Skats market research

Jeg raporterede moms tidligt i dette kvartal fordi jeg er træt af Skats systemer der nedbryder ved deadlines og de gebyrer jeg modtager som konsekv...

Ikke angivet Ikke angivet,

28/08/2015

Jeg raporterede moms tidligt i dette kvartal fordi jeg er træt af Skats systemer der nedbryder ved deadlines og de gebyrer jeg modtager som konsekvens i at indberette sent, grundet Skats systemer er nede.

Jeg blev mødt af den mest unødvendige markedsundersøgelse jeg nogen sinde har oplevet, nemlig at vurdere brugervenligheden på Skats hjemmeside.

Hvis Rønnov gad lette r.... og oprette et selskab for derefter at registrere medarbejdere i Letløn, registrere moms, find beskeder i systemet og generelt danne et overblik over Skat - som i forskudsskat på et firma hvor indtjeningen ikke kan forudse, behøvede man ikke denne - sikkert million dyre - research.

Han ville kunne mærke på egen krop hvor umuligt Skats system er ......... af den simple grund af at være designet FOR Skat ikke de såkaldte kunder (hvad kalder man tvugne kunder?)

Jeg mener at noget så åbentlyst som Skats umulige systemer, der ved selvsyn kan konstateres på 2 minutter, burde kunne vurderes af enhver der benytter dem, hvorfor bruge millioner af skatteyderpenge på en market research man selv kan konkludere på to minutter?

Desværre inkluderede spørgeskemaet ikke min mening om Rønnov´s eller Erling Andersens præstationer i forbindelse med ovennævnte eller andre håbløse skattesager, sikkert fordi det er for barsk for Skat at konstatere mistilleden.

Skat er rådden i kernen, måske der er tusinder af dygtige og værdifulde medarbejdere, men det er en skam det ikke er i ledelsen.

Rønnov burde være færdig da han ikke har ændret en tøddel, Moger burge hænges til tørre, Jonas og Holger Ved vi fjollede bare rundt.

Benny var den guitarspillende joke vi alle frygtede.

Jeg håber Skat bliver decimret til at yde service for borgerne i stedet for at være Paven

Kilde: