Kontakt 180Grader.dk
30

Skrevet af dessau 1217 dage siden - Direkte link

I virkelighedens verden:

 

Klage over at stempelautomat ikke virker og bøde stadig udstedes

Intet svar

Venten

Intet svar

DSB: "Vi har vurderet sagen til vores fordel".

Klage over udfald med ny viden (kvindelig passager får klippet sit kort fordi stempelautomat ikke virker)

Intet svar

Rykkerskrivelse

Klage over rykker

Intet svar

DSB: "Vi har vurderet sagen til vores fordel"

INKASSO

Klage over inkasso og rykker gebyr i verserende sag

DSB: "Vi har vurderet sagen til vores fordel"

 

AAAAAARGH


Skrevet af Michael Andersen 1217 dage siden - Direkte link

Siden hvornår har en kontrollør heddet en "revisor"? Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud og kalde dem Executive Ticketing Directors?


Skrevet af Grølheim 1217 dage siden - Direkte link

Sig mig går folk her ikke ind for brugerbetaling?  :-)  Hvis private virksomheder kan få lov at være "kreative" med inkasso-buroer så kan DSB vel også eller hvad?

- Annonce -


Skrevet af merlyn55 1217 dage siden - Direkte link

Kun en tåbe frygter ikke DSB.


Skrevet af Snor 1217 dage siden - Direkte link

Hvor står det, at man ikke må vente med at købe billet indtil man ser en "revisor"? 


Skrevet af merlyn55 1217 dage siden - Direkte link

Til høflig orientering er der på bagsiden af ethvert klippekort angivet:

"Klip kortet ved rejsens begyndelse. Kontroller selv at stemplingen er korrekt."

Og flere andre ting som er lygegyldige i denne sammenhæng.

 

Problemer opstår bl.a. når materiellet ikke virker, som det skal. F.eks. "kan ikke stemple", "forkert tidsangivelse","manglende tryksværte til stemplet" etc.

 

Tåbeligt når DSB (en underlig forkortelse af ordet katastrofe) således pålægger kunderne ansvaret for at deres maskiner ikke virker, eller deres instruktioner ikke tydelige.

 

SMS løsningen er moderne, men ikke særlig sikker. Jeg selv oplevet, at en sms sendt til mig først blev leveret til og modtaget af min tlf 2 måneder senere. Afsenderen sad pudsigt nok ved siden af mig ved modtagelsen. Vi havde adskillige gange talt om den forsvundne sms, da den pludselig ankom.

 

Ikke hverken let eller risikofrit at være kunde hos DSB.

 


Skrevet af Snor 1217 dage siden - Direkte link
Nu drejede det sig jo om en såkaldt mobiltelefonbillet, ikke at jeg aner hvad det er, jeg har ikke taget toget i 20 år, men man kan vel ikke stikke sin mobil i en klippeautomat?

Skrevet af merlyn55 1217 dage siden - Direkte link

Man køber sin billet via sms systemet, beløbet trækkes på ens taletidskonto og overføres til DSB.

 

Ikke noget særligt sikkert system, iht min ovenfor beskrevne erfaring. Jeg har iøvrigt oplevet forsinkelser på sms i andre sammenhænge, dog ikke så langvarige.


Skrevet af Bjørn Thrane 1217 dage siden - Direkte link
Svar på et indlæg, der ikke længere eksisterer.

Hvad gør man så, hvis DSB-systemet har været overbelastet og ikke har kunnet sende sms'en umiddelbasrt efter at kunden har bestilt den?


Skrevet af Kristian Oestergaard 1217 dage siden - Direkte link
Svar på et indlæg, der ikke længere eksisterer.

Køb en bil!

Du skal være logget ind for at kommentere artikler. Du kan logge ind her!

Flere artikler fra Rejser

6
2
15
12
6
14
16
24
12
17
7
8
3
20
11
14
7
23
10
31

- Annonce -






- Annonce -