontraktaten indebar af supranationale bestemmelser og suverænitetsafgivelser, som vi i Danmark kom til at bøje os for.

Nu er PL så på banen igen. Han skriver i Jyllandsposten, at hvis Danmark skal ændre sit nuværende absolutte retsforbehold til en tilvalgsordning, skal vi i EU erklære, at vi overgår til tilvalgsordningen på alle dele af EU’s retssamarbejde, og det skal vi selvfølgelig stemme Nej til.

Hvis vi ikke afstemmer os retsforbeholdet, så bevarer vi Status Qvo.

Det er EU der ændrer på vilkårene for det mellemstatslige samarbejde med Europol – Til at være et overstatsligt samarbejde, men det betyder da ikke at EU uden videre er interesseret i at smide Danmark helt ud af Europol samarbejdet, hvilket Europols præsident netop har fastslået under sit besøg i Danmark, hvor han understegede at det ikke var i Europols interesse at udelukke Danmark for Europolsamarbejdet.

Hvis det var tilfældet, ville det styrke EU modstanderens krav om at forlade EU, og få samarbejdsaftaler i lighed med Schweiz og Norge. En mulighed jeg personligt bakker op om.

Vi står altså ikke, som Ja partierne påstår, i en skrækindjagende situation, eller i 11 time, i forhold til at bevare et samarbejde med Europol.

Som alle ikke EU lande, der har et samarbejde med Europol, vil vi formulere en et nyt samarbejde, men da først efter Danmark får set på, hvad udformingen af det nye Europol indebærer. Vi ved det jo ikke engang endnu, så hvorfor jager det sådan med at tilmelde os det Europol vi ikke kender præmisserne for, eller omfanget af?

Udformingen af det nye Europol vil ikke ligge fremme til granskning før i foråret 2016 og det nye Europol vil ikke træde i kraft før tidligst året efter, så foreløbig er vi i Europol på de gamle præmisser, lige som alle andre, og der er rigelig tid til at formulere et nyt Europol samarbejde.

Danmark kan altså glimrende fastholde det retsforbehold, som alle EU tilhængerne og den snu Jens Gade fra EU lobbyisme projektet Nyt Europa, arbejdede så hårdt på - For at ændre vores Nej til Maastricht til et Ja til Maastricht. Eller vil man virkelig indrømme nu, at Retsforbeholdet var en narresut, vi kun skulle sutte på i en periode, eller indtil EU tilhængerne og EU var klar til, at gå til angreb på de forbehold, man lovede os var den trygge vej ind i EU?

Der er ikke noget nyt i at vi ved fremtidige mulige tilvalg af EU-love og Europol-forordningen, altid skal behandle dem efter reglerne i grundlovens § 20 om suverænitetsafgivelse – Med en folkeafstemning.
Det er at bevare Status Qvo og dansk selvbestemmelse på danskernes præmisser.

At PL i et notat til Tænketanken Europa 17/10, tillader sig at påstå, at en ny aftale med Europol som DF har peget på – Sandsynligvis vil blive underkendt, det er en grov manipulation, der udelukkende er formuleret til at skræmme folk til at stemme ja. Nøjagtig som i 72 og under de to folkeafstemninger om Maastricht.

Til at hjælpe sig har PL og EU tilhængerne den EU fundamentalistiske presse, der dagligt hamrer løs på danskerne.

Enten med en uforbeholden ros af Europol, eller trusler om hvor forfærdeligt det vil være for Danmark, at stå uden for Europol.
Man forsøger at fremmane et billede, af den lille pige med svovlstikkerne, der står uden for og fryser, uden hjælp fra Europol, mens hun gennem ruden, ser på EU familien, der lykkelige og glade, sidder med ved bordet, i varmen hos EU og Europol.

Men sandheden er, at den foreløbige model for det nye Europol, knap nok færdig! Ingen har læst den, så hvorfor er man helt hysterisk over ikke at kunne afskaffe sig retsforbeholdet, for at deltage i et overstatsligt Europol, man ikke kender udformningen af?

Det skulle vel ikke være fordi både Frankrig, Holland og Danmark kunne finde på at forlade EU som en konsekvens af BREXIT og Merkels EU Tyranni?

Det er i alle tilfælde, stadig mindre trygt, at Folketinget formulerer mørklægningslove og at det EU fundamentalistisk skyggeting, der formulerer dansk politik gennem Europaudvalget og Europanævet, og at embedsværket i stigende grad godkender EU love, der aldrig er til diskussion i Folketinget!

At vores danske politikere lader sig informere og styre af de EU støttede tænketanke og loger, de selv er medlemmer af, og formulerer deres politik efter, er ikke demokratisk.

Det er ikke fordelagtigt at give Danmark mulighed for at kunne tilvælge EU-love på forslagsstadiet. Det er uforståeligt, at man ønsker det, for hvis vi tilvælger en EU lov på forslagsstadiet, så er vi bundet af vores tilvalg, selvom loven ender op med at formulere sig meget anderledes end den gjorde på tilvalgsstadiet, og det er det slet ikke, fordi vi ikke kan springe fra igen, selvom vi står med en lov vi ikke bryder os om.
 

Jeg opfatter det som bondefangeri, at sælge katten i sækken med en lille rude ind til en pose med godter, som efterfølgende slet ikke findes, eller måske erstattes med et brækmiddel.

Det er selvfølgelig ikke i Danmarks interesse, at tilslutte sig love på et et forstadie, der kan være direkte misvisende, i forhold til hvad den egentlige lov ender op med at blive.

Det vil være det samme som at give tilsang til at købe en Porche og få leveret en Ford V 8, eller et løbehjul, man ikke kan sige Nej til!

Man vælger selvfølgelig ikke at tilslutte sig en lov, før man kender lovens fulde udformning. At der er jurister der finder det hensigtsmæssigt, fortæller en del om juristen, og især Per Lachmann, fordi det går imod alle former for juridisk rådgivning. Det er så grotesk at det taler for sig selv.


PL har smidt sund fornuft overbord i sit forsøg på at imødekomme den EU gale sekt han tilhører. At det er folk med disse EU sekteriske tilbøjeligheder, der har rådgivet Justitsministeriet og det Danske folketing lige siden 1971, det er en gruopvækkende øjenåbner.

Når DF og EL lægger vægt på ikke at tilslutte sig love og forordninger på det indledende stadie, det lyder for mig som sund fornuft.

At man går så langt at man lader Catharina Sørensen, der er chef for Tænketanken Europa og Marlene Wind, der er med i bestyrelsen i Tænketanken Europa, præsentere sig som uvildige rådgivere i forbindelse med vejledningen af vælgerne på DR1, DR2, TV2 og News – Det betyder at der er noget der er rivende galt med vores demokrati og vores tvangslicens opkrævede sendeflade.

Det betyder også, at DR og folketinget ikke længere kan formulere, at det er et behov for Danskerne, at have en licens financieret, statsejet sendeflade, når man misbruger sendefladen, til at indoktrinere os til at stemme imod vores egne interesser.

For det er ikke i vores egen interesse, som kleinstat, at afgive suverænitet til EU, og det er slet ikke i vores interesse at afgive suverænitet til danske EU positive partier, der har løjet for os siden 1971.

Det må stoppe nu! - Vi må have partier og politikere på banen der vil os, danskerne, det bedste, frem for de EU marionetter, der lader EU fascistiske tænketanke styre og reger os gennem de danske politikere, der stiller op til folketingsvalg og foregøgler os at de stiller op for Danmarks og Danskernes skyld.

Vi må have partier og politikere der ikke er bange for folket og folkets valg eller folkets modstand mod EU, ellers har vi hverken Demokrati eller Folkestyre.

http://ekstrabladet.dk/folkets-roest/sag/chef-fra-proeuropaeisk-taenketank-er-ansat-som-uvildig-ekspert-hos-tv-2-news/5841364

Kilde: