Når PET sidder med ved bordet.

Jeg ved godt at teksten er lang, men hvis du selv er under KONTROL kan det godt være en ide at læse tingene igennem.

  

PETs efterstræbelse af en borger 

Indsendt af Henning Rolapp

 

Jeg har i mange år været røvrendt af politiet og sikkert styret af PET.
På et tidspunkt sommeren 2009 besluttede jeg mig for, at sætte pennen til
papiret hver gang jeg blev udsat for politiets tricks.
Det blev den efterfølgende historie og føljeton:

 

Iøvrigt vil jeg sige til dem der læser historien. I kan fuldstændig stole på indholdet. Og den vil så være et eksempel på hvordan PET og politi overskrider deres beføjelser. Dette er dagens Danmark

 

Lad mig også her i starten nævne, at en FDM opgørelse viser, at man som bilist
ufrivilligt standses af politiet med et gennemsnitligt interval på 6-8 år.
Men jeg bliver standset langt oftere og i en masse forskellige sammenhænge. Men
jeg kører ikke råddent og har været elitebilist i mange år.

 

Denne nedskrevne historie startede på Avisen.dk under blokoverskriften ” Vrede over regnskabsrod i politiet”. Historien breder sig og overførers så til SF-eren Karina Lorentzen Dehnhardts nu nedlagte blog. Efterhånden får historien så sit eget liv ud fra relationen aktion – reaktion.

 

Fra SFeren Karina Lorentzen Dehnhardts blog:
30. juli 2009 14:22 | af Henning Rolapp (lilleløg)

 

Tillad mig at viderebringe nogle blogkommentarer jeg oprindeligt skrev i AVISEN.dk under blogoverskriften" Vrede over regnskabsrod i politiet":

REGNSKABSROD er jo den bedste måde at dække over UREGELMÆSSIGHEDER
For jeg gætter på, at man i politiet godt ville kunne finde en egnet bogholder,
hvis det var det man ville.
Så måske efterleves der den simple matematiske sammenhæng at:

Lille regnskabsrod = små uregelmæssigheder.
Stort regnskabsrod = store uregelmæssigheder.

Så det rigtig spændende spørgsmål er derfor, hvilke uregelmæssigheder er det
man vil dække over ?
Men så dybt graver man jo ikke. For vi er jo heldigvis overflademennesker og
begravelsen kommer jo først bagefter.
Nå, men hvis det er for avanceret, så spørg skattevæsenet eller
bagmandspolitiet. For dem vil regnskabsrod være en helt almindelig
arbejdshypotese for uregelmæssigheder
.

 

30. juli 2009 16:39 | af Henning Rolapp (lilleløg)
Så måske skulle man gøre som hunden. Lade det ene ben klø det andet.

 

13. august 2009 07:12 | af Henning Rolapp (lilleløg)

Så medens hunden klør:
Kan tænkes, at upper class i politiet har gode forbindelser med upper class i
det øvrige samfund og at der i denne forbindelser flyder diverse ydelser og
modydelser. Men at man har svært ved at bogføre sådanne vulgariteter.

Kan tænkes, at politiet f.eks. også i ovennævnte sammenhænge har folk ved
tasterne på de åbne netsider. Men deres aflønning herfor, har svært ved at
finde en pæn og naturlig placering i bogholderens konteringssystem.

Kan tænkes, at man i det hele taget er engageret i mange forskellige julelege.
Men at betalingen herfor ikke ser så pænt ud konteret på et hvidt stykke papir.

Kan tænkes derfor, at både politi og justitsministerium har meget at skjule,
men at et PRÆCISIONSREGNSKAB vil virke som en OFFENTLIG HISTORIEBESKRIVELSE for sådanne mørklagte aktiviteter.
Så hellere et katastrofalt dårligt regnskab. Af 2 onder - - - .

Men de skal nok få styr på det i politiet. De skal bare vinde tid. Så inden
næste regnskabsrunde er alle de smudsige bilag kommet i en stor cigarkasse, og
herefter tabt på vejen hjem.
Thats life

 

Henning Rolapp
10. november 2009 - kl. 7:13
Det klør nok ganske meget !

Det er sjovt, jeg tror at politiet har bemærket mig og at de passer godt på
mig.
Sidst da jeg kom kørende og politibilen kørte i modsat retning vendte de fluks
om og stoppede mig. De inspicerede hurtigt bilen, lyste op i en smil og sagde,
at den eftersøgte person ikke var der, så jeg kunne godt køre igen.

Tak skal I have I flinke fyre. Nå, men desuden har jeg så fået et par fartbøder
og lidt skygning.
Men det foregår alt sammen så fint og naturligt.
Flinke fyre, - flinke fyre.
GRUNDLOVEN - ytringsfrihed - nej, nu ikke det pjat.

 

Henning Rolapp
23 december 2010 - kl. 6:55

Politiet følger sine kritikere tæt.

Nu har jeg så fået min 3 fartbøde, - på 5 mdr.

I denne situation var der indlagt hvad jeg vil kalde en arrangeret distraktion.
Politiet var på pletten og der blev arrangeret et setup, der afledede min
opmærksomhed fra kørslen og foden på speederen.

Men denne sidste bøde var nu også til at forudse.
Fordi for 2 døgn siden satte jeg en lille historie på nettet, der var
foranlediget af en artikel der hed: Finanstilsynet skal fremover kunne give
bøder
http://www.konservative.dk/nytogdebat/Nyheder/December/Sider/Finanstilsy....

Min kommentar her til lød:
POLITIET SOM SYLTEKRUKKE

Problemet med Politiet som undersøger er jo, at politiet har en række andre
opgaver, og da de jo tydeligvis ikke kan få penge og ressourcer til at slå til,
så bliver det et spørgsmål om at prioritere. Og Politiet skal derfor selv
træffe disse valg:
Hvilke sager vil de forfølge, - og hvor intensivt skal de forfølges?

Finanstilsynet som institution har derimod et selvstændigt ansvar, når det
gælder at sikre overholdelse af børsregler m.m. Men det har jo Politiet ikke.
Derfor kan der ved en anmeldelse til Politiet let opstå internt fnidder om
hvilke anmeldelser man skal reagere på og hvilke man kan tillade sig at
overhøre og ikke tage ansvar for.
F.eks. med bemærkningen om: har ikke tid og mandskab.

Desuden er Politi er jo også mennesker og har som sådanne sikkert en række
patier og antipatier. Og måske endog profitable forbindelser, jagtselskaber osv.
Så politiet risikerer let at blive en endestation og en syltekrukke for sådanne anmeldelser.

Med ret til selv at udvælge hvem, der skal forblive i krukken og hvem der skal
videre i systemet.

Konklusion: Politiet kan tillade sig ved en passende argumentation at overhøre
anmeldelser på området. Men det kan Finanstilsynet ikke, da det jo er selve
formålet med deres virke.

Derfor er det nok en god ide med en sådan selvstændig ret for Finanstilsynet til at kunne udskrive bøder, og på en række andre områder kunne denne tilsvarende mulighed måske også i langt større omfang finde anvendelse. Altså alle de steder hvor politiet allerede i dag fungerer som en syltekrukke pga. påstået manglende ressourcer til at foretage efterforskning, eller pga. en selvopfunden alternativ anvendelse af ressourcerne.

Sammenfattende tror jeg det er på tide, AT DET POLITISKE SYSTEM OVERTAGER
OPGAVEN MED AT KIGGE POLITI-INSTITUTIONEN EFTER I SØMMENE.
For som det er enhver husmoders erfaring, så samles der skidt de steder der ikke bliver holdt rent.

 

Bjarne Kier Petersen
26. december 2009 - kl. 16:29

Henning Rolapp
Du har fuldstændigt ret, det nuværende system er ikke sundt for moralen og
retssikkerheden i vort samfund, da det giver den udøvende magt og domstolene
fuldstændigt frie hænder, til at skalte og valte med borgernes retssikkerhed.

 

Henning Rolapp
31. december 2009 - kl. 9:59

Nu nærmer vi os. REGNSKABSROD og andet rod. Om 20 års efterstræbelse:
PET kommissionen meldte sig i foråret færdig og afleverede sin rapport.
Undersøgelsen dækker 20 års PET aktiviteter fra 1969 til 1989.
( de sidste 20 år mangler altså og kommer sikkert først om 40 år).

Den tidligere MFer fra VS Preben Wilhelm behandler i en kronik i Politikken
denne kommissionsrapport. Om denne Preben Wilhelm har en tidligere
Udenrigsminister Per Hækkerup sagt: At han besad hovedparten af Folketingets
samlede intelligens.

Man kan læse hans kronik på:
http://politiken.dk/debat/kroniker/ECE772376/kronik-folketinget-er-bleve...

Jeg vil referere et enkelt afsnit herfra:
Det fremgår af beretningen, at PET som kilder til oplysningerne i
arbejdskartotekerne blandt andet anvendte:

"lister over stillere og anmeldere, lister over kommunal-, amtsråds-,
folketings- og europaparlamentskandidater, deltagere i politisk-faglige
demonstrationer og blokader, offentlig politisk aktivitet, læserbreve, foredrag
og politiske møder på bopælen."

 

Må jeg som en lille smagsprøve herefter springe til en lille
feriebeskrivelse fra sommeren 2008.

FERIE ved den svenske Østersøkyst. Først I0 dage i et dejligt ferieområde.
Vi har aldrig været i Stockholm, så vi ville lige der op. 3 Overnatninger på et
hotel. Rundt og kigge. Dejlig hovedstad.


2. dag cyklede de ca. 6 km ind til centrum. Masser at se på. "Gamla Stan" . Charmerende bydel.
Her havde den myrdede svenske statsminister Oluf Palme boet. Fandt hans opgang
hvor sikkerhedsforanstaltningerne stadig var synlige.

Ville også se stedet han blev skudt 1986 på Sweavägen uden for en biograf. Vi
cyklede dertil og fandt stedet. En mindeplade nede i fortovet.

Da vi stod bøjet over mindepladen og fotograferede den, ringede
MOBILTELEFONEN. Det var en salgskonsulent fra dagbladet Børsen. Ville høre, om
vi gerne ville have et godt tilbud ?

Jeg har i mange år holdt Børsen, men kun når der var gode tilbud. De senere år
har jeg så fundet andre informationskilder og har egentlig afvist dem på en pæn
måde. Og jeg tror det var år siden jeg sidst talte med dem.

Ingen andre eksterne telefonopkald nåede os på den sommerferie. Men altså netop
da vi stod bøjet over Statsminister OLUF PALMES mindeplade i fortovet ringede
mobiltelefonen.

For uindviede kan jeg oplyse, at det Svenske PET kaldet SÄPO har været
alvorligt mistænkt for at være indblandet i dette mord på den svenske
statsminister. I det mindste grupper inden for SÄPO. Der har efterfølgende kørt
lange TV udsendelser også i Danmark, om alle de mærkelige hændelsesforløb
omkring dette mord.

Så da den mobiltelefon ringede medens vi stod og fotograferede mindepladen i
fortovet. Da blev jeg godt nok rystet.

En statistiker vil sige, det er dog usandsynligt, at det blot skulle være en
tilfældig hændelse, dvs. det som en statistiker kalder en uafhængig hændelse.
Hvorimod en politimand nok vil sige, at det ikke beviser noget.

Måske måske, - men blot må jeg tilføje, at jeg har lange lister over denne
type hændelser gennem en masse år.

 

Henning Rolapp
2. januar 2010 - kl. 6:52

Der var NOGEN der vidste vi var på farten.
Der var NOGEN der vidste hvor vi var.
Der var altså NOGEN der interesserede sig for hvor vi var.
Der var NOGEN der syntes det var vigtigt, at vi blev klar over at NOGEN vidste
hvor vi var.

Hvor mange ressourcer bruger de mon på at holde sig underrettet om hvor jeg er ?
Hvilke meddelere har de, som fortæller dem hvor jeg er ?
Er det mon kun i Sverige de interesserer sig for hvor jeg er ?
Er det også i Danmark de interesserer sig for hvor jeg er ?
Hvor lang tid har de interesseret sig for hvor jeg er ?
Er det i årevis de har interesseret sig for hvor jeg er ?
Hvorfor skulle de monstro interesserer sig for hvor jeg er ?
Kan NOGEN give en forklaring, eller skal jeg selv fortælle den ?

 

Henning Rolapp
23. marts 2010 - kl. 10:13

Politiet har rod i det med borgernes demokratiske rettigheder:
Jeg læste for nogle måneder siden, at man som trafikant og bilist gennemsnitlig
havde kontakt med politiet ca. hvert 6 år. Jeg ved ikke lige præcist hvad denne
oplysning og måling dækker over.

Men jeg personlig har da meget oftere kontakter med færdselspolitiet.
Så min rate er meget højere.
Og her på det seneste er disse mine ufrivillige kontakter med politiet endda
blevet kraftigt accelereret.

 

Som i går: Var på fremmed territorium. Skulle orientere mig, - kørte
langsomt. Lyset skiftede til rødt. Så jeg kom til at stå for langt fremme i en
fodgængerovergang. Der var fin plads endda til at folk ville kunne komme forbi
på overgangen. Men der var ingen, - så jeg generede ikke nogen.
Men jeg stod der altså.


Da det bliver grønt svinger jeg til højre. Kort tid efter hører jeg
udrykningshorn bag ved mig. Politiet vil stoppe mig: Nå du kørte over for rødt
(hvilket jeg jo altså ikke gjorde).
Vil se mit kørekort. Siger herefter med et svedent smil. Nå du bor i der og
der.

Så nu kan jeg da i alt fald godt indse at politi og PET registrerer
personer med mange forskellige formål.
På trods af de hurtigt skiftende justitsministres endeløse løfter til
Folketinget om det modsatte.

Med mig selv som eksempel må jeg derfor sige, at man i alt fald OGSÅ
REGISTRERER DEM MAN IKKE KAN LIDE, - og bruger det registrerede.
Men der er sikkert en stor hoben andre ting der kvalificerer til at blive
personlig registreret i politiets arkiver.

SÅ GIV MIG EN BLOG, SÅ SKAL JEG FORTÆLLE HELE MIN GRUFULDE HISTORIE.
Se indlæg Af: ULRIK DAHLIN 1. januar 2010 : http://www.information.dk/220068

Her blev Folketinget vildledt 27 gange | information.dk
Mindst 27 gange har skiftende statsministre, justitsministre og ....
Forsvarsminister

 

Henning Rolapp
22. april 2010 - kl. 8:02

PET er en butik med et FORLOKALE og BAGLOKALE
Nu kommer hele den massive vold mod mig op til overfladen og rammer bredt. Så
nu er det vist på tide at prikke hul på bylden.

PET er at ligne med en butik med et FORLOKALE og et BAGLOKALE.

Og ud fra billeder af deres hovedkvarter at dømme er det godt nok en stor
butik. Men udover denne synlige størrelse med ansatte personer, så er der

udover i det ganske land knyttet en række anonyme meddelere og aktivister.
Mange af disse enkeltindivider er givet ikke bevidst om for hvem de arbejder.
Men får deres små og store opgaver serveret af lokale folk de kender.

Jeg har selv en masse materiale om hele dette lange forløb mod mig, men jeg vil
anbefale at en journalist tager til Ebeltoft hvor jeg bor og begynder at snakke
med folk.

Til FORLOKALET henhører alle disse kendte aktiviteter så som: bandekrige,
terrorbekæmpelse, beskyttelse af VIP personer eller prominente danskere ,
f.eks. beskyttelse af bladtegneren Kurt Vestergård, informationsindsamling om
dit eller dat lovligt eller måske ikke helt så lovligt formål.

Princippet er det enkle, at alt hvad der foregår fra FORLOKALET forstår vi alle
sammen. Og er det er det der legaliserer PET. Og hvis nogen drister sig til at
true eller kritisere PET, så hives aktiviteterne fra FORLOKALET frem som
forsvar.

Lige som hvis en kiosk venter kontrolbesøg, så fremskaffes en masse gode tilbud
til oppyntning i FORLOKALET. Øksemandens attentat på bladtegneren Kurt
Vestergård kunne være en sådan arrangeret hændelse.

Eller man kan diske op med en eller anden mistanke mod en eller anden
venstreorienteret eller højreorienteret organisation. Alt sammen for at aflede
og tilføre forståelse for PETs tilstedeværelse.

 

BAGLOKALET derimod er mørklagt. Og der siver vel ikke særlig meget. Men mit
gæt er, at en række af BAGLOKALETS aktiviteter handler om at understøtte
særinteresser i det danske samfund, politisk infiltrering eller særlige
projekter eller udviklingsforløb. Jeg tror at politisk infiltrering i den grad
er dagligdag for PET. Og derfor er alle partier nok bange for PET.

Nogle af de ting jeg allerede har skrevet på nettet kunne give fingerpeg om
hvad der også foregår i BAGLOKALET. Jeg har sikkert også selv fået mig en lille
urne der.

Det uopklarede mord på Statsminister Oluf Palme i Sverige kunne være et af
de rigtig store eksempler på hvad der kunne foregår fra BAGLOKALET.

Jeg kan her overhovedet ikke gå i detaljer, men jeg ville ønske, at den
efterfølgende research som svenske journalister lavede om dette mord i mindst 3
lange TV-udsendelser KUNNE NEDTAGES FRA NETTET.
Disse 3 udsendelser er også blevet vist på dansk tv.

Beskyldningerne mod det svenske politi for medvirken under en eller anden form,
er meget kraftige.
Og de svenske politifolks kropssprog er tydeligt så anstrengte og undvigende
når journalisterne stiller deres opklarende spørgsmål, så en løgnedetektor er
ganske overflødig.


Det skal her siges ganske tydeligt, at den årelange efterstræbelse af mig intet
har at gøre med nogen af mig udtalte holdninger til dette Palmemord. Da jeg
aldrig har udtalt dem.

Derimod har jeg på temmelig uigendrivelig måde udtalt mig om
SUNDHEDSVÆSENET.

Jeg opdagede først hele dette repressive system, da jeg satte mig ned og lavede
nogle skriftlige formuleringer om sundhedsvæsenet, som jeg dels sendte til det
tidligere amtsråd i Århus. Og senere sendte disse ca. 10 sider til Folketinget
og til enkeltmedlemmer i Folketinget, som jeg selv kørte til Sjælland og delte ud.

Overskriften på dette materiale kaldte jeg MONOPOLISERBARE BEHANDLINGSFORMER.
Og for folk der kan lægge 2 og 2 sammen, fortæller denne titel resten af historien.
Luk bare øjnene og tænk.
Efterhånden har jeg fået en stadig større indblik i hvad der foregår. Og i dag
kan jeg vel på ganske få A4 sider blotlægge hvad der foregår.

 

Inden for PET systemet har man altid reaktioner tilpasset repressalie
niveau og formål:
Trin 1. Først vil man opleve en almindelig mobning af forskellig intensitet.
Men lige for øjeblikket så eksploderer den omkring mig.
Trin 2. Dernæst kunne det gå uheldigt med karrieren. Man kan jo til enhver tid
lave alle de nødvendige benspænd, der skal til for at en person eller ægtefælle
mister jobbet.
Af de særlig ekstra tunge argumenter kunne være, at man kunne opleve en
trafikulykke på sig selv eller ens nærmeste, eller at man kan komme på
hospitalet og blev udsat for et af dette systems mange fejlbehandlinger. En fra
eller til.

Jo samarbejdet mellem PET og sundhedsvæsenet kan nok gå begge veje.

Om jeg er ved at miste mit arbejde. Selvfølgelig er jeg det, for man kan jo
altid lave alle de nødvendige benspænd. Så det skal nok lykkedes.

I øvrigt har de nok en lille sort bog med titlen: 100 måder at eliminere en
uønsket person.

Jo kære læser, det frie samfund du tror du lever i er på klare betingelser.
Og det er ikke vore demokratiske institutioner der sætter betingelserne.

De tør ikke.
SÅ VELBEKOMME.

 

Mit helt ukvalificerede gæt er, at PET er medspiller til en række af de
dårligdomme som det danske samfund for nuværende lider af. Ikke fordi man
nødvendigvis ønsker alle disse dårligdomme for det danske samfund, men fordi
man under dække samspiller, med en række økonomiske grupperinger og interessenter.

Og sådanne grupperinger ofte udlever kortsigtede økonomiske målsætninger, og
ser stort på de længere varende økonomiske udviklinger.
Desforuden har PET sikkert også et stort behov for at dække over politiets
dårlige arbejde, når det forekommer. Det manglede da bare.

Summa summarum
Så lige præcis derfor FØLER PET. ET STORT BEHOV FOR AT REGISTRERE ALT OG ALLE.
PÅ trods af løgnen om det modsatte over for Folketinget.

Så hvad med en mere effektiv parlamentarisk kontrol. Plus en MORALSK BASERET
ØVERSTE LEDELSE. Så får moralen i denne politietat idet mindste en chance.

Ikke helt så velskrevet som jeg kunne ønske mig, men det går vel.
For som man jo siger, - posten skal ud.

Og stadigvæk, GIV MIG EN BLOG, så skal jeg udvikle hele historien.
Og den er sandelig ikke sjov, men den fortjener at blive fortalt.

 

Henning Rolapp
23. juli 2010 - kl. 19:32
Det hører vist med til historien at fortælle:


at 1 time 15 min efter at FORLOKALE-BAGLOKALE historien var sat på nettet, fik
jeg en opringning fra min chef om at jeg var fyret og en afløser var fundet.
Skulle møde og aflevere mine ting i løbet af 2 timer.
1½ mdr. efter blev jeg syg og mestendels vandret liggende. Mon jeg overhovedet
bliver rask igen.

Men det er nok heller ikke meningen, for der ligger døde store rotter og nydøde
kattekillinger i vores indkørsel, lige som der lægges grene til pynt på bilens
køler. Som man pynter et gravsted.

Så politi og PET arbejder efter meget enkle principper.
Hvis du ikke er for, så er du imod og en terrorist, - og behandles derefter.

Der er vist nogen der kalder det en RETSSTAT.



Henning Rolapp

1. november 2010 - kl. 14:57

ATTENTAT.
30 okt. 2010 Professionelle kampsportsfolk spændte ben for mig på motionscykel.

Helt uprovokeret. Voldsomt styrt, - kunne være blevet en grøntsag.
Omstændighederne omkring dette styrt har jeg beskrevet.
Efter dette har jeg nok ikke mere tilbage end 1-2 år som funktionsdygtig
person.

Det venter vi så på.

 

Henning Rolapp
7. november 2010 - kl. 14:32

OM VOLDEN MOD MIG I 20 ÅR.

Nu har PET fået parkeret truslen mod mig hos nogle kinesiske kampsports
"munke".
Det er jo meget smart, når man som nu truer mig på livet.
For det betyder jo, at sker der mig noget ultimativt, så er det jo nok ikke
PETs skyld, men derimod nogle kinesiske fanatikere. Men dette viser netop de
udspekulerede voldstankegange der præger PET.
Og mon ikke også, at disse kinesiske kampsports "munke" eller deres
landsmænd har fået "betalt" deres voldsydelse.

KORTFATTET
Nu er vi kommet til det niveau, hvor man klart truer mig på livet.

Den 30. oktober blev jeg udsat for et krystal klart attentat. Dem der gjorde
det benægter det, men sagen er at jeg med mine egne øjne så hvad der foregik,
helt frem til det tidspunkt hvor der blev spændt ben for mig på min
motionscykel.

Metoden man brugte, kan sikkert også genfindes inden for kinesisk kampsports
repertoire når modstanderen er cyklister. Kina er landet med 1 Mia. cykler som
det siges.

Jeg røg lige i asfalten, og nogen havde nok forventet og håbet, at jeg havde
fået kraniebrud og en ødelæggelse af hjernen.

Men så galt gik det heldigvis ikke. Så nu er jeg er ikke mere gudfrygtig, I
stedet så stoler jeg nu på min gud, for jeg tror sku at han holder hånden over
mig.
Mit hoved ser skrækkeligt ud, men vil nok gendanne sig til et normalt udseende
og normal hjernevirksomhed, men sikkert med en række tydelige ar.

Dem der udførte dette nummer var disse kinesiske munke, som netop har optrådt i
Århus Musikhus med kampsport. Hvor de nok har fået en masse klapsalver.
Jeg har fået at vide, at de er noget så søde, men sagen er, at jeg med mine
egne øjne så hvad der blev gjort, hvad de gjorde.

 

Og det specielt velvalgte ved disse kinesere er jo, at de dels kan deres håndværk
med at slå en mand til jorden på en elegant måde, og dels at de efter få dage
forsvinder ud af landet og hjem til sig selv og altså uden for en evt.
efterforsknings rækkevidde.

Og så er de nok heller ikke særligt snaksalige på dansk må man nok forvente.
Altså som en rigtig lukket østers. Og østers er svære at åbne.
Jo gerningsmændene til massakren var yderst velvalgte.

 

Nu da jeg stadig er i live, er det mere vigtigt for mig KORTFATTET at
fortælle baggrunden for hele dette forløb mod mig:

 

For mere end 20 år siden formulerede jeg en kritik af Sundhedsvæsenet på
ca. 10 sider, som jeg kaldte MONOPOLISERBARE BEHANDLINGSFORMER. Det sendte jeg
til det daværende amtsråd og senere til Folketinget. Jeg kørte også selv til
Sjælland og delte det ud til en række af Folketingets nøglepersoner.